Kezdőlap > Archer, TERA Online, VideoBlog > Az Archer, élménybeszámoló Xedo-tól…

Az Archer, élménybeszámoló Xedo-tól…

Újabb class bemutató, bár korábban már röviden volt szó az Archer classból, de most Xedo egy részletesebb élmény beszámolóval lepett meg bennünket. Holnap Mystic class bemutató következik Dr.Sorin beszámolója alapján! Addig is kellemes fogyasztást az Archer bemutatóhoz. Át is adom a szót az illetékesnek:

Köszöntök minden kedves olvasót!

Lassan már másfél hete hogy elindult a béta és még nem sok beszámoló került napvilágra. Ezért azt hiszem bele is vágnék az én történetembe a TERA bámulatos világában. Nem mondom, hogy minden úgy van ahogy állítok hisz komolyabb kipróbálásra semmilyen dolog nem került ami igazán felkelthetné az emberek érdeklődését. Inkább néhány általános dologról szeretnék írni, na meg persze az én Archer és Mystic karaktereimről amiket a kOBT alatt komolyabban is kipróbáltam azaz lv 25 fölé vitt karaktereimet szeretném bemutatni és a velük megélt fejlődést na meg a belemerülést a játék rejtelmeibe. Nem akarok több oldalas regényeket írni hanem konkréten szeretnék kitérni a Mysticcel és Archerrel való játékra. Nem is húznám tovább.. Csapjunk a lecsóba!

Archer Előszó :

Kezdésnek vegyük az Archertxami ugyebár egy?távolsági,karakterxméghozzá dps ( nagyokat sebző karakter ) besorolású. Engem aki nem rendelkezik különösebb MMO-s előélettel nincs mihez hasonlítani magát karaktert vagy a hozzá tartozó játékstílust.. Kezdéskor egyből lenyűgözött már a targeting rendszer amivel nem kijelölős alapon hanem saját képességeimből harcolhattam vagy futhattam a szörnyek elöl. Szeremcsémre az elöző CBT-k és OBT-k óta ez a rendszer is sokat pofásodott így, ha a célkeresztünk rajta van a mobon és ellövünk egy nyilat – ami?kb.a,másodperc tört része alatt célbatalál – az hőkövetős módon ráakad a mobra, ezzel szinte biztosítja a biztos találat lehetőségét a játékban. Persze így is akad egy-két helyzet, ahol bizony félrelő az ember nem éppen futás közben vagy más helyzet közben kéne lőni. Az Archer egy igen nagy odafigyelést és taktikai képességet igénylő karakter, ami ha ez megvan iszonyatosan erős karakterré változik. Viszont ha ez nincs meg bennünk vagy az akarat hogy kicsit gondolkozzunk hogy támadjunk meg egy szörnyet, ne pedig csak nekirontsunk azt majd lesz valahogy alapon játszva, akkor elég gyenge karakter lesz belőle. Már korai szinten kapunk egy csapda képességet meg egy viszonylag igen nagyot sebző erőtöltős képességet +egy?lock-on!egyszerrextöbbxszörnyet sebző skillet, amivel már is próbára teszik a képességeinket mint taktikázás.

Persze itt még nincs komolyabb tétje a dolognak de majd amikor késöbbi szinten a feltöltős képességünk már HP-t is von le a 3. töltési szakaszban, nagyon meg kell gondolni mikor és hol akarjuk elsütni, mivel egy ütéstől besülhet az egész skill és HP-t is vesztettünk feleslegesen. Tehát összesítve az Archer kaszt hatalmas odafigyelést és koncentrációt igényel, viszont ha ez megvan szinte bárhol megállja a helyét. Mana töltődése sikeres találat eseten és természetes helyzetben is nő.Lényegében az Archer egy hatalmas DPS kaszt ami távolról sebez. PvP-ben 26-os szinten nem találtam neki ellenfelet semmilyen kasztban sem még egy 29-es Priest ellen is könnyen tud győzni. Bár arra figyelni kell hogy a tereptárgyak megfogják a skilljeit..

Archer Skillek :

Lv. 1

Kezdésnek egyjalapllövésthkapunk?ami nem kerül manába, viszont sikeres találat esetén manát tölt vissza. Természetesen nincs?rajta cooldown és hatalmas sebességgel tud sorozni aminek a kOBT alatt nem volt.nagy lényegejmivel a szerverek helyét tekintve 1-2 sec-es késések voltak így nem bírtam igazán kihasználni!a “képességeit”

Mint minden kaszt első igazán+skillkképessége azjelugrás vagy menekülő skillünk amin egy 8 sec-es cooldown található és nagyjából 50 manát igényel. Amerre a célkereszt áll azzal ellentétes irányban hátrafele ugrik körülbelül 10 játékbeli métert.

