Kezdőlap > TERA KOR > Koreai Netcafe statisztika – Február

Koreai Netcafe statisztika – Február

Bár napi bontásban eléggé sztochasztikusan muzsikál a TERA (eléggé ingadozik 12-10% között) , de havi nézetben szépen tudja magát tartani a TERA a stabil második helyen a koreai netcafe statisztikák alapján felállított ranglétrán. Tehát a sok-sok negatív sajtó az állítólagos tömeges elfordulás a játéktól és satöbbi híresztelések ellenére a játékkal töltött nettó idő nem sokkal csökkent február hónapban sem:

Január hónapban 13,64%-ot hasított ki a Tera az össz játék piacból, melyet össz. 1,077,445 játékkal töltött idővel ért el. Persze a január egyrészről csonka volt, másrészről pedig az akkori adatokat sokban befolyásolta, hogy az időszak nagy részében még kOBT volt, ahol a játék kvázi free-to-play elven működött.


Kategóriák:TERA KOR Címke:
  1. negativ_figura
    március 9, 2011 - 10:22 du.

    Még mindig az aion vezet…sokan játszák azt a play 2 grind játékot.

    • negativ_figura
      március 9, 2011 - 10:24 du.

      negativ_figura :
      Még mindig az aion vezet…sokan játszák azt a play 2 grind játékot.

      *pay 2 grind (este van, sry)

  2. Ritsuka
    március 9, 2011 - 11:09 du.

    azért koreában kicsit más az a játék mint itt… 🙂

  3. Szergely
    március 9, 2011 - 11:11 du.

    15,15% RNG-re alapozza az életét.

    • Ritsuka
      március 10, 2011 - 12:07 de.

      😀

  4. Sönti
    március 10, 2011 - 6:26 de.

    Hát még az a 2. hely sem rossz . Mondjuk nem tudom mit esznek annyira az Aionban.

    • Delebriel
      március 10, 2011 - 8:10 de.

      Miért, vajon mit esznek az Elin-ekben? 🙂
      Ők koreaiak… ki tudja náluk mi a felhőtlen szórakozás. 😀

  5. Finyak
    március 10, 2011 - 9:10 de.

    Öszintén szolva csodálnám ha letudná szedni az elsö helyröl az Aiont, mivel ott nincsen NcWest, és azért maga a game az Aion mint olyan, igen jo, és mivel ott már igen “táposak” az emberkék, nemszivesen hagynák ott a kigearelt karijukat, amikor teljesen jol elvannak, és a TERA még mindig gyerekcipöben jár! Ha itt is nem NcWest lenne, szerintem még 1-2 évig eszembe sem jutna más game után nézni. Amugy nálunk szerintem közel nem lesz akkora durranás a TERA, max pár honapig, mivel eléggé összeér a GW2 kiadási idejével, szerintem nem mondják, de atom nagy gözerövel tolják az EU verziot, mert tudják hogy pár honapjuk marad csak majd GW2-ig, ami meg ugye egyértelmüen elszivja majd a játékosok nagyobb részét!De megjelenésekor itt tuti letaszitja majd az Aiont:))

  6. Finyak
    március 10, 2011 - 11:07 de.

    Gondolom arra a postra céloztál ahol a gyerek belinkelt egy GW2es videt?! Mivel az angol nemnagyon megy, ezért nemtudtam kivenni mit is akar..:D

    • Szergely
      március 10, 2011 - 11:18 de.

      elég ha a postolt képet társítod a videóval, nagyjából annyi a lényeg 😛 Valamit még írt a 12 éves német gyerekekről és az életre szóló előfizetésekről karácsonyi ajándékként, de az már egyértelmű trolloskodás (hahaha :D)!!

  7. Finyak
    március 10, 2011 - 11:19 de.

    Köszi, ennyit én is kivettem belöle:DD

    • Szergely
      március 10, 2011 - 11:29 de.

