Kezdőlap > Blog, En Masse, Game Mechanism, TERA ENG, TERA Hungary, TERA Online > Szemezgetés a patchnotesból

Szemezgetés a patchnotesból

Az EnMasse jóvoltából végre kaptunk egy patch notesot, ami hemzseg a hasznosabbnál hasznosabb információktól. Mivel több olyan dolog is van benne, ami újdonságként hathat sokunk számára, ezért úgy döntöttem, hogy szemezgetek belőle.

Kezdeném mindjárt a Battlegroundokról szóló résszel. Mivel a belső guildes fórumunkon ezt Chiccoo egy az egyben lefordította ezért ezt úgy ahogy van átemelem:

Battleground: (sponsored by Chiccoo)

  • A Battleground Matching rendszer elérhető bárhonnan a Social menüben található gombbal vagy a radar alatti gomb megnyomásával.
  • Ha egy 15 fős raiddel jelentkezel BGre akkor más, szintén 15 fős, full raid group-okkal rak össze a rendszer.
  • Ha egyedül vagy 15-nél kissebb partyval jelentkezel BGre akkor a rendszer összerak egy 15 fős raidet és más, szintén random emberekből álló raid ellen küld be.
  • Az a csapat nyer amelyik először éri el az 5000 pontot , vagy több ponttal rendelkezik amikor lejár a rendelkezésre álló idő.
  • 5 pontot ér egy ellenséges játékos ártalmatlanná tétele.
  • 200 pontot ér egy bázis elfoglalása.
  • Ha több bázist foglalsz el mint a másik csapat akkor plusz pontot kapsz másodpercenként:
    • 3 pont/mp ha egyel több bázisod van
    • 5 pont/mp ha kettővel több bázisod van
    • 7 pont/mp ha mindhárom bázis a tied
  • 600 pont jár a Naga BAM, 50 pont a rock BAM, és 10 pont a normal mob megőléséért. A mobok megölése után buffot kapsz.
  • BG vezető lehetsz, ha bejelölöd az “Able to lead the battle” opciót BGre jelentkezéskor.
  • A BG leaderek meteor támadást tudnak küldeni az ellenségre ami sebzi és lelassítja őket. Át tudják fésülni az egyes területeket, hogy megmutassák az elenség helyzetét.
  • A klotyópapír (bandage ;) ), a bomba, a campfire, a teleport scroll, és a scrollok amik buffot adnak nem működnek a BGben. Szintén nem működnek a kaják és potik amik HP-t vagy MP-t regenerálnak.
  • A GvG és a Vanarch GvG szintén nem aktív BGben.
  • Egyéni pontokat is kapsz a BG folyamán:
    • 300 pontot egy kill-ért
    • 150 pontot egy kill assist-ért
    • 500 pontot egy bázis elfoglalásáért
  • A harc végén “Bellicarium credit”-eket kapsz annak alapján, hogy a csapatod megnyerte/elvesztette a BG-t, illetve az egyéni pontjaid alapján.
    • A pug Raid-ek 80 creditet kapnak győzelem és 30 creditet vereség esetén
    • Pre-made raidek 35 creditet kapnak győzelem és 15 creditet vereség esetén.
  • Az egyéni pontjaid 1%át megkapod creditben. Ez a bónusz maximum 50 credit lehet pug raid és 30 credit pre-made raid esetén.
  • A crediteket BG vendoroknál lehet elkölteni itemek vásárlására.
  • Győzelem esetén szintén vásárolható ún. “Bounties of the Fray” amiből plusszoláshoz szükséges segédanyagokat (zöld por remélem), BG gear-t, és “Muhrak Black Label” kesztyűt és cipőt lehet kapni RNG-től függően természetesen.
  • A BG-k 0/24-ben elérhetőek és 10 perc CD van rajtuk.

Nexus Traverse (Raid instance):

  • Ezzel kapcsolatban egy érdekesség van, amit egyelőre nehéz hova tenni, elvileg csak az mehet be az instanceba, aki egy olyan raidben volt, ami legyőzte/becsukta a nexust. Ennek a megvalósítása még ködös számomra, de Szombaton ki fog derülni. Érdekesség még, hogyha valaki bemegy a raidből, akkor be tudja a teljes raidet summonolni.
  • Ja még egy dolog, ha valaki bent meghal, akkor az instanceon belül éled, nem pedig a legközelebbi városban.

