Kezdőlap > Archer, Útvesztők (Dungeons), Bluehole, En Masse, Slayer, TERA Online > Return of the Fafee – harmadik menet

Return of the Fafee – harmadik menet

Fafee nem volt rest és ígéretéhez híven a kOBT befejezését még egy záró giga posttal koronázta meg. (Amennyiben mégsem ez lenne a záró postja, akkor bajban leszek, mert a Star Wars címek ezennel elfogytak…). Immáron szokás szerint át is adnám a szót Faffe-nek:  (A slayeres részbe belepiszkáltam egy kicsit nagyon, dehát nehéz volt ellenállni)

Ölelés és csóközön minden kedves olvasónak!

Elérkezett tehát a kOBT vége, itt az idő hogy az utolsó installációját a leirásaimnak is összehozzam. Kezdünk egy kis PvPvel, aztán a Slayer és az Archer kaszt lesz többé-kevésbé kitárgyalva. Egy kis extra után pedig véget ér az ez alkalommal 2700 szó körüli szöveges merénylet.

Amit én láttam a PvP-ből:
Kinyitották ugyebár ezt a 5:5 10:10-es emberkéket, 10es teli, vagy félig, sőt inkább 2/10nél jobban teli grp-ot én nem láttam, a kis map alapján itt van hid, van körbe rész, etc, kicsit bonyolultabb mint az 5vs5 ami itt már látszott más postban is hogy egy egyszerű Aréna, csak épp respawnal. Nem sokat játszottam benne, egy embert lekardoztam jól, de közbe meghalt a csapatom fele, aztán én, aztán kiléptem mert a respawn gombot nem találtam meg. Ez nem lesz a Koreai retailt innen játszók kedvence, mert a lag itt kellően zavaró szintre emelkedik. Ami biztos hogy folyamatos ugrálás lesz (mert a dodge közben invincible az ember) és mint bármilyen játék PvPjében: Jobban kell ismerni az ELLENFÉL kasztjainak képességeit, mint a sajátodat. Mivel ütközés van, érdekes group taktikákra számitanék én, mindenképp azt szeretném ha az értelmes játék, illetve a healing és a sok hp nyerné meg a meccseket, nem az hogy egy Sorcerer olyan keményen veri bele a fejét a billentyűzetbe hogy mindenki kap egy 20k-s critet aztán jöhet a következő BG. Ezt pedig a L50 vagy inkább L60 fogja eldönteni, twinkelni meg majd megy akit boldoggá tesz, amig nincs endgame én nem sirnék / okoskodnék sokat erről az egészről.

