Kezdőlap > TERA KOR > Legfrissebb újdonságok a kRetailben

Legfrissebb újdonságok a kRetailben

Feb 23-án jelent meg a legfrissebb koreai build, röviden összeszedtem belőle a fontosabb változásokat:

  • Lehet most már stackelni az olyan effekteket mint pl: HP visszatöltés sikeres támadás esetén vagy MP visszatöltés sikeres skill használat esetén.
  • Beraktak egy “Blessing from Above'” funkciót. Lényege, hogy open worldben vagy battlegroundban halál után éledsz, akkor 10 másodpercig 99%-os dmg reduction-öd van és eléggé lecsökken az esélye, hogy hátralökjenek vagy stunnoljanak. Ha viszont használsz bármilyen skill-t, akkor a blessing azonnal eltűnik.
  • Jelentősen növelték a partyn belüli szintkülönbség miatti XP büntetést. Eddig 2 szintig semmi büntetés nem volt és három szintnél is alig 10%-os XP romlást szenvedtél el ha volt a partydban ennyivel magasabb szintű tag. Most viszont már két szintnél is 15% a büntetés, három szintnél pedig már 40%.
  • Az eddigi pink szín helyett a narancs szintű lesz azoknak a playereknek a nameplatje, akik belekeverednek egy PK szituációba.
  • Jelentősen átalakították a Lancer és Berserker blokk képességének mana használatát. A jövőben a blokk képesség bekapcsolása csak 30 MP-be kerül, szemben a korábbi 100 MP-vel, ellenben minden elnyelt sebzésnek bizonyos százaléka levonódik az MP-ből. (minionoknál a sebzés 70%-a, normál moboknál 65%, large/medium moboknál pedig 10%, playerek esetén 30%). Ha nulla százalékra lement az MP-d és úgy sikeresen blokkolsz egy ütést, akkor automatikusan hátralökődik a karakter.
  • Ezzel szemben viszont az alap ütés – függően attól, hogy chainben mennyiszer toltad el – 20-40%-kal több MP-t tölt vissza, mint korábban.
  • Csökkentették Akasha’s Lairnek a lock-outját 6 órára, valamint megduplázták a bossok dropratejét.
  • A továbbiakban nem lehet úgy repeatable questet csinálni, hogy nagyobb szintű karakter van a csapatodban. (Hehe ennyit a powerlvlről, pedig milyen szép volt, hogy egy lvl50-es karakter 15-20 perc alatt megcsinálta a lvl25-ös társának a 100x ismételhető questet úgy, hogy mégcsak le sem kellett adnia, hanem a végén egyben be tudta váltani a 100 questet és kapott érte 1,5 milla XP-t)
  • A ‘nagyobb szintű’ egyébként 5 szint különbséget jelent az ismételhető questeknél, de nem a party tagok között, hanem a célpont mobok szintjéhez mérten.
  • Ez a változtatás természetesen nem érint a guildes ismételhető, a story és normál küldetéseket.
  • Nagyon sok lag problémát is javítottak, csak néhány példa: party tagnak változott a statusa, party tag XP-t kapott, egyszerre sok player és homonkulus nevét kellett betölteni, stb.

A Lancer blokkolás esetén történő MP felhasználására egy egyszerű képet:

“(Damage)/(Your Max HP)*(Your Max MP)*(Ratio based on the Monster’s Size)”

Példa: Ha egy medium-sized boss-szal küzdesz, aki 15k-t sebezne beléd, és egyébként van 25k max HP-d valamint 2500 MP-d, akkor :
15000/25000*2500*0.1 = 150 MP-be fog kerülni ez a sebzés felfogás neked.


Kategóriák:TERA KOR Címke: , ,
  1. Xedo
    február 25, 2011 - 2:34 du.

    Szép leírás köszi 🙂 Amúgy meg mindig fogják változtatni a dolgokat 🙂 mert ezek ugye nem nagy változtatások csak kicsi kijavítások 🙂

  2. menorel
    február 25, 2011 - 2:55 du.

    Ezek alapvetően játék mechanizmus változtatások, amik hatására a játék jobban játszhatóvá válik. Ezzel párhuzamosan dolognak a nagy áprilisi content patchen. Lényegesen újabb contentre addig nem érdemes várni.

  3. Rdei
    február 25, 2011 - 3:57 du.

    Teljesen jogos butítások 🙂

  4. Tyron
    február 25, 2011 - 8:53 du.

    Az Aya féle lancer beszámolós topicos ragem után átélve a változásokat, azt kell mondjam, hogy nagyjából ugyanaz a helyzet mint eddig manaháztartás szempontjából.

    BGkben is érezhető a lagg ccsökkenése valóban, de sajnos még mindíg halál koreaiak ellen játszani. Az ember üti az ellen textúráját, skillez rá, de a dmg csak nem akar megjelenni, mert a valóságban már rég nincs ott az enemy. Mai 5 meccsből 4 bukó, 2 win. A 4 lostból 3 volt olyan, amikor kb az az érzése volt az embernek, mintha zöld cuccokban ment volna egy full premade boon control group ellen dredgionba. 0-1000 re lettünk kaszabolva. Ha nem ez a retek gépem lenne, biztos kevésbé lenne szenvedés, de ez van. Már nagyon várom a napot, amikor eu szervereken megy majd a hajcihő.

    De addig is csendben maradok és örülök neki, hogy még nem estem bele a verification mizériába, mert akkor vége a mókának.

  5. Szergely
    február 26, 2011 - 10:41 de.

    Egyébként csak nekem tűnt fel, hogy a motorral együtt gameplayt is “átvettek” a készítők Unreal Tournamentből? x) 5vs5 BG: team deathmatch. 10vs10 BG: mint a domination meg az onslaught keveréke (csak járművek helyett mountokat lehet használni). Engem nem zavar, imádtam UT-zni, csak megjegyeztem 😀

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s