Kezdőlap > TERA ENG, TERA Hungary > #TERA-NA: Production Letter: Boldog Ünnepeket!

#TERA-NA: Production Letter: Boldog Ünnepeket!

Miközben ezeket a sorokat írom, éppen az új launchert használom, hogy beloginoljak és felpatcheljem a TERA Evolution teljesen lokalizált változatát. Már létrehoztam az accountom, megadtam a játék kódját, beléptem, patcheltem és el is indítottam a TERA-t. Bár lehet, hogy ez úgy hangzik mint egy gamer átlagos napja, de valójában mindez egy hatalmas ugrás nekünk itt az En Masseben. (Chager)

Chris Hager egy enyhén szentimentális production letterben üdvözölte az En Masse dolgozóit. Az üdvözlésre és az ünneplésre az EME stábjának most különösen jó oka van, hiszen elérték azt, amire hónapok óta készülnek. Elkészült az Evolution patch 100%-ban westernizált változata, valamint ezzel párhuzamosan bejelentették az NA alpha test végét is. Még egy hétig lesz alpha utána lezártnak tekintik ezt a fázis és tovább lépnek a következő szakaszokba. A production letter talán legfontosabb mondata az, amelyben megerősítésre kerül az Evolution content. Bár kétségtelenül valószínűtlen lett volna, hogy nem így lesz; de ez eddig ez nem került megerősítésre, hogy az EU/NA kiadás egyből az Evolution patchcsel fog indulni. Mindez nem is feltétlenül a content szempontjából fontos, sokkal inkább az Evolution megannyi újdonsága és a sok-sok felhasználóbarát fejlesztés miatt. A prod letterben ki is emeli azokat, amelyeket az EME érdemének érez: dungeon finger tool, a nyugati játékosok számára átalakított leveling curve, controller támogatás és persze a teljesen átalakított UI. Mindezek mellett az elmúlt majd négy hónapban megannyi kapcsolódó szolgáltatást fejlesztettek és teszteltek, melyek mindegyike létfontosságú a nyugati kiadáshoz. Chager továbbá jelezte, hogy hamarosan teljesen megújult weblap és fórum is fogja várni az NA játékosokat.

Kellemes ünnepeket és boldog karácsonyt az EME stábjának!


  1. MajinDLX
    december 20, 2011 - 1:01 de.

    Aki ért hozzá az legyen kedves mesélje ez, hogy ez mit is jelent pontosan az EU megjelenés szempontjából… csak mert annyit ki tudtam venni belőle, hogy elég jót:)

  2. december 20, 2011 - 2:06 de.

    Boldogságom nem ismer határokat..
    A dungeon finger az új content? 😀

  3. Des
    december 20, 2011 - 2:43 de.

    Biztos máshol járt az esze 😛

  4. Szergely
    december 20, 2011 - 8:06 de.

    Naaaa nananaaa bakker, mi ez a kamu már megint, hogy kiharcolták a nyugatiaknak a dungeon findert, átdolgozott ui-t és társait? Jóhogy nem az egész Evolution az EnMasse-nak köszönhető >_< Ennyire nem követik figyelemmel az emberek a koreai verziót, hogy nem teszik szóvá?
    Az viszont jó hír, hogy Evolution is a játék része lesz EU startkor, csak a kamuzás bosszant a hírben… Majd ha pörögnek a béták és elkezdenek dolgozni a feedback-ekre épülő változtatásokon (hey, OWPvP!), akkor tényleg lesz mit magukénak tudni.

  5. december 20, 2011 - 8:35 de.

    MajinDLX: Szinte semmit, lezárult az NA alpha, ahogy az várható is volt, valamint megerősítésre került, hogy Evolutionnel kezdünk, ami meg jó. Egyetlen pozitív hír benne talán az, hogy legalább nincsenek csúszásban.

    Szergely: A feedbackek már elég régóta pörögnek az NA forumon a koreain játszóktól. Több olyan változás is bekerült már a KR verzióba, amit előzőleg az NA fórumon _IS_ szénné oltottak. Csak érdekességképpen olvasd vissza ezt a postot: https://tera.variance.hu/2011/08/05/erdekessegek-a-release-bejelentes-korul/
    Lássuk be, elég durva az összefüggés. Szóval én azért nem zárnám ki teljesen a nyugati kiadók beavatkozását az EVO-ba.

    • Szergely
      december 20, 2011 - 8:44 de.

      Legyen igazad, én kicsit szkeptikus vagyok ezzel kapcsolatban (sit emote), béták alatt kiderül…

    • Szergely
      december 20, 2011 - 8:52 de.

