Kezdőlap > VideoBlog > Battlefield/Arena – hogy is néz ki…

Battlefield/Arena – hogy is néz ki…

Saját kútfőből át is neveztem az 5vs5-ös battlefield-et arénának. Hogy miért, nézzétek meg ezt a videót:


Kategóriák:VideoBlog Címke: , ,
  1. KleiCsunya
    január 23, 2011 - 12:15 du.

    Szuper…elso latasra…a tavolsagiaknak nehez dolguk van….a Heavy armorosok mintha jobban birnak a gyurodest… Nagyon szepen koszi Meno… meg varunk, tobbet :p

  2. Achen
    január 23, 2011 - 1:18 du.

    ja, Lancert 1x nem lattam megdögleni 🙂 szegény rangert meg 3x is kinyirtak, 🙂 elég élveztes harc lehet egy ien 🙂 köszi a vidit

  3. január 23, 2011 - 1:30 du.

    Hát nekem nagyon nem tetszik. Tök jó hogy átvesszük a dolgokat a wowból meg mittudoménhonnan, de könyörgöm, miért pont az arénát? Egyértelműen a legjobb egy 5vs5 CTF (mint wowban a WSG) lett volna. Ez az essünk egymásnak szemtől szembe dolgot nemtudom minek erőltetni… Ezt battlefield nélkül is meglehet csinálni, party vs party. Nem értem minek rakták be? semmi értelme, azonkívül h. más szerverekkel s összerakhat

  4. Finyak
    január 23, 2011 - 1:43 du.

    archage:lehet hogy nem pont miattad rakták be, hanem annak a sok-sok ezer másik playernek akik majd szivesen arénáznak. Amugy a WoWon kivül jópár MMO-ban benne van még, nem az az etalon haggyuk má…De figyi, olyan MMO nem is létezik, ami mindenki igényét kielégitené, hiszen akkor elég lenne egyetlen 1, és mindenki azzal tolná. Neked ha nemtetszik van más opcio is, nekem személy szerint szintén nemnagyon hiányzik az aréna, mert én az open pvpt szeretem pkzással stb, de azért nemfogok fikázni vmit mert benne van…

  5. menorel
    január 23, 2011 - 2:06 du.

    archeage: csak egy apró megjegyzés: a wow-ban a CTF típusú bg (warsong) az nem 5vs5-ös, hanem 10vs10-es. És láss csodát, a TERA-ban a CTF típusú bg is 10vs10-es. Szóval ha valaki arénázni akar, az tolja az 5vs5-ös battlefieldet, aki meg stratégiázni, meg zászlókat foglalni, az meg tolja a 10vs10-et.

  6. Arkyon
    január 23, 2011 - 2:06 du.

    Hmm… mikor még messze volt a kiadás annyi mindent reméltem a játéktól, és minél inkább közeledik, annál kevesebb marad benne. Most az obt alatt kiderült, hogy mégiscsak mit várt az ember egy koreai játéktól, grindelős lett egy kicsit. (ennyi még belefér, de ez csak 38, és már ott is a visszajelzések alapján grindelősnek találták, akkor mi lesz nagyobb szinten.
    OpenPVP meg még nincs is benne, majd csak “nagyobb szinten” lol… ez az aréna rendszer hiányzott a legkevésbé. Még ha valami Alterac Vallei vagy Arathy basin, WSG lett volna azt mondom ok, azok a kedvencek, élvezetesek, és cseppet sem unalmasak, de egy aréna… (főleg openpvp mellett) fölösleges volt.
    A látványvilága még mindíg brutálisan szép, csak ezért már érdemes lenne elkezdeni, de a játékmenete lassan már az aion szinvonalát sem éri el… 😦 QQ
    Ráadásul ahogy néztem live steam pvp teszteket is, Koreai játék révén ahol még csak pvp szerver sincs balanceról még csak nem is lehet beszélni. (ejj remélem nem ezt kapjuk Eu/Us régióban…) //mindettől függetlenül ki fogom próbálni, csak lassan ott tartok, hogy nem látom mi fog ebben lekötni 1 hónapnál tovább…//

