Kezdőlap > TERA Online > Újabb dungeon ‘förszt’ (lvl42 instance)

Újabb dungeon ‘förszt’ (lvl42 instance)

Tegnap kora délután jelent meg több koreai gamer portálon is, hogy elsőként a Memory guildnek sikerült legyőznie a lvl42-es instance főbossát. A csapat mindjárt közzé is tett két képet, amelyek bemutatják az instance hangulatát. Érdekesség, hogy az instancehoz kapcsolódik három storyline quest is, amelyek teljesítésével egy komplett arany (legendary) sethez lehet hozzájutni. Tehát lehet rá számítani, hogy lvl42-től mindenki egyen legendary setben fog rohangálni. A setup: 1 lancer, 1 priest és 3 archer volt. Aggasztó meele hiány, amit csak erősít a videó is, ami a bossfightot mutatja be. De előbb a közzétett képek az instanceról:

Az endboss nem kifejezetten egy egyszerű darab. Mivel folyamatosan lárushol az aktuális targetre ezért elég valószínű, hogy normálisan csak lancerrel lehet tankolni, különben káosz lesz az egész. A lancernek nagyon észnél kell lennie, mert ha a rushnál nem blockol, akkor fellöki és szevasz neki. Mint ahogy az a videóból is látható, folyamatos heal mellett is szét tudja kapni a tankot. Emellett a harc elején a kardjával leszúr maga elé és folyamatosan cleavel, majd a harc végén a kardja helyett már inkább a pajzsát használja, amikor csak tud akkor megpróbál blokkolni és a pajzsát maga körül pörgetve cleavel szét mindenkit. Ráadásnak van még egy érdekesebb skillje, időnként leidéz a földre egy fekete kört, amit egyből be is robbant, majd a mellkasából a kör irányába valami halálsugár-like jóságot tol. Tovább után egy videó a harcról. (Amiben a setup: lancer, priest, 2x archer… és már megint egyetlen meele sincs…)


Kategóriák:TERA Online Címke: , , , , , ,
  1. hiei122
    január 27, 2011 - 9:37 de.

    Komoly:D fasza kis boss:D de gondolom a legendary cuccért megéri

    • menorel
      január 27, 2011 - 9:49 de.

      Ehh, igen ezt elfelejtettem leírni, az egyébkénti storylineos set mellett a boss dobott két sárga lvl42-es itemet is.

  2. Gerappa
    január 27, 2011 - 10:11 de.

    Szép figh.

    • Gerappa
      január 27, 2011 - 11:57 de.

      fight*

  3. Sagrath
    január 27, 2011 - 10:59 de.

    hmmm két nappal retail után már Lvl 42 boss???Ez kib….tt gyors!!!.Jövö héten már maxolt karakterek fognak rohangászni a koreai pályán.Ez vajon jó jel, vagy nem jó jel???Igaz én nem játsziottam vele még de nyugtassatok meg, hogy azért ez nem lessz ennyire marha egyszerű mint amilyennek látszik.

    • Aya
      január 27, 2011 - 11:21 de.

      Volt retail előtt két hetük felhúzni lvl 38-ig a karakterüket. Ha valaki nagyon ráfekszik, s nem húz másik karaktert, akkor meg lehet csinálni (mint ahogy közölünk is eljutottak idáig páran), különösen, ha partyban van. Szerintem a legtöbb másik játékban is ilyen gyors a fejlődés, ha éjt nappallá téve játszol.

  4. január 27, 2011 - 11:08 de.

    Szvsz csak azért visznek Archert, mert be tudja mérgezni a boss-t ami mondjuk számomra érdekes, viszont azt nem értem miért kedvelik ennyire az archert, hihetetlen low a DPS-e, viszont könnyű vele menekülni a skillek miatt. Én eddig ezt láttam 🙂

    • TokodBokom
      január 27, 2011 - 1:02 du.

      Akkor rossz a szemed

      • január 27, 2011 - 3:06 du.

        Lehet, hogy rossz, de amikor megnéztem két videót ahol az egyiken 25+os archer öli ugyanazt a mobot, másikon asszem warrior volt vagy sorc. Hát szenvedés volt az íjásznak sorc meg puffogtatott 2-t azt csókolom. 30 Fölött hol lő az íjász 20k-t területre? Sehol. Persze3 lehet itt is kell 40-50+ az íjásznka, mint aionban és daragép lesz, de azt meg nem tudjuk 🙂

    • Xedo
      január 27, 2011 - 5:52 du.

