Kezdőlap > Útvesztők (Dungeons), Blog, Game Mechanism, Lore, TERA Hungary, TERA KOR > Akasha’s Lair (lvl50 instance)

Akasha’s Lair (lvl50 instance)

Mivel drága fiam úgy döntött, hogy ma este se kéne aludnom, és hathatós eszközt talált arra, hogy bő másfél óra forgolódás után az alvás illúzióját is elkergesse előlem. Némileg tétlenül néztem ki a fejemből amikor feltápászkodva belevetettem magamat a kanapéba és magam elé húztam a notebookot… vajh mit is csinálhatnék? Foglalkozzunk egy kicsit mondjuk Akasha’s Lairrel!

Először lássuk, hogy ki is az az Akasha. Akasa egy második vonalas istenség. Anyja a nagy Zuras, aki az első vonalas istenek között leginkább csábítóként híresült el. Zuras leszármazottai között ott van a legtöbb déva klán… beleértve a castanic klánt is. Zurasnak három istentől születtek gyermekei, így Akasha testvérei között épp úgy ott van Thulsa a sötétség istene, mint a jótét Kaia vagy Velik.

Az istenek háborúja alatt Akasha bőven kivette a részét a csatázásokból. Többek között az ő lelkén szárad Gidd halála. Aki az emberi faj teremtője és védelmezője volt. Gidd halála után Velik – Akasha nővére – vette át az emberi faj védelmezését. Az évszázadok során a “családon” belül történt még néhány érdekesség. Pl. a pletykák szerint Akasha szerepet vállalt saját anyja halálában is, amikor testvére (Thulsa) összeállt Gluda-val, aki szintén egy első vonalas istenség és a vámpírok valamint a ghulák teremtője. Természetesen ez a románc sem végződhetett másképpen, mint Gluda halálával, akit nem mással, mint a saját teremtményeivel öletett meg a nővér páros.

Az istenek háborúja alatt mind Akasha, mind Thulsa elvesztette isteni mivoltának nagy részét és száműzetésre kerültek a világ egy-egy eldugott pontjára. Azóta is ott bujdokolnak és titkon várják, hogy egy napon újra régi dicsfényükben tudjanak visszavágni ellenségeiknek.

Ennyit a háttérről. Akasha’s Lair nevű instance az Awakening patchcsel jelet meg még a ‘Dark Awakening’ content update előtt. A játék akkori legerősebb instancea volt, az aktív PvE klánok alig néhány százaléka jutott csak el Akasháig annak ultra nehéz mivolta miatt. Mára persze az instance már alapos nerfeléseken esett át. De az alábbi VoD-olt videó még az instance hőskorát mutatja be, amikor még ez volt az endgame és ezzel az instanceszal bizonyította be a BHS, hogy ő is tud ám piszok nehéz boss encountereket készíteni. Golden Labyrinthtal egyetemben az Akasha’s Lair volt az első instance, amihez a BHS már készített a normál mód mellett hard módot is.

Mikét lehet eljutni Akasháig: Az instance létezéséről lvl48-on fogunk információkat kapni egy új campaign quest chain során. Az első információkat Fraiától és Elleontól kapjuk meg. Az kapott információk szerint a tíz ezer éve jogfosztott áruló Akasha hozzájutott egy maghoz, aminek a segítségével valamilyen démoni gépezetet készített, mely a Golden Labyrinth nevű instanceban lehet elrejtve. Ezután még meg kell látogatnunk néhány fontosabb személyt Castanicában akik további apróbb információkat adnak. A Castanicától nem túl messze rejlő dungeon alatt (annak második szintjén bal-felső részében) végül eljuthatunk Golden Labyrinth bejáratához és kezdetét veheti a felkészülés Akasha ellen. Keresztül kasul járva a labirintust idővel ráébredünk, hogy Akasha mágius eszközét rejtő szoba ajtaja bizony jól be van zárva és halvány lövésünk sincs arról, hogy miképpen is lehetne bejutni. (Az ajtó betörése nyilván nem opció… őőő… biztos jó erős az ajtó…). Nekem sem teljesen tiszta, hogy miképpen (majd Cori kisegít, mert ő már volt Golden Labban), de egy Castanic csajszi és a Kumas haverja segítségével csak bejutunk azon a roppant erős ajtón. Guardiant megöl, gépet elpusztít -> profit. Lehet visszamenni Castanicába bezsebelni az elismeréseket. Fraia annyira megörül a sikerünknek, hogy mindjárt hozzánk is vág 3 millió XP-t és egy kék kesztyűt. Ez után kapjuk meg az Akasha’s Lair questchain-t. Miután Akasha ilyen ördögi gépezetek készítésére adta a fejét, amiben minden bizonnyal nem kis szerepe van egy-két Argonnak is… pusztulnia kell.

Akasha búvóhelye összesen 5 nevesített bosst tartalmaz, viszont közülük runonként csak 4-et lehet megölni, mivel a két Argon boss közül mindig csak az egyik érhető el (random, hogy melyik jön):

