Kezdőlap > Bluehole, TERA KOR, TERA Online > Tera-KR: Október-Novemberi infómorzsák

Tera-KR: Október-Novemberi infómorzsák

Picit beszorította az NCSoft a BHS-t azzal, hogy tenap zárt körű prezentáción közhírré tétette az Aion 3.0 részleteit.A BHS erre kénytelen volt reagálni és ma kiadta az októberi-novemberi nagyobb patchek részleteket. Egy-két dolgok elhalasztottak az októberre tervezett patchből és átraktak a novemberibe, de míg így is bőven kövér lesz mindkettő. Egyből had kezdjem egy magyarázkodással. Nem tudom, hogy ezt itt blogon is írtam-e, vagy csak ventrin beszélgettük erről a srácokkal, de PVP fonton a játékba a GvG (Guild vs Guild) és a multi-server matchmaking (Battleground) fog bekerülni a mostani patchekkel. Amennyiben írtam volna olyasmit, hogy most jön az SvS akkor utólagosan korrigálnám magam, ilyenről – egyelőre szó sincs -.

Nincs most időm, hogy részleteiben leírjam a kiadott infókat, de egy rövid összefoglalást azért tennék. Részletek majd később, amikor lesz rá időm. Az alábbi infókat már Cori twitterén is olvashattátok, ha követitek:

  • A soron következő patch neve: “Evolution” lesz. Tehát hivatalosan is lezárul a Dark Awakening időszak.
  • A patch két nagy darabból fog állni, amiből az elsőt jövőhéten fogják élesíteni, a másodikat pedig november 24-én.
  • Ez utóbbi azt is jelenti, hogy már most megtudtuk/meg fogjuk tudni azokat az infókat, amiket egyébként érdemben a G*Staron bejelenthetnének, tehát ennek fényében nagy csodákat nem várnék innentől a G*Startól… persze remélem azért meglepnek 🙂
  • A jövőheti patch fontosabb részei címszavakban: Új instance (Training Center), új típusú rewardok, Guild vs Guild funkció, tovább finomhangolt szintezés (pl. folyamatos XP buff, ha partyban tolod és ugye a reset bonus, stb.); valamint újabb UI fejlesztések.
  • Nem lehet tudni, hogy ez csak egy egyszeri event, vagy folyamatosan menni fog, de az új Training Center instancehoz fog tartozni egy ingame jackpot sorsolás, aminek keretei között az instancet teljesítők között egy 100 millió goldos jackpotot sorsolnak ki. (Nem sok pénz, bár a jelképesnél egy picit azért több)
  • A GvG kapcsán a teljes PK rendszert átdolgozták. Eléggé ködösek a részletek, de pletyka szinten olyasmi már kiderült, hogy elvileg a PK mód teljesen kapcsolható lesz. Tehát ha nem kell flagelni, hanem elég csak bekapcsolni és onnantól minden playert meg tudsz ütni és te is mindenki számára hostile vagy. Egyelőre ez még nincs megerősítve, szóval ne nagyon éljük bele magunkta… Mindenesetre jó lenne.
  • A novemberi patch fontosabb elemei címszavakban: Két új instance, multi-server matchmaking rendszer, továbbá Slayer és Archer class balance

  1. Szergely
    október 19, 2011 - 10:12 du.

    Remélem a class balance úgy fog kinézni, hogy slayer boost és archer nerf 😀 Am gyanítom mindkettőt nerfelik (és a kettő közül az archert jogosan)… 😛

    • október 20, 2011 - 12:07 de.

      Boost?

      • Szergely
        október 20, 2011 - 12:27 de.

        Videókból kihámozva más, mint játszani. A slayer Fury Strike-kal csapott belém akkorát, valószínűleg low HP-n kezdte a PK-t, ami magyarázat a magas sebzésre. Lehetett még Stunning Backhand stun proc nélkül, 9,5%-os dmg kövekkel, illetve ha megnézed, szarrá vannak buffolva, +12-es fegyverekkel (fyi +12-es arany és +12-es arany között is óriási lehet a különbség), PvP attack statokkal, szemben az én low gearemmel, PvE kövezéssel (épp grindeltem).
        Minden class képes atomot tolni magából, megfelelő gear és kövezés mellett, viszont ezek csak bizonyos feltételek mellett teljesülnek, ami rizikóval jár, ill. extra ügyességet igényel. A rangernek nincs ezekre szüksége, hogy atomot toljon…

      • október 20, 2011 - 12:39 de.

