Kezdőlap > Blog, Offtopic > Release Date lottery – eredményhirdetés

Release Date lottery – eredményhirdetés

Bár még nincs eredményhirdetés, de azt már pontosan tudjuk a mai bejelentés alapján, hogy mi az a dátum, ami előtt biztos nem fog megjelenni a TERA.  Ennek megfelelően le tudjuk zárni a Release Date tippelős játékunkat is, hiszen immáron pontosan tudjuk, hogy – jelenjen meg bármikor is a játék, de Wili tippje áll ahhoz legközelebb, hiszen Wili volt az, aki nem aprózta el és egyenesen 2012.02.12-es dátumot jelölte meg. Gratulálunk Wilinek a győzelemhez és az elnyert jutalmakhoz is. Mondanám, hogy csak így tovább, de inkább ne hagyjuk tippelgetni Wilit, mert nézzétek meg, hogy most is mennyire rosszul jártunk vele 🙂

Na de oltsunk egy picit tüzet a nagy bejelentés után. Rögtön a bejelentéssel párhuzamosan a nagyobb fansiteok adminjai kaptak egy köremailt a Frogtól, amiben mea cupláznak a srácok. Tudják, hogy nagyon nem ez volt az a hír, amit mindannyian vártunk, de sajnos ez van, ez az út van kijelölve a játék előtt. Szeretnék hogyha senki nem kedvetlenedne el ez a dolog miatt és ők megígérik amit eddig is ígértek: Megtesznek mindent, hogy a legjobb játékot tegyék le az asztalunkra amire képesek. Shojin megadja arra is a választ, amire bár már nyílt titok mindannyiunknak, de ezért csak megnyugtató, hogy legalább nem köntörfalaz: A csúszás hátterében az áll, hogy még mindig sok olyan funkció hiányzik a játékból, aminek az implementálása feltétlenül előfeltétele egy sikeres startnak.

Az elkövetkező napokban Shojin meg fog keresni bennünket és kíváncsian várja mindannyiunk visszajelzéseit. Akinek van bármilyen véleménye azon túl, hogy ‘roh*ggyatok meg‘, az tegyen egy commentet és össze fogjuk neki szedni ezeket. Shojin azzal is ‘megfenyegetett’ bennünket, hogy szeretne direktben kapcsolatba lépni a communityvel. Ha így lesz, akkor mi megteszünk mindent azért, hogy eljusson hozzátok a mondandója.


Kategóriák:Blog, Offtopic Címke:
  1. Wili
    augusztus 3, 2011 - 6:23 du.

    Na igen, mindig is pesszimista voltam… Ami a nyereményt illeti, én csak a naptárért hajtottam, úgyhogy a másik nyereményt, a majdani béta kulcsot a szerkesztőségre bízom kinek adja oda, mert egy korábbi nyereményjátékban már hozzájutottam egyhez. 🙂

  2. mflaca
    augusztus 3, 2011 - 6:24 du.

    Szerintem ez azért jobb megoldás, mint az, hogy mondjuk megjelenik 2011 őszén egy félkész játék. Igazság szerint nekem pont 2012 januárig van sok dolgom, így lehet, hogy lesz is időm normális mennyiséget játszani már a nyitástól 🙂

  3. Forsaken
    augusztus 3, 2011 - 6:25 du.

    Ha Már ennyit kell várni akkor csináljanak magyarítást is a játékhoz 🙂

  4. hOlló
    augusztus 3, 2011 - 6:27 du.

    nekem fél kész játék is jó lenne csak LEGYEEN és ne koreai sz*ron kelljen tolni…

  5. negativ_figura
    augusztus 3, 2011 - 6:35 du.

    Csak ne pegi 12 legyen 😀

  6. Deardog
    augusztus 3, 2011 - 6:38 du.

    A jelenlegi PVE tartalom nem túl erős, legyenek 10+ fős raid insták.

  7. menorel
    augusztus 3, 2011 - 6:44 du.

