Kezdőlap > TERA Online > Miért nincs PVP infó?

Miért nincs PVP infó?

Többen is kértétek a beszámolók kapcsán, hogy jöhetne PVP infó. Hát PVP infó nem nagyon fog jönni a kOBT alatt. Legalábbis olyan infó biztos nem, ami a PVP endgameről fog szólni. Ennek több oka is van:

  • Egyrészt kOBT-n a lvlcap lvl38-ra lett limitálva.
  • Másrészt viszont az Arun kontinensen le van tiltva a PKzás és ez így is marad, amíg nem kerül megválasztásra egy player király, aki ezt átállítja.

Mindezen két ok miatt lényegében esélyünk sincs a kOBT ideje alatt a játék tényleges PVP tartalmát tesztelni, hogy miért is:

  • A battlefieldekre lvl40-től lehet jelentkezni, tehát a kOBT alatt nem fogunk BG-zni.
  • A három kontinens közül egyedül Arun érhető el. Sem dél Shara nem érhető el, ahol a Valkyon Föderáció a belviszályok miatt roskadozik és ráadásul észak Shara sem érhető el, ahol ugye a nagy Argon háború folyik.

Ha van a játékban bármilyen komolyabb PVP endgame content (elfoglalható/védhető objektumok, stb.) Akkor azok minden bizonnyal az Argon front körül kell hogy legyenek. De ezekkel nemcsak hogy nem fogunk tudni találkozni a kOBT alatt, de mégcsak információkat sem fogunk tudni erről szerezni a LIVE startig és a lvl50-es lvl cap engedélyezésig.

Duellezni duelleztünk már elég sokat, nyilván a lowlvl duel inkább csak vicces és érdekes, pláne 1-2 sec-es lagban, de kétlem, hogy ebből bármit is le lehetne vonni

 


Kategóriák:TERA Online Címke:
  1. PiKE
    január 18, 2011 - 5:52 du.

    Meno, a pvp-ről amit szerettem volna tudni, azt Tyron és a Te leírásid alapján nagyjából leszűrtem. Igazából a targetless rendszer használhatósága, és a harcrendszer működése érdekelt leginkább. Az end-game pvpt sztem még a max lvl elérésével sem fogjuk szerintem látni, csak körvonalakban. Lásd Aionnál. Ott is csak már akkor lehetett látni az erőviszonyokat, amikor mindenki elért egy normális geart, mindenki beilleszkedett egy társaságba/perga groupba, és még akkor is az egészet el tudta terelni az éppen aktuális patch a megszokott mederből. Mindig volt OP kaszt, de kb havonta változott, mert mindig kitalált valaki valami okosságot. Szóval ha maradunk a jelenleg elérhető dueles tapasztalatoknál, az tökéletesen megfelel. Jöhet minnél több 🙂

  2. meridian
    január 18, 2011 - 6:25 du.

    Amúgy a lvl38-as cap most miért van, azonkívül, hogy ez egy open béta? 26-án már élesben indul az egész, ugye?
    A magasabb (lvl40+) szintű helyekről van bármilyen információ már?

    • menorel
      január 18, 2011 - 6:54 du.

      Nem tudjuk, hogy miért a lvl38. Lehet, hogy még az OBT-t kihasználják valaminek a fejlesztésére, ami csak a két nagyobb kontinenst érinti, lehet, hogy egyszerűen csak ezzel akarják egy picit visszatartani az infókat. Lehet üzleti oka is, ki tudja.

      A lvl40+-os helyekről (Shara kontinens) szinte semmi infó nincs, nagyjából van egykét zónához lore leírás, tudunk a másik két fővárosról, de a tudás itt kb ki is merül.

  3. január 18, 2011 - 9:12 du.

    Eléggé meglepett ez a post. Nem volt egyértelmű a korábbi leírásokból, így különösen ebből: https://tera.variance.hu/2011/01/07/pvp-rendszer-elso-fejezet-openpvppk/ hogy védet területen játszunk a Kobt alatt, ahol nincs pvp, csak duel?

    • menorel
      január 18, 2011 - 10:13 du.