A Slayer

Nem beszélnék sokat arról hogy mit csinál az elején, röviden annyit hogy igen értelmesen van összehozva a fejlődés, szerintem a Slayer mindig egy egyedül is helyét megálló, kellemesen kövérkedő karakter. A legelejétől igaz rá hogy mindenkit eltalál a környékén minden ütéssel, és az elején bejövő spelljeinket fogjuk a végén is a legtöbbet használni, leginkább “utility” varázslatok jönnek később, amik elsősorban PVPben lesznek hasznosak, harcolászásra nem nagyon kell más az első néhány skillen kivül.
A Slayernek minden, _minden_ skillje képes felboritani az ellenfelet, kisebb nagyobb eséllyel. Minnél nagyobbat üt egy támadás annál nagyobb rá az esély, illetve néhány támadás esetén az esély gyakorlatilag 0, de erre ki fogok térni.
 Slayer's Actionbar
Left Click: 4 darabos combo attack, a negyedik egy kicsit és egy nagyot üt, erre chainelhető a “Lecsapás” is. A skillekhez és a mobhp-khoz képest ez igen kicsit sebez, de ugye ez adja a manát, méghozzá megfelelő sebbességel. Egy teljes kombó elég jónéhány skillre, ha pedig több mobot ütünk egyidőben, fürdeni fogunk a manában. Sebbességileg nem viszi túlzásba a dolgot, talán a legnagyobb “gond” (“” mert teljesen érthető) hogy megállsz amikor ütsz, és azért egy pötty idő eltelik két ütés között is. Ez ha nincs tank és elfut tőled a mob (vagy a player pvp-ben) tud igen idegesitő lenni, nemelég hogy amúgyse sebeznél sokat, még manád se lesz. Rangeileg 330-360 fokos ütés mindegyik.
1: Egyik első skill, lassan elinduló és folytatódó 360fokos csapás (***szerk(Menorel): Valójában 2×360 fokos, mivel két komplett kört tesz meg a tengelye körül a karakter, a skill neve egyébként whirlwind, ami sokat elárul, mivel kétszer fordul körbe, ezért kétszer is sebez mindenkit). Igen erős tud lenni, de jelentősen romlik az ereje ha több mobot talál el, ettől függetlenül egy igen sokszor használt alapvető támadás. Chainelődik róla a “Lecsapás”.
Right Click: Az ikonja egy ököl, de ez egy igen frenetikus iveket leiró egyenesen előre ugró támadás. Castolási helyhez képest kicsit előrébb ir le egy teljes kört a támadás, és a Slayer legerősebb skillje. Ennek van a legnagyobb esélye az ellenfél bedöntésére, ezt lehet a legmesszebbről castolni, és ez üt a legnagyobbat. Chainelődik rá a “Lecsapás”
Shift+1: – A Lecsapás – Egy hátulról a padlóról inditott (tehát a közvetlenül mögöttünk állókat is sebző) egy vékony vonalban ütő rettentő erejű támadás. Szintén elég kellemes eséllyel képes boritani, és erre a skillre lehet berakni a Lifestealt, ami hp-nk 3%át tölti fel. Ha több mobot találunk el, az összes lifesteal lesz 3%. Kivétel ha mozgolódnak a mobok, és bugol, igy nem ritka egy 300as heal helyett 1000 hp beszedése sem. Boldog boldogtalan skillünkre ez a chain, ha szimplán becastoljuk rettentően lassú, bármilyen chain esetében azonban a teljes “charge” rész eltűnik, és azonnal beverjük a megelőző támadás után, ez és a lifesteal teszi ezt tényleg kötelező skill-é amikor látjuk a képernyőn.
Q: Egy hosszan előre ugró (de közvetlenül előttünk fekvő emberkében is elakadó) pont + körülötte 1 méterre ható leszúró támadás. 300at sebez. Persze csak akkor, ha nem fetreng az ellenfelünk. Ekkor az egyik legerősebb skillé alakul át, sebzése az Öklössel lesz összehasonlitható, és erős mobok fekvése esetén kötelező ellőni. Vicces talán, de ez is tud kis eséllyel boritani. (***szerk(Menorel): A skill neve: Smash és amikor megkapod (ha jól emlékszem lvl22-őn, akkor kapsz hozzá egy passív skillt is, a passzív skill annyit ad, hogyha az ellenfél a földön fetreng, akkor 5x-ös sebzést okoz, gyakorlatilag vétek kihagyni ha a földön fetreng az ellenfél)
