Kezdőlap > Blog, Frogster, TERA ENG, TERA Hungary > Trial accountok és szerver cap~

Trial accountok és szerver cap~

Tegnap többen is jelezték, hogy a trial accountokkal már nem lehet játszani; mint kiderült pénteken valamikor este 10 körül kizárták az összes Trial accountot. Ezzel persze alapvetően nem is lenne gond, hiszen ennek pozitív hozadékaként megszűnt az Essenián a queue, azonban a történet koránt sem ennyire sikertörténet, hiszen pl. akik az utolsó héten vették meg a játékot/upgradelték azt trialról, azok közül sokaknak még mindig nem frissült az account statusuk, így péntek óta ‘insufficient privileges’ hibával hasalnak el a launcherben. Akinek ilyen gondja van, az menjen neki a live chatnek és jelezze a gondot.

A nagyobb gond azoknál van, akiknél az account manager több TERA accountot jelzett és korábbi probléma miatt a triallal kellett elkezdeniük játszani, holott vásároltak preordert is. Náluk most az a helyzet állt elő, hogy a trial accounton lévő karakterül kizárásra került, míg a preorderes accountjukkal bár játszhatnának, de azon meg ugye nincs karaktert, sőt a túlterhelt szervereken (pl. Essenia új karaktert sem tudnának létrehozni).

Itt nyilván a megoldást a support jelentheti, jelezni kell nekik, hogy korábbi technikai probléma miatt áll fenn az állapot és követelni kell a probléma helyreállítását. Ez a gyakorlatban annyi lenne csak, hogy a game code-ot rakják át a meglévő preoder accountról a trial accountra. Ne elégedjetek meg a first line supporttal, ha nem ad értelmes válaszokat, akkor kérjétek a felettest, supervisort, stb. Ha gondod van az angollal, akkor kérd meg egyik guild társad, hogy segítsen.

Öröm az ürömben, hogy ma növelték a character capet a túlnépes szervereken:

 


  1. yusukee
    május 6, 2012 - 11:37 de.

    Na akkor nekem szerencsém volt, én aznap aktiváltam be a végleges játékot, mikor elindult az éles. Szerencsére nem volt gondom 😀 (upgradelt)

  2. Traktor
    május 6, 2012 - 11:46 de.

    Én most vettem meg DLGamerről, az account oldalaomn a trialt egyből upgradelte szóval kíváncsi vagyok hogyan tovább, engem ma az internet szeret 😛

  3. Agiido
    május 6, 2012 - 11:51 de.

    Csak a supporttól mentsen meg minket a Jó Isten! Live chat support nincs. A ticketre meg nem válaszolnak. 10 nap alatt 2 ígéret jött a ticketre, de megoldás nem.

    • yusukee
      május 6, 2012 - 12:46 du.

      Remélem sikerül megoldanod ezt a karakter kérdést.

  4. Asa
    május 6, 2012 - 12:03 du.

    Azt nem tudjatok hogy miért van hogy a haverom küldött nekem egy trial kódot,beirom az accountomnal és utana megjelenik egy Unredeemed Codes : Tell a Friend amire ha rá megyek azt irja hogy MISSING -.-” És ugye ez csak egy vicc amit forumon olvastam hogy allitolag ha volt CBT/OBT az accountomon akkor nem lehet azzal trialozni?!

  5. Naidoo
    május 6, 2012 - 12:35 du.

    Na nekem olyan problémám van, hogy még nem vettem meg a játékot szóval Trial accountom van csak ami ugye nem használható már. A kérdés pedig az lenne, hogy ezen az accounton kezdett karaktereket tudom folytatni miután megvettem a játékot, vagy sem?
    Mert ugye elméletileg Esseniara nem lehet karaktert csinálni már, és másik szerverre pedig nem áll szándékomban menni.

  6. május 6, 2012 - 12:45 du.

    Szerintem nem kell atomfizikusnak lenni, ahhoz, hogy rájöjjenek, nem szabad olyan nevű szervert indítani, ami végig szerepelt a béta teszteken, mert az összes játékos, aki játszott valamelyik bétán, az oda fog menni. De végül is szerintem mindenki tudta, hogy ez lesz, amint képbe került a Frogster neve…

    • Kouta
      május 6, 2012 - 1:48 du.

      hogy mi lett? Nem értem a mondandodat, hogy jön ez a dolog ehhez a témához…

    • Reyi
      május 6, 2012 - 6:37 du.

      yeah baby QQ ahh more more !

