Kezdőlap > Blog, TERA KOR > Sárkány ellen sárkányfű!

Sárkány ellen sárkányfű!

Miközben tegnap este sikeresen beverekedtük magunkat Golden Labirintbe, ami nem kis teljesítmény volt totál under-geared állapotunk miatt; velünk párhuzamosan Szergely sokadjára is randevúzott kedvenc sárkány hölgyével, amit ezúttal videóra is vett és megosztott velünk. A Golden Labos mókáról – ha lesz rá időm – délután majd írok egy beszámolót… Nem semmi egy futam volna… Na de lássuk a Szergi féle sárkányvéreztetést. Először a szerző saját szavai: “korábban bemutatott sárkány “kistestvérét” solozgatom slayeremmel. Kevesebb hibával, jobban időzített stunokkal gyorsabban is lemehetett volna, de a lényeg, hogy átlag 450-es pinggel is lehet BAM-okat solozni 🙂” És akkor a videó:


Kategóriák:Blog, TERA KOR Címke: , , , , , ,
  1. mz/x
    október 17, 2011 - 2:06 du.

    Szerintem megkaphatja a hét kockája címet, de gz engem vagy megölnek a felénél vagy elfogy a türelmem 🙂

  2. meridian
    október 17, 2011 - 2:34 du.

    “…de a lényeg, hogy átlag 450-es pinggel is lehet BAM-okat solozni…”

    Sőt, sztem a nagyobb lagokkal nekem nagyon olyannak tűnt, mintha a sárkány vak lenne, és valami korábbi helyzetben látná az ellenfelét amit le akart volna gyűrni…

    • Szergely
      október 17, 2011 - 2:55 du.

      Lol? Nem a sárkány laggol, hanem én… -.- Ha pedig azt gondolod, hogy laggolva még könnyebb is, akkor óriásit tévedsz…

    • október 17, 2011 - 3:16 du.

      Ezt most tényleg nagyon elnézted. A TERA-ban a “targetless – action combat system” nem csak a játékosokra vonatkozik, hanem a mobokra/bossokra is. A bossok harci készlete általában 2-3 alap támadásból és további 5-10 special attackból áll. (Plusz az instance bossoknak van további 2-5 scriptelt eventje is általában) Ezen attackok mindegyike egy-egy saját animációt tartalmaz, melyek néhány esetben akár több másodperces egybefüggő akciókból épülnek fel. A TERA-ban a bossok nem tudnak “animation cancel”-t végrehajtani. Ez miatt ha elkezdenek egy-egy támadási módot, akkor azt úgy és abban az irányban fogják végrehajtani, ahogy elkezdték. A special attackok minden esetben valamilyen jellegzetes mozdulattal kezdődnek. Pl. a lyukas kőelementál mielőtt elkezdené maga körül pörgetni az egyik kezét azelőtt a másikat letámasztja a földre, hogy azzal megtámassza magát. Ha egy játékos kiismeri a bossnak az ilyen egyes animációit akkor képes lesz előre lereagálni a támadást még annak a becsapódása előtt. A “solo BAM”-olásnak ez a lényege. Kiismerni a boss special attackjait és 10-15 percen keresztül akkurátusan kitérni, elugrani, blockolni, stunolni, stb. A LAG ezen a téren nagyon komoly hátrány, hiszen adott esetben 0,4-0,5 másodperccel később látja csak Szergi, hogy milyen attack is kezdődött el ezért sokkal rövidebb ideje van kitérni a támadás elől.
      A fenti példámat tovább vezetve: A kőelementál letámasztja a kezét, majd belekezd a whirlwindbe. De az okos playerek ezt lereagálják és kiugranak, kisprintelnek a hatókörből, viszont a boss már akkor is végig fogja csinálni a whirlwindet és jó 2-3 másodpercig pörgeti maga körül a követ. A fenti Sárkányra ez ugyanúgy igaz. Becélozza Szergelyt, megkaparja a földet, amire Szeri azonnal tolja az evasion rollt, de a sárkány már animációban van így nekifog sprintelni abba az irányba, ahol az imént még Szergi volt. Ez az, amit a “tapasztalatlan” szem úgy vélhetne, hogy a sárkány lagol… pedig szó sincs erről.
      Mielőtt bárki is azt mondaná, hogy ez mekkora nyomorékság és miért ilyen buták a bossok, akkor ehhez csak annyit, hogy nincs ez másképp általában egyetlen MMOban sem. Annyi a különbség talán, hogy míg más játékban a bossok rendszerint 1-2 másodpercig castolnak egy-egy special attackot, amire a casting time alatt lehet reagálni (pl. megszakítani, kitérni, stb.), addig a TERA-ban nem kell casting barokat figyelni, hanem helyett a boss-t kell nézni és annak a mozdulatait.
      Remélem tudtam segíteni.