      Azon post megírásakor még nem derült ki, hogy egész Arun ‘védett’ terület lesz, viszont ha megnézed a postot, akkor Cori később updatelte és szerepel benne, hogy a kOBT start előbb 1-2 nappal úgy döntöttek, hogy kOBT alatt még sincs PK.

  4. fafee
    január 18, 2011 - 10:18 du.

    DING 38 !!%%!!%!%

    A piros quest amit ekkor kap az ember a másik kontinensre mutat, de a tehén nem tud oda repülni, kikőtőről pedig nem tudok, tehát az egyik régióban található két 47es zónán kivül nincs semmi ami tovább vigyen.
    Amúgy itt éri az embert utol az elit-curse véglegesen, tudjátok mijen jó 37ről 38ra fejlődni? Képzeljétek el, van egy ilyen pincehelység, benne egy időben kb 10 darab bohóc, és akkor azokat igy meg kell ölni. És akkor ha megölted őket, vissza lehet menni az 50nm-es szoba túl oldalára, és a megint ott lévő bohócot igy meg lehet ölni. Tök jó. És akkor amikor ezt 400szor megcsináltad, szintet lépsz. Jó nem? Csak egy ilyen szobára vágyik az ember, annyira aranyosak a bohócok, még akkor is ha 36,7 óta 38-ig mintegy kerek 530 darabot öltem meg belőlük. Kaptam a questért több száz medált, amik nem jók semmire, mert már régen vettem az AHban 38as kék ruhát és kardot. Szal tényleg tök jó, ilyen szoba még egy MMO-ba se volt ahol igy bohócok voltak és akkor igy ölted őket és akkor igy szintet léptél órák után.

    • Tanus
      január 18, 2011 - 11:47 du.

      az elején ne mesett le hogy ironikus voltál…XD Háthát remélem csak a csoportos élvezet örömeit nem fedezted fel, és így party küldiket, mert nem örülö túlzottan a grinfestnek..:DD
      De nagyon jónak ígérkezik!! XD

    • Lacci
      január 19, 2011 - 7:42 de.

      Ez szerintem így egy kicsit gáz, még nem értem el ezt a szinte így em tudm insta e vagy sem, de igen akkor az insáknak szintkorlát kellene vagy cd,Nekem még mindig túl gyorsnak tűnik ez a fejlődés.Nem tudom 40+on milyen 50 de, remélem ott legalább 3 szor ilyen lassú lesz, nem jó ha túl hamar elérjük amax szintet és remélem a Top os endgame gearek megszerzési is sokkal nehez6ebb lesz, hisz játszav lehet gearket venni.

  5. fafee
    január 19, 2011 - 1:19 de.

    Igen elfelejtettem kirakni a taget, de talán elég feltűnő volt.
    Természetesen csak az elit questek miatt volt erre szükség, a 36-7. szinten megnyiló sivatagos duplazóna 1 questhubon és a benne lévő 5 questen, + a kék város koruli 4-5 questen kivül FULL elit. De úgy érted, hogy végeláthatatlan dűnék vannak tele böhönc + normál grpokkal, és alsóhangon 30 quest van összesen, több millió XPér. Dehát grp nélkül csumi, mer ott már szija van elég keményen ha nem vagytok 4-5en és HEALERREL.
    Ugyanigy, a Pirate Grotto egy ideig húzható healer nélküli 2es csapattal (Grinderrel kövérkedtünk ott) aztán a vége már nem, de az ugyanabba a régióba lévő föld alatti kazamata rendszer böhönceinek már neki se lehet állni full grp nélkül, mert brutálisan erősek. Az “átfutok rajtad mer megtehetem” skilljük ‘ütésenként’ 400at sebez (ez azt jelenti h egy átfutást alsóhangon 2000+ sebződés követ, és ezt kivédeni nem lehet, SEHOGY) a megszokott 120-140 helyett. Szal ja. Groupra van kitalálva az egész játék kb. A bohócok amúgy 100% hogy bugosak (és szerintem direkt) mert 36. és 37. szinten is 5704 XP-t adnak darabonként, és ennek a felét sem érik mert könnyű kinyirni őket.

    • fafee
      január 19, 2011 - 1:34 de.

