Kezdőlap > Bluehole, TERA ENG > Archer és PVP balance változások AQp#2-ben

Archer és PVP balance változások AQp#2-ben

Éppen a ma reggel megjelent patch notes nézegettem, amikor nagy meglepetésemre eljutottam a “Archer class balance” részhez. Mivel erről eddig nem nagyon regélt a BHS ezért gondoltam ahelyett, hogy beleásnám ezt a patch notes összefoglaló postba inkább kiemelem, hiszen igen sok archert érdekelhet, hogy miként gondolja a BHS a class újjáélesztését:

  • arrow of poison, focus fire, rapid(?) fire és cobweb(?) skillek esetén megnövelték a skill ranget.
  • A stunning trap casting timeját megfelezték.
  • megnövelték a webarrow és a web trap skillek debuff idejét (gondolom ezek lassítanak), a sima trap és a lövés 7 sec-ig lassít, míg az ellövős csapda 10 secig.

De hogy ne csak egy nyulfarknyi legyen ez a post még egy részt kiemelnék: Általános PVP balance változások:

  • Talán a legfontosabb változtatás, hogy a BHS fel kíván lépni a stun- és a knockdown-lock ellen. Óóó szegény warriorok, slayerek és lancerek. Mekkora sírás lesz ebből. A változtatás lényege, hogy ugyanazon skill többszöri használata során (vagy skill chain elemeinél) egy adott ellenfél ellen a második és a harmadik skill/használat esetén a találati esély csökken. Ezt leginkább majd élesben tudjuk majd kipróbálni, de pl külön fel van sorolva a lancer pajzsos állon vágó skillje, vagy (KD szempontjából) a slayer knockdown strikeja és a fury strikeja is. Részleteket erről majd később, most röviden legyen annyi elég, hogy egyfajta dimnishing return elv várható a PVP balance érdekében.
  • A TERA egyik jellegzetessége, hogy az egyes armor classokból fakadó defense értéket egy az egyben lehet kamatoztatni PVP-ben is. Ezért pl egy ugyanakkora HP-val rendelkező lancert vagy berzit sokkal nehezebb elpusztítani mint pl egy archert vagy egy sorcit. A BHS úgy döntött, hogy ezt a deviációt némileg ellensúlyozná, ezért PVP-ben a ruhán annak típusától függően (cloth, leather, heavy) kapnak egy rejtett PVP defense buffot:
    • lancer és berzi esetén minden marad változatlan
    • archer, slayer és warrior esetén egy minimális PVP damage reduction lép életbe.
    • sorci, priest és mystic esetén pedig jelentős PVP damage reduction lép életbe.

Nyilván ezek a változtatások roppantul rosszul fogják érinteni pl a 3-4 gombból bárkit megölő slayereket és az egy folyamatos stunlock alatt gyilkoló warriorokat, de azért lássuk be: Ezek a classok eddig is I.W.I.N.-ek voltak, rájuk fér egy kis nerf, hogy végre érvényesülni tudjanak az archerek és a berzerkerek is.

Felhívnám a figyelmet, hogy a konkrétumok ismerete nélkül ennyiből levonni örök érvényűnek szánt következtetéseket… ne adj isten cryokat -> messze felelőtlen reakció lenne.


Kategóriák:Bluehole, TERA ENG Címke: , , , , , , ,
  1. július 4, 2012 - 9:12 de.

    Huráá! Ez mind szép és jónak is néz ki. :3 Remélem gyakorlatban is jól fog működni. Amúgy a visszaütős stat-ról nincs valami hír? Nem poén amikor jön egy Sorcerer és egy fireblast-tól megöli saját magát ami véletlenül eltalált 4 játékost akinek ilyen armor-ja van…

    • Philosophy
      július 4, 2012 - 9:37 de.

      hahaha 😀 nem láttam még olyat de megnézném

  2. Kenwoolf
    július 4, 2012 - 9:20 de.

    Szerintem inkább az nme poén, hogy a sorce más dd-ket megöl egy 2 seces stun alatt két skillel. 😀 Mondjuk pvp gearben még nem próbáltam ellene küzdeni, szóval leeht cska anélkül tűnik picit kevésbé balanszoltnak.

    • Csenky
      július 4, 2012 - 10:04 de.