      Látod, tudsz te angolul 😛

  8. menorel
    március 10, 2011 - 11:20 de.

    Minden tiszteletem ellenére azt kell mondjam, hogy a GW2 erősen overhyped. Továbbra is próbálnak MMORPG-nek eladni egy CoOp játékot, amivel gyakorlatilag minden nagyobb quest instanceokban/dinamikus layereken játszódik. Ez annyira azért sokaknak nem bejövős, legalábbis olyan szinten nem, mint ahogy ezt a GW2-ben művelik. Plána, hogy a questek nagy részét gyakorlatilag a történet mesélés viszi el, ahol két lowpoly karakter jól megbeszéli, hogy milyen jó dolgokat műveltek/művelnek. Nem lehúzni akarom a GW2-őt, én biztosra veszem, hogy az egy iszonyatosan jó játék lesz és a történet ezerszer szinesebb lesz mint a legtöbb MMO-ban, PONT ez miatt nem lesz MMORPG a második rész sem és ez szerintem elég hamar ki fogja verni a biztosítékot sokaknál. GW2 is egy overhyped játék lesz, amire behúznak boldog boldogtalant, akik hamar rá fognak jönni, hogy az sem az a játék, amit vártak tőle. Biztos nem sokan emlékeznek már erre, de amikor a Windows 95 megjelent anno, akkor voltak olyan poénok, hogy az öreg bácsika bement a számtek boltba ledobta az asztalra a felbontott win95-ös dobozt és ráförmedt az eladóra, hogy: “SENKI NEM MONDTA, HOGY EHHEZ KELL VENNI SZÁMÍTÓGÉPET IS!!!”

    Szóval én egyelőre nem vennék arra mérget, hogy bármelyik futó MMOtól is olyan nagyon sok játékost fog elvinni a GW2, hiszen erősen más érdeklődésű célközönséget szólít meg a játék.

    • Finyak
      március 10, 2011 - 11:42 de.

      A questrendszer egy dolog, de azonkivül minden másban is a maxra törekszenek, és ami nekem nagyon szimpi pl, hogy mindenhez hozzáteszik a saját filozofiájukat, hogy miért van, és végre nem azzal akarják a népet évekig a játék mellett tartani, hogy szintezni kelljen, meg a geart farmolni ezerrel, hanem arra hajtanak hogy legyen rendesen sikerélménye mindenkinek. Amugy a questrendszeren kivül mindenben rendes MMO lesz, de ezen a ponton kicsit tulnyulik az mmokon ez tény. Nemrégiben ugye jöttek infok az atributokrol, a craftrol, tényleg mindenböl a legjobbat hozzák ki, és ebben nemértek egyet veled Meno hogy nem lesz rendes MMO, mert az lesz, kicsit fejlettebb questrendszerrel, ennyi. Emlékszel rá te is, Aion anno 900k eladott példánnyal nyitott az EU/US-ban, egy olyan game, aminek nem is volt multja, itt meg egy 5millás eladott példányszámu, multal rendelkezö játékrol van szo, ami NEMMINDEGY! De majd meglátjuk, egyenlöre TERA van legközelebb a kiadáshoz, reméljük mire hozzánk jut addigra egy értelmes game lesz belöle 🙂

      • Finyak
        március 10, 2011 - 11:44 de.

        *5 millás eladott példányszámu elsö résszel

  9. menorel
    március 10, 2011 - 11:55 de.