2: Aion Gladitor “Cleave”. Faék egyszerűséggel (tehát kicsit homing) castolható ranged támadás, háromszor egymás után el lehet castolni, ha sietünk. Az utolsó egy kicsit többet fog sebezni. Ezzel lehet “húzni” instában, kevés hp-n menekülő mobot leszedni, PvPben elrohanó delikvenst leszedni. Egy lövés 70 mana, mivel 1400 lehet max, ez igen kevés. Amikor épp használhatatlannak éreznénk magunkat, mert futunk a mob után, ezt vigan lehet lövöldözni. Célozni “irányt” kell csak, és azt se túl pontosan, a skill úgymond megérzi kire akarunk lőni. (***szerk(Menorel): Ez tényleg az egyik legjobb skill, nagyon jó húzásra és az egyik legnagyobb combó skill chaint is ezzel lehet elkezdeni. A harmadik lövedék valóban nekem is rendszeresen nagyobb volt és a legtöbb esetben critelt is. Egyébként lvl26-on 460 körül volt a noncrit, de volt 1400-as crit lövés is, az pedig, hogy 3x lehet ellőni és közben már az első után elkezd telni a CD-je, csak értékesebbé teszi a skill-t)
3 és 4: Az egyik 100 manát tölt és buffol (csingcsungcsingkutykurutty) a másik 240 manát tölt és látszólag mást nem csinál, jóval hosszabb cd-vel. Meglepő módon harcok előtt, vagy közben illik benyomni, ha épp nem tudunk túl könnyen odajutni ellenfelünkhöz.
Utilityként kapunk még egy charge(0) illetve egy futósebbesség gyorsitó(R) skillt, egyiksem jön rosszul. A charge “odaérni” és “eljönni” is kiváló, a standard gyorsitás pedig normál utazósebbesség környékére gyorsit minket harc közben, ami szintén igen jól tud jönni.
Shift+2: Egy jobboldalról felhúzott nagyongyors, viszonylag sokat sebző, általam alig használt támadás. Gyorsan beütjük, de utána kicsit hezitál a kari, ami nekem nem jön be. Gyakorlatilag soha nem boritottam még vele fel semmit.
Shitf+3: Az előzőhöz hasonló, mondjuk kb 270 fokban előttünk takaritó gyorsan beütött, de nagyonsok hezitálással járó, ritkán boritó, közepes erejű támadás. Lényege, hogy stunol mindenkit akin átmegy, de rövidebb ideig, mint a “hezitálás” tehát leginkább bizonyos szituációkban segit, és “megelőz”. Pusztán sebzésre használni vagy “mindigelnyomni” nincs túl sok értelme, mert tényleg valami gerincsérvet okozhat a gyors ütés, annyit szenved utána a karakter.
Shift+0: Közvetlenül elöttünk álló ellenfeleket csunyán állon rúgjuk, és elrugaszkodunk róluk visszafele. Mindezt egy stun effektel együtt. Az elugrás többet árt mint használ, az öklösön kivül álltóhelyünkből ezután nem tudunk támadni, mert nem érnénk el a mobot. “Majdnem” vissza lehet érni mire a stun lejön, de ami biztos hogy túl sokat nem tehet az ellenfél a stun és az érkező kard között.
C: 4 sec cd, közvetlenül előre irányuló ugrás. Böhönc mobokba is “bele” lehet ugrani, és kivétel nélkül mindig inkább mögöttük lyukadunk ki, mint ott ahol voltunk. Ugrás közben az ember mindenre immunis, tehát ha vesszük néhány böhönc kedvenc legrohadtabb támadását, a helyben való felugrást és lezúzást, ha elkésünk az elfutással, nagyon fontos hogy akkor dodgeoljunk, amikor már épp beütne. Ugyanis repülés közben, hiába esik közvetlenül a fejünkre a rossz bácsi, mi semmit nem kapunk meg belőle. Leginkább erre gondolva, agresszivan érdemes használni. Nem ütések elől kell elsősorban elugrani, hanem rajtuk “át”.
Shift+4: 38. szinten megkapott vadiúj skillem, felkapod a kardod (egyenes előre mutatva) és kis hatásszünettel előrefele ugrasz vele egyet, afféle “charge”.
F10-en a High Elf manát fullra húzó skillje van, azért nyomtam el hogy ne legyenek vörösek a skillek. Az E meg a lovacska.