Lv. 2


Itt kapjunk meg az Archer eddigi tapasztalataim alapján egyetlen Lock-on skilljét amivel 5 targetet jelölhetünk ki és sebezhetjük őket egyszerre valamivel erősebben mint egy alap lövés. 50-60 manát igényel és 3 sec-es cooldown van rajta.

Ezenkívül kapunk egy erőtöltős képességet ami eleinte 2 szakaszból áll és egyik részén se vesz le HP-t. Ha szorosan vannak egymás mellet mobok többet is sebez és nem oszlik meg az ereje ha több mobot talál el. 4 sec-es cooldown található rajta, játék végéig gyakran fogjuk használni, elsődleges skill.

Lv. 4

Itt kapunk egy erőtöltőssképességetaami eleinte!2 szakaszból áll és egyik részén se vesz le HP-t. Ha szorosan vannak egymás mellet mobok többet is sebez és nem oszlik meg az ereje ha több mobot talál el. 7 sec-es cooldown található rajta, játék végéig gyakran fogjuk használni, elsődleges skill. (***szerk(Menorel): Mivel ez copy-paste az előző lv.2-es részből, ezért nemtudom, hogy ez nem-e véletlen duplázást, picit furálom, hogy lvl2-őt és lvl4-en is kap az archer két ugyanolyan skill-t, amiknek csak a CD-je tér el, ha mégis így van, akkor mea cupla 🙂

Lv 6.

Megkapjuk az 1. csapdánkant amin 12 sec cooldown található és arra jó hogy a belefutott szörny vagy karakter sebességének körülbelül 80 %-át veszti kb 3-4 mp-re ami bőven elég egy erőtőltős képesség ellövésére. Itt jön szóba a taktika.. Több szörnyet lassit ha azok közel találhatók egymáshoz amikor egyikük belefutott.

Lv 8.

Megkapjuk első Stun hatású képességünket ami egy rugásból áll amin 4 sec cooldown van és 2x támad elsütéskor, ha a 2. támadása talál Stun-olja az ellenfelet 2-3 mp-re. Alap támadásunknál 2-3x erősebb viszont ha több ellenfelet talál el megoszlik a támadás ereje a szörnyeken naggyából egyenlően.

Lv 10.

Kapunk a 18 sec!cooldown-os!elugró azaz még egy menekülő skillt ami az elnyomás pillanatában sebez is arra a pontra ahonnan elugortunk, méghozzá elég nagy erővel. Ha több szörny van egymás mellet megoszlik az ereje.

Lv 12.

Itt kapjuk meglalfelállásos képességünket ami meggyorsítja a felállást esés után , emellet még meg is sebzi a körülöttünk lévő mobokat körülbelül 4-5 játékbeli méteren belül.

Lv 14.

Kapunk egy sorozatlövő skillt ami úgy néz ki hogy az alaplövés tört része alatt kezdünk el lőni nyilakat. Az első lövés a 2x az alap lövésnek majd a következő 5 lövés az 1/2-edét sebzi az alap lövésnek, majd az utolsó lövés az alap lövés 4x sebzi.

Lv 16.

Ittxnemlkapunklújlskill-t.

Lv 18.

Kapunk egy új erőtöltős képességet ami csak annyiban különbözik az első ilyen képességünktől hogy ha több szörny is van egymás mellet akkor is csak 1-et sebez. Cooldownja 10 mp.

Lv 20.

Itt se kapunklsemmilyenlújlskillet, csak mint a 16-osnál a meglévők erősebb fajtáját kapjuk.

Lv 22.

Itt kapjuk meg a játék alatt még egy nagyon hasznos és pvp-ben elsődleges skillünket ami a mérgezős nyilat jelenti. Találatkor alap sebzést ad be ezenkívül 6 másodpercen keresztül másodpercenként 240-et sebez. Persze egy még erősödik a skill szintjének növekedésével.Cooldownja 8 mp körül van.

Lv 24.

Itt kapunk egy szerintem teljesen felesleges skill-t ami abból áll, ha elnyomunk egy erőtöltős képességet, úgy mint az elöző sorozatlövő skill ez is sorozatlövéseket fog csinálni valamivel erősebben..Erőtöltős skill használata nélkül nem lehet használni.