Az új PVE content:

  • Argon Corpus: normál mód 142 GS, HC: 146 GS.
    • Normál módban 3 féle t13-as set (Cyasma, Discord és Victor set)
    • HC módban 3 féle t14-es set (Bloodvision, Abyss és Deathstain set)
  • Manaya’s Core: 153-as GS kell a belépéshez. (Ezek szerint nálunk még nem hozzák be a könnyített kiadást, ami két hete debütált K-TERA-n). Loot: t14-es Regent set.
  • Mindkét instanceból jön alapanyag a t14-es craftolható Visionmaker sethez. (Ez lesz az új top craft cucc)
  • Sirjuka Gallery: Matchmakinghez minimum 147-es GS kell, továbbá kell hozzá teljesíteni három előquestet is. (Elvileg a teljes Allemantheia quest chaint)
  • Jellegében hasonló a ToT-hoz.

PVP változások:

  • Az alábbi skillek kisebb eséllyel szakítanak be castingot, valamint kisebb eséllyel döntenek fel (Slayernél) PVP-ben (hála annak a magasságosnak…):
    • Lancer (Combo Attack I/II, Shield Barrage I/II), Warrior (Combo Attack II/III), Slayer ( Combo Attack III/IV, Overhand Strike, Fury Strike)
  • A korábban már említett gear-ből fakadó defense devianciákat a következőképp orvosolják:
    • Warrior 6%-kal több dmg-et kap PVP-ben.
    • Slayers -3%; Sorcerers -31%, Archers: -5%,  priests -43 %, mystics -28% PVP-ben.
    • Lancer, berserker nem változik

Új Zyrkek és item változások:

  • Újdonságként bejön a healing és a threatening zyrk. Előbbi HD-t növel, utóbbi meg aggro-t.
  • A “Slaying Rhomb” crystal PVE only lett (72%-kal növelte a crit dmg-et 50% HP alatt)
  • Szomorú búcsút kell mondanunk néhány korábbi guild tokenekből kiváltható potionnek (pl. az 5% PVP dmg-esnek is). Cserébe viszont ha valaki bestackelt belőle, akkor most jó pénzért el fogja tudni adni…
  • Szintén nerfet kaptak a PVP zyrkek is (griefing és indomitable)
  • Emellett hozzányúltak a t12-es Nexus gearek PVP def és PVP attack statjaihoz is. Lényege röviden: A T12 nem fog ugyanannyit adni, mint a T13-as.

További apróságok:

  • ToTból kevesebb badge fog esni, viszont kevesebbe fognak kerülni a ládák is (Ejnye.. miért érzem, hogy estére fel fog ugrani a practiculum badge ára ? 🙂
  • A lvl60 alatti instanceok CD-je 5 perc lesz Instance Matchmakingen keresztül és 10 perc anélkül.
  • Lehet lovagolni Argon Catacombsban (Shariar reputációs terület)
  • Lesz újabb két global chat: Global és RP. Végre el lehet takaritani a nyivákoló GW2 zakkantakat LFG channelről…
  • Agnitornál a max repu tokent 6k-ról 24k-ra emelték. Hogy miért az azért komoly rejtély.
  • Hard mód Balder és Kaprima főboss nagy eséllyel fog dobni tier 14-es fehér, zöld és kék alanyagokat enchantoláshoz.
  • Thrallhold, Three Towers, Tirkai Forest, Khanovar Front, Argonea, Granarkus, és Balder’s Refuge BAM-jai fognak droppolni t13 és t14-es itemeket.
  • Velika North Gatenél elhelyezett PVP aréna mellé beraknek egy cleric of restoration-t. Lehet tőle pénzért venni az áldást.
  • Party módban nincs több disband, a funkciót kivették a játékból. Csak raid-et lehet disbandolni, de azt is csak akkor ha kevesebb mint 5 fő van már csak benne.

És ami a legdurvább a patch notesban:

Eliminated the ability to abuse Kaia’s Protection from the quest instance.

Nem tudom, hogy hogyan lehetett ezt abuseolni, de örülök, hogy nem találkoztam olyan playerrel, aki ezt a buffot ki tudta onnan hozni 🙂


  1. Kouta
    augusztus 21, 2012 - 2:49 du.

    Slayers -3%; Sorcerers -31%, Archers: -5%, priests -43 %, mystics -28% PVP-ben.