      Hát igen, tök jó a warri stunlockja, de ha egy sorci besleepel terepen a semmiből előugorva, akkor bőven ott van az esélye, hogy egy kombóból szétszed. 🙂 Viszont ha nem, akkor 10% hp-ról is nagyon jól el lehet szórakozni vele pár poti árán. 🙂

    • július 4, 2012 - 10:08 de.

      PVP gearben nem tud senkit megölni két ütésből. Arról nem is beszélve, hogy a Time Gyre/Sleep és egyéb szépségeknél könnyedén előfordulhat, hogy szimplán ellenál a játékos. (Resist)

      Amúgy a varázsló mindig is glass cannon kaszt volt. Lehet, hogy elég sokat tud sebezni beléd, de cserébe Ő is ugyanolyan gyorsan hal meg.

      Arról nem is beszélve, hogy ebben a játékban jelenleg, ahogy Menorel említi az IWIN kasztok a Slayer/Warrior. Mit csinál egy szegény Sorcerer akire instant teleportálnak, stun, knockdown és meg is halt?

      Egy meglehetősen jó csapat kell ahhoz, hogy valaki megvédje a Sorcerer hátsóját, mert pikk-pakk szétszedik, mint foxi a lábtörlőt ha a csapatból a distruptor/protector/peeler vagy akárhogy is nevezik az emberek (aka lancer/berzerker gyakorlatilag) nem figyel.

      Ezért is gondolkozok erősen, hogy vajon a Sorcerer kaszt JÓ-E egyáltalán mass pvp-re… Nagyon könnyedén előfordulhat egy 15vs15-ben, hogy egy warrior/slayer sunyiban rádteleportál megöl 3 másodperc alatt majd elhúz dash/charge/dodge/miegyébmás képességét használva te meg csak nézel,hogy mi történt…

      Cori hamarosan ki fogja dobni az új infókat a BG-ről és akkor majd meglátjuk..

      • július 4, 2012 - 10:56 de.

        Aki azt hiszi, hogy egy slayert nem lehet szétkapni 2 ütésből, az óriásit téved… Warit csak azért nem lehet, mert neki van kétbillió dodge-dzsa 😛

      • Kouta
        július 4, 2012 - 11:02 de.

        főleg mit csinálsz akkor mikor instant rád teleportálok és nem stunol a skill mert olyan mint Aion ambusha, hogy hálni jár bele a lélek? Mindezt kemény 6 glyph pontért. (anélkül nem 2 sec lenne a stun rajta, hanem 1). De a leírás alapján poén, hisz I WIN karakterrel játszom, igaz, hogy lvl 60 ig az nem csapott agyon aki nem akart (hisz a warrior késön érő tipus), most még az kell, hogy minden kaszt olyan nehezen haljon mint egy lancer és perfect balance lesz. De akkor már a sebzés is legyen egyenlő, és legyen csak 1 kaszt! 🙂

        nincs gondom a balanceolással, ha okosan csinálják, leírás alapján növeli a defense-t kb azonosra, nem éppen egy okos dolog. Főleg úgy nem, hogy az archer 1 lővésből fél hp-mat veszi. a mysticet nem lehet utolérni (ugye milyen szar is az a stunlock? hogy ugyse lehet megfogni…) emellett még csak megállnia se kell a full heal miatt…stb

        Szóval lesz még min dolgozniuk a srácoknak, de meglátjuk élesbe,hogy megy majd.

  3. július 4, 2012 - 10:03 de.

    végre majd hallom sírni a sok óvodást 😀

  4. Fityula
    július 4, 2012 - 10:21 de.

    Hát persze h nem rég kezdtem húzni egy slayert pvp-re:(

    • július 4, 2012 - 10:33 de.

      A kaszt nem lett gyengébb, a többieket hozzák fel arra a szintre. Most már nem fogsz 4-5 gomb megnyomásával megölni akárkit, hanem kicsit gondolkoznod és ügyeskedned kell. Ahogy a többi játékosnak.

  5. Szergely
    július 4, 2012 - 10:47 de.

    Csodás. Healer classok kb. halhatatlanok lesznek PvP-ben. Mással eddig nem lehetett megfogni őket, csak chain kd-vel és stunlock-kal. És még ellenállóbbak is lesznek, mer’ cloth 😀 Ideje felhúzni a sorcit is…

    Ui.: ha eddig IWIN classok voltak (azért ez nem enyhe túlzás), akkor most ISUCK lesz ezerrel 😀

    • július 4, 2012 - 11:28 de.

