Kezdőlap > Blog, Game Mechanism, TERA ENG, TERA Hungary, Warrior > Warrior tank skillek a gyakorlatban

Warrior tank skillek a gyakorlatban

Ahogy azt már korábban jeleztük az Argon Queen part#2-ben a warrior class alapjaiban fog megváltozni. A meglévő DPS class megfelelő tank képességekkel egészül ki, melyekkel ütőképesen fogja tudni helyettesíteni a Lancert a PVE partykban. Hogy miként is fog ez működni? Az Inven jóvoltából kaptunk két videót, amiken élőben prezentálják a fejlesztők az új rendszer. A tovább után megnézhetitek, hogy miként működik az új block és shadow agressor skill, valamint a gyakorlatban hogy is van ez az új stamina rendszer… >>

Kezdjük a stamina managementtel és az block skillel:

Egy egyszerű és rövid videó ami az egyszerűségének ellenére nagyon sokat elárul:

  • A block skill relatív kevés Staminát szed el. A lvl60-as Kumas boss charge támadása kb 10%-ot szedett le belőle.
  • A Stamina pool: 1200
  • Van a staminának egy natural regen állapota ami kb 1-1,5 másodpercenként tölt ha nincs használva staminás skill.  (amikor a fánál áll kb 100 staminát kap vissza a semmittevésért)
  • Ha bekap sebzést a warrior, akkor is visszatöltődik valamennyi staminája
  • Ha a warrior sebzi az ellenfelet, akkor is töltődik a staminája.
  • A Kumassal szemben kb fennáll az az állapot, hogy az boss attackokat blockolva és utána folyamatosan DPS-elve igen sokáig fenntartható a stamina
  • Az evassive roll skill staminát használ, ha van stamina! Egy evassive roll kb 30-35% staminába kerül, cserébe viszont a skill nem kerül CD-re. (Ez az a pont, ami kvázi kikompenzálja a stamina rendszert overpowerségét és PVP-ben kb hasztalanná teszi ezeket a skilleket, hiszen igen könnyen lehet egy warrior-t evasive roll-ra kényszeríteni (pl. lockon skill)

Összességében annyi mondanél el, hogy ezen rövidke videó alapján tényleg egy normális tankot csináltak a warriorból viszont a warrior továbbra sem lancer. (Nem megbántva ezzel a lancereket, de…) a warriorhoz továbbra is igen komoly skill kell, hogy ki is tudja használni az új tanking funkciót.

Lássuk az új agressort:

Az új shadow agressor skill teljesen másképpen működik mint az a korábbi leírásokból kibogarásztuk:

  • Az idézéséhez stamina kell! Egészen pontosan 300 Staminába kerül a skill. MP-t nem használ
  • Az idézés hatására a player a boss hátához teleportál és eredeti helyén jelenik meg az agressor, aki folyamatosan blokkban tartja a fegyvereit (nem is üti a boss-t, csak blokkol). Így a  boss nem tudja fellökni.  Ez az egész azért fontos, mert így a shadow agressor sem forgatja a boss-t. Tehát a ‘last stand’ skill miatt sem fordul ki a boss pl instanceokban.
  • Amíg az agressor tartja a boss-t, addig a warrior regenelhet vagy pl beletolhatja a boss hátába a +10-re felstackelt atomvillanás skill-t.
  • Az agressoron 2 perc CD van és kereket 10 MP-ig él

  1. június 7, 2012 - 4:14 du.

    Ja és itt jegyezném meg, hogy ma este elkezdem húzni a warrioromat… 🙂

  2. drunkenskunk
    június 7, 2012 - 5:29 du.

    Én csak azt nem értem, hogy miért a warriort hypeolják folyamatosan? Így is baromi sok van belőle, talán csak a slayer populáció nagyobb.
    Ráadásul a warrioroknak már így is hatalmas az arcuk, mert hát ők játszanak a Tera legnehezebb kasztjával. Ezután a Pugok warri tankjaihoz képest a berserker kickelő lancerek jóságos szamaritánusoknak fognak tűnni.
    BTW nem tagadom, nem nehéz a tankolás lancerrel, de azért elárulhatná már végre valaki, hogy miért van a warrior tankolás úgy beállítva, hogy csak az 5 diplomás űberskilles szuperemberek tudják megoldani? Az evasive roll vagy death from above időben való elnyomásához tényleg szuperreflexek kellenek?

