Kezdőlap > Blog, Bluehole, Game Mechanism, TERA Hungary, TERA KOR, TERA Online > TERA KR: Evolution – apróságok #2

TERA KR: Evolution – apróságok #2

Tovább folyik az új content patch tesztelése. Néhány újabb fejleményről számolnék be:

  • Az UI szinte felfoghatatlan mennyiségű aprósággal egészült ki. Majd minden új és régi funkció kapott néhány olyan újítást aminek van hatása az UI-ra.
  • Az extra skillbar kapcsán érdekesség, hogy ha ráhúzod a jobb vagy bal oldal szélére, akkor automatikusan horizontálisból vertikálisba vált az elrendezése
  • A channelek váltására most már nem kell a system menüben bóklászni, egyszerűen csak a minimap megfelelő részére kattintva egyből válthatunk a channelek között.
  • A loading screeneken mostmár nem csak töltési animáció van, hanem egy progress bar százalékosan is mutatja a készenlétet
  • Rested XP:
    • Első érdekesség amiről még nem volt szó: A rested XP bonusz: 100%. Nem kevés.
    • 10-12 óra alatt az adott szintnek megfelelő XP mennyiség kb 3%-a vált resteddé (tehát ennyin kapok dupla XP). Majd még méregetem az eredményeket.
    • Ha egy karakternek van Rested XP-je, akkor az már a karakter választó képernyőn látszik (kék a neve)
    • A minimappon az eddig PK mód ikon a jelenlegi két állapot mellé (tilos a PK, engedélyezett a PK), kapott egy tovább harmadik állapotot is (ikonja: egy kék csepp) ami azt jelenti, hogy olyan helyen vagy, ahol gyűlni fog a rested XP.
    • Ha van rested XP-d, akkor a képernyő alján lévő EXP bar kék színű és egy árnyalattal sötétebb rész jelzi, hogy meddig vagy még kipihent
    • A mobok ölésénél mint a chatboxba, mind pedig a scrolling combat textben jelzi, hogy az adott ölésből mennyi XP jött a rested állapotból és mennyi a normál állapotból.
  • Achievement összehasonlítás: Van lehetőség az achievementek összevetésére más karakterekkel:
  • Gear Score:
    • A játékban új funkcióként jelentkezik a “gear score”. Lényege, hogy minden karakter kap egy értékelést a rajta lévő felszerelés alapján.
    • A Gearscore alap esetben a karakter profilon tekinthető meg. Egy páncél ikon mellett szerepel egy szám és zárójelben egy további szám. Az első szám jelenti az aktuális gear scoreodat, a zárójeles pedig a táskádban lévő legjobb gearrel elérhető score-t.
    • Egy lvl50-es karakternek arany quest gearben a 100-110 pontja van, míg egy lvl58-nak normális gearben 135-140 pontja.
    • A gear score képezi az alapján a server matchmaking systemnek, ami november végén fog debütálni Koreában.
  • Ha valakit outlawként betámadsz, vagy téged betámad egy outlaw, akkor a target frameben automatikusan megjelenik az ellenfél gearscoreja. Emellett természetesen le lehet kérni az ellenfél profiljával együtt ezt is:

  1. október 29, 2011 - 7:10 du.

    Örülök ennek a fejlesztésnek 😀

  2. Kouta
    október 29, 2011 - 7:23 du.

    awww, ez nagyon jó! Nagyon eltalálták ezt az updatet, az EU változat már ezzel jön, vagy mi majd a DA val kezdünk és várunk féléveket erre pl megjelenés után? (ahogy az lenni szokott, ill volt egyes játékoknál…) csak mert ha november végét számolom akkor is minimum 4 hónap mire megjelenhet a játék, max 6, szóval idejük lenne elég, felénk ezzel startolni

    • október 29, 2011 - 9:07 du.

      Legutóbbi EME ProdCast szerint az EU kiadás _minimum_ a T3 buildet fogja tartalmazni. A T3 pedig ez a patch. Reméljük így is lesz.

      • Kouta
        október 29, 2011 - 9:38 du.

        halelujahh!! (reméljük!)

  3. Finyak
    október 30, 2011 - 8:40 de.

    Elvileg pont az miatt nem adták ki ugye terat eu/usban, mert kevének érezték a tartalmat egy itteni kiadásra nem? Mert akkor evidens, h a majdnai legfrissebb verzioval fogják nálunk debutáltatni

  4. október 31, 2011 - 9:54 de.

    de hogy lehet ilyen apróságokat nem kezdéskor betenni… a top10 mmokban megtalálható összes mikkemakkának kötelezően ott kellene lennie egy top10 be várható mmoban…
    lásd ff14 basic ui: mega-giga-tera-epicfail XD ….

    amúgy a gear score HA enchantment levellel nőni fog… akkor kapnak tőlem egy pirospontot… ha nem akkor meg majd irok nekik minden nap GM ticketet… hogy

    “Kedves Tera! Remélem viccnek szántátok az enchantment level kihagyását a gear scoréból … ha nem, ugye viccnek túl erős, hát akkor számítsatok minden nap 1 levélre … ”

    tényleg… valamit olvastam már a fórumon az enchi viszonylagos értelmetlenségéről alacsonyabb szinteken…

    valaki tud a tapasztalatai alapján mondani valamit arra, hogy mennyit számit a full +10 es enchi -pl egy 40 es vagy 50 gold gearben számolva ? 3-5 szint? 5-25 gear pont?

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s