  • Blood Stone Adda : A gólem típusú boss rögtön középen
  • Karaseuchya: A sárkány szerűség, akinek a kistestvérével mindenki találkozni fog majd Island of Dawn főbossaként is.
  • Syareuti: Az Argon devastation boss.
  • Ruguriba: Az instance másik Argon betolakodója, akit a lentebbi videóban nem láthatunk.
  • És természetesen a videó végén a big bad bumm: Akasha corrupted formája.
A bossokról és azok speciális tulajdonságairól órákat lehetne mesélni, de mára ezek a sok nerf miatt már elég sokat vesztettek régi fényükből. Annyit mindenesetre érdemes elmondani, hogy mindegyik boss speciális csapatfelállást követel meg. Csak példaképpen Syareuti esetében ez így néz ki (ábra). Jól látszik az egyes zónában, hogy mennyire sebzés intenzív az oda jutó AoE. Ezt a széles sprektumú sebzést egyébként a folyamatos sword swing skillje adja. Mint a legtöbb bossnál, így nála is van egy pici safe spot, ahol akár közelharcban is lehet csapködni (zöld spot).
Apropó közelharc: Akasha’s Lair egyike volt azoknak az instancenak még az Awakening idején, ahova egyszerűen nem volt értelme meelet hozni. Nem véletlenül van a lenti videóban is három sorcerer.
Az instance által nyújtott kihívások közül egyértelműen az Akasha harc a legösszetettebb. Az alábbi videóban tank spot van, aminek a szemszögéből ugyan nem sok minden látszik, de azért a háttérben érdekes dolgok történnek. Az egyik ilyen érdekes dolog maga a harmadik fázis, amikor is Akasha lesummonol egy nagy adag trasht. A trashek iszonyatosan nagyot ütnek és kb nem lehet őket megölni annyi HPjuk van. Azonban a tashekkel együtt summonolódik három-három hordó is. Ha sikerül berobbantani a hordót, akkor a közvetlen közelében lévő trashek mind meghalnak. Éppen ezért is vonatozik pl. a videóban a priest a trashekkel, hogy minél jobban egy csoportba tömörítse őket és a megfelelő pillanatban toljon egy hátraarcot, majd eldobja a bombát.
Bár a videóban Akasha mondhatni nem a legjobb formáját mutatja, de isteni mivoltát mi sem jelzi jobban, mint az oda vezető questchain alatt megjelenő emberi alakja:

The godness, Akasha's human form

Endgame instanceként természetesen nem csak a kihívások terén nyújt különlegességet az instance, a bossok által elszólt loot is kellően egyedi. Az Akasha nevéhez fűződő három egyedi armor archetípus pl. így néz ki:

 


  1. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 23, 2011 - 8:15 de.

    Azt leszámítva hogy szarkazmusból sem volt hiány a VOD megköszönésében elég szépre sikeredett a post.

    • menorel
      augusztus 23, 2011 - 11:48 de.

      Egy egytől-tizes skálán eléggé kezd elegem lenni abból, hogy neked semmi sem tetszik és mindent támadásnak veszel.

      • A TERA blog rezidens hülyéje
        augusztus 23, 2011 - 11:57 de.

        🙂 itt semmi támadásról nem beszéltem ,de úgy kezdeni egy köszönetet hogy maradjuk annyiban 😀 érdekes..

        de maradjunk annyiban hogy nem mondtam semmit 🙂 – ugye jól lehet érezni hogy nem mondtam komolyan… ha úgy írtam volna hogy nem mondtam semmit, sokkal jobb lenne. De bocsánat hogy leírtam a véleményem amiben sokkal több dolog volt a pozitívum mint a negatívum 🙂

  2. Cori
    augusztus 23, 2011 - 8:45 de.

    bocs, hogy ezt mondom, de mint mikor a hentes beszél a szabó munkájáról…

  3. ozi
    augusztus 23, 2011 - 9:36 de.

    Jó kis VoD még ilyet 🙂

  4. menorel
    augusztus 23, 2011 - 12:02 du.

    hami: legyél szíves kifejteni, hogy az alábbi idézetben mi is annyi érdekes és hol is rejlik benne a szarkazmus:
    “Az igencsak hosszúra nyúlt bevezető után itt következne a VoD kritikája, de mostanra már kellően elfáradtam ahhoz, hogy kritikalizáljak… Maradjunk annyiban, hogy ezt a VoDot is köszönjük szépen a Fearless csapatnak.”

    Ha szükségesnek érzed, akkor elemzem számodra a mondatokat…

    • A TERA blog rezidens hülyéje
      augusztus 23, 2011 - 12:07 du.

      Létszíves elemezd ha már így felajánlottad 🙂

      • menorel
        augusztus 23, 2011 - 12:13 du.

        Én szívesen elemzem neked, de ezek után várnám a kért kifejtést. kontext annyit tartalmaz, hogy hajnalok hajnalán felébredve találkoztam a VoDdal, amihez egy alaposabb – több órás – adatgyűjtés után már nem maradt energiám érdemben is foglalkozni a videóban elhangzó gondolatokkal kapcsolatos felvetéseim kifejtésére, de ettől függetlenül mindenféleképpen szerettem volna kifejezni köszönetemet és elismerésemet a VoD elkészítésébe ölt idő és energia kapcsán.

  5. menorel
    augusztus 23, 2011 - 12:08 du.

    the real hami :

    De bocsánat hogy leírtam a véleményem amiben sokkal több dolog volt a pozitívum mint a negatívum

    Jahogy több volt benne mennyiségileg a pozitívum, mint a negatívum? Ezt mégis mi alapján kell mérni? A betűk száma alapján? Ha pl. én azt írom, hogy “Te XY, te akkor akkora tapló állat vagy, hogy leszakad a plafon, de egyébként tök jó, hogy tudsz helyesen írni és azt is megköszönjük, hogy másokat is folyamatosan figyelmeztetsz a helyesírási hibáikra” Ebben a kijelentésben is több a pozitív, mint a negatív… mégis az én értékrendem szerint nem biztos, hogy XY ezt feltétlenül egy pozitívumként élné meg. Nemdebár?

    • A TERA blog rezidens hülyéje
      augusztus 23, 2011 - 12:14 du.

      Én pozitívumnak veszem hogy legalább a fél mondatban dicsértél engem “XY” 😀 másik felét meg nem veszem magamra ennyi 🙂

      • A TERA blog rezidens hülyéje
        augusztus 23, 2011 - 12:17 du.

        mert tudom hogy ha igazság néha fáj és akkor mikor faj valami mond az ember olyanokat amik nem igazak csak hogy lebassza a másikat << ez lemaradt a végéről 😛

  6. Szergely
    augusztus 23, 2011 - 12:14 du.

    pls rename: the real hami = the real butthurt hami

    • A TERA blog rezidens hülyéje
      augusztus 23, 2011 - 12:17 du.

      😀 😀 😀 😀 😀 nice

    • menorel
      augusztus 23, 2011 - 12:22 du.

      Sokkal jobb nevet találtam neki…

      • A TERA blog rezidens hülyéje
        augusztus 23, 2011 - 12:24 du.

        Csak kicsit vagy gyerekes 33 éves létedre

      • Joint
        augusztus 23, 2011 - 12:28 du.