      Szergely: Mondjuk ezt a damage reduction dolgot én sem értem. Valamit valamiért. Lehet, hogy szétszedem a slayer optimális helyzetben két ütésből, de cserébe akkor ne legyen már az, hogy a hálóingem olyan védelmet ad, mint egy 100 kilós acél páncél. 😛 Persze értelmetlen “valós” példákat emlegetni, de a hasonlatot erejét mégiscsak érezzük…

      Healerek eddig is szemét dolgok voltak PVP-ben a damage rebound vagy mi a fene stat miatt. Gyakorlatilag kinyírod magad míg az vígan rohangál és healeli magát.

      Kouta: Time Gyre/Sleep is ugyanilyen. 🙂 Ha sikerül örülünk, ha nem meghalunk. 😀 A gond mindössze az, hogy a büntetés az RNG-ért egy sorceret jobban érint, mert ha hibázol, akkor azt más kaszt általában azonnali halállal bünteti a sorcerer részéről.Slayer/Warrior esetében még “van második esély”. Érted?

      Arról nem is beszélve, hogy a Sorcerer kaszt, mint maga a lényege túlságosan is épít más játékosok hibájára. Erősen taktikázni kell jobb játékosoknál, hogy rákényszerísd arra, hogy hibát vétsen. A slayernek nem kell így “trükköznie” ahogy elnéztem.

      Habár ez mind személyes vélemény és bőven fog változni majd. Meglátjuk.

      A warrior amúgy tényleg későn érő típus ÉS felszerelés függő, de erősen.

      • Kouta
        július 4, 2012 - 11:35 de.

        nem játszom sorcival, nem tudok hozzászolni, de egy egy failelt backstab után a másik után futkározni nem mindig célszerű, és gyakran meg is szivja az ember. De nem kell azért a sorcit sem félteni ugye, ott van az 50% al gyorsabb casting speed. meg a többi nyalánksága, manashield stoneskin…stb ha erre ráadom a lancer defensét, nem balancolás történik, hanem 1-2 kasztot olyan op vá tesznek, hogy nem lehet megkarcolni sem őket.

      • július 4, 2012 - 11:57 de.

        “a Sorcerer kaszt, mint maga a lényege túlságosan is épít más játékosok hibájára.”
        Ez mindegyik classnál így van, ha okosan játszol. Figyeled az ellenfeled, akkor fogod meg, amikor hibázott. Slayert is csak azok mondják ‘IWIN’ classnak, akik még nem játszottak vele, vagy csak felszintezték a karijukat, de sosem PvP-ztek többet 2-3 duelnél. Sorcit sem egyszerű megtanulni JÓL kezelni, de ha sikerül, akkor odab@sz…

  6. július 4, 2012 - 10:53 de.

    Jah de hülye vagyok, el is felejtettem, EU-ban nem kell ilyeneken aggódni, majd talán jövőre… 😀

  7. Alcca
    július 4, 2012 - 10:54 de.

    látom ez a játék is követi a többi koreai játékot, tápoljuk a varázslókat…

  8. Alcca
    július 4, 2012 - 10:57 de.

    Én ezt nem értem, hogy gondolják, adnak az archernek és a sorcinak több def-et, de a dmg-t nem csökkentik?

  9. július 4, 2012 - 11:00 de.

    Am elég homályos a leírás is, most a skill találati esély csökken, vagy a KD/stun esély? Egyébként Aionban ezt kivételesen korrektül oldották meg a remove shock-kal, ami pár másodperces buffot adott stun/KD resistre, nem értem itt miért nem lehet így megoldani, ez konkrétan egy marhaság.

    • Csenky
      július 4, 2012 - 11:20 de.

      Most miért, passive stun/kd resist tank helyett az összes glasscannonnak, szerintem tök logikus. (not)
      Biztos nehéz egyébként normálisan kibalanszolni egy nontarget rendszert, de akkor sem innen látnék neki a dolognak. Szerintem már az alap értékeken nyugodtan módosíthatnának, alapvetően a glasscannon elvet tartom elcsépeltnek, ebben a combat rendszerben sokkal jobban működhetnének a hosszabb fightok, mindenkinek felezzék meg a dmg-ét pvp-ben, legyen ideje a játékosok reagálni egymásra, és igenis kelljen ügyenesnek lenni perceken keresztül, ne pár lucky crit döntsön el egy fightot. Kíváncsi vagyok melyik sorcit fogja outdmg-elni egy warrior, ha nem tudja 1,5s-nél tovább stunolni. Azalatt egy Blade Draw combót se tol bele az ember egy ügyesebb enemybe.