  7. Sagrath
    január 23, 2011 - 2:22 du.

    gyerekeke a puding probája az evés úgyebár.Ki kell probálni azt majd meglátjátok.Én egy esélyt azért adok neki az biztos.Remélem Open PVP mihamarabb elérhető lessz benne mert jobban dijaznám mint az ilyen 5 vs 5 10 vs 10 dolgokat.1 vs 1 visz mindent :)Bár láttam olyan Duel videot ahol igen zoral sebzéseket nyomtak bizonyos classok egyetlen ütéssel 15 K 16 K igaz csak teszt erejéig csinálták és maxra huzta a skillt leütés előtt.a támadot csak egyhelyben állt!Valszeg azért hogy lássák azt mi az ami kihozható az adott skillből maxra töltve.Parszti ésszel gondolkozva viszont éles PVP ben úgy biztos nem lessz olyan marha aki megvárja mig az ellenfél übergyilok skillje bemaxol és nem fog a célkereszt közepében éppen gombát szedni :)Abban is biztos vagyok hogy egyszer biztos kiprobálom ezt a 5vs5 10 vs 10 mutatványt de nem biztos, hogy túlzottan erőltetni fogom :)Meno csak gyártsd a vidiket amig lehet minél többet láthassunk….

  8. menorel
    január 23, 2011 - 2:29 du.

    Arkyon: Ezt a ‘grindelős’-t had cáfoljam. Igaz, hogy végülis kOBT alatt csak lvl27-ig jutottam, de annak ellenére, hogy állírólag lvl20-tól csak grouppal lehet haldni és simán találtam folyamatosan solo questeket is. Tény, hogy a questek nagy része az, hogy öljek meg X mobot, de köztük bőven van egyéb quest is (escort, gyüjtögetős és instanceolt questek is, pl. a védd meg a karavánt, stb.).
    Nyilván bármelyik játékra rá lehet húzni azt, hogy ‘grindelős’, de jómagam játszottam tényleg igazi grindelős játékkal (gondolok itt az Aion-CN 1.0-ra), és nagyon messze vannak a dolgok.
    Az, hogy a lvl38 meg még sehol nem a vége, az valóban tény, azonban ne feledd, hogy lvl38-tól egy komplett új kontinenst kap a játékos, benne sok-sok zónával, contentel stb.

    Ez a battlefield pedig valóban egy aréna. Ilyen is kell a népnek. A WoW játékosok igen nagy része azért játszik a wow-val, mert van benne aréna. Az Aion-tól anno játékosok tömegei fordult el azzal a mondattal, hogy: ‘Jahogy nincs aréna?’. Ez is kell a népnek és ezt a BHS nagyon jól látta. Aki nem arénázni akar, az tolja a 10vs10-es bg-t, ott hely és feladat is van bőven. Nyilván nem egy Alterac Valley, de ennyi fért bele.

    Az OpenPVP pedig csak a kOBT idejére lett letiltva Arun kontinensen, gondolom nem akarták, hogy ezen menjen a sírás. Ahogy elindul a retail és megválasztják az első királyt ő szabadon fogja tudni állítani Arunon is a PK rendszert. Szóval ez nem egy eleve elrendeltetett tény, hogy lvl40-ig nem lehet PKzni.

    Röviden ennyi. Nyilván abban egyet értünk, hogy ahogy közeledik a kiadás, úgy tisztul egyre inkább a kép és úgy buknak el sorra az esetleges ábrándok, várakozások. Ami megmarad, az maga a játék. Mindenki eldöntheti, hogy ez neki elég avagy sem…

  9. rekotye
    január 23, 2011 - 2:32 du.

    Nekem csak annyi lenne a kérdésem, hogy azon a warrior (talán férfi castanic)-on mi kering? Lesz vmi aura lehetőség? Vagy netán buff?