        Látom a szempontodat, de szerintem a Fury strike akkor is OP, Messze többet sebez mint az archer skillje 😀
        Amit én videókból kibogarásztam, hogy mennyire erős a penetration arrow skillje, az általában pont ugyanez az eset volt: gyengébben gearelt ellenfél, jó kövezés meg pontosság

        Az archerrel konkrétan annyi a gond, hogy a 2 felhúzó skiljén kívül másra nem hagyatkozhat, mivel azok szinte semmi se sebeznek, míg szinte minden classnak van egy rakat olyan skillje amivel valami folyamatos dpst tud fenntartani.

        Azonban ha nerfelik az archert és nem húznak valami iszonyat sokat az összes többi skilljén akkor az a class meghal.
        Reméljük a legjobbakat :3

  2. október 19, 2011 - 10:53 du.

    Nem látom be, hogy a Slayert miért kéne nerfelni. Mi az ami szerinted sok?

    • Szergely
      október 19, 2011 - 11:13 du.

      Sokan sírnak a sebzése miatt, gyanítom, hogy kap egy kisebb nerfet rá. De remélem tévedek, szerintem szépen balanszolt class, legalábbis annak tűnik. Nincs sok tapasztalatom még, de így 58-on nagyon elégedett vagyok vele. Azt viszont nagyon remélem, hogy nem bántják azokat a skilleket, amikkel hatásosan lehet rangedekkel harcolni.
      Persze a balanszolás boostot is jelenthet, szerintem slayer fog kapni mindkettőből, míg az archer elég egyértelmű, hogy nerfelve lesz, de legalábbis rákényszerítik, hogy a töltős skilleken kívül mást is használjon 😛

  3. október 20, 2011 - 12:02 de.

    Archeren konkrétan húzni kéne, hogy az emberek ne kényszerüljenek a 2 felhúzó skill használatára. Nem hiszem, hogy szükség lenne nerfre.

    • Szergely
      október 20, 2011 - 12:32 de.

      Ezt rosszul látod akkor, nem azért használnak 2 skillt, mert nincs más, hanem mert nincs másra szükségük. Céloz, nuke-ol, ennyi. 1-2 shotol anélkül, hogy különösebben rizikóztatnia kéne. Ha nerfelik a töltős skilljeit és erősítenek másokat, az rendben lehet, akkor tényleg rá lesznek kényszerülve egyéb skillek használatára is (sőt, akár taktikázásra is :P). Én így gondolom.

  4. Szergely
    október 20, 2011 - 1:03 de.

    rdei :
    Látom a szempontodat, de szerintem a Fury strike akkor is OP, Messze többet sebez mint az archer skillje
    Amit én videókból kibogarásztam, hogy mennyire erős a penetration arrow skillje, az általában pont ugyanez az eset volt: gyengébben gearelt ellenfél, jó kövezés meg pontosság
    Az archerrel konkrétan annyi a gond, hogy a 2 felhúzó skiljén kívül másra nem hagyatkozhat, mivel azok szinte semmi se sebeznek, míg szinte minden classnak van egy rakat olyan skillje amivel valami folyamatos dpst tud fenntartani.
    Azonban ha nerfelik az archert és nem húznak valami iszonyat sokat az összes többi skilljén akkor az a class meghal.
    Reméljük a legjobbakat :3

    Fury-val kapcsolatban igazad is van, meg nem is, de rengeteg feltételnek kell teljesülnie, hogy tényleg üssön. Annyiban van igazad, hogy viszonylag kis HP veszteséggel is elég szépet üt néha. De olyan 10-20%-on csapjon is rendesen, ha nem talál be, már valószínűleg nem lesz lehetőség egy következő próbára. És ilyen szempontból nem is lehet összehasonlítani az archer full HP-n, erőtöltőssel szaladgáló stílusával, ami lehet nem üt akkorát, mint egy slayer fél lábbal a sírban, viszont következő találattal így is megfektetheti az ellent.