    Wili: Köszönjük a felajánlást. A naptár hamarosan mennyi fog, a kulcsnak meg fogunk találni jó gazdit 🙂

  8. Delebriel
    augusztus 3, 2011 - 7:19 du.

    Az a baj, hogy újdonságokat kéne lebegtessenek Shojin-ék, hogy tudjunk értelmes kérdést feltenni. Nekem pl. csak olyan kérdések merülnek fel, amikre nem adhat választ úgyse (és tutira megkérdezték már párszor)

  9. augusztus 3, 2011 - 7:41 du.

    Marketingszempontból két rossz választás közül kellett választaniuk. Úgy gondolom, ebből a helyzetből úgy jöhetnek ki eredményen, hogy meg tudják tartani a leendő felhasználóbázisukat, hogy innentől egy hatalmas jól adagolt infóáradatot zúdítanak ránk.
    A Shojin srác meg nem tudom, milyen kérdéseket vár, amikor nincs mivel kapcsolatban feltenni őket 🙂

    -siedrenn voltam

  10. Goren
    augusztus 3, 2011 - 8:18 du.

    Írok pár dolgot ami engem érdekel nem tudom mennyiben érintettek ebben ők de elvileg nagyon összedolgoznak a fejlesztőkkel úgyhogy tolmácsolhatnák nekik.:

    1. Ha már ennyit csúsznak lesznek-e interaktív kocsmák minigamekkel (pl.: póker, darts, meg hasonló kocsmai játékok )? Esetleg lehetne a városokban és egyéb helyeken is valami minigame.
    2. Az Elinek ügyét meg lehetne e oldani egy Cenzúra opcióval a beállításoknál (mint pl.: egyes játékokban a vér be ill kikapcsolása)
    3. Ingame eventeket terveznek-e nem a gagyi szedj össze 6 nyuszitolyásos időszakos auto eventek hanem normális gm ek által rendezettek mint például pvp bajnokság, futóverseny, hide and seek stb.
    4. Több emote is kell. (mondjuk ez nem kérdés hanem megjegyzés)
    5. 2-3-4 group os epic insták is kellenének uniqe boss okkal. Hogy ne csak az legyen hogy mindenki nekirohan és csak üti vágja a bosst. (ha érdekli őket adhatok pár tippet)
    6. Summonolható bossok amiket egy quest vagy questsorozatból esetleg egy másik boss dropp ból kapott itemmel lehet megidézni.
    7. Egzotikusabb mountok is lehetnének nem csak lovak vagy egzotikus lovak pl lángoló sörénnyel.
    8. Mount hátáról való harcolás (ezt mindig is akartam látni egy MMO ban)

    Eddig ennyi ha már tudok értelmesen gondolkozni majd lehet jön még pár.

    • negativ_figura
      augusztus 4, 2011 - 6:08 de.

      8. Mounted combat most lesz az augusztusi FW updateben 😀

  11. rekotye
    augusztus 3, 2011 - 8:20 du.

    Nyah nyah nyanyahnyah nyah nyah nyah nyah nyahnyah…. És ezzel mindent elmondtam, amit gonolok…. Tényleg 2012-ben lesz a világ vége….. 😀

    • Delebriel
      augusztus 3, 2011 - 9:37 du.

      Sebaj, engem facebookon már meghívtak a világvége afterparty-ra… Majd ott TERA-zunk. 🙂

  12. Gregorius
    augusztus 3, 2011 - 9:48 du.

    Lehet szabadkozniuk, hogy így meg úgy dolgoznak a sikeren és a fontos dolgokon, de ha a nagy pofára esés utáni elkedvetlenedést el akarják kerülni akkor egy valamit felejtsenek el az saját maguk és a népek ámítását. Mivel nem kisgyerekeknek szánják a játékot ne kezeljenek úgy minket! Felejtsék el a: talán, lehet, esetleg, meglátjuk, átgondoljuk egyéb semmit mondó szavakat ha kíváncsiak a véleményünkre illetve meghallgatják kérdéseink, akkor az egyetlen dolog amivel fenn tartják az érdeklődést ha ezt komolyan veszik. Attól mert van jó ötletük attól még nem lesz játék a kezünkben nekik meg pénz a zsebükben. Vagy dolgozzanak és legyen meg az eredménye vagy ha már így haladnak lássuk hogy állnak folyamatosan.
    Csupán ennyit közölnék velük, ami szalon képes 😀

  13. xruu
    augusztus 3, 2011 - 10:16 du.