      Nem tudom milyen low sebzésről beszélsz. Gondolom fogalmad sincs az adott “20K” sebzésű karakter gearjéről és bónuszairól. Nos megnyugtatlak = full zöld gearbe az Archerrel a 20-as instába lv 22-őn, 8100 volt a legnagyobb sebzésem 1 mobba míg a sorcerernek a sebzése 1000 körül volt. Szimplán gyorsabban nyomta el. Más dolog hogy a kijelző része a damagenek szar szóval ha több mobot támad az értékek egybefolynak. 1001 dologtól lehetett nagyobb a sebzése. Nem kéne ennyire lenézni jó? lv 8 felett pvp-ben sincs ellenfele. Na, ezt most azért kicsit mellre szívtam

  5. Aya
    január 27, 2011 - 11:16 de.

    Elég jó a játék agro kezelése. Mármint, ha már régóta nem nyomta el az agrot a lancer, s a boss lement róla, akkor egyszer elnyomja, s már rajta is volt megint, s jó sokáig. Az jó, ha nem kell cd-n tartani az agrot. Nem tudod, más játékokban hogy volt, én csak Aionban láttam azt, hogyha a tankról lejött a boss, akkor azt nagyon nehéz volt visszaszedni, s agrot is csak a megfelelő skillek cd-n tartásával lehetett egyáltalán tartani. Ez itt sokkal rugalmasabb.

  6. Sagrath
    január 27, 2011 - 12:42 du.

    🙂 igaz de éjt nappalá téve játszani= Lifeless Zombie :))) 4L kávé +4 Doboz Cigi+Red Bull egy karton Visine szemcsepp / naponta lehet a recept lol+ South Park effect anyu hozz egy bilit muhahaha

  7. Rdei
    január 27, 2011 - 12:57 du.

    Nagyon fasza a vidi 😀

  8. menorel
    január 27, 2011 - 1:16 du.

    Sagrath: lvl38-ig fel voltak húzva a karakterek, szóval két nap alatt gyakorlatilag 4 szintet léptek, ami szerintem nem annyira irreális és nem is mutat rosszul.

    • Delebriel
      január 27, 2011 - 3:26 du.

      Sőt ha azt nézzük, hogy ezek koreaiak… 2 nap alatt 4 szint valami eszméletlen kevés (főleg, hogy nem is az utolsó szintekről van szó). Szóval szerintem lassabban lehet majd benne fejlődni, mint általában.

  9. TokodBokom
    január 27, 2011 - 6:01 du.

    Iridescent :
    Lehet, hogy rossz, de amikor megnéztem két videót ahol az egyiken 25+os archer öli ugyanazt a mobot, másikon asszem warrior volt vagy sorc. Hát szenvedés volt az íjásznak sorc meg puffogtatott 2-t azt csókolom. 30 Fölött hol lő az íjász 20k-t területre? Sehol. Persze3 lehet itt is kell 40-50+ az íjásznka, mint aionban és daragép lesz, de azt meg nem tudjuk

    Erdekes video lehetett ha egy 30+os sorci vagy warrior 30k-t sebzett teruletre. xDD Warriornal eleve kivan love akkora sebzes. Marcsak azert is, mert minnel tobb celpontot ut annal jobban oszlik a sebzes. Sorcival nem toltam de kotve hinnem hogy 30k-t sebezne egy vele egyszintu mobra, raadasul aoe skillel es mindezt 30 korul. Az meg valoban igaz, hogy gear eleg erosen szamit. Rohadtul nem mind1, hogy zoldbe kekbe vagy sargaba vagy, mert igencsak nagy a kulonbseg.

  10. Sagrath
    január 27, 2011 - 6:07 du.

    Meno igaz hogy lvl 38-ról startoltak el és 2 nap alatt 4 szintet léptek csak!!!De akkor mikortól lassul be a szintezés?És akkor ha kiszámolod a maradék 8 szint már csak 4 nap ezeknek az embereknek???És durr 3 hét alatt van egy max lvl capes karakterem???Mert úgye most még csak 50 ig lehet menni.És utánna???Mi az ördögöt csinálnak???És itt felmerül részemről egy kérdés.Mennyi karakter slot van az az mennyi karaktert generálhatok ha ez ennyire könyeddén megy?Mert gondolom a max után elkezdödik az altozás + Más classok bepróbálása.”Sőt ha azt nézzük, hogy ezek koreaiak… 2 nap alatt 4 szint valami eszméletlen kevés”<——-Ezen behaltam :)))

    • menorel
      január 27, 2011 - 6:22 du.