    Ezt én továbbra is baromságnak tekintem. Nem értem, hogy miért teremtenek ekkora imbalance-t.

    • IceSkull
      augusztus 21, 2012 - 3:30 du.

      És mi alapján van az, hogy a warrior bezzeg 6%-al több sebzést fog bekapni pvp-ben míg a többi class meg gyakorlatilag csak jól jár, vicc ez az egész 😀 Lesz itt sírás dögivel!

      • augusztus 21, 2012 - 4:05 du.

        Ha feltétlenül indokot kéne erre találnom, akkor pl. ide venném az új warrior skilleket és a block implementálását.

        Ha pedig valakinél a priest és mystic verné ki a biztosítékot, akkor ott meg felhívnám a figyelmet a brutális reflect dmg nerfre, ezekkel együtt már eléggé balanceosnak néz ki a történet…

      • IceSkull
        augusztus 21, 2012 - 4:17 du.

        Igen, ez így oké is lenne, de ugye a block az pvp-ben a bekapott sebzés mértékében szívja majd a staminát. )ha jól tudom) Ez ugye sokféleképpen kinézhet, de ha úgy néz majd ki pl, hogy leblokkolok mondjuk egy 20-25k-s atomot és ez mondjuk leszívja a staminát közel nullára, (vagy erre esetleg van már valami konkrét táblázat vagy tapasztalat?) akkor ez a block skill máris annyit fog csak érni pvp-ben mint halottnak a csók. Arról nem is beszélve, hogy a WR alap kitérős ugrása is a staminától fog függeni. Persze nyilván ezeket meg kell tapasztalni, hogy tényleg hogy és mint lesz ez valójában, hisz ez részemről csak tippelgetés de ha így lesz akkor azt én csúnya wr nerf-nek értelmezném. 🙂

  2. Chiccoo
    augusztus 21, 2012 - 2:51 du.
  3. Chiccoo
    augusztus 21, 2012 - 3:21 du.

    A fenti ismertető azt mondja: hogy a Nexus Traverse is “available once all of the Nexuses have been closed in one zone!”

    Ezek szerint, ha ott vagy egy raid groupban, azon a területen ahol az összes Nexus be lett zárva akkor bemehetsz azon a területen nyílóba?

    Kicsit homály volt ez a rész nekem is.

    • augusztus 21, 2012 - 4:09 du.

      Ez jó kérdés, bár szerintem görcsösen próbálsz összeerőszakolni két egymástól független kijelentést. Az utóbbi amit idéztél is arról szól, hogy a Nexus Traverse csak akkor nyílik meg, ha az adott zónában (Zulfikar, Kanstria, Granarkus) az összes Nexus bezárásra került. Az előbbi meg ugye azt mondja, hogy csak akkor mehetsz be, ha olyan raidnek vagy a tagja, ami zárt be Nexust. Ergo az én értelmezésemben:
      – A nexusra raid grouppal kell menned. Legyél ott legalább egy nexus bezárásakor (vagy legalábbis a raided legyen ott…), majd amikor be van zárva az adott zóna összes nexusa, akkor mehettek be a traversebe.

      De persze a gyakorlatot majd meglátjuk szombaton.

  4. Yusukee
    augusztus 21, 2012 - 4:19 du.

    Azt lehet tudni, hogy a heal zyrkek melyik városba lesznek? El kéne kezdeni a reput szedni 😀

    • augusztus 21, 2012 - 5:22 du.

      Nem, átnéztem az összes ismertebb koreai wiki oldalt, de sehol nincs még fenn az két új kő.

  5. justaduck
    augusztus 21, 2012 - 5:04 du.

    @Ice nézd a jó oldalát a warit pve re még tökéletesen lehet használni:D pvp-re nem igazán.d.d

    • Kouta
      augusztus 21, 2012 - 7:46 du.

      te hogy állsz a slayerrel?

  6. Yusukee
    augusztus 21, 2012 - 5:14 du.

    menorel :
    Ha pedig valakinél a priest és mystic verné ki a biztosítékot, akkor ott meg felhívnám a figyelmet a brutális reflect dmg nerfre, ezekkel együtt már eléggé balanceosnak néz ki a történet….

    Lemaradtam valamiről? Milyen reflect dmg nerf?

    • augusztus 21, 2012 - 5:30 du.