        Gratulálok. És akkor még mi vagyunk alacsonyabb szinten mint te… Persze itt mindenki hülyébb nálad, ez egy értelmű… Lehet csak rossz napod van vagy nem tudom, de ezt miért kellett? Ha jól tudom rád ilyet nem mondott senki, mint amit most te írtál ki Hamira. Te megteheted, mert ez a te oldalad? Engem nagyon nem érdekel, hogy mi folyik itt gyöngyösön, de ennek ellenére ez durva volt szerintem. Ne csodálkozz továbbiakban.

      • menorel
        augusztus 23, 2011 - 12:34 du.

        Miért kéne csodálkoznom? Semmi meglepő nem történt. Eddig is ez ment folyamatosan… Csak volt, hogy nyíltan és volt, hogy a másik háta mögött. Feltettem egy egyszerű kérdést. mi volt szarkasztikus a postban. Erre nem kaptam választ…

  7. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 23, 2011 - 12:24 du.

    🙂

  8. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 23, 2011 - 12:27 du.

    Köszönöm hogy a tera variance kiemelt tagja lettem büszkén viselem az új nevem továbbra is 🙂

    • menorel
      augusztus 23, 2011 - 12:29 du.

      Mi is nagyon örülünk, hogy végre valaki hosszas munkálkodással és sok-sok energia befektetéssel kiérdemelte ezt a címet.

      • A TERA blog rezidens hülyéje
        augusztus 23, 2011 - 12:35 du.

        De amúgy ha fáj az igazság .. vagy könnyebben jön rád az 5perc mint másokra nem kell nézni a kommenteket :$ meg blogot se kell vezetni , de te tudod 🙂

  9. Saragosa
    augusztus 23, 2011 - 12:35 du.

    De sok időtök van mindkettőtöknek… külső szemszögből (nem sérteni akarok se semmi) de ez a tipikus: nem adtam neki 3 gombóc fagyit, sőt, én ettem meg, a másik meg besértődik és kezdődik az iszapbirkózás… Az egyik diszkréten a másik nem. Mi lenne ha előbb kijönne a játék és lePKznátok egymást? Oh bocs előbb teleírjátok a chatablakot hülyeségekkel…

  10. menorel
    augusztus 23, 2011 - 12:40 du.

    Érdekes, most már ott tartunk, hogy én ne is blogoljak inkább, de a sok mellébeszélés mellett fura módon az alap kérdésre nem akar válasz születni: Mi volt szarkazmus a postban?

  11. Csenky
    augusztus 23, 2011 - 12:51 du.

    Gondoltam írok egy nagy köszit a postért és a vodért, mert jó volt végigolvasni/nézni, de inkább kussolok mert még a végén szarkazmus vádjával kiutáltok. 😦

    respect a rename-ért meno ^^

    • A TERA blog rezidens hülyéje
      augusztus 23, 2011 - 12:53 du.

      nagyon nagy dolog átírni egy nevet 😀 neki már ehhez is gratuláció kell? 😀

      • Csenky
        augusztus 23, 2011 - 12:57 du.

        A respect nem gratuláció, grat neked jár a név kiérdemléséért. A respect (gyk. tisztelet) azért jár, mert ennyire találó volt. Ahhoz pedig, hogy lenézőnek érezze az ember amit meno írt nem intelligensnek, hanem paranoiásnak kell lenni.

      • augusztus 23, 2011 - 1:04 du.

        Most nem azért az egy kommentért, de Csenky. Légyszíves olvasd már el még párszor Menorel írását. “de mostanra már kellően elfáradtam ahhoz, hogy kritikalizáljak… ” Miért kell a mi dolgainkat kritizálni? Miért nem elég annyi, hogy Köszönjük szépen a FEARLESS guild-nek? Nem véletlen, hogy lenézzük, amit az imént írt! A tisztelethez meg a névhez meg inkább nem mondok semmit, mert nagyon nyaller szag van.

      • Csenky
        augusztus 23, 2011 - 1:10 du.

        Sajnos kapufa, nincs szükségem rá, hogy bárkinek nyaljak. ^^ A többire meg értelmes hallgatóság hiányában nem reagálok, igazából csak abban reménykedtem, hogy a paranoiára való célzásom talán felismerteti veletek, hogy épp azt várjátok, még meno kérjen érte bocsánatot, hogy a saját blogján reklámozza a Ti videótokat és a Ti guildeteket. :’D

  12. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 23, 2011 - 12:52 du.

    Már rég nem az alapkérdés hogy mi volt a szarkazmus a postban. Hanem az hogy miért írod át a nevem? Ha már ennyire “átírkálos” kedvedben vagy miért nem írod át hogy “Köszönjük a vodot a fearless csapatának”. Ennyi lenne a dolog ami mindenkit zavar..de nem hiszem hogy nem veszed észre hogy elég lenézően lett leírva attól függetlenül hogy nem mindenkinek tűnik fel. Átfogalmaztad volna nem lenne ez az egész nem nézne mindenki hatalom fitoktató emberkének… és természetesen nem lenne ilyen szép nevem amit persze annyira szeretek.. 🙂

    • menorel
      augusztus 23, 2011 - 1:03 du.

      Tudod mi a legszarabb. Van egy blogom, amire azt írok amit akarok. Vagyis igazából nem írhatok, mert ha bármely post is egy picit is kapcsolódhat a Fearless guildhez, akkor bármit is írok, bárhogy is mindig jön egy éppen aktuális “hami”. Aki kikér magának valamit, amit ő sértőnek vesz és máris talál magának 3-4 embert akiket meggyőz arról, hogy én milyen gonosz dolgokat írok már megint a guildjéről, majd ezek után közösen értetlenkednek, hogy fura módon rajtuk kívül miért nem érti senki azt, hogy én mennyire gonosz és alattomos módon sértegettem már megint a Fearless-t.
      Nehogy már te mond meg, hogy én miként és hogyan írjam át a postokat… Mindezt minden magyarázat nélkül. Várom továbbra is, hogy miért is szarkasztikus a post, csak mert nem annak szántam és szeretném tudni.

  13. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 23, 2011 - 1:00 du.