      Persze ezt az alapján kapartam ide, amennyi a fenti posztból kiderült. Nem állítom, hogy a gyakorlatban is hülyeség lesz ez a módosítás, kíváncsian várom egyelőre.

      • Kouta
        július 4, 2012 - 11:23 de.

        azt azért tegyük hozzá, hogy az ilyen dolgok mint stun meg kd mindenhol nerfelve vannak, de a sorci sleepje, a paralyzise, a fearek és a többi CC hol van nerfelve? sehol…

  10. krisztian922
    július 4, 2012 - 11:16 de.

    Ha valóban a skill ütne vissza az tényleg hülyeség, én más játékban tapasztaltam olyat, hogy ugyan az a stun/lock másodjára már csak fele annyi ideig élt harmadjára meg immune volt egy bizonyos ideig (pár másodperc nem emlékszem pontosan). Az nem volt rossz de ha valóban opció lenne, hogy egy sorc maga ellen lő egy fireblast-ot az vicces lenne xD

    • Traktor
      július 4, 2012 - 12:44 du.

      Van olyan stat, hogy visszatükrözöd a támadóra a kapott sebzés 4,5%-t, nem teszteltem, de szvsz tök mind1 hogy basic attack vagy bármilyen skill.

  11. nanael
    július 4, 2012 - 11:20 de.

    Nevetségesek ezek az archer “buffok”.

  12. 0zirisz
    július 4, 2012 - 11:45 de.

    Nagyon örülök ezeknek a változásoknak, az archer egy nagy kalap 1v1-ben, gyakorlatilag minden kaszt ellen. Akkor tud nyerni ha critel, ha nem akkor fekszik. A mass pvp az más, ott tud érvényesülni. A csapdák használhatóbbá tétele valamit a range megnövelése a legfontosabb, így talán lesznek emberek akik hajlandók archerrel játszani. 😀

  13. július 4, 2012 - 11:54 de.

    Kouta :
    nem játszom sorcival, nem tudok hozzászolni, de egy egy failelt backstab után a másik után futkározni nem mindig célszerű, és gyakran meg is szivja az ember. De nem kell azért a sorcit sem félteni ugye, ott van az 50% al gyorsabb casting speed. meg a többi nyalánksága, manashield stoneskin…stb ha erre ráadom a lancer defensét, nem balancolás történik, hanem 1-2 kasztot olyan op vá tesznek, hogy nem lehet megkarcolni sem őket.

    Tényleg nem kötekedni akarok, de BoC (+50% castspeed) egy varázslatra van, a manashield nagy CD-vel rendelkezik (gylphelve 72 másodperc), a stoneskin mégnagyobbal (240 másodperc gylphelve) a Time Gyre szintúgy (51 másodperc gylphelve) egyedül a Mind Blast az ami 30 seces cd + 25% esély cd törlésre, de ennek 3.2 a varázslási ideje, területre hat, a sorci addig nem mozog. Kikerülése a játékos ügyességén múlik/resist. (ha BoC-al gyorsítom akkor meg Fireblast alatt nem fog mozogni így remek eséllyel nyerhet egy Archer one-shot-rape-train jegyet)

    Nomost a backstab-nek mekkora CD-je van? 16 másodperc glyphelve. Stunning backhand? 15 másodperc.

    Persze, nem kell félteni, egy mass pvp-ben, amikor más kasztok is szerepet játszanak simán jukeolsz egyet a sorci vagy ellövi ezeket a skillekt vagy meghal (tripla kritikus sebzés 4evah). Ha ellőte akkor meg neked kell ügyesnek lenned, de hát nincs is nehéz dolgod, mert van rush+dash és dodge is ami kisebb cd-n van, mint a warriornak és még invis framet is ad.

    Lejárt a 16 másodperc és utána ráugrasz és megölöd, de elég magas az esélye, hogy addigra egy másik emberke már megnyúzta.

    Azzal a módosítással én sem értek egyet, hogy növelni kell a védelmüket. Megvannak az eszközei a varázslónak, hogy halálos legyen, de okos és szervezett játékosok ellen akik együttműködve tudják juke-olni esélye sincs szerintem vagy legalábbis nagyon kevés.

    Warrioról nincs annyi tapasztalatom szóval arról nem tudok nyilatkozni.