      Igen, az új reflect mechanizmus így fog kinézni:
      – 15%-os stat esetén 15%-os esélyed van, hogy reflecteld az aktuális támadás 15%-át.
      – 30%-os stat esetén 5%-os esélyed van, hogy reflecteld az aktuális támadás 30%-át.

      ɐllɐl-ɐl-ɐlɐlɐs-olololololololoɹʇ
      • Kouta
        augusztus 21, 2012 - 7:45 du.

        ettől független van sebző skillje a priestnek, és elég kiugrása, hogy az aktuális sebzések mellett is fullra healelgeti magát és csak üt üt… ezután még annyit sem fogunk tudni levenni a hp jából, hogy nagy healt kelljen tolnia.

  7. Yusukee
    augusztus 21, 2012 - 9:04 du.

    Kouta :
    ettől független van sebző skillje a priestnek, és elég kiugrása, hogy az aktuális sebzések mellett is fullra healelgeti magát és csak üt üt… ezután még annyit sem fogunk tudni levenni a hp jából, hogy nagy healt kelljen tolnia.

    Priest vagyok, de egyetértek, szerintem sok az a 43% less dmg, de majd kiderül milyen lesz.
    Menonak egyenlőre nem hiszek, elég trollkodósnak néz ki amit írt 😀

  8. justaduck
    augusztus 22, 2012 - 2:17 de.

    enmass forumon volt róla szó, hogy csinálnak vele vmit ,de 15v15 ben healer mellett a 2reflect a legszarabb stat amit healer kiszedhet magának:D

    @Kota slayer jóóó mint eddig^^

  9. Sagrath
    augusztus 22, 2012 - 9:46 de.

    Egy kis élménybeszámoló nektek USA szerverről:Tegnap este beléptem és várt az új kontetnt Insták kicsit sem érdekelnek mivel PVP rulez.Hamar gyorsan megvettem az új skilleket nem kis zsébe került a hozzávaló gylpheket és most kicsi warriort gyakorlatilag újra kellett setelni mindenhogyan.Kissé át kell gondolni a vele való játékstilust.Pár 60 as mobon gyorsan teszt mi hogyan is működik.A Defence stancevel lehet használni két új skilled Cross Pary meg a smoke agressort.Smoke agressor automatikusan chaninbe van a cross parry-vel.A 3.új skillt csak Attack stanceben lehet használni.Kvázi PVP-ben is megy ha úgy akarod bár úgy még a hatalmas izgalomtól elfelejtettem BG-n tesztelni :)))).NA majd ma.Az új csikot RE jelőléssel látták el ami hivatott csak a lanncer és warrior esetében és egy marha nagy baromság az egész. gyakorlatilag két evasive roll azt le is ürült.Vissza tölti majd az összes skill bár nem valami fénysebességgel ha pedig elfogyott nincs több evasive roll :(.Újdonságok gyors tesztelése után naná, hogy azonnal BG nézzük meg mit is tud a picike :)Bejelentkezés BG matching system 10 sec várakkozás és már indul is a mutatvány.Amihez hasonlitani tudom teljesen megegyezik a rengzser az általam Requem:Bloodmarey-ből megismert Theme Battle-kal.Számit a cucc mi van rajtad de nem annyira mint ahogy azt sokan képzelték.CSapatjáték a lényeg benne és hatalmas Fun az egész.3 BG-ből 3 at nyertünk, pedig rajtam még csak a nexus PVPVE cucc van nem masterwörkölt de nem is érdekes ez.Jópár halál mikor szerencsétlenűl soloban rohantam be a az ellenfél karmai közé rengeteg assisst amit szintén jelől és egy kill ahol az utolsó csapás az enyém volt,és pár capture flag :).Ezek alapján számolja ki a rendszer mennyi repu jár a részvételedért.Hatalmas fun nagyon fogja mindenki élvezni.Bent mobot is öltem ami egy rövidke buffot rak az emberre,és a három elite nme tart tovább 20 secnél soloban sem:)AOE damagerek nagy elönyben vannak 😦 de még akkor is hatalmas fun.Meg voltam elégedve Warri teljesitményéve bent bár lesz ez még sokkal jobb is.Negativumok is vannak ám ami nekem személy szerint nem tetszett.Szóval BG csak LVL 60-tól ami igazából a még gyorsabb lvlingre forceolja az mebreket.Requiemben már lvl 35 től lehetett menni BG re ami hatalmas fun volt a kis karisok számára magas szinttől meg ott volt a TB azaz theme battle ahová már egy kigyurt karakterrel mehettél szerencsét probálni a még durvább PVP cuccért de most vissza ide.Nagyon régen nem láttam ennyi embert játékban ami nem meglepő mivel mindenki zabálja az új contentet.Ez némi szerver oldali laggot okozott a tegnapi nap folyamán,amit remélhetőleg nagyon gyorsan orvosolnak.De még mindig ezerszer jobban játszható maga a BG, mint a nexus.Most gyorsban meg kéne lépdelni a sorcival slayerrel meg kicsi archerrel a max szintet hogy több karakter szemmpontjából is beleharaphassak a BG által nyújtott örömökbe.Ahogy elnéztem BG-re szinte folyamatosan lehete menni igy azt gondolom nem lessz nehéz kifarmolgatni a cuccot hogy aztán igazi pokollá tegyük a szervereket és folyamatos PK statuszban terrorrizáljunk embereket guildeket :)Ennyi volt az első napi élményem az új contentel,és egyenlőre ez lessz az amit élvezni akarok.Shandra manaya és a többi új insta egyenlőre nem izgatott fel nagyon nem az elsődleges cél legalábbis a mainommal nem az:)

