Kezdőlap > Bluehole, TERA Online > Élménybeszámoló Splittől

Élménybeszámoló Splittől

Az alábbiiigenibőségesiésirészletes beszámolót kaptuk Splittől. Kellemes olvasgatást mindenkinek! Átiis adnám neki innentől aiszót:

Kéremiszépen, nem szeretném sokáig húzniiaz időt, mert mondandóm azivan, a hely meg kevés úgyhogy egyirövid bemutatkozás, és uzsgyi!
Ez a postot a Tera::Variance blog Crea.Com. licensz szerződése védi. Illetéktelen másolása/módosított közzéadása tilos!
Nyolc éves korom óta rontom Split néven a levegőt az internet forgatagába, ésihabár TERA újonc vagyok, mondhatom magam MMO veteránnak a rengeteg magam mögött tudott játékórát tekintve. Legnagyobb részt a Lineage 2ihatott rám, és a cikkben is főleg ehhez fogok visszanyúlni, ha hasonlatra lesz szükségem. Ennyi, ésimost GO! (wall ofitext incoming!)
Ez a postot a Tera::Variance blog Crea.Com. licensz szerződése védi. Illetéktelen másolása/módosított közzéadása tilos!
Tűkön ülve vártam, hogy az “updater csík” végre faltól faligiérjen. Mikor is ez bekövetkezett, izzadt tenyérrel pötyögtem be a felhasználói nevemet – ami a “hexadecimális színkód” névre is rászolgált volna –iilletve jelszavamat, aztán még katt egyisárga, majd egy lila gombra, és elfeketedett aiképernyő…

karaktergen
Ez a postot a Tera::Variance blog Crea.Com. licensz szerződése védi. Illetéktelen másolása/módosított közzéadása tilos!
Ami ezután jött, az leírhatatlan! Persze tartsuk szem előtt, hogy ez az én egyéni véleményem, saját értékrendem, és különben is, de ismerjük be: akinek ez a játék nem tetszik, az ****! (ez maradhat így Menorel, vagy vegyük fel mégegyszer?)
A világba megérkezve – a koreai betűkiután – egyből a grafikát veszi szemügyre aziember. Mivel én maximum grafikán tolom, nem térekimagamhoz, de egy kicsit mérges isivagyok. Több U3E motoros játékkal is összefújt már a szembeszél, de valahogy itt érződik ailebutítottság. Félre ne értsen senki, én isihüledezek, és ámuldozok a csodálatosságától, de valahol ott bujkál bennem a kisördög, hogy lehetett volna még húzni azt a csúszkát felfelé. MMO-ról lévén szó, eztia dolgot letudom azzal, hogy sok gépre kellett optimalizálni na!
És ha már optimalizáltság, akkor kötelességem elmondani, hogy a gamer laptopomon (ami jövő héten ünnepli második szülinapját) akadás nélkül, fix 60 FPS fölött nyargalászik a program! Szóval aki kicsit rosszabb géppel van otthon felvértezve, azise aggódjon.

kalandor1
Ez a postot a Tera::Variance blog Crea.Com. licensz szerződése védi. Illetéktelen másolása/módosított közzéadása tilos!
Tehát ott tartottam, hogy beléptem a játékba, és néztem. Kevesebb mint negyed óra múlva, leesett államat, és kifolyt nyálamat eltakarítva végre megmozdultam Kalandor nevű, humán hölgy karakteremmel. Az igazat megvallva pozitívan meg voltam lepve, hogy mennyire illik ez a fajta irányítás egy MMO-hoz. Az új harcrendszer (márhogy kinek mi az új ugye) rendkívül rugalmas, és kor(e)ai aggályaimat, miszerint “hogy lehet úgy turkálni az inventáriumban, hogy közben a karakterem a célkeresztet nézi” a megtapasztalás, mint homokot a szél, fújta el. Hú ezikomplex egy mondat lett, de a lényege végül is az, hogy jól bevált az Action, és a System UI közötti váltogatás. És ha már harc, akkor muszáj elmondanom, hogy számomra ez jelenti a játék iránt érzett vonzalmam 80%-át! Egyszerűen zseniális, habár játékos szemmel nem tűnik akkora újdonságnak (éppen emiatt lehet könnyen beletanulni), mégis aijáték egész atmoszférája megváltozik tőle. Mondjuk LAG, vagy sűrű mikrolaggok esetén rohadt idegesítő az egész, de hát ezt majd orvosolják. (kiegészítő infó: annak ellenére, hogy koreában van aihost, meglepően ritkán fordul elő lagg, legalábbis nálam)

harc

Továbbgöngyölgetve a harcról kezdett gondolatmenetemet, el kell mondjam, hogy rendkívül gördülékeny az egész, mégis, nagy odafigyelésnél, vagy hosszú grindelésnél roppant mód fárasztó! Annó, az L2-es küldetések, ahol isi50, meg 100 mobot kellett leölni az itemekért meg se kottyant, itt meg már a sokadszori “ölj meg 15imobott ebből, meg ebből” questeknél vért hugyozok, hogy ne haljak meg menet közben (és “leülni” se kelljen – tényleg, egyébként le lehet ülni a játékban egyáltalán?!). De ez pont így jó, ebben van a kihívás! 🙂