    Azért ez a “nem köntörfalaz: A csúszás hátterében az áll,…blabla” nekem így nagyon durván erős anyag. A csúszás swtor miatt van és pont, ha tényleg nem akarnak köntörfalazni miért nem merik kimondani nyíltan? Legalább ne nézzenek már madárnak ha arcunkba tolják ezt a dátumot.
    Ami persze szerintem nagy butaság mert úgy gondolom eléggé eltér a két játék célközönsége, már csak az életkor szerint is, másrészt swtor a következő rift féle wow skin, egy az egyben másolat más témával, míg a tera valami egyedivel próbál piacot szerezni, ebből a szempontból pedig közelebb áll gw2-hoz (nem maga a játék hanem a megközelítés egyedi volta) Ez utóbbi megjelenésére viszont így jobban rácsúszik, úgyhogy számomra érthetetlen ez a döntés, hiszen a játék konkrétan bármikor kiadható, már kész van, fél éve élesben fut, a fordításról senki nem tudja megmagyarázni nekem hogy ne lehetne kész már rég ha akarnák.

    Nyilván vannak funkciók amik még nincsenek de szeretnék, csakhogy ilyenek mindig lesznek, érthető(bár szerintem indokolatlan) hogy félnek a koreai adatok miatt és még több contentet szeretnének hozzáadni, de ezt menet közben is megtehetik. A CPE tapasztalatom alapján a játék nem úgy félkész, mint teszem azt az Age Of Conan volt, csak kevesebb a tartalom mint amit a komolyabb játékosok elvárnak. Értem én hogy ezt orvosolni akarják nyugati megjelenés előtt de úgy gondolom ezzel jelenlegi környezetben többet vesztenek mint nyernek. A wow kieg már lecsengett rég, rift is a süllyesztőben, már komoly cím nincs a láthatáron idénre csak swtor, de azt simán beelőzhetnék egy aug végi megjelenéssel (jó, ezt nyilván már eljátszották mert nem pörög hozzá a hype), vagy ha szeptemberben kijön swtor akkor kivárják azt az egy vagy két hónapot amíg bebukik mint a rift és novemberben már jöhetnének, legkésőbb decemberben és akkor még karácsonyi szezonból is kivennék azt a kis pluszt ami benne van.

    Szerintem értelmetlen várni mert alapból bizonytalan hogy mennyire jön be ez a fajta újítás a nyugati játékosoknak. Ha bankot robbantanak akkor úgyis kivárják a játékosok amíg megjön a content patch, ha meg nem jön be akkor semmilyen plusz content nem lesz elég. Ezt semmilyen teszt és CPE meg CBT nem fogja nekik kimutatni, csak élesben tudják meg, mert hiába vagyok én oda az újításoktól és hogy végre nem szabvány sz*rt kapok új, díszes, esetleg scifi-s csomagolásban, hanem mertek játékot készíteni, hiába vagyok biztos benne hogy ez a hőbörgésem ellenére is akár 2040-ig is elhúzhatják akkor is megvenném, a szélesebb célport reakciójáról semmit se fognak megtudni, ki kellett volna adni és megnézni. Mert a koreai eredményekből következtetéseket levonni a két piac totálisan eltérő volta miatt tökéletesen értelmetlen, ne felejtsük el hogy ott pl a wow egy jelentéktelen kis légypiszok valami 2%-al ha jól emlékszem vagy a körül.

    Rövidebben összefoglalva: nem örülök, nagyon nem 😦 Számítottam arra hogy később jelenik meg mint év elején vártuk, ez a játékban a tippemből is látszik, de azért ez túl sok.