      Másik érdekesség, hogy dungeon findernek elég negatív visszhangja volt EU fórumon, mikor felröppentek a hírek, hogy jön… Nah mindegy, meglátjuk.

  6. negativ
    december 20, 2011 - 9:11 de.

    Hátha lesz még item mall is 😀

    • Szergely
      december 20, 2011 - 9:18 de.

      Character remodell, grender/race/name change már most is van, ahogy minden mmo-ban 🙂

  7. december 20, 2011 - 12:38 du.

    hohohó controller támogatás? meséljetek erről kicsit bővebben! 😛

  8. Menorel
    december 20, 2011 - 3:12 du.

    xt:

    A kép jobb alsó sarkánál látod a lényeget.

  9. december 20, 2011 - 5:05 du.

    hát ez elég béna… lassú a forgás (még ha lehet rajta gyorsítani akkor is, akkor miért nem gyorsította meg… ?) Még szenvedősebb megölni a mobokat. Skillek közötti váltás meg… hát érdekes. Egy próbát majd megér, de nem sok jövője van ennek szerintem

  10. Kouta
    december 20, 2011 - 5:56 du.

    archeage :
    hát ez elég béna… lassú a forgás (még ha lehet rajta gyorsítani akkor is, akkor miért nem gyorsította meg… ?) Még szenvedősebb megölni a mobokat. Skillek közötti váltás meg… hát érdekes. Egy próbát majd megér, de nem sok jövője van ennek szerintem

    hogy oldanád meg a skillezést pl? van tegyük fel 10 skilled, egy controlleren van mennyi gomb? vagy 5, nem tudom elképzelni, hogyan máshogyan lehetne megoldani (a gyorsaság lehet, hogy neki ez megfelelt) bár én nem várnék olyan teljesítményt mint pl egér + bill mert olyat ugysem ad vissza egy kontroller sem!

  11. negativ
    december 20, 2011 - 7:17 du.

    Azért ha már X360 controllerről beszélünk (videó alapján), 12 gombot is használhatnánk skillekre. De szvsz ez inkább egy ilyen bónusz funkció, amivel dicsekedni lehet, csak hatékonyan használni nem.

  12. Des
    december 20, 2011 - 7:59 du.

    COD-ban is alázok kontrollerrel, akkor itt is fogok :>

  13. Kouta
    december 20, 2011 - 8:23 du.

    negativ :
    Azért ha már X360 controllerről beszélünk (videó alapján), 12 gombot is használhatnánk skillekre. De szvsz ez inkább egy ilyen bónusz funkció, amivel dicsekedni lehet, csak hatékonyan használni nem.

    lehet te nem fogod hatékonyan használni, másik 100 pedig igen, várjuk ki mig megjelenik a játék és majd utána személyes tapasztalatból fogod mondani tudni.

    • negativ
      december 20, 2011 - 8:54 du.

      Van X360om és PCm is, előre tudom mi lesz a vége.

  14. december 20, 2011 - 8:32 du.

    Nyilván, nem azt mondom hogy xar, csak azt, hogy értelme nem lesz használni, mert olyan hátrányt nyújt a kontroller, hogy nincs értelme használni. De mondjuk szívesen megnéznék egy terát xbox360-on (vagy köv gen. boxon). Ne essék félreértés én szeretem a kontrollereket, sőt, xbox360on forzázok és battlefield3-azok (meg még sok minden mást is játszok), szóval nem áll tőlem távol a dolog, csak nem sok értelmét látom így a dolognak, hogy ekkora hátrányt ad (nyilván előnyt sem adhat).

  15. december 20, 2011 - 10:07 du.

    A controller támogatást és leginkább egy “nice to have” funkcióként tudom értékelni. Nem rossz ötlet, volt szerencsém kipróbálni GC-n még tavaly TERA-val. Az Egér+keyboard combohóz képest teljesen hasztalan, idegesítően lassú és bosszantó. De ez valamennyire gondolom a kontroller jellegéből jön, nem pedig abból, hogy rosszul implementálták.
    Korábban már egyébként ez a controller kérdés felreppent valahol és ott valaki írt egy nagyon értelmes hozzászólást, amivel engem speciel meggyőzött. A lényege az volt, hogy a kontroller support nem azért jó, mert ez kiváltja a keyboard+mouse párost, hanem azért, mert időnként vicces alternatíva lehet az mellett. Ha pl. melóból hazaérve nincs kedve instázni, de pl szivesen lehuppanna a nappaliban a kanapéba, majd a TV-re kirakott TERA-val kedve támadna egy kicsit mobokat ölni, akkor igenis jó eszköz lehet ehhez a csökkentett funkcionalitású controller.

  16. december 21, 2011 - 7:17 du.

    ottapont

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s