    (Csak felkeltette az érdeklődésem… 🙂 )

  10. Xhator
    január 23, 2011 - 2:35 du.

    Arkyon egy játékot nem egy ember vágyaira próbálják elkészíteni. Többször is volt róla szó, hogy lesznek PVP és PVE szerverek is. PVE szerveren örülni fognak ilyen arénáknak ha éppen mégis elkapja rövid időre az öldöklési vágy. Nem kellene ezt elfelejtened ha te PVP szerveren is akarsz majd játszani ahol lesz OpenWorldPVP.

    A játék szinte naponta kapott patcheket a béta alatt. Ez érintette a quest rendszert is. Remélhetőleg tovább folytatják a kiigazításokat a 30+ -os szinteknél is. Ráadásul a westernizált játék még jobban ebbe az irányba fog haladni valószínűleg.

    A CBT előtt még csak nem is foglalkoztak a classok balance-olásával, és még be sem fejeződött. A napi patchek folyamatosan érintették a class képességeket is.

    Bár én nem Aionoztam túl sokat de nálam egy napon nem lehet említeni a Terat azzal a játékkal még így nyers formájában is már több élvezetet nyújtott nekem.

    Hívhatsz TeraFannak de Aion-ban már alacsony szinten is grind kellett a fejlődéshez Terában meg ez a 25+ os területeket érintő patch után leghamarabb 27-30 szint között jöhet el a grind ideje. Azokat én még nem láttam. De 27-ig biztosan elegendő a questelés jelenleg, ez saját tapasztalat. Többször is ki lett jelentve, hogy az elsődleges fejlődési forrás a quest lesz a westernizált verzióban szóval bízhatunk a további javításokban. Ráadásul még csak 1 kontinens bejárható. A végleges kiadásban még lesznek bőven további felfedezésre váró területek.

  11. január 23, 2011 - 2:50 du.

    Még fogalmuk sincs milyen is lesz, de a QQ máris elundult. Miért nem lepődök meg? 🙂
    Meno:? volt AION-ban is aréna. Két féle is. Egyik a fővárosokban amolyan teszteld magad, a máso DG, ha nem is olyan, mint a WoW (Hál istennek!)
    Akik WoW érzést akar, játszon WoWE-al. Szerintem.

  12. Arkyon
    január 23, 2011 - 3:05 du.

    Félreértés ne essék, én azt nehezményeztem, hogy battlegroundot ígértek, és arénát adtak…
    A másik lvl 25-27-ig vannak questek ok, de nem csak tera.variance oldalt olvasgatom, és itt is és máshol is majd minden leírásban előjön, hogy 35-38-ig kemény grind van, és ez egy lvl 50-ig fejlődős játékban már furcsa. aionban is lvl 40-ig még el lehetett questelgetni, de aztén campaigne és minden questel is csak a szint 30%-át lehetett lefejlődni a többi grind maradt. És igen, azt is folyamatosan változtatták, dupla xp, dupla questxp, stb…
    Itt azért látszik a pozitív hozzáállás, és a folyamatos fejlesztés… csak eddig minden le van tiltva, remélem azért mert nem akarják előre ellőni az összes ficsőrt, és nem azért mert még nincs kész… (pl warhammer online, AoC)

  13. január 23, 2011 - 3:08 du.

    Első látásra tényleg szuperül néz ki 😀

  14. PiKE
    január 23, 2011 - 3:19 du.

    Na ez már rendes akció! 🙂 Én még lehet, h betettem volna néhány oszlopot, talán kedvezne a ranges kariknak kicsit. (amíg támadnak, legalább egy oldalról védve lennének a többi rangestől) De ki tudja, lehet, h próbálták és nem jó. Viszont a lancer az nagyon imba. Slayer nem volt, vagy csak nem láttam? Archage: a CTF annak a csapatnak jó, aki nem tud pvp-zni, talán azzal szerez pontot, ha sikerül ellopni a zászlót. Én személy szerint egy rendes pvp-ben nem szeretnék még egy zászlóval is szüttyögni, és nagyon felcseszne, ha halomra ölnénk egy csapatot, mert bénák, de a warrior mégis pontot szerezne, mert nem figyelünk rá egy pillanatra.