Jáccás:
Öklössel nekiugrunk a csapatnak, lecsapunk, csapkodunk vagy pörgünk, lecsapunk, szúrunk amikor lehet. Annyira kell gyüjteni a mobokat, hogy egymáson álljanak vagy vonalba, hogy a lecsapás is mindenkit eltaláljon. Minnél több ellenséget ér el a támadásunk, annál kevesebbet fog mindenkibe sebezni, ezt észben tartva nem kell 4626426426 mobot huzni, elég 34323 darabot. A Slayer akkor van elemében ha több bokorarcúval harcol egyszerre, néha ez igen kockázatos vagy akár kivitelezhetetlen, hiszen vannak a játékban erős mobok. Ettől függetlenül, a dodge-al bárhonnan ki lehet ugrani, megfordulni, beöklözni és lecsapni. Az ököl + lecsapás rettenetet sebez minden esetben, ha ez CD-n van akkor a duplaforgást kell elnyomni, és arról lecsapni. Az ökölben lehet bizni hogy ledönt mindenkit, vagy ha azt nem is, átsuhanunk mobokon és nem feltétlenül találnak el. Ehhez meg kell tanulni mikor akad el az ember, és mikor sebez ugyanúgy, de “repül” el a mob mellett. Az összes “Lecsapás” kombozó támadást úgy illik használni hogy a lecsapás cd-je meglegyen mire nyomhatnánk a kombót, kár kihagyni amiatt hogy még CD-n van. (Kombó nélkül mint mondtam rémlassú) (***szerk(Menorel): Ééééés itt a lényeg. A Slayer valóban egy 4 gombot class: combo ütés mana szerzéshez. Whirlwind. Leszúrás. Valamint egy darab tetszőleges chain. Ahogy nézem Faffee az ököl  (Trip Attack) chaint részesíti előnyben, én pl minden esetben ranged skillel kezdem, ami után egyből jön a chainben a Trip Attack, majd a Decisive Slash és a végén ha akarom akkor még jöhet az állon rúgás is. Ezek külön külön nagyon lassú skillek, viszont chainben nagyon felgyorsul az animáció…)
Nekem soha nem volt bajom guildes mobokkal, vagy egyáltalán akármivel Böhöncökön kivül. Tud frusztráló lenni amikor nem akarja beboritani a mobot, de ritkán fordul elő. Az igen magas (56%) critnek köszönhetően egy igen formidable powerhouse ez a kaszt, elvileg közelsem ő a legerősebb DPS, de szerintem erről a maximális Lvl eléréséig beszélni is felesleges. PvPsebb szemmel nézve, a két charge, a gyorsulás, a manuális manatöltés, nagy hatótávolságú skillek miatt szerintem melee léte ellenére az egyik eredményesebb melee kaszt lesz ez, de ezt is csak az idő fogja alátámasztani / megcáfolni.
Nem szabad vele ugyanakkor lustának lenni, de ha nem is vagyunk azok, a néha elhúzódó animációk miatt a sima mobok / kis elitek pirosvillanását adott esetben nem okoz gondot jól benézni, és mindjárt lehet kétkézzel zabálni a bandázsokat. Ugyanigy, néhány ütés (szerintem mindegyik a játékban, csak megint nagyobb/kisebb eséllyel) tud olyat hogy meghökkenti az embert. Ezekre a Slayer se immunis, elkezdett ütéseket is megakaszt az ilyen sebződés. Örömteli, hogy a Cooldown nem indul / vissza áll, kivétel ha már nagyon a közepénél tartottunk. Ettől függetlenül nagyon gyorsan ütő kismoboknál ez tud igengáz lenni, mert néha nem akaródzik harcolni a karinak, és igy be lehet nézni 1-2k sebzést is mire ütünk végre egyet. Tehát az a dodge billentyű nem disznek van, tessék nyomkorászni. Sűrűn.