    Csenky :
    A respect nem gratuláció, grat neked jár a név kiérdemléséért. A respect (gyk. tisztelet) azért jár, mert ennyire találó volt. Ahhoz pedig, hogy lenézőnek érezze az ember amit meno írt nem intelligensnek, hanem paranoiásnak kell lenni.

    tanítanál :$ én lenni hamika aki nem tudni angolul :S

  14. menorel
    augusztus 23, 2011 - 1:08 du.

    Joint: Miért ne kritizálhatnám? Van egy blogom, ahol leírom a véleményemet sok dologról a játék kapcsán. Attól, hogy a Fearless csinálta a VoD-ot, attól miért ne lehetne azt kritizálni? A videóban elhangzott több tárgyi tévedés is. Miért ne lenne az nektek építő jellegű, ha ezekre felhívnám a figyelmet, ahogy ezt már korább is tettem… volt hogy postban, volt hogy csak TS-em direktben Dantenak. Miért kell a “kritikát” támadásnak venni?

  15. Szmötyi
    augusztus 23, 2011 - 1:09 du.

    Te tényleg kiérdemled a “A Tera blog rezidens hülyéje” címet. Nem értem én sem , hogy hol volt a szarkazmus a megköszönésben ? És akkor te itt ócsárolod a blog szerkesztőjét , meg hogy nem is kéne ezt az oldalt vezetnie ? De igenis kéne mert én szeretem a wall-of-text eket , és ő legalább értelmesen is tud beszélni , ellenben te aki mindent támadásnak veszel.
    Amúgy melyik félszerzet irányított téged egyáltalán ide ? o_O

    • A TERA blog rezidens hülyéje
      augusztus 23, 2011 - 1:16 du.

      bocs hogy csak ez az egyetlen tera variance blog van és bocs hogy már azóta nézem hogy van és bocs nem is tudom hogy ki a fr*nc vagy… de az a legszebb hogy nem is érdekel 😉

  16. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 23, 2011 - 1:15 du.

    Senki nem vette annak.. csak mindenki számára elég fúra volt hogy úgy fogalmaztad meg a köszönetet meg az egészet hogy ez csak egy mellékes kis video ha már nincs jobb.. ezzel volt bajunk ennyi. De hagyom mert félek hogy még több renegades kezd írogatni és (maradjunk annyiban hogy) ” oltani ” nincs most kedvem hozzá majd máskor.

    Peace!! ( és már azért se váltok nevet majd megváltoztatod ha akarod )

    • menorel
      augusztus 23, 2011 - 1:20 du.

      Lol. Már megint miről beszélsz? Az egész post a ti videótokról szólt! Amik kiegészítettem egy alaposabb Lore és questchain bemutatóval, plusz néhány infóval, ami a videóban nem volt egyértelmű.
      Értem én, hogy így utólagosan már nehéz megmagyarázni, hogy mi is a bajod a posttal azon kívül, hogy én írtam és szerepel benne a “Fearless” szó….
      Ez meg dupla lol, hogy ide kevered a renegadet. Ebben a threadben egyedül Szergi irt be egyetlen commentet renegadesként…

    • Csenky
      augusztus 23, 2011 - 1:23 du.

      “még több renegade-es”
      not. (gyk. nem)
      Bármilyen pártatlan kommentelő, aki tud szöveget értelmezni, nyugodtan ide sorolható. Még mindig Te csavarsz egy semleges szövegből hatalmas köpködő-gyűlölködő propagandát a Fearless ellen…

  17. Szmötyi
    augusztus 23, 2011 - 1:18 du.

    “Fogalmaztad” Ki ? Én ? Ember honnan veszed hogy én beszélek a videóban ? Szerintem is hagyd mert csak te “jársz rosszul”.

  18. Szmötyi
    augusztus 23, 2011 - 1:21 du.

    nyugi megbocsájtok 😉 Engem sem igazán érdekel hogy “ki a fr*nc vagy”. Peace

  19. Szergely
    augusztus 23, 2011 - 1:21 du.

    Komolyan mondom, óvoda. Mi nem tetszett? Hogy vannak tárgyi tévedések a videóban és meno felhívta erre a figyelmet? Hogy kritikát írt volna? Ebben maga a kritika fogalma a bántó, vagy az, hogy nem érzett erőt egy részletes elemzéshez az éjszaka közepén? A kritika szerinted csak negatív lehet, illetve ha negatív is, csak destruktív lehet? A “Maradjunk annyiban, hogy ezt a VoDot is köszönjük szépen a Fearless csapatnak.” mondatot érzed akkor bántónak? Tudod mit jelent a szövegkörnyezet? Nem érzed a jelentésbeli különbséget, ha elolvasod az előző mondatot is? “Az igencsak hosszúra nyúlt bevezető után itt következne a VoD kritikája, de mostanra már kellően elfáradtam ahhoz, hogy kritikalizáljak… Maradjunk annyiban, hogy ezt a VoDot is köszönjük szépen a Fearless csapatnak.”

    • A TERA blog rezidens hülyéje
      augusztus 23, 2011 - 1:24 du.

      Nem Szergely nem tetszik az egész megfogalmazás így ha úgy is lehetett volna ahogy már párszor leírtam félreértelmezhető innentől fogva nem írok többet. beszélgess szmötyivel ő úgyis mindent olyan jól lát.

      • menorel
        augusztus 23, 2011 - 1:27 du.

        Értem, tehát nem tetszik, hogy a Fearlessről mertem írni, nem tetszik, hogy úgy fogalmaztam ahogy és az sem tetszik, hogy egyáltalán megfogalmaztam. De azt konkrétan nem tudod megfogalmazni, hogy mi is nem tetszik, csak úgy az érzése nem tetszik… No comment. Tényleg jobb lesz, ha mész dolgodra és nem folytatod ezt…

  20. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 23, 2011 - 1:21 du.