    • május 7, 2012 - 8:07 de.

      Nyilván a neve miatt választották a legtöbben Esseniát, hiszen ez szerepelt béták alatt is, nem pedig azért, mert ezt a szervert lőtték fel elsőnek, és csak azután nyitottak újat, hogy az betelt. Szerencsére az atomfizikusaink is tisztában vannak ezzel… 🙄

  7. Ashbringer
    május 6, 2012 - 1:49 du.

    Nekrm is gond volt ez az upgradelés, tegnap 1 órán át vártam a live chat supportra és 40 percen keresztül izzasztottam a csávót, néhol már kissé ingerülten… Láss csodát megoldották. Csak elötte kb. 6x mondta el a csávó tagoltan, hogy NEM LEHET MEGOLDANI- szóval keep pushing!

  8. Kaguura
    május 6, 2012 - 2:35 du.

    Egyik ismerősöm elérte a supportot…

    2 kérdés volt ami felmerült:

    1 Essenian vannak a Barátaim…mit tegyek mert nem tudok bejutni?

    Válasz:
    Igen ,sok az account, ezért van lezárva, egyenlőre nem lesz nyitva, játssz a másik PvP szerveren, majd transferkor “LEHET” ,hogy ide is tudsz jönni. Transfer nem tudjuk, hogy fizetős e lesz vagy sem és az időpontot sem tudjuk megmondani.

    2. Leállt az accom pedig upgradelve volt…mit tegyek?

    Válasz:
    -Nagyon sajnáljuk, hatalmas DELAY van a fizetős oldalon egyéb okok miatt (nem mondták meg mi..) tudjuk milyen fusztrálló ez, mi és játékosok vagyunk és megértük, de nem tudunk semmit sem tenni ez ellen, kérlek várj türelmesen…

    nagyjábol ennyi..ilyen hogy, megy a game-időm stb…ezeket cselesen ki is kerülték..

  9. Kaguura
    május 6, 2012 - 3:54 du.

    Essenia Server Open! Lehet REGELNI KARIT!

  10. Egos
    május 6, 2012 - 4:48 du.

    There are no agents available to chat to you at the moment. Please try again later. 4x kaptam ezt az uzenetet… kozel 5 orat vartam… mi a feszkes fenet muvelnek ezek?! de most komolyan….

    • Meridian
      május 6, 2012 - 5:09 du.

      Hétvégén? Arrafele drága a munkaerő – főleg hétvégén -, és még nem fedezték fel az olcsó szocialista blokkokat, ahol 2-3+ nyelvtudással fizetnek brutto 200-at a delikvenseknek (ami ha jól számolom, most ~700+200=900EUR cakk-pakk mindenféle járulékokkal együtt)…
      Az iroda helységek sem drágák, sőt biztosan olcsóbbak mint pl németországban, vagy franciáknál, callcentert telepíteni meg itt is ott is ugyanannyiba kerül, sávszélt venni hozzá itt megint olcsóbb…

      • Egos
        május 6, 2012 - 5:19 du.

        értem én, de akkor miert van kiirva a kovetkezo:Monday – Sunday: 10:00 – 22:00 CEST? es miert allok akkor sorba? 😀 egyebkent szerintem igazad van, es nem dolgoznak.. de konyorgom akkor irjak mar ki, hogy bocs b****** de nem dolgozunk hetvegen…

      • Meridian
        május 6, 2012 - 5:23 du.

        Hétköznap 10 ember, hétvégén 2db ember… kb így kell elképzelni… mondjuk, ezt nálunk simán megoldhatnák fordítva is, munkaidő-keretes szerződéssel (ami ha jól tudom nyugaton nem létező fogalom – mert a szakszervezetek az utcára vinnék és felgyújtanák a fél országot), ami lehetővé teszi a rugalmas munkaidő beosztást a munkáltató részéről, anélkül, hogy különösebben szívna a műszakpótlékokkal… főleg az új orbán-féle szabályozással…

    • Agiido
      május 6, 2012 - 8:52 du.