    Finyak: Sajnos nem tudom osztani az optimizmusod. Az, hogy egy játék korábbi verziójából valaha eladtak 5 millió példányt, az még nem predesztinálja a játék következő verzióját. Nyilván a GW2-ből hatalmas eladást fognak produkálni, simán el tudom képzelni, hogy akár 2-3 milliós játékos bázis is össze jöhet a startkor (ami egyébként egy óriási szám), de ez nem jelenti azt, hogy ez a szám akár csak egy hónapig is fenn fog maradni.
    A TERA a saját hazájában úgy kezdett, hogy 180k concurrent playeres számot tartott fenn, ezzel együtt a startkor a netcafe piac 13,6%-át tartotta fenn, ez a szám egy hónappal később is ‘csak’ 12,7%-re esett vissza, ami azt jelenti, hogy nettó időben majd ugyanannyit játszanak a játékkal. Tehát a negatív reklámok ellenére sem történt komolyabb visszaesés.
    Még egy érdekes statisztika: A Tera megjelenése előtt az Aion azonos mérőszáma 15% körül volt, ez a mérőszámot azóta is fixen tartja. Tehát a TERA egy merőben új célközönséget húzott be, hiszen teljesen más játék mint az Aion. Jelenleg a két játék fixen viszi is a koreai piac közel 30%-át és ezt jelenleg nem egymás kárára teszik.
    A GW2 kapcsán pontosan ugyanerre számítok. Jelenleg komoly tömegek várják már az upcoming MMOkat, így pl. az SW:TOR-t, TERA-t vagy akár a GW2-őt. Ezek a játékosok vagy nem játszanak már más játékkal, vagy ha teszik, akkor sem sok vizet zavarnak.

    Egyébként GW2 kapcsán én is természetesen követem az információkat, látom, hogy merre felé tart a játék és látom, hogy mennyire fontos része a játéknak a ‘történet’. Az a történet, amit a játékos közönség egy komoly része el sem tud olvasni (language barrier) vagy el sem akar olvasni (nincs kedve percekig monológokat nézni). Nagyon sok olyan játékos van (bármennyire is meglepő), aki csak annyit vár egy játéktól, hogy beloggol, összeinvel egy csapatot és tol egy háromnegyed órás instacen-t a gearért, vagy éppen összeinveli kedvenc aréna csapatát és tol 2-3 meccset. Ezeken a területeken a GW2 nem hiszem, hogy akkorát tudna alakítani mint pl. egy WoW vagy akár egy TERA. A GW2 látványosan az egyszerűség irányába halad. Az, hogy egy karakternek mindösszesen négy db. attributuma van, az mindenféleképpen ezt erősíti. Más-más ezeknek a játékoknak a célközönsége (mégha vannak is komoly átfedések). Pont ezért nem fogja megenni az egyik kis hal a másik ki halat a nagy hal árnyékában.
    Persze lehet hogy tévedek, ebben az esetben majd számon lehet rajtam kérni 🙂

    • Finyak
      március 10, 2011 - 12:09 du.

      Meno, nekem az a lényeg, hogy olyan MMOval játszak, ami tetszik és nem hanyagolják el! Hogy ennek TERA a neve, vagy GW2, teljesen mind1:) Csak az eseményeket követve, eddig messze a GW2 tünik a leg igéretesebb fejlesztésnek, de ha elötte TERA megfog, meg sokakat másokat, akkor nyilván jöhet bármi, addig mig jolérzem magam tolom:) Amugy GW2ben pl én nemfogok ezekre a történetekre alapozni, hogy majd az ilyen meg olyan jo lesz, engem a fight érdekel, nemszeressem a questeket:)) Persze lehet GW2 szeretteti majd meg velem, ám legyen..:) Nekem a kasztok meg az egész harcrendszer meg a gigászi csaták amik érdekelnek:) De majd ez is kiderül, TERA is majd kiderül, amugy nagyon várom már:)

    • Szergely
      március 11, 2011 - 1:10 de.

      menorel :
      Még egy érdekes statisztika: A Tera megjelenése előtt az Aion azonos mérőszáma 15% körül volt, ez a mérőszámot azóta is fixen tartja. Tehát a TERA egy merőben új célközönséget húzott be, hiszen teljesen más játék mint az Aion. Jelenleg a két játék fixen viszi is a koreai piac közel 30%-át és ezt jelenleg nem egymás kárára teszik

      Persze hogy nem változott Aion mérőszáma, a clickereknek nem jön be a Tera 😛

  10. rekotye
    március 10, 2011 - 12:46 du.