    Szmötyi :D:D azt még menorelnek írtam nem látod át a dolgokat adjak szemüveget? 😀 Vagy alapból vagy retardált? 😀 😀 Rosszul járok? 😀 mi lesz átnyúlsz a monitoron ? 😀 jézus 😀 nem tudok elmenni mert minden egyes komment annyira felvidít hogy… huh

  21. Szergely
    augusztus 23, 2011 - 1:23 du.

    Joint :
    Miért kell a mi dolgainkat kritizálni? Miért nem elég annyi, hogy Köszönjük szépen a FEARLESS guild-nek? Nem véletlen, hogy lenézzük, amit az imént írt! A tisztelethez meg a névhez meg inkább nem mondok semmit, mert nagyon nyaller szag van.

    Tárgyi tévedést helyrerakni miért ne lehetne? Építő jellegű kritikáról te sem hallottál még, lefogadom. Szívj inkább egy jointot postolás helyett legközelebb, mindenkinek jobb lesz.

    • A TERA blog rezidens hülyéje
      augusztus 23, 2011 - 1:25 du.

      Senkinek nem volt baja hogy kijavította amit véletlen nem jól tudtak… sőt..

      • Szergely
        augusztus 23, 2011 - 1:27 du.

        Akkor, problem?

    • A TERA blog rezidens hülyéje
      augusztus 23, 2011 - 1:27 du.

      amit “Joint” írt az is kb annyira félreértelmezhető mint amit menorel írt.. DONE

      • menorel
        augusztus 23, 2011 - 1:30 du.

        Félreértelmezni valamit és szándékosan félremagyarázni/belemagyarázni valamit valamibe az két különböző dolog…

      • Szergely
        augusztus 23, 2011 - 1:31 du.

        Az a baj, hogy mindegyik egyértelmű, csak az egyiket kiforgattátok. gz.

  22. Szmötyi
    augusztus 23, 2011 - 1:29 du.

    Lol bocsi hogy akkor írtam én is a kommentet amikor meno is és bocs hogy ő volt a gyorsabb.És igen átnyúlok a monitoron és megdoblak egy nagy szelet bundáskenyérrel !
    Azonban én nem vagyok akkora csöcsfej mint te és nem írpk állatságokat. Okos

  23. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 23, 2011 - 1:30 du.

    Szergely :
    Akkor, problem?

    Én már nem akarok írkálni senkinek annyit szeretem volna ha átírjátok csak annyira hogy Köszönjük a videot a fearless csapatának. < így ahogy én leírtam ha nem lehetséges akkor ennyi (bár nem hiszem hogy nem lehetne megcsinálni) én nem akarok veszekedni ,de kihozzák belőlem itt az emberek

  24. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 23, 2011 - 1:31 du.

    Szmötyi :

    Azonban én nem vagyok akkora csöcsfej mint te és nem írpk állatságokat. Okos

    te azonban nem :D:D

  25. Csenky
    augusztus 23, 2011 - 1:32 du.

    hami, mennyire állsz közeli rokonságban finyakkal? ^^
    (gyk. költői kérdés, egyáltalán nem szükséges válaszolni, ha már úgyis a távozást tervezted)

    • A TERA blog rezidens hülyéje
      augusztus 23, 2011 - 1:35 du.

      tervezem.. tervezem .. de mindig bepróbálkozik valaki valamivel.. ^^

    • Szergely
      augusztus 23, 2011 - 1:36 du.

      Fincsi azért annyira nem hülye és veszi a lapot is, csak egy pöcs 😀 ❤

  26. Szmötyi
    augusztus 23, 2011 - 1:35 du.

    A TERA blog rezidens hülyéje hami :

    Szmötyi :
    Azonban én nem vagyok akkora csöcsfej mint te és nem írpk állatságokat. Okos

    te azonban nem 😀

    Annyira vicces voltál. Lehet hogy elbtam a szót de attól még ki tudod venni amit akartam írni. Vagy nem ? oops akkor ki is a retardált ?

    • A TERA blog rezidens hülyéje
      augusztus 23, 2011 - 1:36 du.

      Szmötyi :

      A TERA blog rezidens hülyéje hami :

      Szmötyi :
      Azonban én nem vagyok akkora csöcsfej m

      Szmötyi :

      A TERA blog rezidens hülyéje hami :

      Szmötyi :
      Azonban én nem vagyok akkora csöcsfej mint te és nem írpk állatságokat. Okos

      te azonban nem

      Annyira vicces voltál. Lehet hogy elbtam a szót de attól még ki tudod venni amit akartam írni. Vagy nem ? oops akkor ki is a retardált ?

      int te és nem írpk állatságokat. Okos

      te azonban nem

      Annyira vicces voltál. Lehet hogy elbtam a szót de attól még ki tudod venni amit akartam írni. Vagy nem ? oops akkor ki is a retardált ?

      Te aki úgy próbál oltani hogy magát oltja be 😀

  27. menorel
    augusztus 23, 2011 - 1:36 du.

    Hami: A post elkészült. Ahogy az szokott lenni: ha hiba/félreértés/elgépelés van a postban és erre valaki felhívja a figyelmünket, akkor updateljük a postot. Az, hogy te mit képzelsz bele a postba és hogyan szeretnéd átírni az a te egyéni szoc problémád. Csak azért nem fogom átírni, hogy utána elmondhasd: “Nahh a köcsög menó csak átírta a postot, amiben a Fearless-t fikázta”. Remélem felfogod, hogy miért…

    • A TERA blog rezidens hülyéje
      augusztus 23, 2011 - 1:37 du.

      persze hogy megértem.. de remélem nem gondolod azt rólam hogy ilyeneket állítok rólad 🙂

      • menorel
        augusztus 23, 2011 - 1:39 du.

        Azért lássuk be: Nem nagyon lógnál ki a sorból… ugye? 🙂 De természetesen, ha nem így van, akkor elnézést a feltételezésért.

  28. Csenky
    augusztus 23, 2011 - 1:37 du.

    A TERA blog rezidens hülyéje hami :
    tervezem.. tervezem .. de mindig bepróbálkozik valaki valamivel.. ^^

    • A TERA blog rezidens hülyéje
      augusztus 23, 2011 - 1:40 du.

      jó kép csak kár hogy már láttam.