    Nagyon kíváncsian várom már, hogy mi lesz a bg megjelenése után, majd meglátjuk. Mindenestre a Sorcerer közel sem olyan erős pvp-ben, mint sokan hiszik.

    • Alcca
      július 4, 2012 - 12:33 du.

      “Tényleg nem kötekedni akarok, de BoC (+50% castspeed) egy varázslatra van”

      Tudtommal nem egy varázslatra van, sőt azt is hallottam, hogy ha jó vagy egy BoC alatt két atomot is eltudsz tolni…

      Szóval igen, eléggé OP ez a skill…

      • július 4, 2012 - 12:40 du.

        Erm, tényleg-_- Elnézést, összekevertem az OverPower skillel.

      • július 4, 2012 - 12:43 du.

        15sec-ig tart, ami a csövön kifér, illetve 30% glyphelve, nem 50.

      • július 4, 2012 - 12:45 du.

        Overchannel, Overpower Slayernek van 😛

    • Kouta
      július 4, 2012 - 1:50 du.

      warriorral játszom, az én backstabem glyphelve is olyan 23 másodperc cd, és hiába portálok mögéd ha futás közbe, ha nem stunol futok utánad mert nekem nincs akkora rangem mint mondjuk egy slayernek, persze ott a pounce meg más ha esetleg nincs CD-n, én ugy vagyok vele, opcionális, egy jó sorci ugyanugy kifilézi a warriort mint egy jó warrior a sorcit.

  14. július 4, 2012 - 12:08 du.

    Ugye mennyivel jobb azon diskurálni, hogy egy-egy nerf vagy buff milyen hatással lesz a játékra, mint azon, hogy sux-e avagy sem a failster? 🙂

    • nanael
      július 4, 2012 - 12:13 du.

      Azon kár beszélni, ugyan is tény hogy suxx 😀

  15. Reyi
    július 4, 2012 - 12:24 du.

    Na most az én slayerrel játszok, és leszarom ha a stunjaim nem találnak be másodikra vagy harmadikra. Elmondom srácok, hogy azon emberek akik +30-45% balanceos t13-ba futkosnak azok ellen amúgy se ér szart se. Szökőévben 1x találsz be stunnal :).

    Archer erősítésében igazuk van a fejlesztőknek, csak nem kéne ennyire hevesen. Mert jelenleg szegény Archert 1v1-be evadeses/blokosok mindverik. A ranget viszont hülyeség volt növelni mert általában nem kifutnak a range-ból hanem ki evadelik/leblockolják a hit-et.

    Na most, az hogy adnak +pvp reductiont a clothosoknak – meg egy kicsit a leathererseknek is – tényleg meggondolatlan imbalanced dolog.Szerintem nem volt ezzel az egésszel semmi baj… legalább a plates megizzasztott. De majd meglátjuk, hogy miből mennyit jelent ez a rendszer :).

  16. július 4, 2012 - 12:57 du.

    Szergely :
    “a Sorcerer kaszt, mint maga a lényege túlságosan is épít más játékosok hibájára.”
    Ez mindegyik classnál így van, ha okosan játszol. Figyeled az ellenfeled, akkor fogod meg, amikor hibázott. Slayert is csak azok mondják ‘IWIN’ classnak, akik még nem játszottak vele, vagy csak felszintezték a karijukat, de sosem PvP-ztek többet 2-3 duelnél. Sorcit sem egyszerű megtanulni JÓL kezelni, de ha sikerül, akkor odab@sz…

    Hm. Kicsit másképp fogalmazok. Slayer-el könnyebb jó eredményt elérni, mint a többi kasztal. Természetesen az is igaz, hogy a JÓ sorcerer/berzerker/archer/warrior/akárkimás jól el tud kenni téged, ha az ember kitanulta.

    Mindegy, a kérdésem továbbra is áll elméleti szinten. Vajh mely kaszt tud kimagaslóan jól teljesíteni mass pvp terén? Én archer-re szavazok amúgy, de ez csak személyes vélemény és még archerem sincs amiből ezt alá tudnám támasztani, mindössze az innen-onnan bányászott videók/kommentek alapján és erős latolgatás után jutottam eme eredményre.

    • Kouta
      július 4, 2012 - 1:52 du.

      szerintem a priest 😀

  17. meridian
    július 4, 2012 - 12:59 du.

