Kezdőlap > Archer, Berserker, Kasztok, Lancer, Mystic, Priest, Slayer, Sorcerer, TERA Online, Warrior > Dark Awakening: új skillek és glyphek

Dark Awakening: új skillek és glyphek

április 30, 2011 Hozzászólás Go to comments

Bevezető (by Menorel): Cori elkészítette a Dark Awakening patch skilljeinek a fordítását. Most jól megelőzöm és belepiszkálva a postjába ki is postolom azt. Nehéz a skillekről csak a leírásuk alapján beszélni, de érdekes, hogy bekerül a játékban több ‘PC only’ skill is (pl. Berserker, Priest, Slayernél és Sorcerernél). Ezek a skilleket ugye csak PVP-ben lehet használni. Az új PVP skillek ráadásul nagyon erősek, a Berserker ‘Violent Eruptin’ skillje konkrétan megakadályozza egy időre, hogy az ellenfél használja a kitérés (dodge, hátraugrás, teleport típusú skilljeit), ami nem kis fegyver a Berzi kezében. De a Sorcerer még ehhez képest is durvábban kapott a Weaken Nerve és a Mind Exhause skillek kombinálásával bármelyik meele karaktert ki tudja csinálni, hiszen a Weaken Nerve hatására nem tud a karaktert combo skillt ütni (tehát nem tud mana-t szerezni), a Mind Exhause-zal pedig leszívja 10 mp alatt a manaját. Ennek is persze meg van a countere, hiszen fogja magát a szerencsétlen meele és benyakal egy mana potit, de ettől még 15 másodpercig ki kell valahogy húznia egy MP poolból, amit legjobb esetben is max arra tud használni, hogy védekezzen. Szintén érdekes koncepció a Priest által kapott Divine Enervation skill, ami nem csak egy folyamatosan sebző skill, de player esetén még növeli is a ‘rövid távú’ skilljeinek a CDjét; ez egy újabb anti-meele skill. Természetesen mind a Sorcerer skillek, mind a Priest skill lock-on skill, ami számomra teljesen érthetetlen, hiszen ezzel még a védekezés lehetőségét is elveszik, mivel a lock-on skillek elől nem lehet ellépni.

Persze mindez a rengeteg jóság eltörpül a Mystic által kapott ultimate skill mellett: MASS-FEAR! És nem… nem tudjuk, hogy “kiszedi vagy nem szedi ki” 🙂

A tovább után megtalálhatjátok a Cori által készített skill és glyph fordításokat:

Warrior: New Skills (lvl 50 – 58)

Icon

Name

Description

Revert Strike

stuns the target briefly when attacking from the rear (? not sure about this one)

Powerful Slash

Slashes targets in front of you, closer targets might get knocked out

Warrior: New Glyphs (lvl 50 – 58)

Skill

Glyph

Description

Torrent of Blows :

도발난무 (6p)

25% chance the target stays put for about 4 seconds

Combo Attack :

연속공격 (6p)

25% chance the target stays put for about 4 seconds

Evasive Strike :긴급회피 (4p) using Poison Blade after evasion recovers 3% of your HP

Death from Above :회피공격 (5p) 20% chance to reduce the target’s attack speed by 40% for 5 seconds

Lancer: New Skills (lvl 50 – 58)

Icon

Name

Description

Guardian’s Oath

you receive 70% of the damage party members take if they are in 20m range (the actual ammount of damage depends on your defense)

Combat Will

 raises your attack speed slightly for a certain period of time

Lancer: New Glyphs (lvl 50 – 58)

Skill

Glyph

Description

Debilitate :

방어구

부수기 (6p)

 increase effect duration by 100%

Guardian’s Oath :

수호의

맹세 (4p)

for 20 seconds the HP recovery ammount is raised by 10%

Charging Lunge:진격찌르기 (6p) combat movement speed is raised by 10 for 7 seconds

Leash :포획 (4p) increase range by 3 meters

Slayer: New Skills (lvl 50 – 58)

Icon

Name

Description

Pursue

instantly rushes to the back of the target if in range and stuns it

Soul Destruction

 for a certain period of time your power is increas if your target is a PC

Slayer: New Glyphs (lvl 50 – 58)

Skill

Glyph

Description

조력의 문장 :

진공

3단 베기 (6p)

15% chance to reduce the target’s attack by 30% for 7 seconds

연계의 문장 :

긴급회피 (4p)

+20% power for the next chain: Fury Strike

연계의 문장 :후려치기 (6p) +25% power for the next chain: Overhand Strike

연계의 문장 :후퇴차기 (4p) +25% power for the next chain: Heart Thrust

Berserker: New Skills (lvl 50 – 58)

