Kezdőlap > Blog, En Masse, TERA ENG, TERA Hungary > TERA NA CBT#3 bejelentés

TERA NA CBT#3 bejelentés

Mindjárt kezdeném egy jó hírrel. Egyik olvasónk felajánlása alapján rendelkezünk két béta kulccsal az eheti észak-amerikai CBT#3-ra. Aki szeretne ezen a hétvégén is TERAzni annak mindösszesen csak annyi a dolga, hogy a mai nap folyamán figyelem és várja az alkalmat.

Az EnMasse bejelentette a soron következő NA béta hétvége részleteit.  Nézzük előbb az alap adatokat:

  • Időtartam: Péntek, Március 9 11:00-tól Vasárnap éjfélig (mindkét időpont PST időzónában értendő.)
  • Szerverek: Arachnaea (PvE), Serpentis Isle (PvE), Valley of Titans (PvP), Jagged Coast (PvP)
  • Maximum Level: 32
  • Character Slots: 2 per server

A megadott új szinthatár alapján két teljesen új zóna nyílik meg a questelni vágyóknak: Val Aureum és Ostgarath. Bár a hivatalos bejelentés, csak Azarel’s Temple-t hivatkozza meg, de ez mellett Tenebeous Mines és Pirate Grotto outdoor dungeonök is elérhetővé válnak az új szinthatár által. A bányában és a templomban ráadásul van egy-egy mini instance is, amik egy-egy kampány küldetéshez kapcsolódnak.

Az új CBT újabb béta patchet is hoz az USA szerverekre. Kiemelném a részleteket:

  • Részben bekapcsolásra kerül az outlaw/PK penalty rendszer. Lényege:
    • Ha 6 szinttel alacsonyabb playert ölsz le, akkor büntetést kapsz, ez a már ismert Infamy point rendszer. 6-10 szint között 60 pontot kapsz, 11 szintnél kisebb target esetén 120 pontot.
    • Az Infamy point rendszer úgy működik, mint Koreában. Tehát 5 percenként naturálisan szabadulsz meg egy ponttól, továbbá minden szinten belül leölt mob egy pontot szintén elvesz.
    • Fontos látni, hogy ez a rendszer nem a PK-t hivatott büntetni, hanem a griefinget (tehát amikor valaki értelmetlenül lowlvl játékosokat öl). Egyelőre az Infamy pointnak nincs semmilyen egyéb mellékhatása, mindösszesen csak amíg nem dolgozod le a pontokat, addig nem kerül le rólad az outlaw (piros nameplate) flag. Tehát kvázi bárkinek szabad préda vagy.
    • Megjegyzem, ez a rendszer szerintem simán korrekt, lényegesen pozitívabb mint a koreai penalty rendszer
  • A következő tétel miatt egyik szemem sír a másik meg a földön fetreng a nevetéstől: A channel váltás innentől nem instant, egy 5 seces casting time előzi meg. Ez egyrészt nagyon jó, hiszen innentől nincs olyan, hogy az üldözött vad (PK) kikerülve combatból dobbant egy másik channelre. Másrészt viszont a TERA egyik sajátossága pont az volt, hogy minden instant a játékban (pl. mountol és a channel váltás is), ezen a téren most komoly kárt szenvedett az egyébkénti játékélmény.
  • Ezeken kívül rengeteg apróbb változás történt, néhány questnél gatyába rázták a quest célt. Javítottak egy rakat lokalizációs hibát, stb-stb.

 


  1. szuszu
    március 8, 2012 - 8:32 de.

    Ez a Pk rendszer mind szép és jó, de azért arra kíváncsi vagyok, mi van akkor, ha többen támadnak rád, de 5 szinten belül vannak.Ha büntetik a low lvl játékosok megölését,mert a sokkal erősebb játékos megöli a gyengébbet, akkor ugyanilyen elgondolás alapján büntetni kell a túlerőt is.Ez így logikus. De nem találtam erről leírást, hogy ez pontosan hogy működik.
    Köszi!

    • Szergely
      március 8, 2012 - 9:06 de.

      A PK nem a fair playről szól, simán szembekerülhetsz túlerővel is, de ha ügyes vagy, simán el lehet lógni akár egy kisebb zerg elől is, ha a szinteden vannak. A zergelés és a lowbie ölés között viszont van különbség, kicsiket simán egyhitelnek, esélyük sincs elmenekülni.
      Túlerő büntetést viszont nem láttam még, szvsz nem is logikus egy PvP szerveren.

  2. Szergely
    március 8, 2012 - 8:48 de.

    Ezek igen jó változások, PK rendszer akár lehetne a véglegesben is ilyen! 😀 5sec casting channelváltás előtt szintén szuper, öröm lesz leölni a sok kétségbeesetten váltani próbálkozót! xD

  3. Agiido
    március 8, 2012 - 9:02 de.

    Ha ennyire számít a szint, jó lenne valahogyan tudni is ki milyen szintű, mondjuk úgy hogy a neve PK módban valamilyen szinű.

    • Gregi
      március 8, 2012 - 9:49 de.