      A teljes szombatom, és a vasárnapom ezzel telt. Sok szerencsét. Nekem épp most sikerült, 2 teljes napnyi próbálkozás után. BTW a support nem segített, mert csak annyit tett, hogy továbbította a problémámat a specialistáknak. Azaz csak egy kósza ígéret.

  11. Meridian
    május 6, 2012 - 4:53 du.

    De hát ez van, amikor kezdésnek egy azaz egy darab szervert ajánlanak fel, EN/PVP -re…
    Utána már lehet 1000 db-ot is nyitni, kutyának nem kell, ha a haverok az elsőn vannak!

    Na, amúgy én szerencsés voltam, preorderrel 5EUR-val nyitottam, bétáztam, headstartoztam, majd bementem a media marktba (ez van közelebb hozzám – nem azért mert hülye vagyok 😉 ) vettem egy dobozost 10ezerért (még így is olcsóbb volt, mintha kicsengetek 43-45 EUR-t), péntek reggel mikor melóból hazaértem hozzáadtam a kódot, és működik.

  12. Meridian
    május 6, 2012 - 4:57 du.

    Amúgy nem is értem minek van több szerver… ha a kezdő terület elbírt ~100channelt, és a többin is akad 8-10 folyamatosan, akkor elég lenne egy szerver, és channelezzen egy kicsit masszívabban. Azaz minden töltésnél a playert vagy az egész partyt dobja át egy olyan channelba, ahol még kevesen vannak.
    Sztem így már tök értelmetlen a több szerver.
    Elég lenne egy PVP és egy PVE (sőt minek külön választani ezeket is? Channel típus és kész – amúgy is az instákra minden szerverről válogat, ha jól láttam…) szerver nyelvenként.

    • Turul
      május 6, 2012 - 5:16 du.

      Hat az azert nem ugy mukodik, hogy hozzadnak meg egy channel-t es kesz 😀 A szerver mar nem kepes normalisan kezelni ennyi egyideju kapcsolatot ezert kell fizikailag teljesen uj szerver/szerverek (attol fugg hogy oldottak meg technologiailag). Egy uj channel csak annyiban enyhit ezen hogy korulotted kevesebben vannak igy hozzad kevesebb ember pozicioja/chatje jut el ettol fuggetlenul a szerver mindet kezeli.

    • Meridian
      május 6, 2012 - 5:24 du.

      Ha ez így van, akkor a számítási felhő is hum-bug…

      • Turul
        május 6, 2012 - 6:32 du.

        Hat nekem nincsennek semilyen pontos informaciom arrol hogy lett a tera megirva es nem is neztem utana, de ahogy en elnezem nem valami skalazhatoan lett megoldva a dolog es ezert is irtam a fentieket a szamitasi felho szerintem az mas teszta

      • Meridian
        május 6, 2012 - 6:48 du.

        Én sem ismerem, hisz nem dolgozom ott… de a működés jellegéből meg ahogyan működik, arra következtetek, hogy hasonló lehet, mint a szerver virtualizáció…

    • május 7, 2012 - 8:14 de.

      Hiába a sok channel, egy idő után belaggol a szeró. A másik, hogy a tervezett SvS egy PvP és egy PvE szerver esetén nem lenne hűdenagy élmény…

  13. Tryjoe
    május 6, 2012 - 7:57 du.

    én már odáig jutottam, hogy kértem is a frogster-t, kezelje innentől úgy, hogy lemondtam a rendelést és el kívánok állni az üzlettől
    számtalan email és ticket, 2x beszéltem a németországi support-tal telefonon összesen több, mint egy órát, kb 4x sikerült live chat support-on keresztül elérnem valakit, persze gyanús, hogy jó szokás szerint valami indiai support van a live chat-en. Az is hozzátartozik a dologhoz, csak úgy sikerült elérnem a live chat-en akárkit is, hogy a subject-nél pénz visszatérítési igény szerepelt, persze tereltek ezerrel.
    szerencsére erre vonatkozik a Ters and Agreements 4. pontja, lehet nem kellett volna őket megtisztelni azzal, hogy a hivatalos oldalon keresztül veszem meg, próbáltam kitudakolni, hogy lehetséges lenne-e az, ha megveszem (még csütörtökön) a dobozost is és később kárpótolnak az elsőként kidobott 60 euróért, de nem adtak kielégítő választ, a dolog addig fajult, elképzelhető, hogy csak jóval később vagy egyáltalán nem fogom megvenni végül a játékot…