Icon

Name

Description

Crazy Amplification

 attack speed increased for a certain period of time

Rage

increases knockdown and stun resistance for a certain period of time, additionally when attacking a PC attack power increases as well

Violent Eruption

Slows down surrounding targets in range, additionally PCs get their avoidance skills disabled

Berserker: New Glyphs (lvl 50 – 58)

Skill

Glyph

Description

Unchained Anger  :

광신강림 (5p)

25% chance that Crazy Amplification activates

Fiery Rage :

광폭화 (5p)

raise combat movement speed by 20% for 15 seconds

Violent Eruption :살기분출 (3p) +25% power for the next chain: Flatten

Tenacity :집념 (4p) raise resistance against reaction(?) by 25% for 15 seconds

Sorcerer: New Skills (lvl 50 – 58)

Icon

Name

Description

Weaken Nerves 

(lock on skill)

the target won’t be able to use it’s primary attack for 15 seconds (applies only to PCs)

Mind Exhaust

(lock on skill)

drains the target’s MP by 173 every 2 seconds for 10 seconds (applies only to PCs)

Sorcerer: New Glyphs (lvl 50 – 58)

Skill

Glyph

Description

Time Gyre :

속박의

저주 (7p)

+2 additional targets

Ice Needle :

얼음송곳 (6p)

+50% casting speed for the next chain: Slumber Circle

Painblast :오염의저주 (4p) 30% chance the target’s movement speed is reduced by 50% for 7 seconds

Fireblast :지옥불소환 (4p) 30% chance the skill does not consume any MP

Archer: New Skills  (lvl 50 – 58)

Icon

Name

Description

Constraining Arrow

decreases the target’s movement and attack speed, less effective the shorter the distance

Rain of Arrows

fires multiple arrows in front of the caster

Archer: New Glyphs (lvl 50 – 58)

Icon

Glyph

Description

Web Arrow :

거미줄

화살 (3p)

20% chance combat movement speed increases by 10

Arrow Volley :

다중사격 (4p)

+30% charge speed for the next chain: Penetrating Arrow

Rapid Fire :속사 (5p)  reduces MP cost by 20%

Feign Death:죽은척하기 (6p) regenerate 2% of your HP every second for 15 seconds

Priest: New Skills (lvl 50 – 58)

Icon

Name

Description

Blessing of Inspiration

 recover 7% of your HP over time (recovery rate is influenced by the base rates?)

Divine Enervation

(lock on skill)

 damages target over time, if used on a PC it increases the cooldown of the target’s short ranged skills

Priest: New Glyphs (lvl 50 – 58)

Skill

Glyph

Description

Resurrect  :

부활 (5p)

 increase casting speed by 30%

Metamorphic Blast :

징벌의

손길 (6p)

40% chance to reset cooldown

Triple Nemesis:천별의연쇄 (5p) 20% chance to decrease the target’s defense on hit by 10% for 7 seconds

Focus Heal :치유의 빛 (3p) crease range by 3 meters

New Skills (lvl50 – 58)

Icon

Name

Descripion

Curse of Chaos

(lock on skill)

all targets in range run away in fear for a certain period of time

New Glyphs (lvl50 – 58)

Skill

Glyph

Description

Volley of Curses  :

고통의

주박 (6p)

1 additional target

Shara’s Lash :

구속탄 (6p)

30% chance the target’s attack rate is reduced by 50% (additionally to stunning them)

Teleport Jaunt :순간이동 (4p) +25% casting speed for the next chain: Thrall of Life

Vow of Rebirth :파괴의정령 (5p)  reduce cooldown by 50%

  1. Lacci
    április 30, 2011 - 6:48 de.

    Hát mit mondja ez még nem a warrios teljes átalakítását jelenti igaz? mert ezzekel nem lett jobb tank az tuti.

    • menorel
      április 30, 2011 - 6:54 de.

      Jobb tank? Szerintem ez nem volt cél. Pont az volt a cél, hogy egy hibrid tank-dealer class legyen. Ezek a skillek a dealer ágat erősítik.

  2. Des
    április 30, 2011 - 6:59 de.

    Berserker glyphek tetszenek.

  3. Lacci
    április 30, 2011 - 7:00 de.

    Végig olvasta a bevető szöveget is mégis maradt rá időm:), de ez eddig vicces.’ hiba és a berserker eddig is ki tudott csinálni 1 ütéssel,de most még meg is tudja akadályozni, hogy kitérjek?
    Aztán az hgy a távolsági kasztok at erősítik meg amik eddig is előnyben voltak harcrendszer nincs target része miadt.A mystic mass Fesrt kap mikor maguk a fejlesztők nyilatkozták, hogy a beta után túl erősítették a kasztot és nerfre szorulna.A warriort viszont nem kapott túl sok mindet amivel erősítették volna,bár ez ek a skillek talán nem a teljes átalakítás részei.Warrior tényleg nagy hátrányban van a távolsági kasztok ellen,hisz nem sebez túl nagy területen és a damge sem akkora nála hogy 2-3 skillből agyon verjen 1 mystiket

    • menorel
      április 30, 2011 - 7:13 de.