Az Archer:

Ezt rövidebbre fogom, én szándékozom tovább játszani, tehát a Mystelen lőttem egy jelenleg 24-es Archert. Hiába lő a távolság miatt az ember lassabban mint a koreaiak (mármint a lenyomott bal egérgombbal) azért ez igy is egy elég jó kaszt. Amikor “kivülről” láttam annyira nem dobbantotta meg a szivem, de igy belülről azért elég jó cucc ez is.
Alapvető skill a “rákészülős” lövés, ebből az először megkapott elég vadul sebez, és még ennél is fontosabb hogy egy egyenes(duh) vonalban átlő mindenkien, és látszólag a sok-sok találat nem csökkenti a sebzést, mint a slayernél, inkább az a limit hogy 10méternél távolabb álló csúnyákra már alacsonyabb sebzés megy. Ilyen skillből kap az ember mégegyet, ez csak egyetlen targetet sebez, de azt nagyonnagyon. Mind a két esetben olyan erővel csapódik az ijunk hogy egy kicsit hátrább pattanunk tőle, ez nagyon rendes dolog, mert gyakran lehet igy dodge-t vagy futást spórolni, hiszen pont akkor tudunk elpattanni amikor odaér hozzánk a mob.
Az “AoE”, amikor a skill bekapcsolása után meg tudunk festeni 6 targetet, majd a space (vagy recast) után láthatatlan nyilvesszőink sokaságával eltaláljuk egyszerre mindegyiket. Ez a standard lövésnél gyakorlatilag alig sebez többet, de legalább 6 targetbe. Ugyanigy több mobot lehet sebezni a rúgással, ezt is korán kapjuk meg és melee rangebe (360fokban(!)) megütünk mindenkit, ha kétszer nyomjuk el le is stunolunk mindenkit. Ezen rövid CD van, gyakran érdemes nyomogatni.
Ami a Slayernél dodge, az Archernél egy hátraugrás. Nem tudom hogy eközben lehet-e sérülni, de nagy mókamesternek kell lennünk hogy hátrafele berepüljünk valami böhönc éppen lesulytó skilljébe, tehát nagyjából lényegtelen. Kapunk egy ugyanilyen viselkedésű skillt, csak ez sebez a kiinduló helyen, ráadásul elég jól, mondjuk a CDje hosszú.
Csapdám még sajnos csak egy van, de Grindernél láttam már lassitó, robbanó, stunoló fajtákat, ezeknél a trükk az hogy jól jön ha mindegyik mob akivel harcolunk megkapja, ez néha nehéz mert máshogy/különböző gyorsasággal futnak felénk, de ha sikerül rácummantani őket akkor elég jól tudnak jönni. (Olyat is láttunk hogy a mobok megpróbálják kikerülni, de ezt lehet hogy inkább csak álmodtuk, de néha igen megmagyarázhatatlan módon mentek el először inkább oldalra, és aztán felénk a bokorarcúak.)
Van még nekem jelenleg kettő “nemértem a lényegét” skillem, ezek mind a ketten “gyorstüzelő” skillek. Ezeket egymás után többször el lehet castolni (hiába indul rajtuk CD, ha vadul ütöd a gombot akkor castolod ahányszor van a skillre manacost irva) mind a kettőnél az első egy “kicsitjobb” támadás (mármint sebzésileg) aztán jónéhány ratata és alig sebző lövés, majd a végén ismét egy erősebb. Egy MMO-ban aminek a nyelvét nem is értem nem fogok theorycrafterré válni, de valószinű hogy a “gyorstüzelés” miatt ez a skill többet sebez mint az ugyanennyi idő alatt kilőtt standard lövések. Ettől függetlenül kicsit boooring, főleg ez hogy csapkodni kell a gombot, nyomvatartani nem lehet, ez engem zavar.
Jelenleg még némileg kicsit kakukkfióka a Poison Arrow skillem, ezt egy kicsit több idő kilőni mint mondjuk a standard lövést, de sebez egy jót amikor talál, majd DoTol (nálam jelenleg 240dmg/2sec) de Grindertől tudom hogy ez később elég jól erősődik, tehát egy fontos “battlestarter” skill amint megkapjuk.

Jáccás:
Én általában Q-val (ha sokan vannak) – haha, igen nekem a Q-n van az aoe targetfestős skillem, és rögtön Q-nak hivom… – vagy rögtön valamelyik rákészülős vagy mostmár leginkább a Poison Arrowwal kezdek, aztán a rákészülősek és közészórok néhány standard támadást leginkább manáért. Ennyiből gyakorlatilag meghal minden, tehát ennyi. Szituációtól függően rúgdosódok ha közel jön sok csúnya, elugrok, és megint rákészülősözök. Ez mint már mondtam átlő mindenkin és brutálisat sebez (főleg ha critel) tehát leginkább azt játsza az ember hogy erre vár, aztán lövi ha van. Szingli mobok ellen van leginkább értelme a többi skillnek, amikor néha lövögetem ezeket a ratata skilleket, stb.
Sikerült úgy leirnom ezt hogy valszeg mindenki úgy van vele hogy na ezzel se fogok játszani, de higgyük el hogy ez igencsak feelinges játék közben. Végre van egy kis futkosódásnak, sok skill használatának értelme, meg a “működése” miatt ez a rákészülős skill ritka feeling tud lenni. Ugyanis a jelen szintemen háromszor lehet végigereszteni a skillt, a harmadik után egyfojtában 85-öt sebződik az ember ha nem lövöd el. Amikor elmegy akkor meg tele lesz a képernyő számokkal és már repülnek is az XP gömböcskék. Mivel lehet közben futni (jó lassan) ezért az ember mindig úgy akarja hogy minnél több bokorarcút eltaláljon, ami minden esetben kicsit izgibbé teszi a dolgot.