Lv 26.

Itt kapunk 2 félelújlcsapdát : egy stunoló és egy sebző csapdát. A sebző csapda ugyanúgy müködik mint a lelassítós kivéve hogy nem lassít hanem sebez 2x és 1-es szinten összesen 500-at kb 8 mp cooldown-al.Na most a stunoló csapda már érdekesebb. Ezt a csapdát nem lehet egy pillanat alatt gombnyomásra lerakni, hanem amíg lerakja az kb 2 mp. Csak akkor stunolja az ellenfelet ha a bomba közelébe vagy amikor belefut a szörny méghozzá 5-6 játékbeli méteren belül. Természetesen pvp-ben is igen hasznos.

Eddig jutottam Archer-el, viszont amit még tudok hogy 3 skill-t fogunk kapni amiből egyik 30-as szinten fog aktiválódni és annyiból áll hogy kijelöl egy célkeresztel egy mobot és arra minden skillünk és hatásunk 15%-al sebez többet. A másik kettőről nem tudok semmit.

Glyph rendszer Archer skillekre, ( 50-es szintet elérve összesen 35 pontot kapunk, ebből 10-et amint meglépjük a 25-öt ) :

Alap lövésre 3 féle Glyph-et is rakhatunk fejenként 5-5-5 pontért. Gyorsíthatja a lövést, több manát tölthet vele és a harmadig Glyph-re nincs ötletem mit csinálhat.

Lock-on skillekre kapunk Glyph-et amivel 5 cél helyett 7 célt jelölhetünk ki. És még egy amiről nem tudni mi. 4 és 5 pontosak.

Mérgezős skillünkre olyan Glyph-et raphatunk amivel a mérgezés hatása 6 sebzés helyett 8 sebzésig emelkedik amig lejár az ideje. 7 pontos Glyph

Erőtöltős képességünkre mindkettő-re kapunk hatótáv növeléses Glyph-et, 2-3 pontért.Az első erőtöltős képességünkre van még 2 Glyph : az egyik a 7 mp-s cooldown-ból 5 mp-t csinál és 5 pontba kerül. A harmadik nem tudom mi, de 7 pontba kerül.

Két elugrásos skillünkre is kapunk 1-1 Glyph-et ami fejenként 4-4 pontba kerül. A cooldown-okat csökkenti.

A többi skill Glyph-jét nemértettem meg vagy nem tudtam kipróbálni.

Kristályok amik jól jöhetnek egy Archer-nek :

Fegyverbe : mana töltő kristály aminek!darabja 5 mp-ként 17/20/24/28 manát tölthe ha boltban veszed ( szintenként növekszik az érték ahogy leírtam ) Ezeknek viszont van “zöld” fajtájuk amik jóval erősebbek ezeknél. Értékekben : 24/32/40 és a 4. szintű ilyen fajta “zöld” kristállyal még nem találkoztam. Amennyi slot van a fegyveredben annyit rakhatsz belőle. Nagyon hasznos az Archer-nek mivel csak alap lövéssel kapna manát és ezekkel a kövekkel rengeteg alap lövést spórólhatunk meg helyettük pedig skilleket használhatunk.

Gearbe : leginkább kétféle kristályt használtam : egy védelem növelőt azokból “zöld” fajtát mert gyakran estek ezek 4-5 %-al erősítik a védelmed.A másik fajta az 5 mp-ként HP-t töltött vissza. Ennek is több fajtája van de én csak az alap köveket tudtam használni ami 11-es szinten 17 HP-t adott és a 23-mas szintű meg 24 HP-t. Ezeknek is vannak “zöld” verziójuk bár azok elég drágák.

Archer és a Dungeon :