  29. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 23, 2011 - 1:43 du.

    menorel :
    Azért lássuk be: Nem nagyon lógnál ki a sorból… ugye? De természetesen, ha nem így van, akkor elnézést a feltételezésért.

    figy én nem szoktam senkiről senkit mondani maximum ha már kicsit felb*ssza az agyam ,de akkor se komolyan.. az a legnagyobb baj hogy senki se ismer engem a renegédből így elég nehéz kedvelni 🙂 főleg hogy mindenki egyből próbál sértegetni , de “túlnagytroll” vagyok ahoz hogy ilyenek magamra vegyek nem ma kezdtem a trollkodást 🙂

    • Szergely
      augusztus 23, 2011 - 1:46 du.

      A trollok csak nagyon ritkán csinálnak hülyét saját magukból. Te ezen ritka egyedek közé tartozol ^_^

      • A TERA blog rezidens hülyéje
        augusztus 23, 2011 - 1:47 du.

        Szergely tudsz te ennél jobbat is 🙂

      • Szergely
        augusztus 23, 2011 - 1:55 du.

        Ezek szerint azt hitted trollkodok…

      • A TERA blog rezidens hülyéje
        augusztus 23, 2011 - 1:56 du.

        vagy nem

    • A TERA blog rezidens hülyéje
      augusztus 23, 2011 - 1:46 du.

      semmit*

  30. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 23, 2011 - 1:57 du.

    Szergely :
    Ezek szerint azt hitted trollkodok…

    ezt te miből feltételezed? 😀

    • Szergely
      augusztus 23, 2011 - 2:00 du.

      Ezt csak a “túlnagytroll”-ok tudhatják… 🙄

      • A TERA blog rezidens hülyéje
        augusztus 23, 2011 - 2:02 du.

        Sejtettem mert azt se tudod mit írogatsz. Csak már mindenki más feladta..

      • menorel
        augusztus 23, 2011 - 2:05 du.

        Kb egy órája jelezted, hogy szeretnél valami értelmesebbet csinálni és el kéne menned, szerintem itt lenne az alkalom, hogy megragadd erre a pillanatot.

      • Szergely
        augusztus 23, 2011 - 2:04 du.

        Te bezzeg kitartasz…

  31. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 23, 2011 - 2:05 du.

    Sajna nem hagyhatlak itt egyedül még kárt tennél magadban … Ezt nem engedhetem..

  32. rekotye
    augusztus 23, 2011 - 2:05 du.

    Jéézusom…. Ezennel szívesen felajánlom a dühi-párnám azoknak, akik e csodás sorokat – nem kímélve idejüket és energiájukat – végigolvasván olyan mértéktelen sírásba kezdenek, hogy azon már csak a párnába való ordítás és sikítozás segít…. Mert én itt tartok kb. ….

    Menonak: Nekem tetszik a post, ügyes voltál mint mindig, hasznomra volt, főleg a kis Syareuti ábra, lehetne ilyenből többet is, hogy melyik boss merről a legsebezhetőbb melee-nek…^^
    Többihez nem szólok hozzá, mert a végén még halálosan megfenyegetnek, és a végén nem tudok aludni majd… :S

  33. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 23, 2011 - 2:08 du.

    rekotye :
    Többihez nem szólok hozzá, mert a végén még halálosan megfenyegetnek, és a végén nem tudok aludni majd… :S

    Aki itt megfenyeget az maximum szmötyi lehet.

    • Csenky
      augusztus 23, 2011 - 2:17 du.

      Elég fenyegetés a világra, hogy gépközelben vagy még kamu.

      • Csenky
        augusztus 23, 2011 - 2:19 du.

        jaja typo 😦

  34. mflaca
    augusztus 23, 2011 - 2:19 du.

    Ha lehet magára a posztra reagálni :-), fasza hely, mondjuk az emberi formája az istenségnek jobban tetszik.
    Menorel, te külön mesélhetnél a kisgyerek-TERA összeegyeztethetőségről, mert nekem az EU TERA megjelenéskor eléggé aktuális lesz, gyerek kb. másfél lesz akkor 😀

  35. Hanryu
    augusztus 23, 2011 - 2:19 du.

    Mindig elcsodálkozom azon, hogy egy jó időben, jól besikerült mondat milyen gondolatvihart tud elindítani és, hogy ez milyen nem várt konfliktusokat produkál, jóformán a semmiből. Bár az tény, hogy végigolvasva a teljes post-ot + a hozzászólásokat, én sem nagyon értem a most már megváltozott nevű (hajdani Hami) első reakcióját.

    A post összeállítása viszont élvezetes és érdekes ugyanúgy, ahogy az Akasha Lair VoD videók is.

    • Csenky
      augusztus 23, 2011 - 2:22 du.

      A semmiből? meno világuralomra törő nagyszabású tervei vannak a háttérben, amiknek első pontja a Fearless guild elsöprése a Föld színéről! Ezután jön mami kitanítása, mert elég gyenge troll még. jaj, typo megint. :((

  36. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 23, 2011 - 2:21 du.

    😀

  37. Tyron
    augusztus 23, 2011 - 2:22 du.

    Fal melletti tankolás szinte az összes instában bejön. Van ahol kicsit macerás a lézerek miatt, amiket néhány boss lepakol kör-négyzet alakban, de ott is csak a nukereknek-dpseknek kell megfelelően pozícionálnia. Az én pingemmel általában 1-2 alapütés és területi agro spam, cd-n.

    Nyilván sok tankolás után hozzászoksz, hogy a mob legapróbb rezdüléséből is tudod, hogy mit fog csinálni, ezért a blocking nem nagy csoda, kis skillel is 90%ban tudsz reagálni időben. Ha nem jó a reakcióidőd, akkor viszont ez nem a te classod 🙂 Ha el is kóricál (agro-reset, vagy csak szimplán pár betoncrit miatt) az adott boss, a lasszó is szépen termeli az agrot és simán vissza lehet szedni.

    Ahhoz hogy semmi baj ne legyen a manával valóban megéri a tickelős manareg kavicsból 3at berakni a fegyverbe és egy combat movement speedet,nagyon jól jön, nekem ez a variáció vált be legjobban, de több rakatnyi követ tartok magamnál, solozásra, egyéb speciális esetekre. Armorba a megfelelő dmg reduct a legsűrűbb, néhányan flat hp-ra esküsznek, de szvsz a dmg reduct armor crystalok sokkal jobbak hál istennek rohadt drágák is :/

  38. augusztus 23, 2011 - 2:22 du.