      Azért a Powerful stike igencsak erős skill, elég csak egyszer az ellenfél közvetlen közelébe kerülnöd és fixen fel tudod lökni. Azt meg szintén ne felejsd el, hogy ők a lvl50-es viszonyokhoz képest balanceolnak, viszont a legtöbb magyar játékos még a koreai szervereken is lvl30-40 körüli tapasztalatokkal rendelkezik. Szóval mi nem igazán láthatjuk a valódi állapotokat a lvl50-es szinten. Aminek én személy szerint nagyon örülök, hogy az Archer nem kapott újabb atombombákat. Mindkét skillje ‘nice’ kategóriás, de nem fognak nagy meglepetéseket okozni.
      A Mystic aoe-fearje engem is nagyon meglepett, bár tény, hogy az awakening patchnél azért rendesen megnerfelték már a class-t és valami új skill-t csak kellett neki adni. Ismerve a class jellegét várható volt, hogy az ultimade lvl58-as skillje a fear lesz.

  4. Lacci
    április 30, 2011 - 8:25 de.

    Végül is igaz jó lesz az a powerfull Strike 42 es en kapott a warrior 1 a target háta mögé portolos skillt azzal együtt használva tényleg jó lehet..
    Viszont a tankolás része a warriornak gyengécske ha 1v1 tól 1 elit mobbal akkor jó, de ha már 1 egész party kell megvédeni nem túl erős ebben, hiszcsak 1 aggro skillje van és ahoz, hogy használja közvetlen közel kell lenni, így ha véteéenlen lehúzzák róla a mobot már gázvan,ott van még a shadow de ott is van max 30 sec míg nem tudod használni,amig használod adig szuper viszont amint eltűmik a healerre megy a mob nem a shadow gazdájára, szal megint rohanhatsz a mob után, hogy be tudd agrózni,mikozbe káosz van. szóval valami távolsági aggró skill még jól jönne

  5. Lacci
    április 30, 2011 - 8:33 de.

    Ha jó emlékszem a korábbi cikben a warrior teljes átalakítást írták, hogy valóban hibrid kaszt legyen ez nekem nem tünik nagy átalakításnak,csak kapott 2 skillt meg pár glypet ahogy az összes többi kaszt is.
    na jó nem szőrözök tovább, de most elbizonytalanodtam, hogy befizessek még 1 hónapot, hogy kipróbáljam a Warrior változásait, nem is lenne értelme hisz, ki kellene maxolni a karit az meg nem menne 1 hónap alatt, annyi idővel ami nekem van.

  6. Szergely
    április 30, 2011 - 9:38 de.

    ❤ Pursue, ❤ Slayer 😀
    A debuffok CD-jére azért kíváncsi lennék, ill. hogy van-e/lesz-e debuff leszedő skill/poti. Bár hosszabb CD-s debuffok esetén azért annyira nem para.

  7. Rosert
    április 30, 2011 - 10:51 de.

    Személy szerint én örülök annak, hogy a Priest elég hasznos és jó buffokat kapott. Eddig kb használhatatlan volt a hallottak és az olvasottak alapján a meleek ellen PvPben. A mostani képességek pedig szerintem javarészt ezt célozzák.

    Mindenki elfogult a saját kedvenc class iránt, de én mégis úgy érzem, hogy a warlock, elnézést Mystic ^^ és a Sorci kimagaslóan erős a többiekkel szemben. Kicsit már AION érzésem van. Aki játszott vele az tudja mire gondolok. Kérdés az, hogy ez mennyire lesz balanceban a HPval. Ergo nagy DMG = kis HP.

    Remélem nem esnek abba a hibába mint ami az AIONban, hogy a team PvP-t helyezték központba így megbontva az egyensúlyt 1v1 ben bizonyos kasztok között.

  8. menorel
    április 30, 2011 - 10:59 de.

    Laci: Ez a post mindösszesen csak a lvl50-58 közötti új skilleket és új glypheket tartalmazza. Nyilván nem ennyiből áll _csak_ a warrior és a sorcerer rendberakása. Mint azt előző postban Imnoteph is irta: május 4-én indul PTS-en a Dark Awakening, addigra várhatóan lesz patch notes amiből kiderül, hogy milyen egyéb változtatásokat eszközöltek ezzel a classal kapcsolatban.

