Kezdőlap > Útvesztők (Dungeons), TERA KOR > Eldritch Castle bemutató túra 1/3

Eldritch Castle bemutató túra 1/3

Még egy jó hónapja kóvályogtam Eldritch Castleben annak okán, hogy megcsináljam az oda szóló négy campaign questet. A kastély közvetlenül Pora-Eluni szomszédságában található, a kis szőrmókok oda meg vissza vannak azért, hogy valaki rendet tegyen nekik a kastélyban. A kóválygás során úgy döntöttem, hogy csak videózok, mivel eddig soha korábban nem volt szó itt a blogon erről a helyről. Bár itt a blogon még soha nem szerepelt az Eldritch Castle, de nem csoda, ha sokatoknak ismerős, hiszen egyrészt hangulatában és stílusában nagyon hasonlít a Vale of the Fang zónára (nem csoda, egymás mellett vannak), másrészt részben ebben a kastélyban készült a Halloween trailer (TERA-ized), ami – szerintem – minden idők legjobban eltalált TERA trailere.

Mint azt a kép is bizonyítja Eldritch Castle egyike a legkorábbi fázisban elkészített zónáknak, hiszen a 2008-as mindenszenteki üdvözlőlapon is már ez a zóna és teremtményei szerepeltek. A zóna minden bizonnyal egyike azon kedves apróságoknak amivel a Bluehole Studio a nyugati játékosoknak akart otthonos környezetet teremteni a játékban. (Hasonló hely ugye Velika, amiről közismert, hogy belső építészetét egy az egyben Berlin bizonyos utcáiról másolták)

A hátborzongató kastély egy outdoor dungeon, ami 6 szinten közel 100 mobot és majd ezernyi miniont rejteget. Az egész hely valami zavarodott horrormesére hasonlít. A falakon zakkant képek. A belső építészet sem semmi, mintha valakit nagyon megihletett volna a halloween hangulata. A pince felé haladva kezd tisztulni a kép, komoly tervek állhatnak a zavarodott enteriőr mögött. A campaign questek során meg is kapjuk a végső küldetést: szétszedni azt a valamit, ami az egész kastélyt irányítja. Hogy mi is az? Na azt most még nem árulom el. Jöjjön a három részes túra első felvonása: Földszint és a tornyok. A második rész majd a pincéről fog szólni, a harmadik pedig a campaign questhez kapcsolódó instanceolt eventről. Ahogy lesz időm rakom fel a soron következő részeket is.


  1. Titusz
    július 2, 2011 - 12:22 du.

    cool, gameplayt nézni mindig élvezetes, köszi 🙂

    • menorel
      július 2, 2011 - 12:30 du.

      Sajnos ilyenkor uborkaszezonban ez a max amit tudunk mi fansiteok adni 🙂

      • Titusz
        július 2, 2011 - 12:37 du.

        azért nagyon hálásak vagyunk, én mindig élvezem a gamplay-t nézni, mert nem bírom játszani a kóreait, tehát Thx again 🙂

  2. Agiido
    július 2, 2011 - 12:40 du.

    Kicsit fura, hogy ennyire könnyen lehet rohangálni a mobok között.

    • menorel
      július 2, 2011 - 6:11 du.

      A TERA-ban felettél érdekesen működik a mobok reaction rendszere. Nekem az elején nagyon fura volt, de idővel lehet hozzá igazodni. Egyébként jelen esetben ugye némileg csalok hiszen a Castanic racial gyorsanfutás és hozzá a Slayer gyorsító skilljei kellene ahhoz, hogy így végig lehessen sprintelni a mobok között. De még így is amikor véletlenül eltalálnak akkor eléggé neccesre be tud lassulni a mozgás.
      Btw. jut eszembe CPE#1-et te is toltad, tehát elvileg tapasztalhattad ugyanezt outdoorban. Nemde ?

  3. Agiido
    július 2, 2011 - 8:48 du.

    Igen, tapasztaltam, de még mindig fura 🙂 Korábbi MMO-kban – amikkel játszottam – egy dungeonban nem lehetett csak úgy büntetlenül rohangálni. Még ha volt egy adag speed buff is.

  4. Traktor
    július 3, 2011 - 7:38 de.

    De itt a combat rendszer miatt lehet ezt megtenni, vegyük AION-t ott áll 1 mob akárhol, elfutsz mellette skillel kezd valami hosszú castos megböklek a bökőmmel skill, már 25 méterre vagy tőle, de a sebzést, azért bekapod.

    Teljesen rendben van ez így itt és ahogy meno is írta nincs totál szabad rambózás, nekem bejövős 🙂

  1. július 14, 2011 - 5:47 du.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s