      Sagrath: Kicsit fordítsuk meg ezt az egészet: Játszik most a koreai TERA-val néhány száz ezer játékos, akik közül 5-en behúzták a szintet és a bosst is 2 nap alatt, meg nemsokkal utánuk még néhányan. Gézé nekik, a szintezést meg hidd el nekem, hogy – amennyiben nem vagy atom kocka, atom jó csapat tagja és atom sok idő birtokosa -, akkor lvl25-30-től durván belassul, ezt szerintem minden kOBT játékos alá tudja támasztani.

  11. Sagrath
    január 27, 2011 - 6:44 du.

    Lehet igazad van úgyis legyen 🙂 De ne felejtsük el azt sem hogy a játék KOREAI változatáról beszélünk jelen pillanatban amit még westernizálni akarnak.Mi lessz a westernizáció akkor ezek alapján.Remélem ezek az emberek tényleg atomkocka cyberzombiek akik igazi élet nélkül megcsinálták ezt ennyi idő alatt.Mert a mutatványuk alapján ha ez a koreai übergrindes nehezebb változat akkor mit fogunk kapni mi???Jó hasonlat a tera official forumából az egyik atomkocka csávó magyarra forditva ezt irja.(((Ahogy elnézi hogy ez most éppen a extrém koreai grindelős verzió akkor neki a max lvl cap megütése nem fog nagy gondot okozni.De mi lessz Eu/Na-ban ha könnyitenek a játékon ami már most is nevetségesen könnyű (Szerinte) akkor az olyan lesz mintha egy parkban sétálna végig.Ahogy olvastam az arc nyomta a KOBT szintén)))Szóval én személy szerint csak remélem hogy nem igy lessz és hogy a megforditott nézőpontod nagyon helyesen jön le az hogy a néhány 100000 közül csak 5 volt tényleg ekkora megabrutálkocka.De a KObt alatt nagyon sokan ütötték az engedélyezett max lvlt bár ezek KOREAIAK :)Ezért csak remélni tudom hogy ez belassul majd vagy ha nem akkor olyan end game contenteket vonultat fel a dev team, hogy az arcom szétcsúszik tőle mindenféle segédanyag nélkül 🙂
    Szintén fórumról sokan értetlenkednek miér várnak az EU/NA megjelenitéssel sokak szerint a játék teljesen készen van a kiadásra csak angolositani kell.Sokan reménykednek abban is,hogy a Westernizálás csak annyit jelent, hogy azt az érthetetlen ékes irásjelű beszédet tényleg leforditják érthetőre,nem pedig azt hogy megkönnyitik a lvlezést stb.Kérlek Meno te azért benfentessebb vagy irj már erről valamit nekünk mit is értenek a WESTERNIZÁLÁS alatt pontosan.Legalább mi magyarok legyünk tisztában vele és ne a marhaságokat olvasgassam az EU forumon 🙂

  12. Siedrenn
    január 27, 2011 - 6:52 du.

    Kissé lehangol ez a hír. Na nem azért,mert két nap alatt megléptek 2 szintet, mert el tudom képzelni,h a 2 nap alatt játszottak vagy 42 órát szünet nélkül szegény sárgák, tehát megérdemlik.ha belegondolsz, te játszol napi mondjuk 5 órát, tehát 8 nap alatt lennél ugyanitt,ami szerintem korrekt,sőt kicsit sok is.
    Ami igazán elszomorít az az, hogy a partyk elég egysíkúan vannak kialakítva, tank+healer+archer. Őszintén remélem,ez azért van, mert éppen csak így tudták összedobni a csapatot. Ha nem így van,hanem nagy az unbalance, az lehangoló. Jogal teszi fel az ember a kérdést, mit csináltak,mikor fejlesztettek,mire volt jó a béta teszt időszaka? És persze mindez a tesztelők hibája is,meg a teszteltetőké is együtt. Hiszen a béta tesztnek nem arról kellene szólni,hogy megyünk és játszunk,hanem nagyon komoly tesztelési folyamatokat kéne lefuttatni, folyamatosan elvárnia résztvevőktől a beszámolók írását. Tudom, nagyon nagy munka lehet egy játék balanszolása, hiszen alig 1 százaléknyi változtatás is nagyon komolyan befolyásolhatja egy kaszt használhatóságát. Jó lenne végre egy olyan mmo,ahol mindenki egyforma esélyekkel indul,és mindenki egyformán hasznos a végjátékban, és nem szorul senki senkinek se a könyörületére, hogy bekerülhessen egy partyba.
    Emellett jó sokan hasonlítottátok az ncsoftos cikkben a lineage 2höz a terát. Ehhez is lenne pár hozzáfűznivalóm, de ide írnám le,mert itt már belejöttem az eksönbe. Elszomorító, hogy mennyire behatároltnak látom a Tera pvp rendszerét. Ezek a battlefield rendszerű pvp-k szerintem semmirre nem jók. Ez valami wow-os baromságlehet, amit nem értek, hogy miért kell erőltetni. Például az Old Republicban is hatalmasat csalódtam, mikor olvastam,h ilyen battlefield rendszerekre tervezik a játék pvp-rendszerét. Komolyan, ez mire jó? Miért érzik úgy a fejlesztők, hogy nekik kell frakciókba szervezni a játékosokat, akik aztán majd harcolnak egymás ellen, vagy nem harcolnak,mert egy frakcióban lesz mindenki aka Tera. Miért nem hagyják ehelyett, hogy a játékosok alakítsák ki a maguk frakcióit, és ők döntsék el, hogy kikkel szeretnének harcolni? Ez miért lenne olyan nehéz? Hadd döntsem már el én, hogy kit mikor és hol akarok megölni, és hadd öljem már meg azért, mert nem tetszik a neve, vagy épp azért,mert egy pasi,csak egy csaj karakterrel játszik. Úgy tűnik, ez a rendszer jól működik EVE-ben és L2-ben is.
    Mindenesetre várjuk szeretettel a játékot, és reméljük, hogy nagyon jó lesz, és hosszútávon képes lesz lekötni.