      De legyen világos hogy a szarkazmus a fogalmazásba rejlett, nem abban a tényben hogy Grinderrel együtt a teljes 36,5 és 38 között eltelő mintegy 4,5 millió XP-t egy pincében szedtük össze Bohócokat ölve, ugyanigy az 530 se volt vicc, azért tudom mert a repeatable-höz 10esével kellettek.
      A magam részéről én kerek perec ki merem jelenteni hogy minden, minden solo questet megcsináltam ami a játékban van, és az emlitett néhány zóna elit questjein kivül minden máshol lévő elit questet is, talán néhány nagyondurva elitQ maradt ki régebbi zónákból, és igy ezek nélkül az embernek szimplán egy nagyjából 5 milliós XP adossága keletkezik.
      Ugyanakkor azt is megemlitem hogy hazudnék ha azt mondanám hogy az 530 bohóc olyan mocskosul sok időbe tellett volna, mert az enyhén 100/óra feletti sebbesség tartható volt Slayerrel.

      • Tanus
        január 19, 2011 - 9:32 de.

        Nem tudom, olyan elképzelhető esetleg, hogy az obt miatt esetleg egy kis xp növelés volt? mivel tényleg eléggé gyors a fejlődés, még úgyis ha éjjel-nappal nyomjátok, vagy talán 40 fele lassul be? End game még egy kicsit zavaros, de majd kititszul, hogyha majd egyszer eljutunk oda élesben.. Amúgy meg annyira nem baj, hogyha csapatra vagy szorulva… Mármint Aionban, csapatban is nyílván gyorsan haladtál, de itt van is “látványos” fejlődés, ha csinálod a sok group küldit, legalábbis ahogy leírtátok ebből ez jön le. Jónak ígérkezik nagyon!:)

  6. január 19, 2011 - 8:36 de.

    Úgy érzem, hogy megint okosabb lettem 😀

  7. Sagrath
    január 19, 2011 - 9:28 de.

    Remélhetőleg most csak azért ily gyors a fejlődés mert XP szorzó van vagy valami könnyités.Bár ha bekockul az ember és 24/7 nyomja akkor majd minden játékban brutál gyors a fejlődés egy lvl 45 ig.Requiemben is ez volt ha keményen bekockultál akkor a lvl 60 at megcsaptad gyenge 3 hét alatt ha premiumos voltál nem free ha használtad a +30% xp bonus scrollt meg végigsodortál az összes szinten elérhető questeken.Na de onnan a fejlődés megtorpant mintha lefagyott volna az XP csikod.Ha kökemény kocka voltál akkor 24 óra alatt haladtál 5% ha egyszer pusztultál akkor annak az 5% nak elbuktad a 25 % premiumosan meg az 50 % freeben.Magyarán szólva ott kezdett ferdülni az ember szeme és a rizst is pálcikával ettük mindannyian.Jelen pillanatban abban a gamában meg is szüntették azt hogy nyomon követhesd az XP gyülését számadatokkal mivel a lvl 70 és 71 között gyenge 1,5 milliárd XP pont körül kell kockulni.Számolgassatok egy kicsit .Egy normal mob dob freeben 8000 XP körül premiummal 12000 xp + scrollal 15000 XP open fielden.Quest egy darab sem nagyon van tehát tiszta grinddel tudsz haladni ha akarsz.Van egy kedvelt insta amit csak néhány class tud soloban megoldani a többinek party kell.Ha partyban mész természetesen oszlik az XP reward.Ha solozol akkor freeben kapsz 109 000 xp/elit premiumban kapsz 127 000 / elit de soloban egy mob 8-10 perc ha nem buggol be lol.Szoval a szintlépés min egy hónap de akkor kökemény kocka vagy!!!!.Ezt azért nem szeretném majd ebben a játékban de azt se hogy 2 hét max lvl azt überrongy gearben feszitesz és ha PVP akkor csak rádnéznek azt fekszel 🙂

    Való igaz ahogy meno irta az end game PVP ről egyenlőre semmit sem tudni de valszeg azért kiványcsi mindenki mert a PVP-t sem high lvl karakterekkel kezdi az ember.Addigra azért bőven kell tapasztalatot szerezni már a lehető legalacsonyabb szinten ahol csak lehet, hogy mire elérjük a high end geareket addigra egy hentelő machine legyen az ember :)Tapasztalat nélkül általában az ember failed so many times 🙂

    Sajnálatos nagyon hogy egyenlőre ebben a bétában védett területté tették a játék eme kontentjét.Mivel valljuk be egy duel és egy clear PK nem egy és úgyanaz!!!!Duelnél már számit az ember a dologra tehát felkészült.PK nál nem tudsz bekészülni felbuffolni esetleg rajtad van egy csapat mob + egy Murder hátbatámad lol.