  5. Szergely
    október 20, 2011 - 1:24 de.

    rdei :

    Boost?

    Pontosítás, mert benéztem. Lassítva visszajátszva: slayer mögémportál Back Slash-sel és 6168-at sebez, bestunnolom az előttem levő archert Stunning Backhand-del 6503-at sebezve, majd a popori archer elengedi a maxra töltött skilljét 25858-at (noncrit) sebezve és abban a pillanatban üt egy luftot a slayer Fury Strike-kal. Tehát sorry, félre néztem, az archer lőtt akkorát.
    Archer nerf? Definietly! 😛

    • Szergely
      október 20, 2011 - 1:33 de.

      Vagy nem, a fene sem tudja. Mintha cancellezte volna az erőtöltőst, viszont a slayer még nem csapott le, mikor csattant a 26K. Na mindegy, majd tesztelünk, ha Opid végre 58 lesz 😀

  6. Goren
    október 20, 2011 - 7:25 de.

    Az archer volt csak nem látszott a skill effect je. Ha megnézed mielőtt bekapod a 26k-t pont előtte kezd el hanyatt vágódni az archer (amit ha jól tudom pont ennek askillnek az ismertetője).
    Az ominózus pillanat (sry hogy két fél képkocka van de ilyen gyorsan pörögtek az események remélem attól még elfogadja az esküdtszék) amin jól látszik hogy a slayer még nem üt a popori repül és landol a dmg.
    http://noob.hu/2011/10/20/jah.bmp

  7. október 20, 2011 - 7:32 de.

    Felettébb fura videó, de az jól látszik hogy a 26k-s sebzét nem az archerektől kaptad Szergi hanem a mögötted álló slayertől. Látszik, hogy a srác kezében egy +12.es fegyver van, ami fel is van enchantolva, gondolom a többi gearje is van. A skill animációjából én a backhand slashre következtetnék. Ráadásul háttal állsz neki, amire akár kristálya is lehet.

    Kivétel ez alól, ha pl pont mobozásból kaptad el a három fős csapatot Szergi és a Slayer amúgy is 10-20% HP-n volt, ebben az esetben lehetséges, hogy simán beleszaladtál egy Fury Strike-ba.

    Abban – nagyon erőltetve- én is egyet értek, hogy a Fury Strike méltánytalanul OP lehet PVP-ben, ha a Slayer okosan használja last chancere. Azt viszont látni kell, hogy az összes többi skillje kompenzálja ezt. Napestig sorolhatnám, hogy mi mindene nincs egy slayernek. Szerintem ne hasonlítsunk össze egy atombombákat (pena shot) dobáló full HP-s chucknorris evades archert egy olyan slayerrel, akinek egyrészt oda is kell jutnia az ellenfélhez, másrészt meg az atombombájához 10-20% HP-n kell lennie, ami PVP-ben elég merész egy olyan classtól akinek csak aktív evade skillje van.

    Kíváncsian várom én is a Slayer buffot! 🙂

    • Szergely
      október 20, 2011 - 8:03 de.

      A hátbatámadós kristály biztos nem játszik szerepet, mert az csak critre érvényes, ez pedig nem crit volt. Stunning backhand is lehetett, ahogy írtad, 50% alatti HP-n, 9,5-ös kristályokkal, ill. fury simán low HP-n, nem tudom eldönteni az animációból. De a gear mellett ahogy említettem rengeteget számítanak a buffok, scrollok, PvP attack, míg nekem semmi sem volt.
      És csak érdekesség képp: mostanában sokat tesztelgettem a PvP critet (videó köv. héten, patch után) MZ-vel és Corival is. Mindketten össze AH-zott/questes sárga armorban vannak 0, vagy minimális enchanttal. 15% HP-n Fury-val 32005 noncritet ütöttem MZ-re, míg már Corira 38988 (mindketten mystic-ek). Szóval sokat számít a gear is, illetve fogalmunk sincs a legtöbb statról, hogy micsoda, így nem vonnék le messzemenő következtetéseket…

    • Szergely
      október 20, 2011 - 8:08 de.