  13. Arkyon
    január 27, 2011 - 8:24 du.

    Milyen deja vu érzésem támadt, mintha csak aion-t várnám. Ott is a community team hatalmas hangsúlyt fektetett a játék westernizálásába, a csapból is az folyt, hogy mennyivel másabb lesz, jobban lehet majd singleben questelni stb. Aztán annyi lett az össsz hogy lefordították angolra, és a quest revard xp-t szorozták 2-vel és csá, westernizálva LOL… :DD Ott is készültek ugyanilyen felmérések, hogy ki hogy szeretne fejlődni, questel-groupban, legyenek-e több questek stb… és mi lett belőle?… aki aionozott tudja. Ehhez még hozzájön az, hogy ncsoft sorra rugdosta ki/mondtak fel a communitys emberek, akiket most a froggster szépen sorban felvett és megkapták a Terát. Szal lesznek itt még olyan kijelentések, mint anno aionnál amiknek szinte semmi esélyük hogy megvalósuljanak, de hangzatosak, olyan emberektől akik még csak azt sem tudják milyen karakterek vannak a játékban, de tökéletes balancot ígérnek … like aion…
    Azon meg nem kell csodálkozni, hogy az archer ilyen erős, hisz L2-es csapat csinálja ezt is, hasonló elven, vampiriccal, lassan jönni fognak azok a videók, ahol 0-tank, 0 cleric csak buffra, éa vampiriccal tankol egy dps karakter…
    Ha pvp-zni akarsz akkor meg ranged dps és kész sorci/archer.
    Most ezeket az előérzeteket lementem, és egy év múlva kimaxolt karakterrel visszaolvasom, mi valósult meg belőle. Egyik szemem sír, a másik nevet. Nevet mert valszeg igazam lesz, és sír mert igazam lesz.

    • menorel
      január 28, 2011 - 12:50 de.

      Arkyon: Egy picit hiteltelenné teszi a commentjeidet az, hogy folyamatosan téves találgatásokat állítasz be tényként. Megtudnál nevezni EGYETLEN olyan communitys embert akit az NCSoft bocsátott el és a Frogsterhez került? Csak mert én fura módon egy ilyet sem ismerek. Ami persze, lehet hogy az én tárgyi tévedésem, ebben az esetben elnézésed kérem.

      • Arkyon
        január 28, 2011 - 1:36 du.

        Menorel igen régen volt már a cikk, ahol olvastam, de te írtad még annó. Az Enmasst és a froggstert mint community-t egy kalap alá vettem és régen olvastam, ezért lehet félreérthető, a lényeg a lényeg, arhívum cikkből:
        https://tera.variance.hu/2010/08/03/archivum-frogster-viszi-az-eu-piacot/#more-180
        És én konkrétan Brian Knoxra gondoltam, aki a sok sületlenséget hordta össze annó aionnál. Tehát EGYETLEN embert bizosan tudok mondani.

