Kezdőlap > TERA Online > 10vs10 Battlefield

10vs10 Battlefield

Ha jól emlékszem, akkor még nem postoltam videót a 10vs10-es BG-ről. Ennek a legfőbb oka az volt, hogy csak az oroszoktól találtam videót, akiknél a lag miatt szinte soha nem látszott az ellenfél. Most találtam egy normálisabb videót, ahol néha már lehet is látni az ellenfelet, de nem túl sűrűn… Bár a videóban a srác a grafikus kártyájára panaszkodik, de úgy tudom, hogy ez a probléma a BG-ken egyébként a network lag miatt van. Mindegy is talán nekünk, íme a videó:

Meglátásaim:

  • Nagyon hangulatos BG, talán ha valamihez hasonlítani kellene, akkor a WoW-os Arathi Basinhoz hasonlít.
  • Fent, lent és középen egy-egy elfoglalható torony található. Aki ezeket elfoglalja, az folyamatosan kap pontot.
  • Az nyer, aki előbb eléri a 3000 pontot. Minden ellenséges player megölése 40 pontot ér.
  • Ha meghalsz, akkor te döntheted el, hogy hol akarsz éledni. (térképen) Alap esetben tudsz kelni a táborban, de az elfoglalt tornyok mellett is lehet éledni.

Röviden ennyi. Nekem ez a fajta BG nagyon bejövős. Pláne, hogy lehet lovagolni. Lehet persze QQzni, de én nagyjából ezt várom egy bg-től, jól eső érzés lesz ezen a pályán pöfölni a buci fejeket.


Kategóriák:TERA Online Címke: , , , ,
  1. Agiido
    január 29, 2011 - 3:11 du.

    Kifejezetten tetszett. Az ilyen BG hatalmas fun! Egyébként (bár nem vagyok híve a mit honnan szedtek-nek, mert a jó ötleteket igenis érdemes átvenni) de ez szinte egy az egyben EverQuest2 BG, igaz ott 24vs24 és 5 torony van (persze ott is többféle térkép van, többféle játékosra tervezve). Ott is imádtam! Jó lesz ez. Btw szegény srácnak van még mit gyakorolnia, nem nagyon ment 🙂 Érdekességként megjegyzem van 10k HPja és kapott be 5-6k s ütéseket, sőt egyszer egy 13k-sat is ha jól emlékszem. Kiváncsi lennék egy sorci hogy osztja itt az tűzlabdákat, vagy ráugranak/odarántják, és egy csapás

  2. Finyak
    január 29, 2011 - 3:34 du.

    Igy ami nemtetszim az a hatalmas sebzések:( Vaze ilyen 8-10kt sebeznek azzal a fos poleal, akkor mekkorát sebez majd egy sorci? Aionban azt az egyet nemszerettem pvpben amikor egyhitel egy sorc, itt most az a feeling érzésem van a zerkeknél…Mi lehet itt majd a végére…

    • menorel
      január 29, 2011 - 3:42 du.

      Ha mondjuk a srác csak egy picit oda figyelne és amikor látja, hogy rohan feléje a zerker az oldalán az erőtöltött axe-szel és nem az lenne, hogy beletartja az arcát az ütésbe és összerogy, hanem letámasztja az axe-t és blockol, akkor 10k helyett 3k-t kapna. De nyilván az ilyesmihez nem árt némi skill és némileg jobb latency. Gondolom feltűnt, hogy miközben pl. megcsapja a srác az egyik ellenfelet és bevisz neki egy 12k-s ütést, aközben az ellenfél fura módon alig veszít egy kevés HP-t, pedig nyilván nincs neki 40-50k HP-ja.

      • Agiido
        január 29, 2011 - 4:15 du.

        Irta hogy először ment PvP-zni, elsőre senkinek nem sikerül – már ha megvédhetem 🙂

      • menorel
        január 29, 2011 - 6:04 du.

        Azért a blockolás nem egy PVP skill. Nem akarom én sem leszólni a srácot, de ugye a kérdéses skillek nélkül egy elitet sem nagyon élne túl. Ezzel együtt egyébként nagyon hálásak lehetünk neki, hogy legalább a videót felvette és közzé tette 🙂

  3. Delebriel
    január 29, 2011 - 4:42 du.

    Nájsz. Remélem lesz CTF is.

  4. Tanus
    január 29, 2011 - 5:06 du.

    Itt a bgk gondolom sokféle környezetben lesznek megvalósítva ugye? Tehát lesz vmilyen dzsungeles, esetleg popori-estés környezet, esős stbstb..??!

  5. Hondo
    január 29, 2011 - 5:09 du.

    Erdős területen fail lenne, hiszen ott pikk pakk elveszítheted a targeted. Valamint elmozogni sem tudsz a támadód elől.

    • Tanus
      január 30, 2011 - 1:03 de.

      félreértettél… az arénás rész megmaradna, csupán kerítés helyett mondjuk fák lennének, bokrok, mit tudom én, homok helyett, fű, virágok etc…:)

  6. január 29, 2011 - 7:33 du.

    Nem rossz. Ez már jobban tetszik mint a nyomi aréna 🙂
    De lehetne több player, pl 15 vagy 20-al. úgy izgalmasabb 😀
    Vagy ha nem, akkor csináljanak egy AV szerűt, csak kisebb mapon, 40vs40-be 😀

  7. Rdei
    január 30, 2011 - 2:10 de.

    Szupi a videó, habár nekem böki a szememet a gyerek harcmodora mellett az, hogy a kari haja átlóg a baltán :S
    Ez aionban is így volt a légió köpennyel, remélem ezt az apróságot megoldják majd.

    • január 30, 2011 - 3:26 de.

      Van olyan képem, ahol az Elin berzim lábán lóg át a hátán nyugvó bárd nyele.

    • menorel
      január 30, 2011 - 10:22 de.

      Szerintem még nagyon nem jött el annak az ideje az MMOk világában, hogy megoldják a modellek ilyen szintű illesztési problémáját. Ez ugye azt feltételezné, hogy a rajtad lévő minden tárgy saját ütközési modellel rendelkezzen. Ez viszont azt is jelentené, hogy pl. ha egy ilyen alabárddal elfutsz valaki más mellett, akinek a modelljébe bele lóg a fegyvered, akkor is fenn kéne, hogy akadj. Arról nem is beszélve, hogy mi van ha pl. lóra/pegazusra ülsz. Hiszen most, pl a slayerem greatswordje konkrétan felnyársalja szegény párát.
      Szóval szerintem az az idő még nem jött el 🙂

      • január 30, 2011 - 11:14 de.

        Ez így van, de azért az jó lenne, ha a tereptárgyakat nem 1-5 méterröl kéne néha kikerülni. 🙂

      • Arkyon
        január 30, 2011 - 3:11 du.

        Azt is megnézném, mikor jön el azoknak a játékoknak az ideje, amiben van rendes fizika 😀 pl a 40 kilós csajszi nem rohangál 120 kilós gs-del 😀
        pl.: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Un1M7xbCCIs#

        szal addig fölösleges azon morfondírozni, hogy mos belelóg-e a texturába stb 😀

      • január 30, 2011 - 3:33 du.

        Azért némi külömbséget vélek felfedezni egy játék mesevilágának abszurditása és a grafikai megjelenítés apróbb fizikai korlátai/hibái között.

  8. január 30, 2011 - 11:46 de.

    Ejjha 😀 Tényleg jól néz ki a map 😛 De ez a Lagg vagy én nem is tudom mi volt ez…borzasztó lehet.

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s