Kezdőlap > TERA Online > Változások a BG leaderboard számítási modellben

Változások a BG leaderboard számítási modellben

szeptember 18, 2012 Hozzászólás Go to comments

Közeledik az Észak-Amcsi szerver összevonás, aminek előkészületeként rendbe rakják holnap a political systemet, a channeleket és további néhány apróságot, hogy az összevont szervereken mindenki tiszta lappal indulhasson. Ennek keretei között változik a Battleground leaderboard mechanizmus is. Az egyes leaderboard seasonök immáron csak 28 napig fognak tartani a korábbi 90 nappal szemben és a következőképpen fog kinézni az egyéni teljesítmény számítása:

  • Battleground Win: +20
  • Battleground Loss: -15
  • Kill: +1
  • Death: -1
  • Assist: +2

Fontos változás még, hogy a Deserter’s Shame debuff (amit akkor kapsz, ha kilépsz egy vesztesnek ítélt BG-ről)  15 percről 30 percre emelkedik. A BG-ket érintő fontos változások közé tartozik még, hogy a sokak által nem igazán kedvelt PvE túlsúlyos BG egyik legnagyobb átka – a Naga Reaven – némileg megzabolázásra került. A korábbi 600 pont helyett immáron csak 400 pontot jelent a behúzása.

A holnapra kiírt EU maintenance (08:00-12:30) nem utal arra, hogy nálunk is lenne patch, ezért várhatóan ezek a változások leghamarabb jövőhéten érnek ide. Fontos apróság még a BG leaderboard hőseinek, hogy a frissítés minden héten kedden reggeli 6:00-kor várható a patch után.


Kategóriák:TERA Online Címke: , , , ,
  1. szeptember 18, 2012 - 8:09 de.

    “Winning a premade match is now worth 50 Bellicarium credits.”
    Tehát egy premade matchért kevesebb kredit jár? Vagy wtf, eddig mennyi volt?

  2. Chiccoo
    szeptember 18, 2012 - 8:51 de.

    Jelenleg a pre-made raidek 35 creditet kapnak győzelem és 15 creditet vereség esetén. Visszanéztem gyorsan a patchnotesban, mert én sem emlékeztem, hiszen kb. nullaszor voltunk pre-made raid-del BG-n.

  3. Csenky
    szeptember 18, 2012 - 8:57 de.

    Mi kell pontosan egy assisthoz? Ottlenni / megütni / ránézni / cc-zni?

  4. Sagrath
    szeptember 18, 2012 - 7:25 du.

    Assisst= Nem art meg ha megutod, mert ez nem mozi popcornnal 😉

  5. szeptember 18, 2012 - 8:54 du.

    Jó Sagrath, de mikor csak állok és healelem a társaimat, de nem ütök az ellenfélbe mégis repül az assist.

  6. szeptember 19, 2012 - 9:07 de.

    Kaptam én már assistot úgy is, hogy csak ellovagoltam a tetthely mellett…Úgyhogy popcornoszacsikat készíteni!

  7. szeptember 19, 2012 - 3:34 du.

    Sőt már volt, hogy az ellenfél bealtatott és közben a társaim leölték az ellenfelet (nem healeltem nem ütöttem bele) és reppent az assist szóval elég bambulni a képernyőre az assistért

  8. szeptember 20, 2012 - 1:28 du.

    Assisthoz csak közel kell lenni, semmit más extrát nem kell tenni

  9. Liri
    szeptember 21, 2012 - 3:41 du.

    És még akkor is kapod, ha épp halott vagy

  10. mz
    szeptember 21, 2012 - 4:32 du.

    Ez a naga dolog sz.rnak a pofon, szerintem adjon buffot vagy vegyék ki vagy ne az utolsó ütés számítson mert ez igy rng egy bgmeccsen nem pedig taktikai elem ami ……….nem is mondok semmit.

    • Kouta
      szeptember 22, 2012 - 12:24 du.

      a koreaiak úgy látszik a pvp-t is mobokkal szeretik vívni. ismerős koncepció.

      • Csenky
        szeptember 22, 2012 - 5:11 du.

        igen, de L2-ben nagyon jól meg volt csinálva (és ott a bossba a legtöbb dmg számított)

      • szeptember 24, 2012 - 8:03 de.

        A BG-s “PvE” szigorúan taktikai jelentőségű, össze sem vethető az Aion DG-jével, ahol a mobok loot táblával rendelkeztek (sőt, ha jól emlékszek, onnan esett az egyik legjobb fejes, vagy nyaklánc), rendesen agróztak a partykra és be is wipe-oltathatták azokat (ha mást nem, az ellenfél aktív közreműködésével). Tehát nem húznám rá BG-re a “klasszikus” PvPvE titulust, ellenben jó lenne, ha a mostani mellé bekerülne egy hagyományos 5v5 aréna.

      • mzperx
        szeptember 25, 2012 - 11:19 de.

        Hát ne haragudj de szerintem semmilyen taktikai jelentősége sincs a nagának, sőt bármilyen taktikát tönkrevág az, hogy az viszi aki utoljára beleütött és nagyon sok bg csak azon múlik ki vitte el a nagát. Szerintem vegyék ki. Sőt szerintem a buffok is túl erősek amiket kapni benn mind a def buff mind a támadó. Igazából ez a bg nem a pvp-ről szól amit én elvárnék, ám ez se lenne baj ha lenne olyan is ami a pvp-ről szól, de nincs.

  11. Arnyek
    szeptember 24, 2012 - 9:35 de.

    A naga sztem úgy lenne jó a Bg-ken ha nem az számítana ki üti le utoljára hanem az,h ki üt bele nagyobb dps-t és akkor fightolni kellene érte az is más mint ,hogy belopkodják.

  12. Chiccoo
    szeptember 25, 2012 - 11:26 de.

    peccsnótsz:

    http://tera-europe.com/home/news/article/patch-notes-1036.html

    a fentiek nincsenek benne ahogy nézem. de workorderek azok vannak!!! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s