    • menorel
      augusztus 4, 2011 - 6:45 de.

      Szerintem a legkevésbé sem az SW:TOR áll a háttérben, A TERA konkrétan megbukott koreában a lack of endgame content miatt. Azt remélte a BHS, hogy elég gyorsan fogja tudni tartani a fejlesztési iramot, de ez nem jött össze és kihullott a játékosbázis a játék alól. Nagyon régóta megy már erről az összes fórumon a whine. Itt nálunk is Tyron már többször leírta, hogy nincs mit csinálni az endgameben. Nem akarják így kiadni nálunk, ami – lássuk be – egy nagyon helyes döntés.

      Itt nem az gond, hogy hibák vannak a játékban, vagy nem minden tökéletesen kiforrott, hanem a tipikus MMO betegség: Elérsz lvlcap-ra (becsületére legyen mondva a játéknak a szintezés legalább gyors és nagyon élvezetes) és nincs mit csinálni.

      Szélesebb célpont reakciója: Egyelőre még nincs szélesebb célpont. A TERA-ról kishazánkban kb néhány száz ember tud és ebből alig 100 próbálja napi szinten is követni a dolgokat.(include passzív olvasótábor).

      Az én összegzések: Az En Masse és Frogster páros kellően magabiztos volt a koreai megjelenés sikere miatt, ezért elkezdték verni a tamtamot idén év elején. ezért is volt a CPE és ezért is hívtak meg bennünket is kétszer Berlinbe. Azután nyár elején jött a hideg zuhany, hogy lecsorgott a TERA, lack of content, balance issues, stb és a 32 szerver mergelése 15-ben. bla-bla. Ezek után kinyitották a szemüket és rájöttek, hogy itt kurva nagy gond van.

      • negativ_figura
        augusztus 4, 2011 - 12:36 du.

        Koreában nem nehéz megbukni. Ott annyi mmo van majdnem mint lakos 😀 Meg nem tudom, milyen extra endgamet várnak az emberek. Egy idő után mindent meg lehet unni.

  14. augusztus 3, 2011 - 11:28 du.

    Ezek szerint Koreában Japánban félkész játékot adtak ki?…ez egy nagy átbaxás…csalódás a köbön…tudom, hogy ez nem építő jellegű comment de nem is akartam olyat mert nekem csak a dátummal van bajom a contentel nincs.

  15. Lacci
    augusztus 4, 2011 - 8:17 de.

    Hát most mit monjak.
    Én nem voltam ennyire pesszimista.
    Ha valóban nincs semmi érdemleges dolog, ha eléred maxot, amit csínálni lehet, akkor ne is adják ki.Bár nagyon csalódott vagyok. Reméltem, hogy novemberben azért játszhatunk már.
    Az endgme contentel ami lész én pesszimista vagyok ok, hogy lesz az a svs, de siegek nem lesznek ami, sztem jó is időtöltés volt, meg ha volt 1 kastélyod/fortressed, az járt némi elönnyel, de ha a te szerved nyer akkor milyen előnyöd lesz másokal szemben, azon kivül, hogy átmehetsz a vesztes szerverére garázdálkodni.
    Valaki feljebb már jól leírta a lényeget, ha már így jártunk, és várnunk kell akkor, ne beszéljenek mellé, ha kérdez valaki stb.Normális infókat akarunk.

    • menorel
      augusztus 4, 2011 - 1:00 du.

      Ehhez persze, nem ártanak előbb kérdezni. Van esetleg valami kérdésed?

  16. Shojin
    augusztus 4, 2011 - 2:16 du.

    Dear Variance community,

    I understand that for a lot of you, this is bad news and something which you were not expecting or not wanting. However, this is the path that the game has now taken. I just want to take some time and explain some reasons and logc behind the decision.