Outro:
Na ez kezdd megint életveszélyes méretűre duzzadni, úgyhogy be is fejezném. Én ha minden igaz (még nem irt vissza a kis vágottszemű… grrr) egy hónapot még lehúzok a játékban, ráadásul a hét közepétől már egy sokkal jobb számitógépen, tehát ha lesz rá igény lehet mégtöbb okosságra számitani, illetve adott esetben videókra. (Feltöltési sebbességet sajnos nem adnak a jobb géphez, tehát ezt nem fogom túlzásba vinni, de szándékomban áll a youtubeot megcélozni néhány szösszenettel) A Free Character Transfer szerintem akkora kamu hogy lebontja az eget, tehát minden bizonnyal a Slayeremmel a Baharon fogok tovább játszani, illetve a Mystelen inditottam ezt a bizonyos Archert. (***szerk(Menorel): Egyelőre a koreai oldalon sehol egy betű sem jelent meg arról, hogy lenne bármilyen transfer, ez csak egy szokásos urban legend) Azért ott mert elvileg készülődik nem is egy hanem több englishspeaking guild, jónéhány emberrel, aztán az egyik ilyenben remélem lehetőségem lesz nagyobb instákat is végigdöngetni. Szándékomban áll egy Priestet is inditani, csak most már tényleg herótom van az első két régiótól, tehát azt majd max később. Háppá, épp hogy el akartam küldeni az emilt kaptam egyet a Hangame-től, miszerint valami rendesember vett egy 15500 wonos dolgot nekem, tehát mostmár majdnem 100%ossá vált hogy játszódhatok tovább, de az ördög sosem alszik.

Extra:
Kicsit beszélnék a LvLingről, most az Archerkével kicsit koreaibbra vettem a figurát (sokszor vadul hentelek, repeatable Q-kat csinálok leveling közben is) ennek egyenes következményeként jóval előrébb is vagyok szintileg mint a Slayerrel voltam, noha én azzal sem álltam egyáltalán rosszul. Ezzel együtt, volt szó ezekról a medálos zöldikékről, rá kellet jönnöm hogy ezek azért “rosszabbak” a megegyező szintű zöldekkel, mert pluszozhatóak, és be kell valljam igen jól jön az hogy csinálsz néhány (vagy nem annyira néhány) repeatable Q-t és tökingyen megveszel egy komplett zöld szettet magadnak, rögtön ahogy eléred a szintjüket. Fenntartom változatlanul hogy a játékban igenis kevés solo quest van, mert a repeatable nálam nem jáccik. A Repeatable Quest az == Grind. (***szerk(Menorel): Tiszteletben tartva maximálisan a szerzőt, nem tudok elmenni ez mellett szó nélkül: Hiszem, hogy Faffe-nek igaza van, de az viszont tény, hogy úgy jutottam el lvl27-ig, hogy nem csináltam meg egyetlen ismételhető questet sem és nem is grindeltem, mindösszesen 1,5 szintnyi instám volt, ezen kívül nagynéha egy-egy groupom néhány elit questre…) Most az hogy csinálnak neki egy questet is, olyan mintha egy penészes tortára nyomnának tejszinhabot és elvárnák hogy most akkor tetszen. Mindezt félretéve, nem tragédia igy játszani a dologgal, a medálos gear meg be is cukrozza a tejszinhabot, meg tegyük hozzá hogy felesleges elvárni okosabb questeket egy Fantasy MMOtól, az egyetlen kritikám amit fenntartok hogy elképesztő mennyiségű és méretű elitekkel megtöltött terület van, persze élmény lesz majd a csapatjáték, de én el birnám viselni ha néhány elit zona mondjuk nem elit lenne. Dehát ez nem fog megtörténni, tehát kár is róla beszélni, inkább csak legyen világos hogy noha persze lehet enni a savanyú tortát a tejszinhabbal egyedül, jobban jár az ember ha sokat grp-ol és henteli az elit zónákat. (***szerk(Menorel): Az EME fűt-fát ígért a solo gameplay-jel kapcsolatban, nyilván ne írjuk le előre azt, hogy nem fognak semmit sem tenni ezért, de persze a pakliban valóban ez is benne van.)