    Lehet hogy csak én vok vele, de ez a GW2 elég pocsék…. Legalább is ez csak az én véleményem….

    • Finyak
      március 10, 2011 - 12:56 du.

      Elöfordulhat, tökéletes MMO, ami mindenkinek tetszik nemlétezik:) akkor mindenki csak azzal játszana nem is kellene más:) Nem lesz ugyanolyan mint TERA az tuti, meg hát izlések és pofonok, de azért pocséknak nevezni is egy kicsit tulzás szerintem…

      • Szergely
        március 10, 2011 - 1:14 du.

        Tökéletes MMO = kipusztul az emberiség… 😛

  11. xruu
    március 10, 2011 - 3:40 du.

    A gw2 esetében kezdettől fogva arról van szó, hogy lesz permanens világ, amiben kalandozhatsz, gyűjtögethetsz stb szóval már nem a gw 1 corpg vonalát követi, rendes mmo lesz, elejétől fogva ez a koncepció. Az hogy lesznek instance-olt story-k, az nemhogy nem baj szerintem, hanem hozzáteszi azt az érzést hogy a ténykedésed hatással van a világra. De ez nem változtat azon hogy van egy világ, kalandozol benne, látsz valami eseményt, odamész és épp egy public quest folyik, becsatlakozol, ezeket gameplay videóban is meg lehet nézni, már létező dolgok, már benne is vannak, szal azt mondani hogy corpg játék a gw2 vagy szándékos rosszindulatúság/negatív pletyka terjesztése, vagy simán tájékozatlanság, szerintem egyik se túl pozitív.

    Amiről pedig nem volt szó még az a PvP, és azt rebesgetik hogy bevállalják a kvázi 3 frakciós RvR-t (konkéran 3 szerver csap össze, objektum alapú is lesz) és ha ezt tényleg meghúzzák akkor hosszú időre Daoc után újra elég egyértelmű lesz a választás: aki pvp-zni akar sehova máshova nem megy és pont (nyilván csak ha van esze, fanboy-ok mindig lesznek, van aki pl jónak tartja a wow aréna rendszerét lol :). Epic win lenne bevállalni RvRvR-t, de nyilván ezzel még várni kell amíg szólnak bármit is PvP-ről, szerintem nem véletlen hogy PvE-vel tökölnek, mert a joker-t a végére hagyják a megjelenés előtti utólsó nagy hype-ra.

    Menoval most nagyon nem értek egyet, egyáltalán nem overhype-olt a dolog, szerintem keveri Rift-el, na az volt eltúlozva de durván, gw2-ben az igazi nagy pörgés még csak el se kezdődött, majd ha nagyüzembe kapcsolnak a pvp bejelentésekkel akkor gyorsul be a hype-o-meter.

    Ennek ellenére Tera-ban is van potenciát, engem eddig megvettek bár a túlzott party orientáltság majdnem eltántorított, de nagyon jó hogy ezt többször kiemelik hogy változni fog mire EU-ba jut. Én biztos hogy benevezek mindkettőre (különösen hogy gw2-ben nem lesz havidíj így max egy egyszeri kiadás, lehet melette egy havidíjas game) aztán majd elválik mi lesz később. És ez az első lépés hogy valakit rávegyenek arra hogy megvegye, pl Rift-nek nem jött össze esetemben, és swtor-t is kihagyom, szal ilyen téren első akadályt nálam tera és gw2 is vette, tera-nál rezgett a léc de már meggyőztek.

    DE.