Nem is tudom hol kezdjem..Először is leszögezném ha partyba megyünk nem kell erőltetni hogy egyből futok és belerontok nagy skillel taktikát mivel csak az aggro-t veszed magadra és azt már nehéz lekapni ha például nincs egy tank karakter a közelben. Lényegesebb odafigyelést nem igényel mivel háttérből tudunk támadni és a többiek viszik az aggro-t magukkal. Például ha van géped hozzá egy Archer kaszttal rengeteg videót és képet lehet készíteni egy-egy eseményről, ahol többen vagytok. A bossoknál már más a helyzet..Igen is figyelni kell a társad skilljeit, megtanulni melyik csap a legnagyobbat, milyen gyakran használja, és hogy általába mikor. A hatalmas erejű skillek miatt 1 lövés alatt átjöhet rád az agrro és azt gyors le is kell kapni mivel egy Archer az nem plate armoros és igen is meghal 1-2 nagyobb ütéstől. Itt jön az hogy figyelni kell hogy állnak a karakterek és lehetőleg a priest szaladgálását belekalkulálva úgy lőni a skilleket hogy ha egy aggro rádcsúszik akkor azt le is tudják venni vagy ha eltalál egy priest feltudjon azonnal healelni. Ez azért is nehéz mert egy healer kasztnak is futkorásznia kell mivel van az úgynevezett heal aggro amit a hatalmas nagy healjük miatt átvesznek a mobokról. Ilyenkor ők is elkezdenek futkározni és nem érnek rá arra hogy azt lessék hogyan mozogsz, igen is neked kell erre odafigyelni. Ha ezeket betartod különösebb akadály nélkül lehetsz egy party hasznos tagja és megsem izzadsz. Lehet mázlista vagyok vagy még a loot rendszer a kezdetleges ,de én úgy vettem észre a hatalmas támadások miatt inkább nekem hullik a loot és, így nagyon jól lehet vele pénzelni ( 26. szintre összegyült 840.000 terás pénz úgy hogy vettem egy 165.000-res fegyvert és egy Lifesteal-es armort ami volt 150.000, tehát körülbelül 1.115.000 pénzt sikerült összegyűjtenem a játék folyamán.) Csapatodnak nagyon tudsz segíteni a csapdáid használatával ha jó helyen és jó időben rakod le őket, mivel maguktól is képesek eltünni. Nem is kell mondanom mennyit jelenthet ha 6 elit mobot le stunolsz 4-5 mp-re. Ugyan is ez idő alatt egy Priest vagy Mystic fullra töltheti a party tagok életét.

Archerlmagaléslaljátéstílusa :

Az archer egy nagyon mozgékony és hatalmas rugalmasságot igénylő karakter. Nem lehet vele meghatározni, hogy hogyan ölöd a mobot. Nincs olyan hogy felállítasz 3 skill-t sorrendbe és az mindehol befog jönni. Állandóan változik és ez nem főként a szörnyektől van hanem a karakter miatt. Nagyon odakell figyelni a célzásra. Szerencsére itt a készítők adtak egy kis segítséget abban, hogy ha egy skill éppen ellövésekor a cél a célkeresztben van akkor az ellőt nyíl hőkövető módon nekimegy. Viszont, ha az ellövés pillanatában a célkereszt nincs a célponton természetesen félre is lő. Itt nem kell attól félni, hogy hogyan áll a karakter mint például a berserker esetében. Ugyanis bárhogy áll a karakter mindig a célkereszt felé fog lőni akkor is ha futunk a lövésre megfordul lő eggyet és már fut is tovább. Viszont itt tényleg azon van a hangsúly hogy tudj célozni és követni a szörnyek mozgását ami elárulom 24 felett rohattúl nem egyszerű, mivel irdatlan nagy sebességűk van. Tehát annak ajánlom az Archer kaszt aki nem arra vágyik hogy elnyomja a skillt és hátradöl a székében nézve a műsört, hanem annak aki a skill elnyomásától annak a célbaéréséig oda tud figyelni 😀 .

Archer és a pvp :