    • június 7, 2012 - 5:38 du.

      Ezek a skillek nem azért kellenek a warriornak, mert ezek nélkül a warrior képtelen tankolni, hanem azért mert ezek nélkül a warrior képtelen úgy tankolni, mint a lancer. Márpedig az átlag pug/matchmaking player elvárja, hogy a mob úgy álljon előtte mint egy csövek, meg ne moccanjon és meg csak véletlenül se fordulhasson elő, hogy megfordul.
      Apropó berzit kirugdosó lancer story: majd ha nem kell fel órát a lancerre várni a queueban, akkor biztos lehetsz benne, hogy nem a berzit fogja kiszavazni a parti hanem az idióta greedy tankot… Szerintem

    • Csenky
      június 7, 2012 - 5:45 du.

      Nem, ha odamész egy bosshoz egyedül és kizárólag életben akarsz maradni, akkor az viszonylag nem olyan bonyolult. A skill ahhoz kell, hogy egy vadállat dps ne rántsa magára az aggrot a warriról. Mert a lancer két block között tol egy aggrot és nagyjából elvan mint a befőtt, néha csapkod a mana miatt. De a warrinak elég jó dps-t kell produkálnia tankolás közben az aggro tartásához. Arról nem beszélve, hogy a bosst viszonylag egy fix irányba tartani arccal, az szintén olyan dolog, ami a lancerrel alap, a warriornak meg lehet izzadni rendesen, hogy az evasive rollal el tudjon menni olyan irányba biztonságosan, hogy ne pörgesse arccal mindenki felé a bosst (és egy másodperc múlva meg már folytassa a dps-elést ugye). (igazából szerintem ezt a legutóbbi dolgot fixálja valamennyire a weapon block + új agressor a warrinál)

      Persze túlzol Te is, nem kell istennek lenni a jó warri playhez, de én pl viszonylag jó játékosnak érzem magam, mégis nagyon sokat kell még gyakorolnom, mert én pl biztos nem tudnám végigcsinálni soloban FoK-ot – ami mint megtudtuk a másik topicban, alap egy jó warrinak.

      • drunkenskunk
        június 7, 2012 - 5:49 du.

        Köszönöm a válaszokat, így már értem valamilyen szinten. Csak nem tetszik az istenkomplexus ami a warrikban kezd kialakulni. Bár nem szólok egy szót se, mert tudom, hogy lancerek között is elterjedt a dolog.

      • Kouta
        június 8, 2012 - 3:11 du.

        jah kezd kialakulni a warriorokban is, főleg azok közt akinek köze sincs skillhez, mindig azoknak van a legnagyobb arcuk… sajnos ez van, 😦

  3. x3rb
    június 7, 2012 - 5:41 du.

    Eddig volt a szerver populáció 40%-a warri most lesz 70% majd 🙂

  4. Csenky
    június 7, 2012 - 5:46 du.

    Na Menorel jól beelőzött, de nagyjából azt akartam mondani én is.

    • Gregi
      június 7, 2012 - 9:59 du.

      Viszont én egyszerűen csak megvárom a Berzi speedupom 🙂

  5. Fityula
    június 7, 2012 - 6:32 du.

    Akkor most már a warrior nem elég h jó dps de még jó tank is lesz.A lancer-nek mikor emelik a dps-t meg a mozgékonyságot?!

    • június 7, 2012 - 8:48 du.

      A lancer (ahogy azt már jeleztük korábban) kap egy chain DPS skill-t, amit kb minden fontosabb DPS skillje után el tud tolni (ergo +dps) és kap egy backoff skill-t amivel hátra tud ugorni (ergo +mozgékonység).

      • Fityula
        június 7, 2012 - 9:35 du.

        Na azért!:)

  6. Szergely
    június 7, 2012 - 6:52 du.

    “Egy evassive roll kb 30-35% staminába kerül, cserébe viszont a skill nem kerül CD-re. (Ez az a pont, ami kvázi kikompenzálja a stamina rendszert overpowerségét és PVP-ben kb hasztalanná teszi ezeket a skilleket, hiszen igen könnyen lehet egy warrior-t evasive roll-ra kényszeríteni (pl. lockon skill)”
    Tehát 4 evasive roll egymás után, és ez csak az egyik kitérő képessége volt… azért ez elég OP. Lockon skillel eavsive roll-ra csak a kezdőket lehet kényszeríteni, egy tapasztalt wari csak akkor nyomja el, ha látja a casting animációt is.