A mozdonyon azért van mindig két ember, mert ott akkora a zaj, hogy azt ember el sem tudná viselni.

o/


  1. TokodBokom
    január 23, 2011 - 6:50 du.

    fafe elarulok egy titkot. De csak neked. A sorozatlovo skillnel nem kell nyomkodni a billentyut mint az allat. Csak siman nyomvatartod:D

    • fafee
      január 23, 2011 - 6:58 du.

      Jóhát Ő. Én pedig 100% hogy többször is megpróbáltam, namajd kedden addig nyomom mig nem lesz jó! 😀

      • TokodBokom
        január 23, 2011 - 7:06 du.

        Pedig megy az. Tuti

  2. TokodBokom
    január 23, 2011 - 6:51 du.

    Jah es arenaban a map-on rakattintasz az eledo pontra es feleldsz.

    • fafee
      január 23, 2011 - 7:00 du.

      Ó! Johát én sajnos a scoretab gombjára nyomtam rá elsőnek, és az ki is rakott tehát cumi.

      • január 23, 2011 - 7:02 du.

        Oda se neki!
        Van akinek mindíg minden elsőre sikerül! Vagy legalábbis úgy tesz. 😛

        (nekem sem)

  3. Delebriel
    január 23, 2011 - 7:51 du.

    Tessék felszintezni egy warriort is! 😀

    Félretéve a baromkodást, jó kis leírás. Teccik (igen két c-vel vazze) és remélem írsz még ilyen wall of text-eket, mert én tutira elolvasom. 😀

  4. hiei122
    január 23, 2011 - 7:59 du.

    nagyon jo és hasznos volt ez is:) megéri elolvasni

  5. január 23, 2011 - 8:15 du.

    Bizony! Jó olvasni az írásaidat! Kár, hogyn em ranger-t húztál. 🙂

  6. Finyak
    január 23, 2011 - 10:18 du.

    Hát most megjött a kedvem egy rangerhez:)

    • január 23, 2011 - 10:51 du.

      Mert már láttál egy bénát, attól még lehet jól játszható kari a ranger. 😛

      • január 23, 2011 - 10:52 du.

        Mármint az aréna videre gondolok.

  7. Finyak
    január 24, 2011 - 6:30 de.

    Nekem joljátszhatonak is tünik, azért is lenne hozzá kedvem, Aionban is Rangerkedem, ott nagyon eltalálták, azota scout fan vagyok:) Nyilván itt is ezzel vagy a vazsi-gazsival fogok variálni:)

  8. Sagrath
    január 25, 2011 - 11:25 de.

    Faja Slayer one of me 100% nekem….Köszönöm fafee

  9. Xedo
    január 25, 2011 - 7:36 du.

    Tőlem ér érkezik elöbb vagy utóbb az Archer elemzés ^^

  10. Xedo
    január 25, 2011 - 7:36 du.

    az az 1. “ér” az “is” akart lenni 😀

  11. Szergely
    február 19, 2011 - 9:08 du.

    Jó kis beszámoló 🙂 Leírások és videók alapján tuti Slayert fogok indítani (és ezzel elkapott a Tera-láz engem is… x])

  12. Szergely
    február 23, 2011 - 11:32 du.

    Kár, hogy kissé sötét a kép, de az orgazmus így is megvolt 😀 Nagyonállat! 😀

  13. Tyron
    február 23, 2011 - 11:46 du.

    Slayerek igen melegek pvpben, persze botbol is a legtöbb slayer amit látok…:D

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s