Na elértük ahhoz a részhez amiről merni se gondoltam volna amikor Archer kezdtem hogy egy ilyen karakter jó lehet. (Mivel írtóra féltem hogy nagyban célozni kell a skillel és eközben egyhelyben állni szóval könnyű célpont is leszek..) De hatalmas nagyot csalódtam és ezt most úgy értsétek hogy kellemesen. Nem akadt ellenfél a számára lv 8 után amikor már 2 menekülő képessége is volt. Kivétel nélkül.. lehetett az priest,berserker,slayer,lancer,warrior meg aki ami senkise tudott elverni pvp-ben. Na jó azért eltudtak , de akkor még nem tudtam én se annyira irányítani a karaktert.. Nagyon sok idő kell ahhoz hogy megtanuld hogy egy másodpercre se veheted le a célkeresztet az ellenfelekről. A pvp-ben állandóan rajtuk kell tartani a cél keresztet mivel csak ekkor tudod eltalálni őket skillel meg lövéssel. Ezt viszont keményen nehezíti a folyamatos lagg és hogy bakkecske módjára ugrándoznak az ellenfelek. Ez még meg is érthető mert ugyan mi a fenét csinálhatnának.. Ezt azért mondom mert vannak akik tudják bizonyítani hogy 2 sikeres skill találattal meg bír ölni valakit egy Archer. Jóformán olyan mint egy Berserker távolról. Annyi különbséggel hogy célozni kell , ott meg odafigyelni hogy az ellenfél közelébe juss. Healer kaszttal szemben megnő a pvp ideje a heal-ek miatt , viszont ezt is kilehet taktikázni , ha odafigyelsz. Egy mérgezést kell beadni ami szépen viszi a hp-t addig amig az ellenfelük fel nem healeli magát. Amint látjuk hogy nekikezd indulhat is a skill töltés és durranthatjuk bele az ellenfélbe , aki bekapva egy nagy sebzést nem hogy futna , hanem healelni próbálja magát azaz megint egy helyben marad és tökéletes célpont lesz egy végső csapásra. Viszont nagyon odakell figyelni a tereptárgyakra mivel lazán megfogják a skillünket és sokis van belőlük. Engem nagyon irritált hogy ezek miatt vesztettem vagy lejárt a pvp idő és senkise győzőtt.. pedig ez is benne van a pakliban .. sajnos.. Tehát késöbbi szinten gondolom nagyobb odafigyelést igényel de a korai szinteken nem lesz ellenfele pvp-ben az biztos.

Archer és a szörny hunting :

Az archer igazán csak solo mobok ellen jó ott is hatalmas életvesztéssel az állandó és sok ideig tartó feltöltős skill használat miatt. Group mobokból maximum olyat bír amik párosával állnak , azokat is írtózatosan nehezen mivel több mobot sebző skillje 1 azaz 1 fajta van ami lényegében egy alaplövés csak több célpontot talál el. Ez a skill is maximum lv 12-ig lehet hasznos aztán már értelmét veszti. Solo mobozásba nagyon nagy segítséget a stun hatású chuck norris rugás és a 3 fajta csapda jelent , meg persze a 2 elugrós képesség. Összesen egy solo mob alatt sok skillt kell használni viszont ebből ami nagyot sebez és általában ezzel ölsz az a 2 erőtöltős skill amiket többször sütsz el. Viszont ezeknek van egy elég nagy feltöltési idejük ezért előtte lekell lassítani a szörnyet vagy elugrani , esetleg lestunolni , mert ezek nélkül szinten lehetetlen bekapott sebzés nélkül ellöni 1-et is. Tehát archerrel folyamatos futásból áll a játék. Ezt ne úgy értsétek hogy elfutsz egy mob elöl aztán “ásztálávisztábéjbi” hanem azok körül kell futni és kerülni a sebzéseket. Aki nagy szörny hunter és nem bírja , ha ez a szakasza a játéknak némi fejfájást okoz annak nem ajánlom az archert. De hát ha jó pvp-s akkor nyílván rossz pve lesz az archer már csak a balance miatt is. Kicsi kedvcsináló lehet , hogy az alap lövés a lagg miatt a koreai béta alatt körülbelül 1 mp / 1 lövés volt ami lagg nélkül ennek 1/5 része tehát 1 mp alatt körülbelül 5 nyilat lövünk ki.

Videókat készítettem a skillekről hang nélkül. Ezenkívül egy nagyon apró gameplay videót is készítettem hogy néz ki egy szörny megölése. ( itt még azért látszik hogy nem kezelem annyira profin.. )

Ezen a linkel találhatjátok a skill videókat. Ha esetleg rossz lenne a link , akkor a youtube-on rákeresel a FearboyTera névre és kidobja az összes videómat.

Link : http://www.youtube.com/user/FearboyTera


  1. Finyak
    január 26, 2011 - 5:16 du.

    oooooooooo jeeeeeeeeeee, végre, ez kell nekem

  2. Xedo
    január 26, 2011 - 5:20 du.

    Kicsit elcsúsztak a skill ikonok ^^ c(=

    • menorel
      január 26, 2011 - 5:39 du.

      Elcsúsztak? Hmm. nálam szépen a sorok elején vannak. Küldj pls email-ben egy screenshotot, hogy mit látsz és akkor megnézem mit tehetek.

  3. január 26, 2011 - 5:31 du.

    Király beszámoló! Annyit fűznék hozzá, hogy nekem pl. a kis csoportmobok bejöttek. Ha nem agróztam magamra a főnökük mellé másik nagy mobot, akkor sima liba volt. Kihasználtam az elötöltős skill azon tulajdonságát, hogy a sürün álló mobokat is sebzi. A felugrós skill pedig (berzinál is, így gondolom minden kasztnak) nem csak felugrik és sebez egy forgással, hanem el is esnek a mobok tőle.