    • június 7, 2012 - 8:46 du.

      Sajnos annyira fos a minősége a videónak, hogy nem tudom pontosan megmondani, hogy mennyi az annyi, de érzésre valahol 35% körül van. Szóval maradjunk inkább a 3-nál.
      A lockonost részt nem tudom, hogy pontosan kinek szántad… ha nekem akkor bocs, de ennyire ne nézz már nyominak. Nyilván nem úgy értettem, hogy betargetelem lock-on skillel és várom hogy a hülyéje ugorjon, hanem úgy értem, hogy el is tolom rá a kérdéses skill-t. Gondolok pl itt a mystic Volley of Curses skilljére, ami teljesen jó lehet arra, hogy a fight elején lenullázza a warrior stamináját. Ha taktikázik és úgy dönt, hogy nem burstoli el a stamináját azzal megint csak nyerek, mert ott fog rajta tickelni 12 secig a 3k-s méreg. Nyilván azon classok akiknek nincs lockonja, van nincs spammolható lockonja azok ezt nem tudják így eljátszani. Saját magamból indultam ki, ami így általánosítva akár tényleg félrevezető lehet. Mindenesetre egy dolog biztos: Amíg a warrior ugrándozik addig legalább nem stun lockol 🙂

  7. Sagrath
    június 8, 2012 - 6:50 de.

    sracok nem kell QQ, hogy warri igy OP meg ugy OP.Jatszani kell vele azt meglatjatok mennyire nem az.Slayer nem OP,hat az a helyzet hogy slayerrel siman verem be a 4 szinttel magasabb playereket is koszonhetoen a 15 m rol meghosszabbitom a kardomat es atomsebzest kuldok neki,amint meg odaertem stun azt szetcsapom mint a ****.lehet kisse lassubb mint a warri de annyival nem mintahogy az be van allitva.Es nem arcoskodas hogy skillednek kell lenni hanem teny.Szerintem barki aki ugy gondolja hogy kajak OP az nyugodtan probalja csak ki azt meglatja milyen is egy warri action kozben…..

    • Szergely
      június 8, 2012 - 8:00 de.

      Sagi, nem arról volt szó, hogy a warri MOST OP. 🙂 Tőlem lehet erősebb PvP-ben, de a spammolható evade-t nagyon erősnek tartom…
      Egyébként warrihoz skill kell ezerrel, de egyáltalán nem gyenge, rohadt nehéz egy ügyes warit megverni. Ha viszont picit is lassú vele a játékos, nincs tapasztalata, nagyon be lehet alázni, ezért éles a kontraszt warriorok között. És mivel tömegclass (gondolom duplabökő coolsága miatt), ezért sok “noob” player is. De ez nem jelenti azt, hogy ne lenne brutál kari megfelelő kezek irányítása alatt…

      • Kouta
        június 8, 2012 - 3:19 du.

        szerintem ez a slayerről is elmondható, azzal a különbséggel, hogy azt még egy nem annyira pro játékos is képes annyira kezelni, hogy sikert tudjon elkönyvelni, ellenben például egy warriorral.
        Meglátjuk mennyire lesz OP a CD nélküli ugrabugrival, ellenben biztos vagyok benne, hogy ha pvp ben is lehet blockolni, sokan például azt fognak. De nem tartok attól, hogy a sok ugrálás pl nehézséget fog okozni egy slayernek, aki 1 suhintással ugyanugy maga mögé is sebez mint maga elé például. Pont ugyanugy mint mondjuk a lapáttal való fejbe verős stunnotok is, a fél mappot stunolja magatok elött. DE ha esetlegesen mégis OP lenne, akkor biztosan nerfelni fogják valahogy, (legalábbis reménykedem ha az lenne, nem szeretek olyan karakterrel játszani aminél nincs kihivás, és biztos vagyok benne, hogy vaguynk még igy ezzel páran)

      • június 8, 2012 - 3:46 du.

        Wari szintén támad akkora ívben, mint egy slayer… (halkan jegyzem meg: próbálj megbetalálni egy hearth thrust-tel PvP-ben :P)

      • Kouta
        június 8, 2012 - 5:31 du.

        hátunk mögé nem támadunk, tehát akkora ívben nem ütünk mint egy slayer. és a rangünk is kisebb mint egy slayeré.