    • Meridian
      május 6, 2012 - 8:22 du.

      indiai support? hmm… az aztán a “minőségi”! Azokkal már én is találkoztam, az angolul beszélő kollégák meg sikítva menekülnek tőlük 🙂
      Egyébként fel lehet ismerni a kiejtésükről, hogy indiaiak, tényleg azok? Mert én azt gondoltam, német/holland / vagy farncia, esetleg spanyol a support…

      Mondjuk az indiaiak hozzánk képest is fél/negyed pénzzel is beérik…

  14. Meridian
    május 6, 2012 - 8:24 du.

    Amúgy ezt a mostani mizzériát nem értem, mert az 5EUR-os preorder simán és flottul ment…
    Vajon mit toltak el időközben?

    • május 7, 2012 - 1:59 de.

      Ezt is – mint szinte mindent – az utolsó pillanatra hagyták és minő meglepetés: csak nem sikerült hibátlanul.

  15. Csenky
    május 7, 2012 - 7:41 de.

    A vicc az, hogy dumáltam egy portugál játékossal, és náluk olyanok a bankok, hogy egy 24 órás kárytát kap, és azzal próbálta upgrade-elni a játékot. De a Frogster ‘delay’ gondjai miatt nem lett leemelve a pénz időben, viszont Ő meg írt a supportnak live chaten, hogy heló, nem tudok játszani. És 1 perc múlva már élt is az accountja – viszont a 24 órás bankkártya miatt azt még nem tudja, hogy a Frogster mégis hogy fogja leemelni tőle a pénzt, mert arról a kátyáról már tuti nem. Ez alapján szerintem akkora káosz van a Frogsternél, hogy már tökmindegy mit ír az ember, úgyis random csinálnak valami hülyeséget mert nem tudják mi van.

    Meg arra is kíváncsi leszek, hogy mikor kezdenek el foglalkozni a bugokkal, amik a cbt szintlimitje miatt nem derültek ki. Kb 41-es szint körül kezdődött, azóta úgy 3-4 sima és 1 kampány questem volt bugos, a kampány megoldódott, mert az csak kb minden második embernél volt rossz, és valakivel be tudtam fejezni, viszont a sárga questeknél ilyen, hogy nincs a játékban a leölendő mob, vagy a gyűjtendő virág, ezek mentek a levesbe. (nem, nem csak én nem találtam meg, hanem még másik ~60 ember sem)

  16. Sagrath
    május 7, 2012 - 9:36 de.

    Ja kissé bugos és nem jelenik meg az adott mob igy szivas van….dehát ez van FROGSTER F2P supporter

    • május 7, 2012 - 10:14 de.

      Sokmindenért lehet ostorozni a Frogstert, de a bugokkal és a felmerülő igényekkel kapcsolatban csak annyit tudnak tenni, hogy továbbítják a Bluehole felé.
      Mellesleg mi semmilyen bugot nem tapasztaltunk a főküldiknél, az ilyen “bugok” nagy része vmilyen fennakadásból fakad (nem use-olt item, stb)

      • Csenky
        május 7, 2012 - 12:29 du.

        SPOILER-esélyes komment jön

        Szergely:
        Konkrétan a negyvenvalahányas küldinél, amikor Allemantheia-ban beteleportálok asszem Frayával, és átalakul egy emberke valami bossá, és Fraya elkergeti, utána mikor beszélnék az npc-vel, egyszerűen nem mond semmit. Semmilyen item-use nem volt, egy sráccal aki utánam csinálta bementem partyban, és ő tudott beszélni az npc-vel és megkaptam én is a Q-t. De láttam párszor area chaten is, hogy másnak sem megy.