  15. Tanus
    január 23, 2011 - 3:28 du.

    Igazából még tényleg teljesen felesleges találgatni, hogy mi lesz a véglegesben, ráadásul a “nyugatizált” verzió elfog elvileg térni, és ahogy Aionnál is volt, mi már patchelt verziót kapunk.. Úgyhogy addig még igen sok víz lefolyik a Dunán.. Én szinte biztos, hogy pve szerverre fogok menni, és örülök neki, hogy több öldöklős, pvp terület, opció is lesz a játékban. Valóban ez csak egy plusz, szóval ennek inkább örüljünk, hogy van benne.. Magam részéről, Aionban főváros arénájában egyszer sem voltam, mert nem érdekelt, dreden viszont számtalanszor, de az ugye kicsit más világ aby miatt..
    ÉS szerintem a sok “letiltás” azért van az obt alatt, hogy ne pár nap alatt két-három kocka lőjön le minden poént a játékból.. Annak örülök, hogy több a szkeptikus, és kicsit kezdünk kilépni a rózsaszín ködös mámorból, de persze ennek ellenére én nagyon várom, és mindenképp ki lesz próbálva, és end-game content fogja eldönteni hogy hány hónapig fogja nálam húzni a játék, ami még elég kérdéses..:) De majd a puding próbája..:P

  16. krushwarok
    január 23, 2011 - 3:28 du.

    Számomra is a csalódás ez az “arena” battlefield szó alatt.Én nekem az arena harc egyet jelent egy közdelemmel amit addig folytatnak míg az ellenfél elfekszik és akkor vége van(római vérre mennő gladiátor közdelem ha úgy tetszik), ergo nincs respwan. Nem értem a készítőket mért kell a lehetőségeket és a fantáziát behatárolni egy nagy körben ahol annyi feledatod hogy a csapatod többször öljön, ha már battlefield/bg ről van szó akkor kicsit nagyobbak a saját elvárásaim persze ez személyes.Én szeretem AZ arena küzdelmeket csak az a hangulat nincs benne hogy arena lenne hanem egy fantáziátlan “végtelen ciklusba”(respawn) folytot üsd vágd metódus.

  17. január 23, 2011 - 4:18 du.

    Valoban.rosszul irtam a wsg nem 5v5 hanem 10v10. Valoban akinek a wowos dolog kell az wowozzon. Alairom. De akkor ne battleground meg battlefieldezzenek nekem itt a csing csungok mert ez arena. Ha a 10v10 meg olyan mint a wsg hat orulok neki. De kicsit nevetsegesnek tartom hogy kobt pvp teszt alatt 3ora varakozas utan se jott ossze egy 5fos group egy 5000 fos szerveren. Remelem ertheto mire gondolok. Majd meglatjuk mennyit valtozik eu-ra es mennyi pvp lesz. Amugy a nagyon bejon a jatek csak meg szkeptikus vagyok a pvpvel kapcsolatban…

  18. menorel
    január 23, 2011 - 4:21 du.

    Nyilván az TERA sem lesz MINDENKI játéka, ahogy tudomásom szerint egyetlen MMO sem volt még erre képes. Nyilván mindenki hoz magával egy bizonyos hátteret, amit minden áron bele akar képzelni a játékba. Az elmúlt hetekben a kOBT alatt jónéhányszor fenn voltam a Fearless guild TS-én és megmondom őszintén néha a fülem is ketté állt attól, hogy kik mit és hogyan gondolnak a játékkal kapcsolatban és legfőképpen kik és mit képzelnek bele abba.
    A TERA-ban gyakorlatilag lvl20-tól szabadon lehet választani, hogy mit akarsz csinálni:
    – soloban szenvedsz, aminek része az is hogy grindelsz.
    – grouppal csinálod a kimeríthetetlen group/elit questeket.
    – folyamatosan instázol, mert 3-4 szintenként egy-egy újabb instance érhető el.
    Mindezek mellett lvl25-től (nemtudom hogy retailben mennyi lesz pontosan a limit) mehet kikapcsolódásnak a BG. (és nem, nem csak az aréna like bg…)

    Van akinek ez elég a szintezéshez, van akinek, ezek szerint még sem ez. Nyilván a most látott TERA messze nem az lesz, amivel mi majd játszani fogunk EU-n, de, hogy mivel lesz másabb, az még erősen a jövő zenéje. Akit érdekel, az továbbra is követi a blogot, akit nem, az meg már úgysem olvasta el ezt sem.