  9. Kouta
    április 30, 2011 - 3:24 du.

    én is kiváncsian várom, ugyanis az uj skillek alapján warrior hátrányban van ahhoz képest, hogy a többi class mit kapott… kiváncsian várom a fejleményeket.

  10. Rdei
    április 30, 2011 - 5:14 du.

    FEAR THE FEAR!!!!!44 😀

  11. Xedo
    április 30, 2011 - 5:57 du.

    Azért meno még nem kell félteni az Archer “nice” skilljeit.. 🙂 1. az pvp-ben is igen hasznos 😀 lelassítani a sebességét mint támadás és mozgás miatt. Na meg hogy például a berserker megkapta ezt az elugrást akadályozó skill-t biztonságban érzi magát és közel fognak jönni , aminek eredménye az lesz hogy pvp-ben is lehet használni a csapdákat 😀 Priest nem kapott Archer ellen nagy dolgot szerintem. Sorcerer levesz 865 valamennyi Manát 10 mp alatt viszont egy Archernek természetes töltése is van így maxról indul. Beraksz 1-2 zöld manatöltős követ 3-mas szinten ami 34 manát ad asszem darabonként azaz összesen 102 5 mp-ként , ezenkívül a lövés beleszámít a másik skilljébe? Mint Combat támadás? Ha igen akkor az nem segíthet 😀
    Szóval a 5 mp alatt leszed a sorcerer 865-204 = 661 manát Ami azért nem vészes , mellette simán tudok skillezni. Ezzel csak tényleg annyi lett elérve hogy taktikázni keljen minden kasztnak 😀

    És a személyes kedvenc skill : VÉGRE KAPOTT A LANCER OLYAT AMIVEL VÉDI A MÖGÖTTE LÉVŐT , igaz 70 % de az is valami.. Kár hogy ezzel reklámozták.. lehetne 50 elé rakni.. Na kíváncsi vagyok a Patch notes-re

    • menorel
      április 30, 2011 - 6:18 du.

      Csak tisztáznék néhány dolgot amit szerintem félreértettél:

      – A Sorcerer két új skilljét a meele classokkal szemben állítottam példának, egy lvl50-es Slayernek/Berserkernek van kb 2k MP-je, tehát számukra a -900 MP igen komoly probléma, pláne ha 15 másodpercig kell kibírniuk mivel addig nincs combo attackjuk. Az Archer nem meele class. Ellenben a meele classokkal szemben ez a skill páros tényleg nagyon komoly meglepetéseket okozhat. Egy Slayer/Berserker nem fog berakni 3 db MP töltő követ, mivel az teljesen hasztalan számára, vannak sokkal hasznosabb crystalok amik kellenek.

      – A Lancernek eddig is volt olyan skillje amivel védte a mögötte lévőket és dmg reductiont adott nekik. A Guardian Oath annyiban másabb csak a meglévő skillhez képest, hogy ehhez nem kell, hogy a party tagok mögötted legyenek, bárhol lehetnek a lancer körül 20 méteres körön belül.

      – A Berserkernek eddig is közel kellett jönnie, ha meg akart ütni, lévén hogy meele class, tehát az új skillje ezen a tényen semmit nem változtat.

  12. Xedo
    április 30, 2011 - 8:47 du.

    Köszi így már tisztább. A berserkezhez meg annyit hogy az oké hogy eddig is közel kell jönni csak most ezzel a skillel kap egy kis szabadságot és egy távolsági karakternek kell kicsit taktikáznia. Erre gondoltam példának hogy az Archer végre jobban tudja használni majd a csapdákat , ha nem tud elugrálni

  13. Xedo
    április 30, 2011 - 9:42 du.

    Nem tudom ismeritek-e de itt egy jó kis oldal ahol a skillekre való Glyph-eket lehet elosztani és felkészülni előre hogyan akarod. Elég hangulatos : http://www.nightside.fr/en/guides.html#

    • Rdei
      április 30, 2011 - 9:53 du.

      Nemrossz köszi a linket, remélem az új skilleket is hamarosan beleépítik 🙂

    • Szergely
      április 30, 2011 - 10:11 du.

      Ez igen jó, ment könyvjelzőbe 🙂

    • 0zirisz
      május 1, 2011 - 7:05 du.

      Pont azon gondolkoztam a napokban, hogy van e ilyesmi. Megválaszoltad! Köszi! 🙂

  14. Kaze
    május 2, 2011 - 12:17 du.

    Hmmmm… Berserker cuccok jók. Mondjuk a Sorcié is tetszik. Az a baj, hogy elképzelni sem tudom, hogy milyen lehet tolni velük. 😦 De tutira Sorci vagy Berz leszek! 🙂

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s