    Szép napot mindenkinek.Remélem hamar ti is megkapjátok ami jár nektek is……

    • IceSkull
      augusztus 22, 2012 - 10:54 de.

      Először is köszi a beszámolót! Esetleg arról tudsz valamit (vagy ki tudnád próbálni) hogy pl pvp-ben ha block-olsz akkor egy nagyobb dmg mennyire szivja le a staminád block alatt? Illetve, eddig a priest-ek le tudták szedni a warikról az assault vagy deffense buffokat, ezt most is meg tudják tenni? Előre is köszönöm a választ!

  10. Sagrath
    augusztus 22, 2012 - 1:25 du.

    Ice ma este szivesen tesztelem neked.De ha logikusan belegondolunk a játék harcrendszerét azaz mechanizmusát nem változtatták meg.Igy erős a gyanúm, hogy a priest/Mystic továbbra is simán debuffolja a warriort.Erősebb mobokon a block tesztelve volt, egy blockolás utánna a smoke agresszor mivel azt auto dobja és a RE csik le is ürült,vagy ha block+evasive roll akkor leürült igy hasztalannak tartom.Ha elfogyott, már nem tudod a sima MP-ből használni ezeket a skilleket meg az Evasive rollt sem 😦 Ha a blockod sikeres akkor nekem eddig max absorb volt a damagere, igaz mobtól.Azt nem tudom megmondani egyenlőre ha a bejövő sebzés igen nagy akkor , hogyan fog reagálni a Defense succes PVP-ben illetve hardcore BAMon.Mert ugye azok néha még a lancer pajzsát is simán átütik…

    Lancernél ugyanez a helyzet,RE csik iszonyat gyorsan fogy,Ereskigal is teljes baromságnak tartja ezt a megoldást, és utánna viszlát block azaz MP- ből az sem használható 😦

    Ami még azonnal szemet szúr majd a patchelés után a crystalok-on található ikonok meg lettek változtatva azaz mazsolázhat az ember, hogy most mi micsoda.A Térképen ha kijelőlsz egy Questet akkor a sima sárga pötty körűl egy fény aura jelenik meg. Karakter lapon megjelent legalábbis PVP szerveren egy PVP fűl ahol megjegyzi a BG-n nyújtott teljesitményed, és majd az adott heti össz teljesitményed.A repupontoknál megjelet egy új csik a BG pontjaid lehet a radar körül kijeleztetni a megszokott csikkal igy látod milyen státusban van éppen.

    Pár darab Új story quest 60-on.Ami Kaiatorban, és Allamenthia-ban lehet felvenni.Nexushoz a bejutás szempontjából még nem tudok hozzászólni mert úgye itt is Péntek lessz az első nap hogy lessz de az időeltolodás miatt azt hajnal 2 órakór és reggel 6 órakor tudom megkostolni.