  19. KecskeE
    január 23, 2011 - 4:45 du.

    ooooo az a lancer :DD gyönyörű amiket művel:P

  20. Tyron
    január 23, 2011 - 5:03 du.

    Na ez tényleg wall of text lesz…

    A videó (minősége) jóféle. Bár én ilyen laggmentesen tudtam volna tolni.
    Viszont, ami érdekes: a ranger elég későn veszi észre, hogy mondjuk nem a tankot kéne abálni. Idővel rátér a priestre és elég csúnyákat odavirít.

    Ez a BG/aréna cucc. Sosem wowztam, csak L2 meg aion, szóval annyira nem tudom átérezni a parát. Ha ezért majd lehet kapni valamit(mintha rémlene valami a BGs cikkből), amiből pvp geart lehet szedni, akkor jó hogy van és ugyanúgy menni fog mindenki mint pl dredgbe.

    Én pvp szerverre fogok menni, ez 100%. És ha mindkét kontinensen owpvp lesz, a kobt-al szemben, az sem tré, mert úgyis groupal kezdünk + még pár ismerőssel, meg tuti lesznek a régi aionos/L2es pvp orientált arcok közül is.

    Ha már itt tartunk: a gear függést visszaszorítja az aimos rendszer valamilyen szinten. Biztos, hogy euban majd full laggmentesen (remélhetőleg) más élményt fog okozni az 5v5ös aréna. Megéltem odabent pár érdekes dolgot, amikor rohannom kellett folyton, mert záporoztak rajtam a 2-5ks hitek, ami azért ne forduljon elő már egy lancerral…. 17k+ hp full staminával egy dolog, meg hogy a 38as fegyverrel már 8k+dmg-ig blockolhatok mindent, de ahogy egyikünk sem lesz annyira hülye, hogy sorci/zerker chaneling skilljét végigvárja, úgy egy blockban álló lancert sem fog senki szemből lőni percekig és mindamellett még folyamatos rohangálás van fel alá, úgyhogy ha leblockolsz szemből egy fireballt, oldalba meg már csipked a ranger. Lehet mozgolódni rafináltkodni, de ha elkap egykét hit, egy focusolni képes groupnál, ahol a healer kb 10 sec alatt meghal az elején, akkor nagy a baj, mert az ez 1-2 mit minimum a fél hp-m. Nem lenne rossz, ha a pvp dmgket majd euban kicsit visszavennék.

    Ez a grindelős, nem grindelős dolog… Ha van groupod, annyi quest volt még a koreain is a különböző questhubokon, mint az állat. Gondolom mindenki csapódni fog valakihez, ezért a fejlődéssel nem lesz gond a legtöbb embernek, aki meg soloban van, neki már ott lesz az a lehetőség, amit számomra elég nehéz volt kihasználni. Annyi group volt mint a rohadás, csak kicsit belefájdul a szeme az embernek a Sorbon által elég jól leírt “kisszék, hóember, nagyfaszú bagoly” szimbólumokba, mire kibogarászta, hogy vajon az a group most ahhoz a questhez alakul, ami neki is kell?! Egy szó mint száz, a fejlődés kényelmesen megoldható és ha a hírek igazak, euban még ennél is könnyebb lesz.

    Soloban bátran jelentem, hogy k*rvára grindelős volt és sokszor hányingerem volt már a grindtől. 22-23tól indul az a része a játéknak, ahonnan a turbofejlődéshez nem árt a group, viszont anélkül is meg lehet csinálni. Ha nekem lancerral sikerült 38ig eljutni, csicska dmgel, akkor a legtöbb embernek egyáltalán nem lesz gondja.