      Ja és még egy dolog a videóval kapcsolatban, aztán zárjuk is le a slayer témát szerintem: fórumon írtam, hogy már PK-ban voltak, mikor odaértek hozzám, és megvárták míg leölöm a behúzott mobokat. Namost ez eltartott egy darabig, mivel nem csináltak semmit, csak 20-30m-re álltak, nem foglalkoztam velük. Simán lehet, hogy a slayer közben üttette magát egy mobbal, hogy bekészüljön a final-blowra 😀 Szóval ha azt látod, hogy egy slayer +12-es fegyóval magára ránt egy mobot és ütteti magát, akkor az sok jót nem jelent… 😀

  8. október 20, 2011 - 7:37 de.

    Egy dolog viszont atom biztos: A 26k-t nem szergi ütötte, hiszen piros a felirata, tehát bekapta, nem adta.

    Egyébként egyet értek Szergivel abban is, hogy méltánytalanul kevés skill-t kell használnia jelenleg az archernek. Egy Slayernek ahhoz, hogy folyamatosan/megszakadás nélkül tudjon harcolni kb 6 skill-t kell használni (KS+OS,BS plusz ha fellöki az ellenfelet akkor leszúrás, minden skill után extra OS ha procol a glyph, plusz amikor éppen CD-n van és lehet használni, akkor Whirlwind, ami előtt el kell nyomni egy dash-t hogy be is találjon a lassúsága miatt).Ha egy olyan nerfet kapna az Archer, ami hasonlóan széles körű skill használatra késztetni a class-t az overall progress romlása nélkül, azzal szeritem mindenki boldogabb lenne… Vagy nem. Majd meglátjuk.

  9. Goren
    október 20, 2011 - 7:50 de.

    Igazad van Meno tényleg a slayer ütötte. Az archer csúnyán mellélő most sikerült végre elkapnom az összes fontos mozzanatot 😀
    http://noob.hu/2011/10/20/elso.bmp
    http://noob.hu/2011/10/20/masodik.bmp

  10. rekotye
    október 20, 2011 - 8:49 de.

    Micsoda kis kommenthuszárok élnek errefelé 🙂
    Am egyértelműen a mögötte álló slayer a ludas a drasztikus HP csökkenésnek 🙂 Gyanítom, hogy az archer csak elterelésnek volt ott…talán (Legalábbis én tuti vinnék magammal egy távolsági classt, mert ha csak magamból indulok ki, simán a távolságira mennék először, egy melee-nek az lenne az első célpontja, ezzel meg is feledkezve, hogy kik vannak még rajta kívül).

    A postra reagálva:
    Archer megérdemli szerintem is nerfet, rdei nyilván azért védi a class-t, mert azzal szeretne játszani, tudod, mindenkinek a “saját gyereke a tökéletes” ^^
    Ill. azt irtad Meno, hogy a soron következő 2 class balance a Slayer és az Archer….ebből következik, hogy a Sorcerer, a Healer, és a Warrior már talán balancolva is lett? Mert szerintem vannak ott még finomítani valók, vagy csak simán itt-ott belenyúltak, és ezzel kész is a “balance”?
    Érdekes….

    ui.: Ha vmi butaságot írtam, lehet nyugodtan bántani… ^^

    • Szergely
      október 20, 2011 - 8:59 de.

      2 archer volt és 1 slayer 😛 Biztosra mentek 🙂
      “ui.: Ha vmi butaságot írtam, lehet nyugodtan bántani… ^^” Hozom a bilincset és az ostort! 😀

      • rekotye
        október 20, 2011 - 9:48 de.

        Huncudék a négyzeten most már…^^

      • október 20, 2011 - 11:06 de.