      • Kouta
        június 8, 2012 - 5:33 du.

        ez lemaradt, de a heart thrustos skillel egyet értek, valóban nem lehet egyszerü, de nincs is rá szükséged, hogy alázz pvp ben. (legalábbis anélkül is tudtok ölni pvp ben.)

  8. IceSkull
    június 8, 2012 - 7:16 de.

    +1 Sagrath

  9. Csenky
    június 8, 2012 - 4:59 du.

    Szergely :
    Wari szintén támad akkora ívben, mint egy slayer… (halkan jegyzem meg: próbálj megbetalálni egy hearth thrust-tel PvP-ben )

    Vagy béna vagyok, vagy lagom van, vagy nincs igazad, de a warri skillek elég tekintélyes része pocsék hitbox-szal rendelkezik. A blade drawnak nem rossz a szöge, de combatitive strike-kal, pounce-szal, meg a nemugrikbeaneve skillel (ami nagyobbat üt ha nincs hp-m) nem egyszer simán elcsapok a stunolt target mellett. Sőt, néha át-charge-olok rajta a combatitive-vel. Miközben stunban áll és nyílegyenesen a hátába tolom a skillt. Pingem rendben szokott lenni, pve-ben ekkora bakikat nem érzek.

  10. Szergely
    június 8, 2012 - 6:55 du.

    Kouta :
    hátunk mögé nem támadunk, tehát akkora ívben nem ütünk mint egy slayer. és a rangünk is kisebb mint egy slayeré.

    Meg szoktak ütni a warik akkor is, ha mellettük vagyok. Az, hogy némelyik skill hátra is csap, nem tudom miért fáj egyeseknek, ANNYIRA melléütni, hogy a slayer a háta mögött kapja el az ellenfelét, nem csak mákra, de olyan szintű lámaságra utal, hogy akit egy ilyen slayer ver meg, az meg is érdemli… Ha meg evade-del kerül vki a slayer mögé, akkor még bőven tartani fog az animációja, mire befejezi a támadást.
    Egyedül a stunning backhandot érzem jogosnak, hogy erős, mivel valóban nagy és széles ívben csap. Cserébe rövid ideig tart (megfelelő accessorykkal felszerelt ellent épphogy megakasztja), s a másik stunnal (startling kick) megintcsak rohadt nehéz betalálni.
    Fury strike-kal nemcsak célozni kell, hanem a megfelelő távolságra is ügyelni kell, különben átcsap a targeten.
    Hearth thrust megbeszélve.
    Knockdown strike, overhand stike vonalban támadnak.
    Measured slice tényleg nagy ívben üt keményen. Chaines.
    Distant blade célzós távolsági, s inkább finisher skill, mintsem HP gyilkos. Az első ütés a leggyengébb, a másik kettő meg simán evadelhető/blockolható/teleporttal elkerülhető. Aki a hátat fordít a slayernek és úgy próbál menekülni, az meg is érdemli a gyors halált 😛
    Whirlwind PvE skill hosszú cast time-mal.
    Backstab ha szintkülönbség van befailel, egy helyben állva tolja el a kari a skillt.

    • Kouta
      június 8, 2012 - 9:58 du.

      nekem a fele kinai 🙂
      Azt még megjegyezném, hogy emlegetted mennyire nem lesz olyan erős skill későbbi szinteken, hát eddigi tapasztalataim szerint kb skálázodott a HP val az a skill is. Most is elég nagy sebzése van ahhoz képest, hogy távolsági, 3 combos…stb 🙂 Ettől eltekintve, a fejlődés során a warrior tényleg hátrányban volt, mondjuk egy slayerhez képest, De úgy érzem így endgamere felért a többi karakter mellé, Innentől többé kevésbé játékos kérdése, max. annyi, hogy egyes karaktereknek nagyobb odafigyelés kell (és itt nem feltétlen a warriorra gondolok).