        De azért nem vágtam fel az ereimet, csak egyszerűbb lett volna ezeket kiszűrni bétán, spoiler ide vagy oda… Aki egy béta alatt elrántja végig az úgysem a sztoritól fog hanyat vágódni.

      • május 7, 2012 - 1:07 du.

        Szintén nem hiszem, hogy a Frognak beleszólása lett volna a beta cap-be, mindenhol limitálva voltak a béták – nálunk, amcsiban, japánoknál, koreaiaknál is. Nincs bugmentes, vagy “kész” MMO, az igazi teszt élesben megy, bele kell törődni 🙂

      • Csenky
        május 7, 2012 - 1:16 du.

        Jó hát én meg akárhányszor nézem, egyszer sem a Frogstert okoltam a bugok miatt (a szerveres dolgot nem tudtam, de hát ezek szerint akkor a Frogster már csak egy béna tolmács, akin átszalad a pénz tőlünk koreába, és azért a kicsiért ami nála marad, bevállalják, hogy az ő fülüket rágja az egész EU community, a játékhoz meg pont semmi közük lol), csak arra kaptam fel a fejem, hogy a célzásod alapján biztos én bénáztam el valamit a küldinél. Szerintem nem, peace. 🙂

      • május 7, 2012 - 1:30 du.

        Saginak ment a válasz elsősorban a kiadó szidása a bugok végett témában.
        A kiadó sosem túrhat bele egy játékba, ezt mindig a fejlesztőcsapat végzi, ami jelen esetben koreai. A kiadó továbbíthatja a felmerülő gondokat a fejlesztőknek, hogy javítsák azokat. Ez egyáltalán nem újdonság.
        Ami itt a Frogster felelőssége, az az EU community management, terjesztés, support, lokalizáció.

  17. Tryjoe
    május 7, 2012 - 11:46 de.

    a live chat-re gondoltam, hogy feltehetőleg indiai support, a telefonon tuti friccek vannak, de egyszerűen röhej az egész,
    esetleg mint hivatalos fan page vagy valami, ti tudtok tenni/javasolni valamit?

  18. Gremo
    május 7, 2012 - 12:05 du.

    Ez érdekelne engem is hogy egyáltalán foglalkoznak e vele. Mindenhol azt írják forduljunk a supporthoz de ott meg vagy nem elérhetőek ( 10-22ig sem) vagy nem tudnak vagy akarnak segíteni!

  19. Chiccoo
    május 7, 2012 - 1:34 du.

    Csenky :
    SPOILER-esélyes komment jön
    Szergely:
    Konkrétan a negyvenvalahányas küldinél, amikor Allemantheia-ban beteleportálok asszem Frayával, és átalakul egy emberke valami bossá, és Fraya elkergeti, utána mikor beszélnék az npc-vel, egyszerűen nem mond semmit. Semmilyen item-use nem volt, egy sráccal aki utánam csinálta bementem partyban, és ő tudott beszélni az npc-vel és megkaptam én is a Q-t. De láttam párszor area chaten is, hogy másnak sem megy.
    De azért nem vágtam fel az ereimet, csak egyszerűbb lett volna ezeket kiszűrni bétán, spoiler ide vagy oda… Aki egy béta alatt elrántja végig az úgysem a sztoritól fog hanyat vágódni.

    Ha a Thulsa-s küldire gondolsz, akkor amikor átalakul rákká és ütni kell akkor oda kell raknod magadat rendesen, mert én is slackeltem kicsit és az NPCk többet dpseltek bele és nem adta meg. (Najó elszívtam egy cigit amíg verték 😀 ). Lényeg a lényeg h oda kell reknod magad rendesen ha egyedül vagy, vagy menj grouppal és akkor nem lesz gond. 😉

    • Csenky
      május 7, 2012 - 3:29 du.

      Ahahahaha, remek. De akkor odavéshetnék, hogy group küldi, mert azért nem a sarokban ültem, és warrinak ennyire nem lapos a dps-e.

      • Agiido
        május 7, 2012 - 3:33 du.

        told a DPS-t és menni fog az egyedül is

      • Csenky
        május 7, 2012 - 4:32 du.

        Ez meg a másik gondom, hogy nem volt második esély. Teljesen újraindítottam mindent, bementem újra, és tök üres volt a placc…

  20. x3rb
    május 7, 2012 - 3:56 du.