    Köszi az infokat mindenkinek most már tisztábban látok megint(kimostam a csipát a szemeimből)..

    Sorry for WAll of text …

    Azért a különböző class leirásokat még mindig nagyon várom.

    • Tanus
      január 19, 2011 - 9:37 de.

      Szerintem egyszerűen azért nincs benne, mert nem akarták, hogy már most OBT-n “lelőjék” a poénokat…:) Ennyi, ez marketing is.. Sokkal inkább izgatottak az emberek, ha még nem tudják, hogy mi vár árjuk a többi területen, és az endgame részben.. Nyílván akkor is megvennék, de így nagyobb lesz a játékra való “rákattanás”!:D Persze én is sajnálom, de ez van, türelmesnek kell lenünk!:P Am egy sorci, myst, priest beszámolót én is várok már nagyon!!!!!!!!!!!!!!!!:P

  8. január 19, 2011 - 9:59 de.

    Sagrath, a Requiem nagyon rossz viszonyitási alap, ugyanis az a game(?) kb az MMOk szégyene,igazábol nemnevezném semminek,tehát bármit amit abban láttál azt felfedezed máshol, akkor az szopoka….! Amugy a PvP tartalomnál én is csak arra voltam kiváncsi, hogy maga a fight hogyan zajlik, mennyire élvezetes egy ütközet, mennyire lehet fight közben taktikázni stb, maga az end game pvp tartalom annyira nemizgat, nemfogok BGbe meg hasonlo helyekre járni, ha van world PvP akkor attol jobb moka nem kell (lásd Lineage 2). A lényeg hogy maga a fight ne abbol álljon h spamelek egy gombot és akkor meghal az ipse, de szerencsére pozitiv választ kaptunk erre a kérdésre, most már tényleg csak a lvl50es fight-info várat magár:) Amugy tényleg jöhetne már a mage beszámolo:)

  9. Lacci
    január 19, 2011 - 10:23 de.

    A pvp hez nagyon kell vágni a karaktert, és az irányítást.Hihetetlen fontos az időzítés és az hogy 1-1 skill el milyen távolságból sebzel,3-4 skillsor és elfogy a manád,amit mana potival vagy sima ütéssel tudsz vissza szedni warrior esetén.
    Szóva ha valaki már ránézésre tudja hogy elég közel van 1 skillhez nem kell nézni a célkereszt mellet a távolságot és kellőképp hozzászokott az irányításhoz, szerintem élvezetes lesz a pvp(szóló pvp),bársokkal nagyobb figyelmet igényel mint más mmokban ahol volt fix target.
    A mobozásnál sokkal nehezebb,hiába nagyon inteligensek és trükkösek a mobok 1 embernél jóval kiszámíthatóbbak,bár mondhatjuk hogy a szóló mobozás (ELitek ellen)felkészít a pvpre.

    • Lacci
      január 19, 2011 - 10:27 de.

      1 velem 1 szintű elit mobbal kb 10 percet küzdöttem warrior ként zöld cuccokban és nem sokon múlt, hogy én húzzam a rövidebbet, elugrál ,oldalaz stb.10 percen keresztül kerülgettük 1egymást és vártuk a megfelelő alkalmat mikor lehet támadni.

  10. Dussy
    január 19, 2011 - 10:25 de.

    Remélem a fejlesztők kiadás előtt megnyomják a Quest multiplier 3x gombot!

  11. fafee
    január 19, 2011 - 10:32 de.

    Ez a szorzós dolog, 234534264646224646% hogy semmifajta extra XP szorzó nem aktiv a játékban. Ezt maximum azért vetitek fel mert mindenféle szar tört szerón játszotok. Miért kapcsolnának be egy szorzót egy tesztben, ahol többé-kevésbé leginkább azt teszteli az ember hogy mennyire van eltalálva a fejlődés? Ha aktiv szorzó lenne, mondjuk 2x, akkor mégis hogy a rákba nézne ki a játék liveon 1xesen? Lehetne grindolni minden szint végét a felétől? …
    Quest multiplier x3 is egy kicsit sok lenne, de egyet tudok érteni azzal hogy a quest rewardok XP mennyisége 30. szint felett nem mindig logikus.