    As those of you who have played K-TERA, the game launched without cruicial features such as substantial PvP, or Political System. This is something that we are paramount on avoiding. It is our intention to launch the game with a substantial amount of end-game content, as we feel this will lead to an overall better experience for the players. We understand that a lot of players want a 2011 release and we are aware of it, but we are certain here at FOG, EME and BHS, that a Spring 2012 release would create a truly magnificent game, that players will be able to enjoy from beginning to end, and even for a long time after that.

    Now I know some of you are wondering why the release delay announcement was given now. Basically, this sort of decision is not easy, by any means. In fact it was difficult for all parties to make. Yet, once an agreement was made to even delay the game to spring 2012, we had to agree on when to make the announcement, how to announce it and the details of the delay, as well as a whole host of other things. We also couldn’t make an announcement without preparing internally for the inevitable changes. Internal schedules and plans needed to be amended for this delay, which had a lot of effort put into them. We tried to announce this news as quickly as possible, but our priority was being open, honest and thorough as we could, and not to rush out this news.

    As for the features that you can expect, well, as you already know you will already have everything that Dark awakening has brought to the table in Korea. We will also be working on the PvP system, that we know is very crucial for a lot of players. Of course the political system also is a big focus for future testing as well. Yet, Gamescom is coming very soon and you can expect us to talk more about these as well as other features for implementation! We are going to be doing our best to include as many detaild and complete features as we can for the release.

    Once again, we understand the concerns of the community and we will always value your opinions on TERA. I would just like to thank all of you for the support you have given the game so far. I hope you can realise that this tough decision was for the improvement of the game and not for any other reason. We all know the potential TERA has and it is up to all of us to realise that and make it happen. We are going to need your support and input in this so I hope we can count on you

    Kind Regards,

    Shojin

    • nithaex
      augusztus 4, 2011 - 3:02 du.

      Ha valaki ezt lefordítja nekem nagyon örülnék neki 🙂

      I ❤ the TERA!

    • menorel
      augusztus 4, 2011 - 3:12 du.

      Dear Shojin.

      Thanks for your feedback. I understand the reasons behind your firm’s decision and I hope everyone also will understand and accept it. I’ll translate it late afternoon in a new post and I will collect the reactions and send it to you tomorrow.
      —————————
      Köszönjük a visszajelzést. Én személy szerint értem az okokat a döntés mögött amit meghoztatok és remélem, hogy mindenki más is meg fogja ezeket értem és elfogadja. Hamarosan lefordítjuk magyarra és egy külön postban kirakjuk ezt. Holnap pedig megküdlöm az esetleges észrevéleket és véleményeket.

  17. nithaex
    augusztus 4, 2011 - 3:09 du.

    Sőt, ez lehet megérne egy külön cikket is, némi kiegészítéssel szerintem 🙂

    • menorel
      augusztus 4, 2011 - 3:13 du.

      Úgy lesz, amint lesz rá indőnk, be patient 🙂

      • nithaex
        augusztus 4, 2011 - 3:24 du.

        Én nem követelőzésnek szántam, csak megjegyeztem, hogy lesznek olyan olvasók akiket még érdekelni fog 🙂 Azt hiszem eszek egy Gc-t K-terára és megyek oda hozzátok Meno 😀 Legalább telik az idő 🙂

  18. augusztus 4, 2011 - 3:09 du.

    Elhangzott itt sok lehetséges indok, hogy miért csúsztatgatják a játék EU/NA megjelenését, de bárhogy is van szerintem hibát követnek el.

    A távol-keleti piacból nem lehet kiindulni, teljesen más mmo kultúra, a Tera ottani pályája valószínűleg köszönőviszonyban sem lenne az európaival (ha egy időben jelentek volna meg).

    Ugyan jó pár eredeti ötlet van a játékban ami népszerűvé teheti (a grafika mellett), de már olyan régen lesznek ezek a piac egy töredékén (kor,jp), hogy mire kiadják a többi részén(EU/NA), lehet hogy már más játékoknál is felhasználják azokat és idejét múltak lesznek.

