Kezdőlap > TERA KOR (kOBT) > TERA-KOR – gyorstalpaló – item bónuszok

TERA-KOR – gyorstalpaló – item bónuszok

Nyilván a kOBT befejeztével jónéhányan tovább fogjuk tolni a szekeret a koreai retailben, így bőven szükség lehet még segítségre abban, hogy el tudjunk igazodni a nagy koreai karakter kavalkádban. A gamechosun-on találtam egy postot, amiben arról számoltak be, hogy az egyes itemekhez rendelt statok milyen módon nerfelődtek/buffolódtak a koreai retail elindulása után (átlagosan egyébként kb 40%-kal nerfelték a felszerelési tárgyakon található item bonusokat (zöld szöveges statok)). Ez mondjuk alapvetően bennünket a legkevésbé sem kell, hogy érdekel, de mivel a koreai jómunkásemberek összeszedtek egy csomó hasznos információt, ezért a tovább után sok-sok érdekességet találhattok az item statok kapcsán, így pl: weapon és armor slotok esetén a lehetséges itemstatok koreai és lefordított raw-angol neve (nem mindenhol volt egyértelmű, hogy mi is akar lenni az adott stat, úgyhogy nem erőltettem a lefordítását), amivel be tudjátok azonosítani a tárgyaitokon lévő statokat; cipő és kesztyű slotok statjai, ékszer statok.

Emlékeztetőül az első rész a következő témákkal foglalkozott:

  • Action és System UI kezelése, mi mire való, váltás a kettő között
  • Interface felépítése, mi hol található, használata
  • System menü összes elemének bemutatása (már amit ismerek/értek)
  • Irányítás/Alap műveletek, ezen belül: célkereszt használata, ‘F’ gomb használata, regeneráció

A második rész pedig a hasznos holmikról szólt. A harmadik rész a guild panellel kapcsolatos fontosabb információkat írta le.

Vágjunk is bele az item bonusokba:

Weapon item stats:

Armor item stats:

Gondolom a kOBT-n játszóknak feltűnhetett, hogy a statok a táblázatokban nem tűnnek nerfeltnek/buffoltnak. Ennek az az oka, hogy ezek az eredeti kOBT-s statok, ezekhez képest kapott a legtöbb kb 40%-os nerfet. Ami pl. kiugró nerfelés az az ‘ütésenként tölt vissza 1% HP-t’ stat, amiből bizony 0.1% lett. Tény, hogy úgy egyébként az 1% az nagyon overpower volt, ennek ellenére a Slayer gameplaynek igencsak fontos részét képezte az, hogy az ütésekből jön vissza a HP is. Kíváncsi leszek hogy pl. ez a nerf mennyire fog fájni a retailben. 30%-ról 50%-ra nőttek azok a statok, amelyek azt biztosítják, hogy combat alatt is működjön a HP/MP regen, ezek kifejezetten szerencsés változtatások.

Van néhány stat, aminek a leírása alapján azt tippelném, hogy az adott item ad egy újabb skill-t, amivel HP-t/MP-t lehet instant tölteni (10%-ot, 8,6%-ra), mivel nem figyeltem fel ilyen statokra, így fogalmam sincs arról, hogy ezekhez valóban használható skill társul-e.

Cipők és Kesztyűk extra item bónuszai:

A cipők és kesztyűk egységesen növelnek egy-egy item bonuszt. Az a cipők esetében a mozgási sebesség, míg a kesztyűk esetében a critical hit. Az, hogy menyivel növeli, az attól függ. hogy milyen besorolású/ritkaságú az adott item:

  • Normál (fehér): +0% movement speed cipők esetén; +0% critical hit kesztyűk esetén.
  • Advanced (zöld): +3% movement speed cipők esetén; +0,5% critical hit kesztyűk esetén.
  • Ritka (kék): +6% movement speed cipők esetén; +1% critical hit kesztyűk esetén.
  • Legendary (sárga): +10% movement speed cipők esetén; +1,5% critical hit kesztyűk esetén.
  • Enhanceolható (upgrade) verzió esetén a 3-as bonus: +0,2-6% movement speed cipők esetén; +0,3-1% critical hit kesztyűk esetén.

Ékszerek:

A Nyaklánc és a gyűrű egyaránt az attack power-t növeli, valamint elvileg annak az esélyét, hogy feldöntsd az ellenfelet.

Ezzel szemben a fülbevalók a védekezést erősítik és a fellökés elleni védelmet.


Kategóriák:TERA KOR (kOBT) Címke: , , , , , ,
  1. DrSorin
    január 27, 2011 - 2:07 de.

    hm, hasznos legalabb nagyabol mar tudjuk h mi micsoda es mi minek a mije! meg persze jo latni azt h egyaltalan nics tulbonyolitva semmi, a gyuru meg a fegyo attackot ad a ruha meg a fules damage reductiont!

  2. TokodBokom
    január 27, 2011 - 1:01 du.

    Nah ez nagyon jo. Sporoltam nekem par oras melot Meno koszi:)

  3. Xedo
    január 27, 2011 - 5:58 du.

    Reméljük az európai verzióra megmarad az 1% instant HP attacknál 😀 Igen hasznos volt és ezzel is volt nem 1-2 alkalom amikor majdnem meghaltam. Nélküle mégjobban group igényes a játék..

  4. Xedo
    január 27, 2011 - 6:00 du.

    0.1 % az meg jóformán egyenlő a 0-val 😀 10 lövés/ütés jelent kb 100 hp-t ha van össz 10.000 HP-d és ez igencsak kicsi..

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s