    Összességében amúgy a látványt tényleg hozta a játék, tetszik maga a targetless rendszer is, attól függetlenül, hogy néha agyvérzést kap az ember amikor a skillanimáció közben a mob hátraportol, elugrik, félrelép, főleg miközben már a halálán van a grindtől. A sok geodata bakit már említették előttem, meg a falba és földbe ragadó mobokat is, akik folyamatosan visszaugranak 100% hpra, közvetlen mielőtt megölnéd őket.

    Equip: nekem ez a modelválaszték k*rvakevés és mindezek fejében még elég szürkén megoldottak is. Részletesek, szépek,nagyok (pl a plate armorok), de semmi virító szin, cikornya, világítás, kutyafasza, ami azért aion meg L2 után hiányzik. (ahogy nézegettem az armorok skinjeit, később lesznek jobbak, de azért egy sincs olyan, amire azt mondom, hogy kihagyhatatlan. -> Tudom, nem barbie online, de azért nem tesz rosszat az embernek, ha jól néz ki a karaktere)

    Attól függetlenül, hogy írtam negatívumokat, már most be vagyok fizetve a koreai retailre és nyomatom is majd, de az tuti, hogy bőven van még mit javítani.

    Egyelőre ennyi jutott eszembe, amik az előbb olvasottak alapján jöttek elő.

  21. TokodBokom
    január 23, 2011 - 5:34 du.

    Nos igen 35-38ban kemenyen grindeltunk mivel nem volt partink hogy a masik 100 elit kuldit megcsinaljuk, amivel rohogve leptuk volna a lvleket. Ezt a 35 utani idoszakot leszamitva batran ki merem jelenteni, hogy nem volt olyan mob amit ugy oltem volna le, hogy nem volt ra kuldi. Az meg, hogy aionban sokat kell grindelni. Az leginkabb 1.0ra volt igaz. Azota mar annyi kuldi van orrba szajjba, hogy nevetseges. 30 nap alatt csinalsz egy 50es karit mira set-el kb ennyi lett az aion. Remelem tera-t ennyire nem higitjak fol. Ja es hozzatennem hogy en a 21es instaba is kb lvl32on mentem le eloszor mivel elotte nem talaltam ra partit. Szoval aki azt allitja, hogy questek nelkul kell itt orrba szajjba grindelni az vagy hulye vagy hulye.

    • menorel
      január 23, 2011 - 5:38 du.

      Nyilván nem az Aion ellen akartam szólni, de ugye a legtöbb Aiont kipróbáló játékos nagyjából lvl35 körül adta fel (ha addig egyáltalán eljutott), mivel ott futott ki az Aion EU/USA megjelenésekor a content. Tiszta sor, hogy mára ez már nagyon nem így van, de ettől még a játékosok nagyon nagy részében ott van a tüske és ezt sok esetben rá is biggyesztik más játékokra is.

      • TokodBokom
        január 23, 2011 - 5:39 du.

        Nyilvan nem is konkretan neked szegeztem a mondandomat csak ugy altalanossagban beszeltem:)

  22. Tyron
    január 23, 2011 - 5:55 du.

    Megvan mit felejtettem el megkérdezni! 😀

    Esetleg valami halvány hír transferről?:) Tudom korai, de azért ők mégiscsak mérföldekkel előrébb járnak ebből a szempontból. Hátha indulással együtt elérhető. Nagyon tudnám értékelni 🙂

    • menorel
      január 23, 2011 - 6:28 du.

      Szerintem ne siesd el azt a transfert, ki tudja, hogy mennyien maradunk a Baharon, még az is lehet,hogy a végén mi megyünk a Mystrelre és te fogsz felpowerlvlezni bennünket lvl1-ről 🙂

      • Tyron
        január 23, 2011 - 6:40 du.