    @Kouta, hogy a warrior +6% PVP dameget kapott a többi classsal szemben, nem fogod nagyon észrevenni, ha jó rotán vagy akkor 1 VS 1 ben meg sem fog tudni mozdulni az ellenfeled és lelakod a testét egy pillanat alatt. BG-n ugye van Heal + Buffok ott sem nagyon vettem észre hogy most aránytalanul túl sebződnék, még amikor beletrafáltam az ellenfél csapatába és 1 vs 8 an ütöttek sem fogyott brutál gyorsan a HP.Ja és a legfontosabb 🙂 BG-n nem törik a crystal igy simán benthagyható amivel úgye lehet okosan játszani.Aoe Classok akkor is kikérdezősek odabent sorcit imádom Inmobilizál atom villanás aztán mire odaérnél cd nélküli teleport és máris 30 méterrel odébb figyel.Archer meg csak belelővi a nyílzápor skilljét a tömegbe igen durván sebez.Azért nem gáz annyira ez a fajta változtatás a warrin mert ott figyel nekünk a Cascade of stun ami ha stunnolt ellenfelet csapsz neg vele akkor aki körülötted van mind stunnolodik :)Meg a Battle Cry ami alapból Stunnol.Most,hogy BG PVP van egy kissé azaz teljesen átvariáltam a skill rotationomat másképpen pakoltam chainbe ,teljesen átgylpheltem az egészet,mert fontos az hogy nem egy hanem több ellenfelet kell megalázni ha úgy alakul.MÉg erősen teszt alatt van az is 3 BG alatt nem derült ki, hogy mennyire jól pakoltam újra az egészet, majd meglátjuk…….

    Openfielden szépen múzsikált a régi skill rotationommal meg Gylphezéssel PK-ban

    De a main mellet elkezdtem törödni, egy archerrel, egy slayerrel, egy priestel, egy mysticel, és egy sorcererrel,Igy látom mindnek ami igazán érdekel az erősségeiket és a gyengeségeiket is.+ kiismerem a skill animjukat mikor mire készül ami nem kis elöny PVP-ben….valószinű mind lessz 60 as.Munka mellet nem sietek velük mert nem tudok annyira rákockulni de majd idővel 🙂

    Bocsi a wall of textért.

    Remélem használható infó morzsákat találtok benne…..

    • Yusukee
      augusztus 22, 2012 - 3:27 du.

      Nekem az lenne a kérdésen, hogy a priestek healelés után kapják az assist killt? Mert ha nem az életbe nem szedek öléssel reput össze.

      • Sagrath
        augusztus 22, 2012 - 4:17 du.

        Erre nem tudok mit mondani,sajnos a Priestem még nem BG compatibilis.Ahogy elnéztem, elég ha beleütsz csak egyet is onnantól már assist kill, ha az utolsó halálos csapás a tied akkor viszont jön a kill.De a capture flag is számol pontokat….

    • Kouta
      augusztus 22, 2012 - 7:41 du.

      engem nem az zavar h mi 6% al többet kapunk be (nem azt jegyeztem meg) hanem pl olyan kasztok mint a priest akiknek nem volt eddigsem gondjuk 43! os dmg reductiont kaptak. a sorci is 31%. Tehát kb minden karit tank szintre huztak, és ennyi erővel a lancer simán cryolhatna pl a sorci féle sebzésért ;P papíron nekem kb ez jön le, majd élesbe meglátjuk mennyire látszodik.

      • mz
        augusztus 23, 2012 - 1:10 de.

        krájolok is ide a sebzest a dps lancernak

      • Kouta
        augusztus 23, 2012 - 11:41 de.

        ez a beszéd… 😀

  11. Csenky
    augusztus 22, 2012 - 2:14 du.

    pöpec

    Egy-két kérdésem lenne, mivel most elég sok időt kihagytam.
    Van bármi értelme görcsölni matchmakingben és normális teamért meg dropért imádkozni, vagy farmoljak valami solozható placcot huzamosabb ideig és vegyek meg mindent ami kell? Drop viszonyok mennyit változtak? Árak hogy alakultak? (hallottam pl, hogy a lajhárokon variáltak valamit, meg nem tudom pl a chronoscroll dolog hogy áll itt eu-ban stb) Próbáltam követni itt az infókat kicsit, de ennyire konkrét dolgokra nem emlékszem.

    Másik dolog ami már nagyon piszkálja a csőröm, alchemyről nincs valami hír? Még mindig be van ragadva 300-on?

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s