        Azért azt megnézném, hogyha összezárnánk benneteket egy szobában egy darab bilincs és egy darab ostor társaságában, akkor kinek a kezén csattanna az a bilincs és ki kezdene el csapkodni az ostorral. Valahogy nem érzem ezt a szituációt papírformának 😉

      • Szergely
        október 20, 2011 - 11:17 de.

        Végülis, ki tudja… csak annyit mondtam, hogy hozom… 🙄

    • Cori
      október 20, 2011 - 2:05 du.

      anno azt ígérték, hogy októberben még sorra kerül a warrior és a priest további balance-olása, a tegnapi notes után ennek semmi nyoma…

  11. rekotye
    október 20, 2011 - 11:46 de.

    Hát ha Szergi szereti a fiúkat, én nem állok ellen 😀

    SP voltam, sziasztok 😀

    • Szergely
      október 20, 2011 - 11:48 de.

      Persze-persze 😛

    • Szergely
      október 20, 2011 - 11:52 de.

      Amúgy SP-t is megcsapkodnám, csak őt szegecses ostorral, picit durvábban… 😀

      • rekotye
        október 20, 2011 - 11:56 de.

        Te kis ferde… 😀
        Belinkelném az egyik klippem, csak az a baj, hogy az oldal egy életre leállna, a nézők pedig agyhalált szenvednének..pedig milyen romantikus lett volna….

      • Kouta
        október 20, 2011 - 12:42 du.

        nem tudom hallottátok-e már, tegnap leltem rá, és imádom 😀

    • Kouta
      október 20, 2011 - 12:37 du.

      LOL 😀

  12. Sagrath
    október 20, 2011 - 12:19 du.

    rekotye :
    Te kis ferde…
    Belinkelném az egyik klippem, csak az a baj, hogy az oldal egy életre leállna, a nézők pedig agyhalált szenvednének..pedig milyen romantikus lett volna….

    nem csak leállna mivel végrehajtanám a klipp hatására a tökéletes DDOS attackot a blog ellen :).

    OFF:már 11% lentvan a melógépen is Terából.Hamarosan indul az überkocka effeckt ha nincs meló.lehet a 4 mellé majd csinálok még valami kis szintelnivaló classt amilyen még nincs nekem :)csakhogy mindnek ismerjem csinját-binját 🙂

    • Szergely
      október 20, 2011 - 12:27 du.

      Ahelyett, hogy jönnétek már 58-ra, és mehetne a duel, group guel, mass PK, BG, endgame insták. ffs! 😛

    • Cori
      október 20, 2011 - 2:03 du.

      ki is mondta TS-en, hogy úgyis csinálsz új karaktert? 😀

      • Sagrath
        október 20, 2011 - 6:11 du.

        Ha jól emlékszem MZ mondta,hogy úgyis fogok.De ennek előfeltétele, hogy az eddigi 4 58-as legyen addig semmiképpen sem úgysem :)Ja megha a bolti gépre végre lejön, és lessz elég időm a játékra is.

  13. Kouta
    október 20, 2011 - 1:59 du.

    Ennyi az unatkozo munkas ember amugy? Fogadni mernek Szergelyt a postolasokert fizetik! Vagy comment szamra.

  14. Kouta
    október 20, 2011 - 2:02 du.

    Hmm postolasom ideje delutan 1:59. De napalm mar 3:02 van o.O

    • október 20, 2011 - 3:44 du.

      A blogon szarul van beállítva az időzóna, amit nagyfokú lustaságomnak köszönhetően eddig nem nem állítottam be. Pedig én is szívok miatta az időzített postok miatt 🙂 Na majd talán 1x.

  15. Goren
    október 20, 2011 - 3:45 du.

    Napalm???? Honnan szereztél olyat? Nekem is kéne 😛

    • Szergely
      október 20, 2011 - 4:50 du.

      A rossz időzóna beállítás miatt Koutához 1 órával hamarabb érkezett a napalm. Van ilyen. 😀

      • Kouta
        október 20, 2011 - 5:16 du.

        😀

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s