  3. mz/x
    október 17, 2011 - 2:38 du.

    Van feljebb ez a csodasövény hirdetés vagy ötödszörre futok bele ma, most már veszek egyet csak hagyjanak békén, csak 59Ft. 😛

    • Szergely
      október 17, 2011 - 3:54 du.

      Adblock plus Chrome és Firefox alá, guglizz 😛

  4. meridian
    október 17, 2011 - 3:36 du.

    Én ezt értem, meg tudom is, de a videón, pl amikor körberepül, majd leérkezik, meg köpi a tüzet miután felszáll, akkor jelentős a csúszás, oda vissza. Sőt, mintha csak a sárkány csúszna, a játékos ütésein nem látni a lagot.

    Na majd meglássuk, milyen lesz kisebb latency esetén. De csalódnék, ha nem lenne korrigálás a támadásoknál, pl amikor elkezd felszállni. Ok, eddig nincs semmi érdekes, eltart vagy 2-3 secig, utána levegőt vesz majd köp 3-at, szintén 2-3 sec… ha ez kilométerekre megy mellé az illúzióromboló. (azaz oda fog köpni ahol éppen akkor álltál amikor elkezdett nekirugaszkodni a felszálláshoz…), szóval jó lenne, ha a pozíciót akkor határozná meg amikor már fenn van és nekikészül köpni… ez elől is simán el lehet ugrani vagy oldalazni.

    • Szergely
      október 17, 2011 - 3:53 du.

      Nem csak késve látni mások mozgását (legszembetűnőbb, mikor előbb kapja a player a sebzést, minthogy ellenfele animációja befejeződött volna), de a skillekre leütésére is később reagál a játék, ha lag van, ezt a videón nyilván nem érzékelni, max egy-egy elbénázott skillt lát a néző. Ami pedig poén az egészben, hogy a skillek többségének van egy animációja, ami normál esetben ugyan úgy nem szakítható meg, mint a moboknak. Tehát ha rossz időben kezdesz egy támadásba, lehet már nem fogsz tudni kitérni/blokkolni, mire befejezed a mozdulatsort. Te sem tudod megváltoztatni a támadásod irányát, ha már belekezdtél, ahogy a BAM sem, a tűzköpés támadás neki pl. azzal kezdődik, hogy felemelkedik a levegőbe. Van ami elől könnyű kitérni, van ami viszont a szivatás határát súrolja.

  5. Chiccoo
    október 17, 2011 - 6:51 du.

    gz Szergi eszembe is jutott amikor CPEn öltük azt a dagadt izét lvl18-on 😀 azóta ügyesedtél egy kicsit azért mert ott még healed is volt és kb ennyi idő alatt ment csak le 😀 😉

    • Szergely
      október 17, 2011 - 6:57 du.

      Ennyi idő?! Jó persze neked ennyi volt, mert a többi 30 percet végigfeküdted a földön 😀 😀 😀 De egyébként azt észrevettem, hogy sokkal merészebb az ember, ha healelik a seggét 😀

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s