    A suppor/account témához annyit hogy ma vettem észre miszerint 2x terhelték a kártyámat mikor vettem páromnak a CE-t.
    Ha valakinek voltak gondjai megjelenés napon és uténna a digitális vásárlással a hivatalos oldalon az nézzen rá , nála nem történt e hasonló.
    És persze declinelje mielött ténylegesen megtörténik az összeg áthelyezése.

  21. CrazyIvan
    május 7, 2012 - 5:21 du.

    Sziasztok!

    Én is megvettem május 3-án délelőtt. Akkor még a preorderes ce volt az online shopjukban.

    A tranzakció sikeres volt, azonnal levonta a zsét a kártyámról, de az account overview – your game-nél ezt írja: There are no games associated with this account. Na… ez a szöveg azóta is változatlan pompájában díszeleg a kva accountomban. Hogy b… meg a k………… …….. ……

    2 x írtam nekik, az elsőre még válaszoltak. Sajnálják, tudnak róla, várjak. A második ticket-re még nem válaszoltak, 2 napja várok… semmi.

    2 x cseteltem live chat-n vlmi ügyintézővel, az esti órákban sikerült bekerülnöm. Mind2x leráztak azzal hogy tudnak a problémáról, várjak…

    Remélem hamarosan megoldják a dolgot.

    Kiba..ottul ideges vok. Még nem jártam így. Blizzard, CCP mindig rendben volt. De ez… fraudster ❤

    Kérlek írjatok ha nektek összejön a dolog.

    Sok sikert minden megkárosított szerencsétlen ügyfélnek!

  22. TryJOE
    május 8, 2012 - 3:26 du.

    nekem sikerüt megoldatni a dolgot, mondjuk kellett hozzá két telefonálás, 4 live chat és kb 6-7 ticket valamint email. ticket-re és email-re nem nagyon van gondolom idejük, mert b*sztak válaszolni. Gondolom segített a dolgon, hogy mikor 5. alkalommal sikerült elkapnom valakit live chat-en, már eléggé nagy gyakorlattal vázoltam fel neki a problémámat és felháborodásomat azzal kapcsolatban, hogy miképp terelnek a live chat-en, közöltem vele, hogy mindeképp kerítsen elő egy fejest, mikor megkérdezte miért, akkor elmondtam neki, hogy már 2x zárult úgy a beszélgetés, hogy rámzárták a dolgot, miközben kérdezgettem. (szó szerint disconnect) Feltehetőleg az is segített, hogy volt időm mindennek utána járni és már írtam is nekik hivatalos “revocation request”-et, bemásolva a Terms of Service és az Európai Unió online vásárlásról szóló idevonatkoztó szabályozásait, melyben kértem, hogy amint nem válaszolnak legalább annyit legalább, hogy mi a probléma és mikor várhatom a megoldást, úgy el kívánok állni a megrendeléstől. A tapasztalatom szerint a live chat-en lévő first level support főleg időt húz maguknak, valamint nincs jogosultságuk megnézni, hogy volt-e pénzügyi tranzakció az adott account-tal kapcsolatosan. Viszont amint sikerül egy “supervisor”-t elérni, onnantól emberként lesztek kezelve, ráadásul kirakja a kis supportost a képből és egy-két perc alatt (szó szerint) hozzávarázsolja az adott verziót az account-odhoz ráadásul megdob pár nap játékidővel a kellemetlenségek miatt. Elmondása szerint bütykölnek valami rendszert, ami automatikusan megoldja ezt a dolgot (ami azért irónikus, mert a problémát az okozta, hogy kód küldéséről átálltak automatikus account upgrade-re), eközben manuálisan is megoldják annak, akinek sikerül elkapni egy fejest, akiket nem szeretnek a kis supporterek elővenni, mert gondolom nekik kellemetlenséget jelenthet, hogy nem tudtak ők kezelni egy adott ügyet, ami érthető is, így nem árthat ha közlitek velük, hogy ők le vannak sz*rva és nem velük van gond, a segítségük kielégítő, de azért szóljanak egy fejesnek, mert mindenképp lesz rájuk szükség. Általában azt is mondtam nekik, nyugodtan hozzanak maguknak egy kávét, mert elég sokáig itt leszünk, mert sok kérdésem van és amíg válaszolgatnak addig feltehetően a fejes is előkerül. Onnan kezdve pedig “tank&spank a fight és a menetszél is elviszi a boss-t”
    mindenkinek sok sikert hozzá, érdemes előkészíteni az eddigi ticket-ek, email-ek, live chat-ek referencia számát, paypal fizetés esetén a transaction ID-t, kártyás fizetésnél a kártya adatokat (az utolsó számjegyekre is szükség lehet) valamint segít a vásárlás körülbelüli idejes is.
    Fighters Fight!

