Kezdőlap > Blog, Game Mechanism, TERA Hungary, TERA KOR, TERA Online > Evolution part 2: Slayer változások

Evolution part 2: Slayer változások

Skill

변경점

Combo Attack

Az alábbi táblázat mutatja, hogy az egyes szintektől mennyivel több MP-t tölt vissza a skill.

Szint

Többlet MP

1

6

2%

12

8%

18

12%

24

16%

30

19%

36

22%

42

28%

48

34%

54

40%

Overhand Strike

A skill power 8,4%-kal nött
130 helyett 150 MP-t kér a skill
A skill megszakítható az Evasive Roll-lal.

Evasive Roll

A skill használata addicionális buffot eredményez.

Whirlwind

A skill power 9,7%-kal nött.
200 helyett 300 MP-be kerül
Változott a damage reduction metódusa, ha egyszerre több ellenfelet ütsz. (Nem egyértelmű, holnap kipróbáljuk)

Knockdown Strike

Változott a damage reduction metódusa, ha egyszerre több ellenfelet ütsz. (Nem egyértelmű, holnap kipróbáljuk)


Hearth Thrust

A skill kritikus ütési esélye 40%-kal nőtt.
A skill power 51,4%-kal nött.
100 helyett 250 MP-be kerül a skill

Distant Blade

A második kard dobás 24.8% skill powert kap.
A második kard dobás 70 helyett 100 MP-be kerül
A harmadik kard dobás 43.7% skill powert kap.
A harmadik kard dobás 120 helyett 150 MP-be kerül

forrás: thisisgame.com


  1. november 23, 2011 - 5:46 du.

    Gondolom úgy fog működni a knockdown strike meg a whirlwind, hogy az ellenfelek között eloszlik a damage

    • Szergely
      november 23, 2011 - 5:56 du.

      Nem, az már most úgy működik. Az arányon változtathattak.

    • november 23, 2011 - 6:44 du.

      Ez már most is így működik. Eléggé zavaros a fordítás, hogy pontosan mi is változott ezen a téren, de elvileg összefügg az ellenfelek szintjével. Elvileg ha van az érintett ellenfelek között olyan, aki legalább 8-10 szinttel alacsonyabb akkor drasztikusan csökken az eloszló damage. De ez csak tipp a kibogarászott infókból, majd holnap megcsapkodunk néhány groupot és kiderül.

  2. november 23, 2011 - 7:45 du.

    Nahh elvileg megvan a megoldás: Olyan passzív skillt fog kapni a Slayer, ami a KDS és a Whirlwind esetén csökkenti a “dmg reduction”-t több target esetén. Tehát javul a Slayer AoE dmg képessége. Nagyon helyes…

  3. Szergely
    november 24, 2011 - 7:54 de.

    Érdekes változtatások… viszont asszem a mana poti többet fog érni egy slayernek bármi másnál >_<

  4. Szergely
    november 25, 2011 - 7:42 de.

    Slayer aoe dps Training Campben mostantól: priceless 😀

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s