    Na, ha jól látom nagyon unatkozik a nép. Akkor én ezt tenném hozzá, és azután be is fejezem, a továbbiakban nem válaszolok semmire:

    Egy Vod-ot elemezni kell , nem pedig kritizálni. A kritika jó dolog, de a Vod-oknak nem az a fő szerepe , hogy lore-t mutasson be, hanem azt amit látnak a kommentátorok. Ha a kommentátor téved akkor ez van, ő sem egy kislexikon amit csak úgy felcsap az ember , s az már mindent tud és lát.
    Ezenkívül a bemutató videóknak van még egy másik szerepe is, az (mint az a nevében is foglaltatik) , hogy bemutasson, de az más kategória, nem pedig vod. Videóink sose a dungeon háttér történetét, vagy az abban felbukkanó karaktereknek a bemutatását célozta meg.

    Személyes véleményem szerint nem érdemlik meg sokan (kinek nem inge ), hogy egyáltalán ilyen videókat készítsünk, hogy szórakoztassuk őket. Mi ezeket a vodokat azért készítettük mert szórakoztató elfoglaltság volt, és reméltük, hogy másoknak is az lesz megnézésükkel. Gondoltuk így kicsit hamarabb telik az idő a játék megjelenéséig mindenkinek.
    Nem ma kezdtünk ezt a videó kommentálgatást, nem a Tera az első játék amivel foglalkoztunk. Nagyon érdekes a játék, és megérdemli, hogy a mi nyelvünkön szóljon hozzánk ez a világ, kisebb nagyobb hibákkal igaz, de akkor is magyarul. Ha ezt nem tudják értékelni és csak ezt szüli , akkor nincs miért csinálni.

    A másik , hogy nagyon unom ezt az állandó flémelgetést. Ennyire unatkoztok, hogy rejtet beszólásokat, lealacsonyításokat használtok nem pedig konkrétan, hogy mindenki értse? Mert azért a szavaknak nagy ereje van. (És lehet látni a mögöttük megbúvó lényeget ) Ha valaki tud velük báni akkor más észre sem veszi, hogy mit is akart kifejezni , csak akkor ha figyel kicsit.

    Ennyi meghurcolás bőven elég volt, nem fogja senki tovább feketíteni a guild nevét, vagy a Guild társaim nevét azzal, hogy itt éli ki magát. Sem Fearless hirdetést, sem pedig hírt nem fogtok többet itt látni , semmit, ami a variance, vagy a guildem ellen szólna. Én játszani szeretnék. Akkor nem lesz szükség sem ere a blogra , se másikra, hogy magyarokkal tudjak beszélni a játékról. Csak belépek , és nincs más dolgom mint keresni, vagy járkálni a játékban, hogy honfitársaimmal találkozzak. Nem egy blog fogja eldönteni, de még csak nem is az idegen trollok, hogy mennyire jó ez a guild , vagy annak a tagjai. Az eredményei, és az , hogy hogyan bánunk azokkal akikkel a játékban találkozunk, az lesz a mérvadó.

    Nekem nincs semmivel sem úgy gondom, én mindenki véleményére kíváncsi voltam, de ez picit már sok. Köszönöm, én ezzel zárom is soraim, következőnek remélhetőleg már a játékban találkozunk.

    Ettől függetlenül továbbra is szeretném ha a variance blog jól haladna, hisz a kiposztolt híreket az egész magyar Tera közösség szívesen veszi, és olvassa. A honlapukon továbbra is megtalálható lesz az oldalra mutató link: http://fearless-guild.hu/

    • Csenky
      augusztus 23, 2011 - 2:44 du.

      Egy gondolkodó ember! Remélem nem veszed trollkodásnak, ha bátorkodom reagálni a kijelentésedre, miszerint a vodokat _elemezni kell_.
      Egyáltalán nem kell elemezni. A vodokat lehet használni (pl tanulásra, szórakozásra), lehet értelmezni, lehet elemezni, lehet kritizálni, lehet szeretni, lehet nem szeretni stb… Egyiket sem kell, viszont mindegyiket lehet. Sőt. Nem tudom StarCraft 2-ben mennyire vagy otthon, de ott a magyar vod-készítők kifejezetten kérik, hogy minél több vélemény, kritika szülessen a vodjaikről, mert abból tanulnak, attól lesznek jobbak, attól követnek el legközelebb kevesebb hibát. Ha ezt egy vodos kolléga megérti, akkor látja a segítséget, és fejlődik. Ha a segítség mögé támadást képzel, az nem viszi előrébb.
      Persze ismerek olyat is, aki nem viseli a kritikát, ezért saját szórakozására, esetleg a haverjainak készít videót. Nos, azt akkor nem szokták megosztani a világgal, mert ha valaki valamit a nagyközönség elé tesz, és utána azt mondja ezt nem szabad kritizálni… Az egy kicsit paradoxon.
      Ezt építő jellegű hozzászólásnak szántam.

  39. menorel
    augusztus 23, 2011 - 2:34 du.

    mflaca :

    Ha lehet magára a posztra reagálni :-) , fasza hely, mondjuk az emberi formája az istenségnek jobban tetszik.
    Menorel, te külön mesélhetnél a kisgyerek-TERA összeegyeztethetőségről, mert nekem az EU TERA megjelenéskor eléggé aktuális lesz, gyerek kb. másfél lesz akkor :-D

    Röviden és tömören: Sehogyan… De ezt nem is tudja más jobban reprezentálni, mint a koreai szerveren elkövetett fejlődésem. kRetail óta tolom és aszem tegnap este dingeltem meg a lvl45-öt vagy a lvl46-ot. Szóval tanácsokkal nem tudok nagyon szolgálni. Nálam az müxik, hogy amikor már elaludt a kis család és én még bírom, akkor a saját picit még kockulok.

    • mflaca
      augusztus 23, 2011 - 9:11 du.

      Na én is pont valami ilyesmire gondoltam. Komolyan mondom, hogy az EU TERA launch-csal motiválom magam, hogy az aktuális, hosszabb melót befejezzek addigra, hogy legalább éjszaka legyen időm tolni. Pont emiatt nem vágok bele a koreai regbe sem.