  23. CrazyIvan
    május 10, 2012 - 10:01 du.

    Sziasztok megint!

    Ma este kaptam egy választ a supporttól a 3 napos levelemre:

    Hello “*********”,

    Thank you for your message regarding the delivery of your purchased TERA version.

    First of all, sorry for the delay in our reply to your inquiry and the overall delay in the billing process. There have been issues with orders from certain billing methods.

    Unfortunately your payment did not go through our systems successfully and you will need to place a new order.

    If you are encountering difficulties or error messages while trying to place the new order, simply reply to this ticket.

    Best regards,

    Moise “Twas”

    Ilyenkor mit kellene tennem? Mert a ~ 17e ft-t levonták a számlámról, pénzt vissza eddig még nem kaptam, játékot sem kaptam és most azt mondták hogy a rendelésem sem ment át a rendszerükön.
    Annyira hülye azért nem vagyok hogy még1x megrendeljem ezek után.
    Forduljak a rendőrséghez? Van valakinek valami ötlete?

    Segítségeteket előre is köszönöm!

    • május 10, 2012 - 11:21 du.

      Tranzakciónak nyoma van mindig, nem küldtél róla infót?

      • CrazyIvan
        május 11, 2012 - 8:58 de.

        Szia!

        De elküldtem minden információt.
        Tranzakciószámot, Account nevet, ehhez az email címet is.
        A vásárlás időpontját
        (május 3, reggel 9 óra)
        módját
        (mastercard),
        tartózkodási helyem (magyaro.)
        a bankom nevét is(erste).

        Ma reggel ismét írtak hogy a pénz nem ment át a rendszerükön+hogy rendeljem meg újra. de a számlámon sincs a 60 euro. Megpróbáltam újra megrendelni hátha az erstés sms szolgáltatás véletlenül nem jelentette a pénzmozgást korábban.

        Ezt az üzenetet kaptam a frogster rendszertől:
        “The transaction was not approved by your card issuer. Please check your data and if problems occur again, please contact your card issuer.”

        Ezen a számlámon nincs már rajt a 60 euró. Most már tényleg kíváncsi vagyok hol lehet a pénzem.
        Azt írták beszéljek a bankommal. Ma megyek a legközelebbi erste fiókba érdeklődni.

        Van valami ötleted mit kellene tennem? Még nem jártam így korábban.

        Szép napot!

  24. Csenky
    május 11, 2012 - 11:51 de.

    CrazyIvan: Ha a bankod tud igazolást adni arról, hogy mégis hova ment el tőlük a pénzed (és ez történetesen egy Frogster-es számlaszám), akkor nyertél, fogod a tranzakció igazolását (banki pecséttel ellátva, beszkennelve) és csak találnod kell valami kompetens személyt a Frogsternél, akinek van joga aktiválni egy accountot részedre. Ha rossz helyre ment a pénz – olyan nincs. Mivel terhelést nyújtottak be, nem Te pötyögtél el valami számot. Ha meg sehova nem ment a pénzed, akkor egy diszkrét tableflip után szólítsd fel az erstét, hogy legyenek kedvesek visszatenni a pénzt a számládra. Mivel minden mozzanat nyomon követhető a bankon keresztül, nem tűnhetett csak úgy el 60 eur. Nem szívügyem védeni a Frogstert, de már csak azért is jó lenne ezeket a dolgokat sikerrel tisztázni, mert nem szeretnék kihalt szervereket fél év után a rossz szájízből fakadó híresztelések miatt. :/ Biztos vagyok benne, hogy nekik is érdekük, hogy rendbe legyen téve minden.