  11. Alcohol
    június 8, 2012 - 11:42 du.

    Anno archerrel kezdtem Cbt-ken.Az utolsó cbt-n gondoltam kipróbálom a sorcit,megláttam alatta hogy 2 vagy 3 csillag!! Megkérdeztem ez m ia szösz.Közölték hogy a fejlesztők,egyebek ennyire tartják skillesnek a classt.Láttam hogy Lancer 5 csillagos,nem értettem hogy ezt miért?,de lassan de felhuztam egy Lancer-t és kibaszottul megvagyok elégedve vele.Nem tartom magam skillesnek,sőt totál Noob vagyok pvp területén,de az ami a warriornak az elugrásai az nekem a block,és kibaszottul fontos megtanulni hogyan mozgasd a Block-ot úgy hogy nem lépsz ki belőle,vagy szinte félmásodperc alat irányt változtas és block ujra,Igen könnyebb tankolnom,mint egy warriornak,de a Lancer 100% os tank nak lett meghírdetve,és ennek totálisan eleget tud tenni.

    u.i: Lancer uj skillekről nincs véletlen videó?

    • június 9, 2012 - 10:23 de.

      Van a lancerről is. Valamikor a hétvégén kirakom azt is, addig türelem.

      • Alcohol
        június 9, 2012 - 1:50 du.

        én is találtam,de abból nem jött le semmi
        valamilyen Dot-rol és a jump back ről tudok

        javítstok ha nem jol
        🙂

  12. június 9, 2012 - 1:12 du.

    Azt hiszem ezek után én is végig viszem a warrioromat…

    Eddig Lancerrel mentem, az a main karakterem, és kezdtem egy warriort is(meg minden mást is) csak hogy lássam a különbséget.

    Egy dolog, ami fölött nem tudok elmenni, hogy sokan utálják a lancert, mert feltételeket szab az instában, és kevés van belőle, és ezért várni kell rá… nem véletlenül van belőle kevés!!!

    Az az érzésem, hogy tőlünk keletebbre valahogy nagyon utálják a heavy, tank karaktereket, mert mindig megtalálják a módját hogy baxanak ki velük.
    Az oké, hogy instába kell tank rendben, ezért úgymond eltűrik, de hogy instán kívül sehova semmilyen formában nem kell, az is biztos. Ha bárhol party kellene, vagy jól jönne egy kis segítség, esetleg néhány ember még elitekhez a lancer az utolsó akit partyba hívnak. Mintha leprás lenne a karakter úgy bánnak vele, túl lassú, túl kicsit üt, nem kell stb… pvp-ben csak annyit reagálnak hogy: ahh lancer senkit nem tud megölni minek a partyba…. egyedül ahova eddig kellett az az insta volt, de ha kibekkelik warriorral, akkor már oda sem. ezzel az erővel simán törölhették volna az egész kasztot…

    Azt tartom kifejezetten rossznak, hogy megítélik a lancerekez az alapján, hogy hogy viselkednek az instában, mert csak ott kellenek, és ott partyznak velük, mert máshol fel sem merül, hogy esetleg behívják. Egyszerűen elvárják az emberek, hogy tök kussban végigmenjen az insta, aztán kidobják, és ha szólni mer valamit, hogy ott végre irányíthatna, neeem, bejön egy nagypofájú warri vagy egy dps-healer aki megmondja a tutit, hogy kell csinálni…

    Azt sem értem, hogy miért így reagáltak a fejlesztők a hosszú insta sorokra. Azok azért alakultak ki mert kevés lancer van( nem véletlenül) és nem másért. ahelyett, hogy megtámogatták volna a kasztot, hogy indítsanak belőle többet, inkább beraknak egy másikat, hogy mégannyira se kelljen utána. Eddig is minden második karakter slayer vagy warrior volt, de ezek után más nem is lesz a játékban…

    Más: egyszer úgy esett, hogy insta finder berakott egy partyba, ahol mystic volt a healer, mentünk is kb az 1/3-áig az instának, amikor benyögte, hogy ő bizony egy dps karakter, és egy csepp healt el nem tol többet…????? ledobál minden szoba/boss elé egy pár gömböt, ha heal kell szedd fel, ő dps-el… Namár most ezek után elég nehezen ment végig az insta…
    Most ezek után én is ítéljem meg az összes mystiket, és dobjam ki rögtön partyból???

    A másik számomra érthetetlen dolog, hogy ha van lancer is a partyban, és warrior is, akkor a warrior miért akar állandóan tankolni, miért nem dps-el, mert abban is kva jó. Miután 3x fordult elő egymás után ista runokban, hogy a partyba warriort is kaptam, és a boss felénél elkezd tankoskodni, lerángatja a bosst, és elforgatja, megmutatván, hogy biza ő is tud tankolni, naná hogy a healer felé, és utánna még van képe beírni, hogy az miért nem ugrott fére, és dicsekszik mekkora arc, hogy ő bizony invul, és a healer behalt 1 ütéstől és röhög a partyn… ezek után egy hétig csak úgy mentem instába, hogy azonnak kickeltem minden warriort szó nélkül, nem voltam hajlanó velük menni. mire megbékélek, erre BERAKJÁK ŐKET MAIN TANKNAK hát R******nak meg.!!!