      Itt nem az a gond hogy az Outlawos emberke hányas szintű, hanem hogy akit ő leöl az mennyi. Ha Outlawot ölsz arra nem kapsz semmi penaltyt

      • Agiido
        március 8, 2012 - 11:31 de.

        Pont az outlaw-os emberkének kellene tudni, hogy akit épp le akar ütni, az vajon a szintje közelében van-e vagy sem

  4. Gregi
    március 8, 2012 - 9:51 de.

    Az NA klienst le kell tölteni hozzá…nem kell kulcs, még ha hiányom is van

  5. Csenky
    március 8, 2012 - 10:00 de.

    Hát ez kifejezetten tetszik. Mármint a PK dolog. Múlt héten is volt pár láma, akik quest hub körül öldösték a kicsiket, nem volt túl szórakoztató. Már csak abban reménykedek, hogy a penalty nem valami béna debuffban fog megnyilvánulni. A legjobban az tetszene, ha L2-höz hasonlóan valami itemet, vagy akár pénzt dobhatna ki bizonyos eséllyel (pk pontok függvényében) a kis piros ember. Emlékszem mekkora buli volt anno raidboss helyett az epic geares PK-kat vadászni mass pvp közepén a dropért, az felejthetetlen élmény! 😀

  6. Thor
    március 8, 2012 - 10:09 de.

    Ezeknel az amcsiknal nem lehet venni Digitale Pre-Order Minit mint EU-ba fene a szajukat,legolcsobb 50$ pedig szivesen eljatszottam volna ott is 5-10$-ert

  7. Szergely
    március 8, 2012 - 10:13 de.

    Egy hátránya van a rendszernek: feedelés. Lowbie playerek beleszaladnak a PK-s ütéseibe hogy meghaljanak, és csak úgy repkednek a penalty pontok… Az az igazi mocsokság, kíváncsi vagyok mit tudnak ellene tenni. Koreain ilyen nincs, mivel az 58 alattiak védettek, és 58-on tanulható csak Outlaw skill.

    • Csenky
      március 8, 2012 - 10:26 de.

      Hah, ennyi. Simán be kéne állítani, hogy 6 szintkülönbségtől kezdve érinthetetlenek legyenek egymásnak a karik…

    • Szergely
      március 8, 2012 - 10:35 de.

      Vagy kétféle Outlaw mód: egyiknél csak szinten belül, de szabadon lehet ölni, másiknál bárki ölhető, de vállalni kell a vele járó büntit, az esetleges feedelést…

  8. március 8, 2012 - 10:24 de.

    Gregi: Agiido nem erre gondolt. Az a gond, hogy amikor nekimegyünk PK-ban egy playernek/csapatnak, akkor nem látjuk azoknak a szintjét. Csak akkor amikor már megcsapkodtuk és feljön az auto target frame. (Ami legtöbbször egyébként fel sem jön, mert hamarabb meghal).
    Szóval ha már büntetik a griefinget (ami teljesen jogos), akkor jó lenne ezt tényleg pl azzal támogatni, hogy ha PK/outlaw módba váltok, akkor az 5 szintnél alacsonyabb szintű playerek nameplatje nem piros, hanem mondjuk bordó vagy narancs vagy tudom is én.

    • Gregi
      március 8, 2012 - 11:42 de.

      Jah, leesett:D A nameplate szín változtatása tényleg elég lenne.

  9. nomiss
    március 8, 2012 - 12:48 du.

    a pst 11:00 óra az mennyui magyar idő szerint ?

  10. március 8, 2012 - 2:10 du.

    “Másrészt viszont a TERA egyik sajátossága pont az volt, hogy minden instant a játékban (pl. mountol és a channel váltás is), ezen a téren most komoly kárt szenvedett az egyébkénti játékélmény.”

    Nekem semmi bajom egyikkel sem kimondottan szeretem a valósághűséget. Mászott már fel valaki idézhető lóra, vagy válott channelt. A channel pvp flee az meg tényleg vicc – bár én is használtam. De így lehet hogy felveszem a kesztyüt vagy elengedem a billentyűzetet XD

    • március 8, 2012 - 2:35 du.

      Én már másztam fel idézhető lóra és simán instant ment. Szóval ez a valósághű…

  11. március 8, 2012 - 2:28 du.

    brothercaptain :
    “Másrészt viszont a TERA egyik sajátossága pont az volt, hogy minden instant a játékban (pl. mountol és a channel váltás is), ezen a téren most komoly kárt szenvedett az egyébkénti játékélmény.”
    Nekem semmi bajom egyikkel sem kimondottan szeretem a valósághűséget. Mászott már fel valaki idézhető lóra, vagy válott channelt. A channel pvp flee az meg tényleg vicc – bár én is használtam. De így lehet hogy felveszem a kesztyüt vagy elengedem a billentyűzetet XD

    Na ácsi 🙂 Panda varázsló (vagy tudomisén mi az a popori), meg tűzlabdák? milyen valósághűség? 🙂

    • Szergely
      március 8, 2012 - 4:51 du.

      Harry Potter meets Battlefield 3 😀

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s