    Westernizáció, hiányzó részek implementálása és persze az endcontent…ezek a legriasztóbb kifogások, mert ha én kitűzök egy célt, hogy pl.:decemberre meg akarom csinálni a westernizációt és implementálni akarok még bele pár dolgot, amit aztán majd idővel bővítek, akkor annyi munkaerővel kezdek neki, hogy be tudjam fejezni.
    Nem úgy haladok, hogy kész legyek időben?!..Veszek még fel munkaerőt, hisz ezzel a költségeim nem fognak nőni számottevően, mivel a felhasznált idő arányosan csökken. Persze tudom én, hogy ez nem csak a kód írásról szól, de gyanítom, hogy a munka nagyja azért több felé osztható és gyorsítható.

    Az endcontent fölött nem tudok napirendre térni, lehet mert megrögzött fps fun vagyok (de ez még nem zárja ki az mmorpg-t 🙂 ). Tehát valami azt súgja, hogy az endcontetet ha egy hét alatt nem tudják kitalálni, akkor 6 hónap alatt sem fogják tudni, másrészről ez egy relatív dolog, mert ha végigvitted onnantól újra nincs mit csinálni, vársz a patch-re.
    Hol van pl.: egy mmofps-ben endcontent!?(a single részben esetleg) Mégis rengeteg embert megmozgat és lefoglal, pedig csak annyi a célja, hogy: “plant B”. Gondolom, most páran felhördülnek, hogy a Tera egy mmorpg…lehet, de ne hagyjuk figyelmen kívül a játék egyik különlegességét a non target rendszert, ami ha végiggondoljuk, részben hajaz egy fps-re a külső nézet ellenére.
    Amit ki akartam hozni ebből, hogy pvp, gvg tartalommal sokkal többet el lehetne érni, persze ez lehet endcontent formában is tálalni, de nem hiszem, hogy ezt csak a végére kellene korlátozni. Szóval a Tera népszerűsége nem az endconteten fog múlni, hanem, hogy mennyire tudják tartalmassá tenni az egész játékot legyen a karakter akár lvl10, akár lvl50, legyen az szóló vagy group játékos.

    Kicsit hosszúra sikeredett ez a comment (március óta érik), de a fejlesztő/kiadó töketlenkedése kiverte nálam a biztosítékot…ezért máshol már fejek hullottak volna :).

  19. Tyron
    augusztus 4, 2011 - 3:30 du.

    Nos, mivel eleget szoptam koreain és már láttam szinte mindent, gondoltam hozzáteszek 1-2 dolgot, ami személy szerint nekem és sok hasonló beállítottságú játékosnak kedvezne.
    Ezeket most úgy írom le, hogy már teljesen kiment a fejemből a BHS tervezett menetrendje TERAval kapcsolatban (content, ilyesmik) 🙂

    – Kéne használható információ/információcsomag, hogy mik a jelenlegi elképzeléseik a pvp szerver megvalósításával (EU/NA). Milyen ötletek között vacillálnak. Biztos, hogy nem csak a terelés meg a mellébeszélésnél tartanak, valami csak kezd formát ölteni, esetleg több elképzelés is (ha nem akkor… Akkor nem tudok mit mondani, max annyit, hogy vegyenek fel. Több ezer euroért én is tudok lófaszt se csinálni hatékonyan és még mosolyognék is hozzá… Na de mindegy vissza az előzőhöz—>). Ezeket az ötleteket a community elé szórni szavazás formájában és a legtöbb szavazatot kapó elképzeléshalmazt alapként alkalmaznák, azonban a második és harmadik helyezést elérő ötlethalmazból is a jónak tűnő ötleteket belegyúrnák a győztesbe, ezáltal lenne egy community nagy részét elégedetté tevő pvp szerver elképzelés.

    – Class-balance, vannak akik szerint az már megvan, vannak akik szerint nem. Szerintem van még mit csiszolni, tökéletes sosem lesz, de bőven van mit alakítani bőven.

