Kezdőlap > Útvesztők (Dungeons), Bluehole, TERA Hungary, TERA KOR > Hanging Garden of Saleron

Hanging Garden of Saleron

Mivel a szintezés utolsó néhány lépése mindannyiunk számára eléggé gyorsan kerül kivitelezésre, ezért relatív keveset volt alkalmunk látogatni a Hanging Garden instance-t. Én személy szerint kétszer voltam az instanceban, de szerintem a többiek sem voltak ennél lényegesen többször. Az alábbi videó a második nekifutásunk – nem túl – rövid összefoglalóját tartalmazza:

Nem igazán gondolnám, hogy sokat kellene rajta kommentálnom. Baromi hosszú instance a legtöbb boss inkább csak erősebb trashpackként értékelhető, viszont azért akad itt két-három boss, ami még a lvl58-as játékosokat is gondolkodás nélkül csomagolja össze. Maga az instance csodálatosan néz ki. Mondhatni jutalomfalat volt a Dark Awakening patch megjelenésekor. Nehézsége, boss taktikák bonyolultsága össze sem hasonlítható a lvl57-es Labyrinth of Horrorral és az azt követő instanceokkal. A videó már jó két hete porosodott nyersanyagként, mostanáig nem volt rá időm, hogy összevágjam. Jó szórakozást mindenkinek!

 


  1. Ozirisz
    november 19, 2011 - 11:53 de.

    Tetszik amit láttam. 🙂 Miközben a videót néztem az a kérdés fogalmazódott meg bennem hogy az addonokkal mi a helyzet, hogyan állnak hozzá a fejlesztők, tudtok erről valamit?

  2. negativ
    november 19, 2011 - 12:22 du.

    Remélem nem lesz egy addon sem. WoW is kész röhej volt, jó hogy már meg nem ölték helyetted a mobot. Már tényleg csak a gombokat kellett nyomogatni, amit mondott az addon.

    • november 19, 2011 - 12:34 du.

      Szerintem egy DPS meg egy aggro meter nem ölné meg a játékot 😀

      • negativ
        november 19, 2011 - 12:50 du.

        Lenne más ami megölné, vagy bekorlátoznák erre a 2 addonra a rendszert? 😀

  3. Ozirisz
    november 20, 2011 - 10:08 du.

    rdei :
    Szerintem egy DPS meg egy aggro meter nem ölné meg a játékot

    Kötelező lenne! 🙂

    • november 20, 2011 - 11:02 du.

      A legkevésbé sem lenne kötelező. Nagyon nehéz szavakban elmondani, hogy miként is működik a TERA-ban az aggro kezelés, de a legkevésbé sem azonos más MMO játékokkal. A legtöbb játékban a boss rendelkezik egy statikus aggro táblával, amit folyamatosan lehet építeni. Neha a boss dob egy-egy aggro resetet, amivel kicsit megszínesíti a történetet. A TERA-ban ezzel ellentétben:
      – Minden cselekményed generál egy bizonyos aggro-t (dühöt) az ellenfélben. Ez a düh azonban rövid idő alatt eliminálódik. Ez az idő viszont kifejezetten rövid.
      – Tehát a TERA-ban egyáltalán nem működik az a taktika, hogy a fight elején adjunk a tanknak 10-20mp-t amíg kellő mennyiségű aggro-t termel és utána mehet az atom.
      – Ha a tank a földre kerül, vagy ki kell futnia, vagy bármi egyéb miatt nem tudja fenntartani az aggro-t, akkor ezt mindenki másnak is le kell reagálnia, a DPS-nek vissza kell kapcsolnia, a healernek pedig vagy nem healelnie/buffolnia, vagy melegen tartania az aggro reset skilljét.

      Mindehhez hozzá jön persze a secondary targeting rendszer, ami miatt szintén nem lenne sok értelme egy aggro meternek, hiszen bármit is mutasson, valójában soha sem leszel biztonságban.

      DPS meter: tényleg frankó e-peen cucc, meg arra is jó, hogy esetleg ki lehessen mutatni hogy ki slackel, de összességében ez inkább nice to have funkció.

      Félreértés ne legyen én nem vagyok sem az addonok sem kifejezetten az aggro,dps meter addonok ellensége. Mindösszesen csak szerettem volna leírni, hogy ezekre valójában nincs kifejezetten szükség még az endgame instanceokban sem. A játék nagyon szépen, vizuálisan jelzi azt, hogy a boss kire is haragszik igazán.

      • Ozirisz
        november 21, 2011 - 11:58 de.

        Értem, de akkor valójában jelenleg nem tudni, hogy mit gondolnak erről a fejlesztők?

    • negativ
      november 21, 2011 - 7:54 de.

      lol…minek? 😀

      5 fős csapatból jó ha 3 dps van, hamar feltünik ha valaki lazul. Ez nem wow hogy elbújok 15 ember között és elmegyek filmet nézni. Aggro is ha oldschool stilusban van megoldva, jó tankról nem húzod le boss-t, ha meg speciális aggro képességei vannak (átdobra másra, reseteli, stb), akkor meg úgy mind1.

      • Ozirisz
        november 21, 2011 - 12:01 du.

        Lehetséges, hogy mire ideér a játék, már nem csak 5 fős instance-ok, esetleg world bossok lesznek.

  4. Szergely
    november 21, 2011 - 8:48 de.

    Az a rohadék óriás de sokat szivatott! 😀 Emlékezetessé tette a runt az biztos! x)

  5. november 21, 2011 - 12:32 du.

    Ozirisz :
    Értem, de akkor valójában jelenleg nem tudni, hogy mit gondolnak erről a fejlesztők?

    De lehet tudni, a legutóbbi (nov) ProdChatben is volt erről szó. Lényeg, hogy bár nyitottak erre a kérdésre, de ez csak a nagyon-nagyon long-term tervek között van. Tehát röviden: official addon support nem lesz.

  6. negativ
    november 21, 2011 - 11:35 du.

    Ozirisz :
    Lehetséges, hogy mire ideér a játék, már nem csak 5 fős instance-ok, esetleg world bossok lesznek.

    Elég valószinűtlennek tartom. De ha lenne is, akkor sem gond az addonok hiánya. Kis kaliberű instákban 5 fős csapatban nem nagyon lehet lustálkodni, 25 fősbe meg egyébként sem mennék pug-al. Semmi kedvem sincsen milliókat eldobálni pár kretén miatt. Van az a hely és játék, ahol nem vesztes sokat/semmit, csak ez nem az.

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s