  12. Lacci
    január 19, 2011 - 10:36 de.

    ezt komolyan gondolod?Így is gyors a fejlődés nem még ha 3szor ennyi expet kapnál 1 küldetésért.Inkább növelni kellene a szintekhez szükséges expet magasabb szinteken, hogy ne legyen elég a küldikből befolyo exp a szinthez és kelljen grindelni is, vagy valamilyen módón lasíatni a dolgot, bár egyenlőre nem biztos,mivel ne tudjuk hogy 40 fölött mi a helyzet ezen a téren, de reméljük nem marad így.
    Az nem baj, ha 1 bizonyos szintet, mondjuk 40 et hamar el lehet érni,viszont e fölött egyre inkább be kellene lassítani a következő szint megszerzését.
    Bár ha megnézzük a térképet, akkor 1-38 az ösz terület 1/3 a járható be 38-50 között meg a 2/3 kb.Ez a tény talán jó kilátsokkal kecsegtet ezen a téren.

  13. fafee
    január 19, 2011 - 10:47 de.

    Más:
    Jól látom hogy lehet venni 30 illetve 90 napos hozzáférést (90 napos = 8800 JMF) és kapsz érte gift itemeket? A launcherben van egy uj reklám nálam, a source-át (mivel kép az egész) leforditottam translatorrel. Kapsz gyorsabb lovat, meg gyűrűket, és nem akarok hülyeséget mondani, de mintha 25.-től experiencelhetnéd a teljes contentet?
    Mármint január 25.től.

  14. január 19, 2011 - 11:01 de.

    Lacci: akkor már régen megb***** a fene ha a szintezésen kellene huzni hogy ne unatkozzanak a játékosok! Legyen megfelelö mennyiségü insta meg mobölösdi azoknak akik azt szeretik, de akiknek gennyük a fejlödés(mint nekem pl) azok pls had fejlödjenek fel 1 hét alat hogy utánna tudjunk foglalkozni a játékkal is.

    • Lacci
      január 19, 2011 - 11:43 de.

      Nos szerintem, 1 játéknak része a fejlődés, hiszen ezalatt tanulod meg kezelni a karaktered.És a írtam azt is hogy az 1 szintek hamar meg vannak lépve nem gond, nem itt kell foglakozni a gearelessel.Viszont az utolsó pár szintért keljen azért küzdeni kicsit, na meg aztán a top gearekért főleg, mert ha ezek túl hamar meg vannak akkor a játék elveszti az értelmét, mivel ha nincs más tenni vala mint pvpzni, 1 idő után az is unálmasá válik és annyi és lőttek a játéknak, szereintem senki nem akar csak pár hónapot játszani 1 mmo val.
      1 mmo lényege szerintem nem pusztán a pvp, de kétség kívül minden akörül forog, hisz az cél hogy mindig 1 kicsivel jobb cuccod legyen mint a másiknak és esetleg 1 szint előnybe legyél hozzá képest(mert bizony ez is számíthat 1 pvpben).Jobb geart farmolással, isntázással lehet szerezni, na most szerintem nem hátrány ha ez elhúzódik.ezután vagy közben ott van a +olás ami itt nem úgy zajlik mint l2 ben, hogy be is törheted a cuccod és volt miért újból küzdeni, ha itt meg van akkor meg van onnantól már csal pénz kérdése, hogy maxra +old.

      Szerintem ha ezeket túl hamar elérjük a játék értelmét veszti, mert mint írtam ha kizárólag pvpni kell az is unalmassá válik, mindig legyen mellet valami elfoglaltság.Nem azt akarom olyan legyen mint L2 ahol 1 évig tartott maxra húzni 1 karit ás a top cuccokat megszerezni még pár hónap.