    Akkor húzok én is egyet, már félig megvan, így csak be kell fejezni. Az öt csillagos nehézség ellenére nem egy szkilles karakter, már közepes képességekkel/reflexekkel is jól lehet vele játszani, nem nehezebb egy slayer vagy berserkernél.

    Azért kíváncsian várom a Lancer skilleket is, hátha lesz még értelme tovább vinni…

    • x3rb
      június 9, 2012 - 1:53 du.

      +1

    • Philosophy
      június 9, 2012 - 8:09 du.

      Ezek után is a Lancer lesz a main tank, egy wari nem tudja egy helyben tartani a boss-t, sem nem tudja egy irányba forditani. Ezzel (gondolom) arra reagálnak, hogy messze tank-ra kell várni a legtöbbet ha az ember queue-ol egy instára, miért ne legyen még egy, gyorsabban lesznek kész a csapatok.

      Ha van egy guilded és tudják, hogy jó vagy akkor tökmindegy, hogy milyen class-al játszol, mindig lesz helyed a csapatban.

      Szerintem akkor sikerülne jól ez a wari buff, ha olyan lesz, mint a priest-mystic. Egyik egy kicsit jobb ide, a másik egy kicsit jobb oda, de mind a kettő megfelel a célnak.

      A játék most szépen van balance-olva, a class-ok azt csinálják amire jók, nem hinném, hogy tönkretennék.

    • Kouta
      június 9, 2012 - 9:09 du.

      aki pvp ben ugy áll hozzá a lancerhoz amit leírtál, az eléggé gyökér lehet, és elég hamar elvérzik egy JÓ lancer ellen…

    • Kouta
      június 9, 2012 - 9:15 du.

      ilyennel sokszor találkoztam én is amguy, Warriorként instant kick, kellemes dolog 2 órás sor után, kivánok hasonlóakat azoknak akik igy gondolkodnak. Az hogy egy warrior lehuzza rólad az aggrot nem feltétlen jelenti azt, hogy aggro skilleket nyomogat (persze benne lehet a pakliban, hogy fogyatékos) de sima dps el is lerántom az aggrot a tankról, ez nem azért van mert überjó vagyok, sem pedig azért mert a lancer balfasz (bár tény, hogy annyi nem feltétlen elég, hogy block / taunt…) Szimplán tul dps elem az értéket, ilyenkor a lancer mellé kell menni, és megvárni dps nélkül mig vissza szedi, vagy ott ugrabugrálni mellette ezzel is adva a többi DPS nek a sebzés lehetőségét. Azt mondjuk még mindig nem értem, hogy felhoztad a mystices példát, őket nem ítéled el, míg pl. a warriorokat elítélted.

      Sajnos nekem is új karakter után kell néznem, mert most minden (és itt akinek nem inge ne vegye magára) gyökér warriort kezd egy retkes patch miatt… és a halálnak lesz kedve full warrior groupokkal menni mindenhova…

      • x3rb
        június 9, 2012 - 10:23 du.

        Pedig izgi lesz egymásról szedegetni az aggrot , a healert megörjitve:)

      • június 9, 2012 - 11:19 du.

        Igen, azt megnézném én is, ha 4 warrior és egy healer van a partyban, az hogy megy le :D:D jelenleg lancerből egyet enged be az instafinder, de wariból több is lehet 😀

        és erre : ” Azt mondjuk még mindig nem értem, hogy felhoztad a mystices példát, őket nem ítéled el, míg pl. a warriorokat elítélted.”
        – mystic egyszer fordult elő. wari sorozatosan, kb minden második alkalommal amikor partyba került. És nem, nem dps-el szedik le a bossokat, amikor cseten be nem áll a szája és mondogatja, hogy mennyivel jobb tank lenne, mert neki több aggró skillje van stb, és ha mind eltolja egymás után fixen leszedi a bosst… és csinálja is megállás nélkül. (ok, mivel sokan játszanak warival, ezért sok retard is kerül közéjük, nem szándékozom ezért negatívan diszkriminálni a kasztot, csak szimplán felidegesített.)