    Ha egy időben, egy napon jönne ki gw2 és tera is, pont ugyan abban a percben és csak egyiket vehetném meg, jelenleg nem kérdés hogy én gw2 mellett döntök. Bár ez nyilván csak elméleti szinten érdekes kérdés, kiadók ha többet nem is egy hónap különbséget biztos hagynak ki, egyiknek se érdeke döntésre kényszeríteni a játékosokat hiszen a kezdeti dobozeladások nagyon fontos tételt jelentenek a megtérülésben.

  12. Szergely
    március 10, 2011 - 4:16 du.

    RvRvR fogy lenne epic win, amikor az RvR is epic fail? oO

    • menorel
      március 10, 2011 - 4:40 du.

      Tudod mi lenne az igazi fail? Az, ha az ArenaNet tényleg megoldaná sikeresen az RvRvR-t, miközben a társvállalata (NCWest) nyugaton befaileltette azt az RvR-t, ami Koreában a mai napig epix win. Na az tényleg fail lenne, de nem az ANetnek…

  13. menorel
    március 10, 2011 - 4:38 du.

    xruu: Az én véleményem is csak egy vélemény és köztudott, hogy szeretek sarkítani, szóval bevállalom az, hogy rosszindulatúság vezérel. Bár valamennyire természetesen a tudatlanságom is mondathatja velem azt amit mondok. Én amióta hallottam a GW2-ről folyamatosan azt olvasom nagyon sok helyen, hogy MMO-nak próbálnak eladni valamit ami nem az. Csak egy példa erre, vannak ezek a szlogenek, hogy a GW2-ben te valóban hatással tudsz lenni a körülötted lévő világra. Ha leomlik egy híd, akkor az leomlik, ha felgyújtasz egy házat akkor az leég és stb. Nagyban kétlem, hogy ezt a GW2-ben full sandbox alapon megoldanák, ahogy pl. ezt most fejlesztik az archeage-be. Valahogy az az érzésem – de javíts ki ha tévedek -, hogy a megoldás itt is a spanyol viasz lesz, tehát: az outdoor valójában instanceolt lesz. És ebben az esetben az instanceolást úgy értem, hogy ugyanarra az outdoor területre dinamikus layerek lesznek ráhúzva és attól függően, hogy adott questekben hol tartasz más és más layeren/instanceban fogsz tevékenykedni.

    Ha nagyon tájékozatlan vagyok és mellé lövök a feltételezéssel, akkor javítsd ki pls. De amennyiben nem, akkor szerintem tényleg ne ‘csúfoljuk’ a GW2-őt MMO-nak.

    • Finyak
      március 10, 2011 - 5:00 du.

      Ennyi erövel TERA sem MMO!:) Akkor TERA legyen fps…Ezen kár vitázni, adott egy nagy világ mindkét játékban, vannak insták, van pvp, annyi, hogy az egyikben dinamikus eventek és questek vannak, a másikban nem, amugy maga a lényege ugyanaz, nemvágom mi a baj az MMO megfogalmazással a GW2 terén Meno?:)

      • menorel
        március 10, 2011 - 5:09 du.

        Én meghajolok a tudás előtt 🙂 Tény, hogy tudásom a GW2 kapcsán eléggé felületes, leginkább csak a gw2-es blog felületes követéséből származik. Ha tényleg openworld alapokra épül, ahol a content bármelyik része is valóban openworld (tehát nem instanceolt – nincs limitálva az egy layerben fellelhető playerek száma), akkor az bizony tényleg MMO. Ebben az esetben elnézést a téves informálásért 😉

    • xruu
      március 10, 2011 - 6:41 du.