  14. Sagrath
    január 27, 2011 - 8:40 du.

    A partyk egysíkúságát egyenlőre írjuk a népszerű classok amiket a játékosok választanak számlájára.Meg ez csak két videó amit láttunk.Nem tudjuk eme guild teljes összetételét és classonkénti eloszlását.Remélem menonak igaza volt és ezek aki ezt megcsinálták megagigakockák és a clánjuk többi tagja még nem tart olyan szinten hogy bemenjenek velük esetleg más classal is.Engem most igazából a WESTERNIZÁLÁS pontos értelmezése érdekelne nagyon,mert sok érdekest olvastam róla hogy az EU/NA játékosok hogy látják és mitől tartanak a legjobban.Mindenestere azt is feltételezem a dev csapatrol, hogy nem igazán szeretnék azt ha 2 Hónap alatt mindenki teljesen kinyirná a játékot és überbrutál gearekben rohangásznának fel alá az emberek max szinten.PVP arénát biztos kiprobálom de valszeg csak egyszer.Jobban szeretek a mezőn rohangálva nyilt célpontokat lepékázni vagy azoktól lepékázodni :)De az is tetszik mint ahogy itt felettem írtad nem tetszik a neve vagy a játékbeli tekintete és akkor és ott és úgy mehetek át Hasfelmetsző Jackbe ahol csak akarok…..

  15. Goren
    január 27, 2011 - 10:17 du.

    Az aréna 1x i kipróbálásához csak annyit tennék hozzá h a pvp gearek és a klán bónuszok csak onnan szerezhetőek be. Szóval nem hiszem h csak 1szer lesz az kipróbálva 😉

  16. Sagrath
    január 27, 2011 - 11:05 du.

    igen igy biztos ha a PVP cumo csak igy potyog 🙂

  17. rekotye
    január 28, 2011 - 9:05 de.

    Hát, igen.. én amondó vagyok, hogy meg kell halni ahhoz, hogy aztán életbe maradj… 🙂 Mert ha tudod mitől haltál meg, akkor legközelebb ugyanabba a csapdába már nem esel ^^

  18. menorel
    január 28, 2011 - 2:57 du.

    Arkyon :

    Menorel igen régen volt már a cikk, ahol olvastam, de te írtad még annó. Az Enmasst és a froggstert mint community-t egy kalap alá vettem és régen olvastam, ezért lehet félreérthető, a lényeg a lényeg, arhívum cikkből:
    https://tera.variance.hu/2010/08/03/archivum-frogster-viszi-az-eu-piacot/#more-180
    És én konkrétan Brian Knoxra gondoltam, aki a sok sületlenséget hordta össze annó aionnál. Tehát EGYETLEN embert bizosan tudok mondani.

    Ejj, de éreztem, hogy erre rá fogsz szaladni 🙂 Azért egy nagyon fontos dolgot ne keverjünk össze. Brian Knoxot nem fel lett véve az EnMassehoz, hanem Brian Knox az egyik alapítója az En Massenek. Nekem a 2010-es GamesComon Knox annyit mondott egy négyszem közti beszélgetésen, hogy Mág a 2009-es GamesComon figyelt fel a TERA-ra és ahogy érezte, hogy az Aion rossz irányba halad (tehát még az EU megjelenés előtt), fogta magát és kalap kabát és megcsinálta az EnMasse-t néhány egyébként szintén NCSoft/NCWest exitelővel, akikkel közösen lecsaptak a TERA brandre. Nyilván te is érzed, hogy itt a történet nagyon más, mint ahogy te azt fentebb beállítottad.
    Nyilván, ha akkor Brian nem dönt így, akkor ma nem biztos, hogy az EME lenne a TERA nyugati kiadója.
    A Frogstert meg amúgy tényleg ne keverjük ide, mert náluk az még a legkisebb gond lenne, ha legalább az NCwesttől vennék fel az embereket…

    • Arkyon
      január 28, 2011 - 4:03 du.

      Mindenesetre a lényeg az, hogy én sem a levegőbe beszéltem. Kifejeztem aggályaimat. Azt viszont nem tudtam, hogy Knox alapító is, úgy tudtam, hogy egy csomó ex-Ncsoft-ossal együtt oda vándorolt. /És Nc-től nem lelépett, hanem kirúgták/ De ha beszéltél vele, úgy legyen. (amúgy ő még mindíg egy nagy fekete pont a Terás összképben. Aionnál nagyon nem volt képben.)
      Most hogy így visszanétzem az utolsó pár kommentemet, elég negatívak, pedig még mindíg az egyik legjobban várt játék az idén. (igyekszem majd vidámabban véleményezni :D)

  19. menorel
    január 28, 2011 - 4:23 du.

    Arkyon :
    (amúgy ő még mindíg egy nagy fekete pont a Terás összképben. Aionnál nagyon nem volt képben.)

    Ebben egyet értünk.

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s