        Más:
        Sokan mondták, hogy milyen egyszerű lancerrel tankolni, csak elnyomja az aggrót aztán leteszi a pajzsot és kész.
        Hát megsúgom ez nem ilyen egyszerű!
        Először is a bossok AI-ja nagyon jól meg van írva, és ami működik normál/elit moboknál, az nem fog bossoknál! Tehát ha eltolod az aggrót majd leteszed a pajzsot és vársz, a boss rádnéz, néz egy darabig és megüt valaki mást!!!
        Hiába van rajtad az aggró kör, tiéd a legnagyobb, és veszettül aggrózol, ha sokáig van lent a pajzs, nem téged választ a boss, hanem általában a healert, vagy a legnagyobb dps-t. Tehát figyelni kell, mikor üt, és közvetlen előtte letenni a pajzsot, nem csak úgy állni végig lerakott pajzzsal.
        Nameg ütni is kell közben, mert az termeli a manát, mivel minden blokkolás elvisz a manából is, ha sokáig védekezel, nagyon hamar elfogy és utánna nincs shield deff, minden megy az arcodba hiába nyomkodod a jobb gombot…

      • x3rb
        június 10, 2012 - 2:30 de.

        Meg ugye alap hogy legyen felpakolva bossra mindig a debilitate. Tankon meg iron will , ha netán nem jön be a block.Shield basht sem árt cdre tolni , vagy éppen szakítani vele a boss egy-egy megmozdulását azzal és pullal egyaránt.Ja és természetesen minden block mögé shield counter, és nincs gond az aggrora.
        De persze ez már nagyon sok mana , szal ütni kell a maradék idődben a bosst hogy termeld .
        Szóval természetesen a lancerrel tankolás nem csak taunt+right click.
        Legalább is ha nem debil az illető 🙂

  13. Kouta
    június 10, 2012 - 11:40 de.

    akkor én csak debilekkel kerültem össze, sosem láttam még tankot máshogy tankolni csak taunt és shield, és nálunk az essenián még müködik is, a tankról csak túldps eléskor fordul le a boss, nem érdekli hogy a tank feszt blockban van…stb.
    De ha már ennyi a negativ vélemény a warriorokkal szemben, meg azzal, hogy nem kell majd ezután végre 2 órát sorban állni annak aki még menni akar instába, beszélgessünk már kicsit a tank patch lancerre vonatkozó skilljeiről, mert szerintem a sebzés növelés OP vá fogja tenni őket (föleg pvp ben az 5 seces stun mellett)… a kiugrásról és a többiről nem is beszélünk… 🙂

  14. Traktor
    június 10, 2012 - 12:42 du.

    Vááá megint megy a mindenki megmondja a magáét 😛 Én egy valamit tudok, ez a game rohadt nagy csapatjáték. Ma már másodszor hozott össze a sors lancerral kint terepen be is vettem partyba (Sorc vagyok épp 53-as), valahogy nagyon tudják élvezni, hogy összerántanak 6-7 mobot és 10-20 sec alatt hal az összes, nem pedig szenvedés míg megöli őket, a questhubokon átrepülünk, szal lancer lókakit nem sebez és ezután sem fog sokkal többet, nem is az a dolga. Annyira más ha soloban tolod és annyira felborul minden ha partyban, buták pedig mindig is lesznek, velük nem kell foglalkozni 🙂

    • Kouta
      június 10, 2012 - 10:53 du.

      h h sorci és nem warrior ahogy tervezted? 😮

      • Traktor
        június 11, 2012 - 7:43 de.

        A 2 kaszt között vaciláltam ám, a warriorral kezdtem, 34-ig el is voltam vele, aztán kezdtem egy sorcit is és jobban bejön a játékstílus, nem kell annyira koncentrálni plusz amikor én gamelek az esetek 70%-ban meló után, öreg és fáradt vagyok én már a nagy figyelemhez XD A sorcerer meg tetszik és egy jó DPS sosem árt 🙂