      Menorel: nekem aztán semmi gondom a sarkítással, én is van hogy erősebben fogalmazok mint kellene, azt hiszem volt már hogy az eltérő véleményünk miatt összetalálkoztunk egy blogon, megesik az ilyen 🙂
      Viszont gw2 mmo vagy corpg-vel kapcsolatban továbbra is úgy látom nem teljesen érted hogy is próbálják ezt megcsinálni, hagy folytassam akkor a példád: ha küldibe kapod egy mmo-ban hogy védd meg a hidat, de nem sikerül akkor max leomlik és 2 perc múlva újra poppol, hogy más is megvédhesse. Rosszabb esetben egész event egy instance és valóban lerombolva marad, de csak neked.
      Gw2 -ben az ilyesmit úgy kéne elképzelni mint egy állapotgép, 2 (vagy remélem lesz olyan hogy több) állapottal: ha van a híd, akkor azt a küldit kapod hogy védd meg mert jönnek a rosszak. De ha valaki már elbaszta a küldit vagy te hibázol, akkor köv ember, vagy te, ha legközelebb odamész azt kapja az npc-től hogy foglald el a kőbányát a koboldoktól aztán vigyél követ újraépíteni a hidat. Amíg valaki meg nem csinálja ezt, át nem billen a másik állapotába a dolog addig az kvára le lesz rombolva.
      Hogy konkétan ilyen lesz e azt nyilván nem tudom de az unalomig ismert kentaúrok várost foglalnak dolog az benne van, játszható, él virul és így néz ki: van a falu, megérkezel, és a helyikek szólnak hogy jönnek a kentaúrok és védd meg a falut. Akik épp ott vannak segíthetnek, ha megvéditek jó, ha nem akkor bizony nagyon le lesz ám rombolva és felégetve, és úgy is marad. Nem kapod többé a véd meg a falu eventet, de lesz helyette: foglald vissza a kentauroktól. Ez nyilván egy egyszerű kis két állapotú dolog, de én nagyon könnyen el tudok képzelni olyan egymástól függő eseménysort, aminek 3-4 vagy több lehetséges állapota van, és amíg oda nem mész és nem cselekszel addig az nem változik meg, míg ha segítesz az konkrétan megváltoztatja a világot. Nem sandbox ez tény, de bőven túlmutat az eddigi mmo-kon.
      És hogy mmo? Ezek a fent említett dolgok akkor is folynak ha te épp nem vagy ott, a világ permanens, és te kalandozol benne és néha látsz ilyen eventet akkor becsatlakozol vagy nem és továbbmész rajtad áll, de attól még zajlanak az események, veled vagy nélküled. Nem az van hogy afkolsz a fővárosnak nevezett lobby room-ban, és ha kattintasz kettőt akkor neked meg a party-dnak létrehoz egy instance-ot ahol épp egy falut támadnak a kentaúrok.

      Én sem tudhatom végül mi sül ki ebből, de azt tudom hogy sok van benne, remélem kihozzák belőle amit lehet. De az hogy gw 1-el ellentétben ez már nem corpg lesz hanem valódi mmo az elég egyértelmű eddig bemutatott anyagokból, a demoból meg gameplay videókból meg leírásokból.

  14. menorel
    március 10, 2011 - 7:44 du.

    xruu: Érdekes koncepció. A legtöbb MMO egy kvázi lineáris story linera épül, amin végig haladva te leszel a nagy hiró. Tipikusan Aionban ugye a campaign chain, Teraban meg a story chain. Ha jól értelmezem a dolgot, akkor amit leírtál, az leginkább a WHO-s PQ modellre épül, tehát ezek a dinamikus állapotgépek igazából inkább eventek, mint részei a nagy történet szálnak, hiszen ha ezek kötelező lépések lennének, akkor mi a WTF van, ha te mindig pont akkor afkolsz amikor jönnek a hülye kentaurok, vagy éppen soha nem vesznek partyba, te meg jól bestuckolódsz.
    Látok ebben a koncepcióban azért buktatókat, de nyilván ez azért van, mert nem látom át a nagy kerek egész történetet. A WoW-ban is nagyon viccesen implementálták ezeket az állapotgépes zónákat. Kvázi, ha nem ugyanott tartottál a quest chainben, mint a többi party tagog, akkor megszívtad, mert nem láttad őket, hiába, hogy melletted álltak.
    Az én világnézetem szerint már a channel-es modell (Aion, Tera) is eléggé kilóg a sandbox elvből, de ott el lehet fogadni, hogy valahogy meg kell oldani a terhelés megosztást.
    Innentől “csendben” figyelem, hogy mit is fog ezen a téren villantani a GW2. De ettől függetlenül még mindig nem tetszik 🙂