    – Csomó elit-telenített mobot visszarakhatnának az eredeti állapotába(elitnek), mert az igaz, hogy volt köztük pár tényleg túl OP, de akadt rendesen azok közül is, akik sok xpért jó idő alatt, tűrhető dropokért haltak. Példa a castanica keleti kijáratánál hemzsegő forest spiritek és disznók, meg még jó pár másik.

    – Political system egy vicc, több bónuszt a nyerteseknek. Ne csak tömeggel lehessen nyerni hanem qualityval is.Tagok által klánban teljesített achievmentekért kapjon fame-pont szerű cuccot a klán, amit alkalmazhat political systemben is és egyéb nem túl erős boostokra (buff, buffpoti, cc time reduction, etc). Persze, ott a medál, de én nem pont arra a pár kacatra gondolok, amik vásárolhatóak belőle, ezenkívül betonfarm.

    – Több worldbosst.

    – Jobb drop esélyt az instákban normalon. Ne csak hardmodeon lásson az ember dropot (kicsit túlzás, de kb aionszerű a helyzet max lvlen vagy az én szerencsém a régi még mindig)

    – Krafthoz system szerintem rendben van. Nem nagyon kéne hozzányúlni. Kellő kitartással annyi pénzt összeszedsz armor meg weapon gyártásból, akár használatra, akár csak remodelnek, hogy nem sűrűn lesznek anyagi problémáid. Bár az anyagi oldallal szinte semmiképp sem lehet gondja senkinek, mert ez tényleg jól meg van oldva.

    – Mint ahogy már többen is írták: Több mass contentet, Territory war, frotress vagy akármilyen formában. Ha Frogster/EME nagyot akar valóban robbantani, valahogy súgják a koreaiak fülébe, hogy iparkodjanak valami hasonlót kitalálni, amit át lehet majd venni. A BG kevés.

    – Ha már BG: kicsit oszthatná kellemesebb mértékben is a medált. Egy ideje kivonultam már a BG iparból, amikor majdnem kettéfejeltem az asztalomat a laggtól és delaytől. Abban viszont biztos vagyok, hogy premadek ellen, mint általában, a pugolók, szopni fognak mint a torkos és annyira nem lesznek boldogok a 1 medáloktól, amit jutalomként kaptak a megaláztatásért, 0-1000es vereségekért, stb.

    – Pegazus monnyon le vagy legalább legyen valami opció a rövidítésre. (Ok, vegyek teleportscrollokat. Kell a hely inventoryban. Szar indoknak tűnik, de muszály vagyok minden szituációra különféle crystaltömegeket magamnál tartani+csomóféle poti buffscroll, ezenkívül elég sokáig úgy potyognak a fehér-zöld cuccok, hogy nem győzöl válogatni, hogy mit dobálj ki, mert visszamenni még nem akarsz, tp scrollok miatt meg nem fogok megválni 2-300ezres fehér fegyóktól. A másik meg, hogy higgyétek el, hogy nektek is herótotok lesz a röpködéstől 1-2 hét alatt.

    Több nem jut eszembe most.

  20. muDao
    augusztus 4, 2011 - 3:59 du.

    Azt is meg lehetne kérdezni, hogy akkor esetleg a béta nyílt lesz-e (az alphát kétlem), vagy rohadt sok kulcsot szétdobnak-e majd a communityben, ha már jövő tavaszig kell várnunk. Véleményem szerintem egy nyílt béta jót tenne a játéknak, sok helyen olvasom, hogy a koreai gyökerei miatt tartanak a játéktől, ezeknek az embereknek (is) kéne biztosítani lehetőséget egy próbára az éles start előtt.

  21. muDao
    augusztus 4, 2011 - 3:59 du.

    Véleményem szerint. Elnézést. WTB Edit!

  22. meridian
    augusztus 4, 2011 - 6:47 du.

    Ha ennyit csúsznak, akkor nem sok esélyük lesz normális startra. Akkora már lehet, hogy a GW2 is start előtti állapotban lesz, és az EU-ban akárhogy is vesszük, a GW-nek nagyon nagy tábora van.

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s