  15. Sagrath
    január 19, 2011 - 11:01 de.

    hehe nem kell nekemtámadni :)<—— csak vicc volt.Azért a requiemhez tudok bármit hasonlitani mert az volt az első MMOm amit játszottam Free game nem p2p a játék mentségére legyen mondva hogy az ottani 2.0 ás patch előtt egy elég élvezetes game volt számomra és sokan másoknak sokkal jobb mint WoW amit személy szerint sohasem játszottam!!! Másik a büdös életben nem voltam tört szeron csak officialon játszottam azt az összes 2 mmot amit játszottam valaha másik gondolom kitaláltad 🙂 Aion lol.

    Requiem :Ott volt bent a rengeteg vér meg nem csak simán lefeküdt egy mob ha megpusztitottad hanem 1000 felé szakadt :)))A mai napig szeretem sőt néha még be is lépek de már nem nagyon tolom mert már nem premiumozok rajt és ott nyőgvenyelős a szintezés 3 high karival.Másik ami még annak a játéknak védelmében kell mondjak.Fullra húzott grafikával igen szép volt a látványvilága.Nagyon sok online barátom lett akik aztán Aionban is nyomulta/nyomulnak.

  16. Xhator
    január 19, 2011 - 11:16 de.

    Mage beszámolót hétvégén fogom megírni addig türelem.

  17. Liri
    január 19, 2011 - 1:39 du.

    Ki tudja még milyen lesz az Eu verzió… 🙂

  18. január 19, 2011 - 1:45 du.

    Lacci: látod nemvagyunk egyformák,én pl éveket elvagyok ugy egy játákkal,hogy csak pvpznem kell,mert egyedül az az ami mindig más,mindig van benne kihivás,és nem az a cél hogy jobb gearem legyen mint a másiknak,mert akkor elönyben vagyok vele szemben,hanem hogy lehetöleg egyforma feltételek mellett megmérközzünk. Az, ha egy kisebb embert megölök, vagy egy szarabbul geareltet, az nemokoz élvezetet mert abban nem volt kihivás, hiszen elönnyel indultam. Tehát vannak részei az okfejtésednek amivel nemértek egyet, bár az, hogy kinek mi jön be egy játékban, mert ugye vki szintezni szeret, valaki non stop zuzza az instákat, mind egyénfüggü, de mindenkinek meg kell adni a lehetöséget, ha én csak pvpvel akarok felfejlödni, akkor nekem meglegyen rá oldva a körülmény, ne csak a questek meg a mobok…

  19. Dussy
    január 19, 2011 - 2:08 du.

    Quest multiplier x3 az én értelmezésemben= TÖBB KVESZT!

    Nem XP vagy quest reward multipliert írtam.

    Elnézést ha nem volt egyértelmű…

    • Dussy
      január 19, 2011 - 2:13 du.

      Tört szerveres megjegyzést remélem csak úgy általánosságban mondtad…

      Finyakkal hasonlóan látom a szitut, kiegészíteném azzal hogy néha a folyamatos pvp mellett jól esik egy laza insta egy kis farmolósdi vagy 1-2 questecske is na!

      • PiKE
        január 20, 2011 - 3:25 du.

        Pihenésnek ott a duel! 🙂

  20. meridian
    január 20, 2011 - 2:57 du.

    mai videó: PVP 5vs5

    • Liri
      január 20, 2011 - 5:42 du.

      a pvp csapat healelés nem midnig oylan egyszerű ahogy nézem. 🙂
      Nagyon tetszik a priest (egyre jobban), de ha kicsit is akadni fog a játék akkor esélytelen 🙂

      • Tanus
        január 20, 2011 - 7:11 du.

        Nekem is!:) legelső mmo-ban amivel játszottam, pap voltam, aion kicsit elriasztott hogy kipróbáljam, de itt igen akció dús, és élvezetes szerep jut neki, nem csak egy jó helyet kispécizni neki, és durr bele, nehezék a billre. Sorc v pap, pap v sorc..:D Mind2!!!:))

    • PiKE
      január 20, 2011 - 5:56 du.

      Jóóóó kis akció! Tetszik! Nagyon taszít ez a koreai nyelv, de ha nem jön hamarosan az EU változat, akkor úgy sem bírom ki, h ne regeljek egyet Koreába. Amúgy a fejlécben írt EU cbt 2011 január az mennyire esélyes? (bár gondolom inkább február akkor már)

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s