        :DDD

        Akkor majd a koreai off 2. évfordulóján meg is ünnepelhetjük az 50es szintet 😀

        Még 1 nap 3 óra van a kezdésig, addig majd esetleg valami infot csöpögtethetnétek, hogy mi-merre-hány méter nálatok, mert akkor csinálok új karit baharra, ha ottmaradtok, aztán majd idővel átrámolom a lancert is, ha már lesz info transferről.

  23. Rdei
    január 23, 2011 - 6:08 du.

    zsír, mégtöbb ilyet 🙂

  24. Meridian
    január 23, 2011 - 6:58 du.

    Az aion-ban azért volt content 35 után is, csak ép rohadt cefetül rossz volt a pénzügyi rendszere… én azért hagytam abba mert reménytelen harcot folytattam hogy legyen elég pénzem, de az mindig elment a halál után javítási költségre… és túl sűrn haltam amikor lerusholtak innen onnan felbukkano lvl 40-50 közöttiek (és persze hogy a mob ölt meg – ami pénzfizetős halál), akik ellen amúgy se lett volna esélyem, de még többen is voltam, mivel én csak questeltem. Pénzt nem lehetett gyüjteni úgy hogy visszamentem régebbi, de biztonságosabb területekre, mert 10-el kisebb mobok semmit nemdobtak. SEMMIT! Ezzel a f+szom kilett nagyon hamar.

    Amúgy most láttam a Rift : Planes of Telara-t, hmmm…
    elsőre szép is jó is, bár a garfikai dezing nekem kicsit poligonos, azaz nem annyira szép. Érződik rajta hogy európaibb (na persze hisz amerikai a fejlesztőgárda), mint az aion vagy a Tera. De nagyon WoW utánérzésem van -a mi kicsit jó is meg kicsit rossz is.
    Csak annyi a különbség, hogy belelopták a Warhammer PQ rendszerét és ráfogták hogy dinamikusan változik a környezet, de szvsz valójában nem, csak egy kis területke változik meg, és ez nem nagyon van kihatással a többi területre – bár élesben ezt kipróbálni még nem tudtam, csak a sok sok videót amit tegnap néztem meg annak alapján vélem így. Na meg a karakterek kicsit a GW2-őt idézik a grafikán megfegjelenő füstaurás látványelemeikkel, de a grafika színvonalában a TERA alatt van.
    Szóval ez sem az igazi MMO – nekem nagyon számít a grafikai is egy MMO-nál. Nem bírom azt ha a környezet, a tereptárgyak és az élőlények, karakterek grafikája nem harmonizál egymással (jobb szót nem tudok találni az ellenérzésemre) és RIft-nél ez valahoyg nem sikerült… sok helyen nagyon csúnyán poligonos, és szvsz hiába a gyönyörű fény árnyék effektek nem tetszik az egséz. A wowban a dezignerek nagyon profin eltalálják az amitől szebbnek látszik az egész játék, holott a wow engine sokkal butább, durvábban poligonos, és elnagyolt sokszor, de az összlátvány mégis nagyon szép sok esetben, van hangulata. Akárcsak az AION kezdő területén a gombaerdős rész…

    Amúgy nálam az etalon grafikailag a Warhammer Online. Azt eddig semmi nem überelte semmi számomra. Kár hogy a PVE részt elhanyagolták, pedig ezzel a grafikával és művészekkel nagyon durva dolgokat tudtak volna kihozni.

  25. Finyak
    január 24, 2011 - 1:33 du.

    Meridian: Aionban én egy hónap alatt csináltam 700 millát, csak azzal hogy vettem az aethert, morpholtam és legyártottam potinak, amit késöbb eladtam. Szerintem semmi baj nincsen a pénzügyi részével. Bár az tény, hogy régebben nem volt igy. Remélem TERAban majd kicsit kevesebb mani fog kelleni ahoz hogy boldoguljon az ember, én azt szeretném ha kihullana minden mobokbol:) Bár ha van külön pvp ruci is,akkor nyilván az fog kelleni, de remélem nem lesz 1 áv kiszedni

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s