    Archerral nem éreztem katasztrófálisnak a PvP, sokszor öltem meg slayert is meg warriort is, úgy hogy nem is én kezdtem a balhét… igaz, ezek még lvl42-55 között történtek.

  18. Traktor
    július 4, 2012 - 2:04 du.

    Sorcira visszatérve, glyphel a BoC 20% +50%(glyph) = 70% attack speed nem cast, csak animációt rövidít, de elég is az 🙂 25sec cd-vel tehát 10 secet vársz és mehet megint a móka és tényleg simán ellősz 2 fireblastot ez idő alatt, és 3 elugrása van, lehet vele trükközni, ahogy a többi classal is szerintem 🙂

    • Kouta
      július 4, 2012 - 2:06 du.

      +1

    • július 4, 2012 - 3:22 du.

      Az a +50% az hogy jött ki? 😀
      Am attack speed = skill animáció, casting speed = a skillnél feltüntetett casting time.
      BoC 20% attack speed, glyph +10% casting speed.

      • Alcca
        július 4, 2012 - 3:36 du.

      • július 4, 2012 - 4:18 du.

        Hmm, glyphcalc szerint néztem, meg annyira is emlékeztem koreairól, de akkor sorry

  19. krisztian922
    július 4, 2012 - 2:15 du.

    Noha pve szerón tolom sorcererrel de ha ez majd egyszer bejön lehet kipróbálok egy s mást 😡 kíváncsi vagyok ha pl. a szokásos crit dmg/sima dmg crystalok mellé belövök egy 50% hp alattit (aminek pvp-n talán több értelme is van mivel pve-ben sokáig ‘jó esetben’ nem vagyok azon) akkor micsinál 1-2 fireblast crit 😀

  20. Kouta
    • Kouta
      július 4, 2012 - 4:05 du.

      meglestem ezt a bam down-t. ez … o.O

    • Kouta
      július 4, 2012 - 4:09 du.

      rájöttem mire emlékeztetett. NCWestnek volt a gold sell ellen egy nagyon jó kis videója, az ugrott be egy az egybe, a srác fejét meg figyeljétek, az értelem és a tudás kiül rajta. Látni rajta, hogy keni a témát föleg amikor a csaj nyomatja 🙂

  21. justaduck
    július 4, 2012 - 6:00 du.

    röviden tömören, hogy slayerrel milyen egyszerű játszani:
    – a skillek megkövetelnek bizonyos szintű reflexet, mert a skilljei 80%-a ha nem néz az ellenfélre pontosan mellé megy..
    – Backstab: annyit ér, hogy közelébe jutsz az ellenfelednek, de közben kitudnak belőle teleportálni, dodgolni, blockolni szval dafaq? + a kamerát meg kell várnod, hogy beforduljon különben mellé ütsz és itt jön be az, hogy ha az ellenfeled nem hülye akkor már is szart sem ért a skill.
    – nagyon op fury strike amit nem tudsz eltolni ha az ellenfeled nincs 2-3 méterre előtted, mert ha pontosan előtte/mögötte vagy mellé megy a skill.
    – ranged skill ami erős nagyon de főképp akkor amikor menekül előled és a seggüket mutatják neked.
    – geodata bugok ha dombon áll az ellenfeled vagy te egyszerűen mellé megy a skill…….
    – reflect dmg ami nagyon OP főleg healreken lehetsz akármilyen fasza, de stunlock, knockdown nélkül LEHETETLEN megölni őket.
    – ha tényleg azt hiszed hogy a slayer annyira könnyű meg op akkor csak gratulálni tudok, mert még nem találkoztál: PvP defes, reflect dmg-s priestel, mysticel, illetve warriorral akinek ha nincs meg a backstab stun skillje rohangál előtted és 1backstab, szurkálás skillel fél hp-dat leviszi és közben rád rakhat egy 4-5 másodperces stunt: )
    – Nem játszottál még slayerrel lancer ellen ahol a lancer ha nem láma akkor minden skilledet látja előre, mert a slayer skilljei bazi lassúak. )
    – röviden a sorciról: effektív hp-ja olyan 100k körül van? vagy kevesebb,? hmmm + stoneskin ami közben reflect dmget kapsz ha ütöd reset esély a teleportra, olyan glyph build amivel te lehetsz a kájtolás mestere…. legnagyobb burst dps a játékban……

  22. mz
    július 5, 2012 - 12:22 du.

    Cry more, or learn to play 😛

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s