  15. Finyak
    március 10, 2011 - 9:42 du.

    #20as hozzászolásom ehez itt a végére ismét:)

  16. Finyak
    március 10, 2011 - 9:46 du.

    Meg annyit még, hogy azt azért valld be Meno, kicsit elfogultnak kell lenni ahoz, hogy egy embernek ,aki MMOzik, valamilyen része ne tetszene a GW2böl!:) Lehet hogy csak a megjelenése(szerintem eddigi leg hangulatosabb megjelenés amit láttam),vagy a questrendszer, vagy a karakterek egyedisége, vmi …:) De ha nem, hát nem, azoknak van más:)

    • menorel
      március 11, 2011 - 6:19 de.

      Nem tudom, hogy ez elfogultság-e, de biztosan állíthatom, hogy a GW2 kapcsán eddig publikált összes infót egybe vetve engem semmi nem fogott meg. Pedig én még élőben is láttam a GW2-t a GamesComon.

      • Finyak
        március 11, 2011 - 9:42 du.

        Most lelki szemeim elött van, amikor az Aion blogon kijelentetted x idövel ezelött(kiprobálás után) a TERA-rol, hogy soha nem lesz hozzá közöd!:)) Na jo nem kötekszem, csak tudod, sosem lehet tudni…:)

  17. Ritsuka
    március 12, 2011 - 2:47 du.

    én Gw ztem 4 évig, de perpill kb hányni tudnék a nem akcio mmorpg-től, szimplán azok már nem elégitik ki az én pvp szükségleteimet, nem ugy mint pl egy akcio mmo (tera és még sok társa). Éppen ez az 1ik legfőbb oka, hogy gw 2 sem érdekel (hozzáteszem, eddig kb semmi nem is fogott meg a játékból. se a grafika, se a kasztok, se a craftrendszer, semmi..) dinamikus quest dolgok, ujak, de én mint emlitettem inkább a pvp vel foglalkozom mint ezzel.

    Xruu:
    PvP ről nem tudni még semmit, lehet mert még nincs kidolgozva abszolut. én nem bizakodom, hogy öszinte legyek, ha valamelyik játékban akkor Arenanet tudhatná, hogy ha valamivel robbanni akartak volna akkor az a PvP (Gw 1 eleje miat ugye). de még mindig csak a hallgatás van róla, kitudja miért? 🙂

    RvR bukott eu ban, kétlen hogy a RvRvR müködne, mintahogyan szergely is mondta.

    • Finyak
      március 12, 2011 - 3:21 du.

      Szerény személyemet szintén csak és kizárolag a pvp érdekli, ami pve meg quest azt lesz.rom nagyivben, és bár konkrátumot nemtudni még GW2 harcrendszeréröl, ami biztos, hogy nagy dobás lesz:) Amugy Ritsuka, TERA-ban sem tudni még milyen lesz a PvP, egyenlöre csak annyit tudni rola, hogy nem jo! De mire ide ér, remélem bucijukhoz kapnak:)

  18. Finyak
    március 12, 2011 - 3:24 du.

    Bár az, hogy nem jo, talán felelötlenség kijelenteni, ugyanis csak a max szintes max gearedelt pvp ami számit, többi nem, ez volt Aionban is, amint mindenki max szinten volt és jo gearben, tök más lett az eröviszony a kasztok közt, ott mutatkozott meg, hogy jol van az kitalálva. tehát itt is lehet még bizakodni:)

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s