    • CrazyIvan
      május 11, 2012 - 12:34 du.

      Délelőtt voltam bent a bankban. Zárolva van az összeg, A bank elküldte a pénzt, a probléma a frogsternél lehet. Megkértem a bankot hogy emailben küldjenek egy igazolást a tranzakcióról ami ~ 300 ft-ba kerül. Még nem jött meg az email. Ha megjön rögtön küldöm is tovább a frogsternek.
      Azt is mondták hogy ha 30 napig nem történik semmi akkor egyszerűen visszautalják a pénzt a számlámra.
      Remélem most már minden rendben lesz. :s

      • x3rb
        május 11, 2012 - 5:37 du.

        Nekem is ugyan ez volt a gondom Megvettem oldalukon.Zárolták de frogster nem vitte el.
        Megvettem oldalukon megint ,1 nap múlva ,amikor is az összeg símán átment .
        Viszont a másik összeget ugye zárolták amit lebeszéltem velük hogy természetesen nem fognak vinni mivel csak egy accot vettem amit ugye be is élesítettek.
        Háttulütője a dolognak hogy amig zárolva van az az összeg addig nem férsz hozzá.Ha jól emlékszem 30 napig. Viszont ha addig nem viszik el . És ugye nem fogják akkor a 30 nap után feloldja a bankod.

      • x3rb
        május 11, 2012 - 5:38 du.

        Ja leírtam ugyan azt amit te is kb 🙂

  25. Gremo
    május 11, 2012 - 3:20 du.

    Nekem is ugyanez a problémám! Kb 10 napja utaltam azóta csak a hitegetés van, meg hogy hamarosan megoldjuk.

  26. Egos
    május 11, 2012 - 6:12 du.

    sracok nallam is ugyan ez a problema, akkor ha jol ertem, 30 nap mulva visszakapoma penzem?

  27. CrazyIvan
    május 11, 2012 - 7:37 du.

    Igen nekem azt mondta az ERSTE bank hogy 30 nap elteltével visszakerül a számlámra az összeg.
    Viszont amit nem értek hogy délelőtt kb 10 és fél 11 között beszéltem a telebankos ügyintézőkkel akik tovább kapcsoltak a mittoménmilyen részlegre stb, ahol azt mondták hogy kb 300 ft-ért kiállítanak egy igazolást a tranzakcióról. Emailben kértem ezt az igazolást de még mindig nem kaptam meg.
    Az email vlmi hivatalos mittoménmi a lófittyfene igazolásként szolgál amit továbbkellene küldenem a frogsternek.
    KIvi vok mikor kapom meg végre azt az email-t az erstétől. 😀
    Ti is erstések vagytok? 🙂

    • x3rb
      május 11, 2012 - 7:45 du.

      Én nem . de ez kb minden banknál így müködik.
      Amúgy van egy másik út is hogy ilyen zárolt, be nem szedett összegeket 30 napnál hamarabb visszakapj.
      Kérsz a bankodnál egy reklamációs formanyomtatványt amiben tudod kérni a jogtalanul zárolt (nem kaptál érte árut) vagy be nem szedett összeg feloldását.
      Kicsit macerásabb , de akinek fontos hogy hamarabb kapja vissza a pénzét annak ez is egy alternatíva.
      De persze ha ezt megléped akkor a frogster nem fogja tudni beszedni és nem fogod megkapni a játékot.

  28. Egos
    május 11, 2012 - 8:04 du.

    szerintem meg egyebkent se kapom meg a jatekot, ezert kuldtek azt az uzenetet, hogy vegyem meg ujra.. 😀

  29. CrazyIvan
    május 11, 2012 - 10:58 du.

    Köszi a tanácsot de inkább várok. Szerencsére jelenleg nincs szükségem az összegre. 🙂
    Talán jobb lenne kivárnom a 30 napot aztán kipróbálnám az amcsi verziót! De mi a ráknyavajáért nem küldi már a bankom azt az emailt a tranzakcióról. 😀 Nem értem 😀
    Köszi a hozzászolásokat.
    Jóccakát mindenkinek! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s