  15. Alcohol
    június 10, 2012 - 10:26 du.

    Egy ma esti kellemes élmény,amiért is “utálom” a warriort és a berserkert is.Képletesen értve és nem mindenkire értve,de ezek a mai orosz/lengyel faszok felhuztak.
    Idő túltengésben szenvedve kerestem pt-t Fok HM-re.A priest beinvelt egy zerkert egy warrior-t és egy slayert.Mondtam hogy ez így nem jó.
    Irta hogy megoldja,
    Egye fene legyen.
    Első boss másodjára lett meg,hiába kértem hogy segítsenek be a stunba,mert a Leash ( ez a pullom neve a fenti iróra gondolva).Kértem őket hogy segítsenek stunnlni,de lófaszt se segítettek,és közben még beszélgettek is.
    Jófejek!
    A crab-ot kb 4edjére lett meg,ebből 2-t én néztem el,a másik kettőnél szépen kihaltam körülülem,és majd én egyedül lenyomom 70% ról ugye.
    Kedves!!
    Kivételesen a Lancer bossnál pár halálon kívül nem volt különös,de sarokban tankoltam,és nem jöttek dspelni.Nagy sokára kiírták angolul,értitek rájöttel hogy nem látom a gondolataikat, kb 2 perc után.Gratula és mondták hogy ők ott nem dps-elnek.
    Nos ilyenkor mit mondjak? ha megmozdulok Kornus akkorát nyom rám hogy megdöglök.
    Mind1 meglett.
    És KAPRINA
    ugyebár van a spin attackja,na azt rohadtul nem birták, a healer nem rám koncentrált hanem rájuk,ilyenko shield marad agro leszarva.
    A warriro nem evadolta amit lehetett volna,a zerker nem blokkolt,a healer közel jött pontosabban majdnem mögém.Naná hogy bekapott 1 spin-t -> dead
    Jah slayer se volt jobb,de az ő skilljeit nem ismerem egyáltalán,de nem is próbálta stunnolni a boss-t
    A 4dik próbálkozás után kidobtak,mert én vagyok a fasz a szar.

    Nos ilyenkor én mint Lancer ne siránkozzak hogy a warrior balfasz volt,a zerker egy kalap szar a slayer,healer pedig a játék nemtudásának totális bemutatása.
    Rebith cuccokaban voltak,Ilvl 147 de egy lófasz party volt,és nem MM.ből valók.
    miután kidobtak írtam a kedves healernek hogy legközelebb max 2 közelharcos dps-t invitáljon,ha ennyire balfasz a heal-el.
    Nagyon kívánom neki hogy warrior-t kapjon mint tank és kellejn neki szaladgálni mint,pók a falon.
    Lesz itt még sírás a lancer-ért,nem is kicsi,mivel értelmes warriorral eddig kb max 10el találkoztam.

    u.i:

    Amúgy anno head startnál kb minden második ember Lancer volt.Hova lettek?

    • x3rb
      június 11, 2012 - 3:30 du.

      A héten ezekre az esetekre új taktikát választottam . Nem rugok ki senkit . Figyelmeztetek egyszer hogy tegyék a dolgukat ahogy kell .
      Ha nem változik a szitu kilépek és blocklistre mennek a balfaszok.
      Lancerként kb instant találok másik csapatot. a cd-t meg kibírom.

  16. Traktor
    június 11, 2012 - 7:44 de.

    Jajj lemaradt, a CC-i miatt iszonyatosan jól lehet vele PK-zni 😛

  17. Kouta
    június 11, 2012 - 9:58 de.

    értem 🙂

  18. Csenky
    június 11, 2012 - 12:25 du.

    Engem tegnap azért flame-eltek, mert nem tudtam et hard végén 30-40 add között a fordított movement debuffal normálisan dps-elni. Dupla warrival voltunk bent, ami ugye elég komoly aoe dmg kiesés ahhoz a fighthoz (főleg priest heallel egy árva rebirth fegyó nélkül az egész partyn), de az a sorc flame-elt, aki kétszer halt meg még a boss 20%-a előtt, és kb ott buktuk el azt a dps-t, ami a végén kellett volna nagyon (1% maradt mikor wipe-oltunk). De a legjobb, hogy 2nd time party oktatott ki, mikor csak tegnap 4 pug csapattal mentem végig. Igazából a warrikat alapból flame-elik, tökmindegy ki mit hogy csinált az egész fight alatt, a warri ha egyetlen egyszer rosszat lép, egyből leírják. Kicsit szánalmasnak látom ezt a globális warri-gyűlöletet, egyre inkább húzok a nonstop solo farmolás felé, mert a tököm se kíváncsi erre a flame-re. Remélem nincs limitálva a block lista.

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s