  40. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 23, 2011 - 2:36 du.

    na abba hagyom menorelel úgyis lezártam szerintem, Szergely meg Csenky nem érdekel 🙂

  41. ozi
    augusztus 23, 2011 - 4:31 du.

    LoL Mizu ? Még VoD-ot ! Még VoD-ot !

    2011 Augusztus 26 – 27 – 28 Becup Gyertek minél többen Lesz 1v1 is Durva nyereményekért ! és Guitar Hero is mint tavaj meg Tombola is !

    http://www.becup.hu

  42. kacsinga
    augusztus 23, 2011 - 5:20 du.

    szánalom

  43. meridian
    augusztus 23, 2011 - 6:44 du.

    Nem értem a személyeskedésbe menő vitát egy poston, de ha már személyeskedünk, csináljuk rendesen; a “A TERA blog rezidens hülyéje” nem mond semmit, ehhez végig kellett nyálaznom a kommenteket, hogy kiderüljön most ez már megint mi…?
    A “Hami, a Tera blog rezidens hülyéje”, na, az mindjárt más…ütősebb! 😛

    De amúgy szvsz ez egy dedós módszer, a kritikát mindenkinek bírnia kell, aki közzétesz valamit úgy, hogy az véleményezhető is.
    Vagy különben villogjon a felső sorban egy piros figyelmeztető üzenet: csak olyan üzeneteket várok, ami megköszönő vagy megdícsérő – legfőképpen a személyemet illetően! 🙂

    Igazam van, vagy nem? Míg idáig olvastam, addig 3x volt igazam… nem? De! NÉGY!
    😛

    • menorel
      augusztus 23, 2011 - 7:20 du.

      A posttal kapcsolatban semmilyen kritika nem született. Mindösszesen olyan dolgok lettek csak szóvá téve, amik nem is voltak benne, csak bele lettek magyarázva. A szájtépés ezen ment. Hami megtisztelő címe pedig nem ezen post eredménye, hanem egy hosszú kínkeservesen kiérdemelt rang, melyért kétség kívül megdolgozott.
      Egyetlen egy hozzászólást sem moderáltam ki, mindenki elmondhatta a véleményét, amire megpróbáltam korrekt módon reagálni, ha úgy éreztem, hogy erre szükség van. Innentől nem értem, hogy pontosan kinek is szántad a mondandód.

      • meridian
        augusztus 23, 2011 - 8:15 du.

        Nem kinek, hanem minek szólt: egymás értelmetlen szapulásának 🙂
        Már korábban is kifejtettem, a játék még meg sem jelent, de képesek vagytok egymást ölni szavakban… 🙂

      • menorel
        augusztus 23, 2011 - 8:57 du.

        meridian: ezt valóban elmondtad már korábban… Szóval ezek szerint semmi új nincs a nap alatt.

  44. Kouta
    augusztus 23, 2011 - 7:22 du.

    nah, nyaljatok sót, igy flamelni, 90 postot olvastam most el… és fárasztó volt 😀

    Szergi, tudtam, hogy titkos románcot folytatsz finyakkal… 😀

  45. A TERA blog rezidens hülyéje
    augusztus 24, 2011 - 8:52 de.

    meridian :
    De amúgy szvsz ez egy dedós módszer, a kritikát mindenkinek bírnia kell, aki közzétesz valamit úgy, hogy az véleményezhető is.

    Persze hogy igazad van 🙂 ilyen gyerekes dolgot max egy 15évestől vár el az ember , de menorel erre is rácáfol 😀 mint minden másra

    • menorel
      augusztus 24, 2011 - 9:39 de.

      Látom ma is nagyon unatkozol és mindent megteszel, hogy olyan dolgokat magyarázz bele a dolgokba ami nincs is ott. Te azzal kezdted ezt az egészet, hogy a postban “szarkazmusból sem volt hiány”. Mire én megkérdeztem, hogy mégis mi volt itt a szarkazmus… A többi már benne van a threadben unalomig ismételgetve.

      Eddig úgy voltam vele, hogy “beszélgessünk” a dologról, de nagyjából mostanra vált ez az egész igazán unalmassá. Vedd úgy, hogy kaptál egy utolsó figyelmeztetést…

      • A TERA blog rezidens hülyéje
        augusztus 25, 2011 - 8:59 de.

        Nem tudom ki tesz meg mindent hogy ne “beszélgessünk” a dolgokról. Ha vissza kaptam volna a nevem már rég abba hagytam volna..

    • rekotye
      augusztus 24, 2011 - 12:07 du.

      Okos enged, szamár szenved…csak nem adod fel….

  46. rekotye
    augusztus 24, 2011 - 12:08 du.

    rekotye :
    Okos enged, szamár szenved…csak nem adod fel….

    Ez “tudjuk kinek” ment, csak lassú a gépem és szar helyre kattintottam 😀

  47. negativ_figura
    augusztus 24, 2011 - 6:22 du.

    100. komment 😀

  48. mzperx
    augusztus 26, 2011 - 9:25 de.

    vááá ez olyan hosszú hogy bele kell trollkodnom 😀 Szóval aki hamarabb elenged egy dolgot az hamarabb jut a mennyországba. Amúgy ti még nem hallottatok pozitív kritikáról soha???? A kritika kritika és nem feltétlenül pozitív vagy negatív. És van még aki meglátja a másikban a fát de a sajátjában nem az erdőt??? Na mindegy én azért köszi Meno-nak a blogot meg a munkáját, én szarnék a fejetekre és ingame meg lehetne találni ha valakit érdekel valami, szóval jó hogy van ő nektek. peace azt tekerjetek egyet ha már nagyon feszít a dákó

  49. mzperx
    augusztus 26, 2011 - 9:27 de.

    + ha kőtörésre szánnátok ennyi időt… lenne rendes vasút itthon…

    • augusztus 26, 2011 - 10:12 de.

      mzperx :
      + ha kőtörésre szánnátok ennyi időt… lenne rendes vasút itthon…

      Lol ez jó :DDDD

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s