  4. Xedo
    január 26, 2011 - 6:38 du.

    Hát nem a kis lv-esekre gondoltam , hanem kicsit nagyobbakra 😀 nem is azokra a pegazus szerűségű tündérkékre vagy mi , hanem pora elinu környékén 😀 ott a lock on skill hasztalan 😀 legalább is szerintem

  5. TokodBokom
    január 26, 2011 - 7:06 du.

    Cafolnam, hogy group mobokra nem jo az archer. Raadasul a toltos skillel egy vonalban sebez mindent dmg veszteseg nelkul, tehat eppen hogy eleg izom group mobokra. Ne aggodj kesobb mar nem kell annyit futkoraszni, amikor 2-3 skill lesz egy mob:)

    • TokodBokom
      január 26, 2011 - 7:10 du.

      Ja meg ez hogy solo mobokra jo lehet de csak hatalmas eletvesztessel…:D Ez kicsit eros. Amugy jo iras.

  6. Xedo
    január 26, 2011 - 7:09 du.

    Akkor jó arra , ha a nép azt mondja 😀 De Solokra a legjobb 😉

  7. Delebriel
    január 26, 2011 - 7:21 du.

    Érdekes lehet a PvP Archerrel Elin vagy Popori ellen., Össze vissza ugrál, és ha még warrior is CD nélküli dodge-al… 😀

    • TokodBokom
      január 26, 2011 - 7:24 du.

      warriornak van cd a dodgeon

  8. Szergely
    február 23, 2011 - 2:03 du.


    10-20K critek… oO Itt is ilyen 1-2 shot class less az archer? :<

  9. menorel
    február 23, 2011 - 2:57 du.

    Szergely :

    10-20K critek… oO Itt is ilyen 1-2 shot class less az archer? :<

    Ezt a videót a ‘my best shots’ kategóriába sorolnám.

    A TERA-ban a combat rendszer nagyon stat depend. A fegyvereken offenzív statok vannak, úgy mint Attack és Extra Dmg, a ruhán viszont defenzív statok, úgy mint sebzés és crit csökkenés. Láttam már screenshotokat amiken sorcerer 20-30k sebzéseket okozott olyan ellenfélbe, akin nagyon low gear volt.
    Az Archernek egy vagy talán két olyan lövése van ami lock-on elvű, ezeket maximum csak evasion típusú skillekkel lehet elkerülni, de ezeknek a sebzésén a dmg forumla alapján nagyon sokan lehet csökkenteni. Az összes többi sebzés ellen ki kell térni. Aki annyira hülye, hogy áll mint a férfi nemiszerv a lakodalomban, az meg is érdemli, hogy szétdurrantsák. Ez adja a TERA harci rendszer eszenciáját, ne hagyd hogy eltaláljanak, vagy ha mégis eltalálnak, akkor legyen rajtad olyan gear ami hatékonyan csökkenti a bejövő sebzést.

    Ha megnézed, akkor fura módon a srác aki készítette a videót nem kap 10k-s sebzéseket, pedig szintjén belüli archerrel is duellezik. Ez egyrészt azért van, mert tényleg okosan kitér a sebzések elől, másrészt meg mert megvan hozzá a megfelelő gearje, amivel kellően sok sebzést tud redukálni. A legnagyobb sebzés, amit kapott az egy 3,2k shot volt egy másik archertől.

    • Szergely
      február 23, 2011 - 3:16 du.

      Persze világos, ügyesen játszva ki lehet térni a lövések elől, hisz ez a lényeg, de épp olyan ügyesen célozva be is lehet találni. A dmg reduction rendszerről még nem sokat (semmit) tudok, de ha úgy van ahogy mondod, akkor tényleg nem olyan vészes 🙂

      • menorel
        február 23, 2011 - 3:45 du.

        Vannak inven.co.kr-en brutális dmg calculation emelzések. Kihozták, hogy bizonyos körülmények között simán lehet shotolni ilyen 1,7 milliókat is. Volt is kirakva egy 2,6 milliós crit dmg shot, amit úgy értek el, hogy egy lvl50 kari lvl1-es gearben beállt az elit mob elé, aki egyébként – ha eltalál – akkor normál gearben ilyen 6-8k-kat sebez.

  1. május 6, 2011 - 5:56 du.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s