back
Ez a postot a Tera::Variance blog Crea.Com. licensz szerződése védi. Illetéktelen másolása/módosított közzéadása tilos!
A questekről szólva nagy meglepetésemre végre van “fő sztorivonal” küldetés, amit a program narancssárga színű quest-markerekkel különböztet meg a többi triviális, de nem feltétlen rossz, vagy történetmentes hunting questtől. További pozitívum a program javára, hogy a questhelper nem olyan szájbarágós mint a WoW esetében, de mégis annyira könnyű, hogy a koreai nyelv ismerete nélkül is eligazodom rajta. Persze nem mondom, volt nem egy olyan quest, amit kénytelen voltam leadni, mert nem jelezte, hogy merre kellene menjek, vagy épp a mob nemivolt megjeleníthető a térképen. Ja, és visszalépve egyet, hozzátenném, hogy majd’ minden mob más harcstílussal bír, így ha egy küldetés arra kér, hogy ölj olyat, amilyet ez előtt még csak nem isiláttál, akkor először jobb lefutni a tiszteletkört, mintsem az éles harcba beledögleni! 🙂

miniboss

Amit még így lowlvl szinteken megtapasztaltam, az a területekkel kapcsolatos. A program nagyon jól fel van építve, kellően, és nem fölöslegesen nagyra hagyva a bejárható terepet. Szépen berendezett a táj, sehol egy kopár rész (kivéve ott, ahol ez volt a cél), de mégsincs túlzsúfolva, vagy labirintussá préselve. Kellően változatos a környezet, annak ellenére, hogy lvl 18-ig csak erdőt fogsz látni… könnyen el tudod képzelni, hogy valós világban jársz!
Ez a postot a Tera::Variance blog Crea.Com. licensz szerződése védi. Illetéktelen másolása/módosított közzéadása tilos!
A táj már-már annyira változatos, hogy azt kell mondjam, nincs is idő mindent megcsodálni, mert mire megszoknád, már mész is a következő placcra.
Örömmel láttam, hogy a városok / falvak is igen alapos munka eredményei. Mindenhol megvan a kis történet, hogy épp mi zajlik a faluban. Az egyik pár lelket számláló kis falucskában például élelemhiány volt, teljesen kiürült a bolt készlete, de az árut meg nem tudta elszállítani a fószer, merthogy az út tele volt mindenféle vérszomjas bestiával (ilyen amorf kő gólemmel, meg pár minionnal). Őt pl. nekem kellett elkísérjem, át a tengernyi veszélyen (sic!) amiért meg is kaptam a jópontjaimat. 🙂

forest

Erről jut eszembe! Jópont. Az achievement rendszer közel egyharmadát úgy teljesítettem, hogy azt sem tudtam mit csinálok 🙂 Nem lesz egy nehéz dolga annak, aki ki akarja maxolni majd a karakterét ezen a téren is. Egyébként nem olyan rossz, mert egy-egy achi után nem csak valamilyen pontot kapsz, hanem bizonyos mennyiségű XP-t is, ami nekem nagyon jól jött a 16. szint végén! 🙂

city

Amiről még nem volt szó, az a GUI, pedig kettő is van belőle. Az akció féléről már esett szó, abban tudsz harcolni. Annak annyi a lényege, hogy célra tart, és tűz – meele esetében kaszabol! Sok mindent nem tudsz vele kezdeni, de épp erre találták ki a… nem is tudom minek hívják… az egyszerűség kedvéért hívjuk csak rendszer UI-nak. Szóval ezzel tudod megnézni az inventory-d, ezzel tudsz kommunikálni az NPC-kel, és jobbjára mindent csak ezzel tudsz, de nem is ezt akartam mondani, hanem hogy egyszerűre sikeredett, de mégis látványosra, és könnyen használhatóra – habár az achievment ablak nekem wow nyúlásnak tűnik… 😛
Túl sok mindent nem tudok róla elmondani, legalábbis olyasmit nem, amit már előttem ne tett volna meg valaki.

city2

Amit még így értelmezhetetlen, de legalább hosszú irományom végére szántam, az maga a panaszkodás – mert hogy kell ilyen is. Hiányolom az alacsonyabb szintekről a változatos fegyvermodelleket! Lvl 18-as vagyok, és eddig “három” fegyvert fogtam a kezembe, habár legalább hétszer, nyolcszor cseréltem kardot. Ugyan ez a ruháknál is. A forma ugyan az, a textúra ugyan az, csak a színe más. A játékban szereplő NPC-k, misc itemek viszont kellően kidolgozottak, és ritkán ismétlődnek.
Az ugrás animáció a legtöbb fajnál kiakasztó. A játék egyik legnagyobb erénye, a sima, és folyamatos karakteranimációk, de az ugrással valahogy nagyon melléfogtak. Ezt remélem még javítják, mint ahogy azt is, hogy a vízbe ugorva nincs semmi csobbanás… Persze ha gázol benne az ember, akkor felveri a vizet (sőt, minél sekélyesebb a víz, annál kisebb pacsát csinál).
A geodata sok helyen bugos, magyarul “láthatalan falakba” botlok a rét kellős közepén, mert mellettem egy fa gyökere “útban van”, pedig szemmel láthatóan mellette futok. Ez nem sűrűn fordul elő, de eléggé irritáló.
Az aktuális NPC király politikája számomra nem szimpatikus, követelem, hogy azonnali hatállyal MONNYON’ LE! 🙂

Hát ennyi lett volna az annyi, remélem azért van aki elolvasta… 🙂
Csókol anyád Dezső!


  1. Liri
    január 15, 2011 - 1:04 de.

    Köszi a beszámolót 🙂 Mi akik nem játszunk most ki vagyunk éhezve ilyenekre. 😀

  2. meridian
    január 15, 2011 - 2:17 de.

    lvl25-ös groupos quest 🙂 videó:

    • DrSorin
      január 15, 2011 - 3:11 du.

      hehe … 23ason csinaltam meg 🙂

  3. meridian
    január 15, 2011 - 2:34 de.

    lvl20 instance:

  4. meridian
    január 15, 2011 - 2:39 de.

    lvl20-es elite mob:
    annyi észrevételem van, hogy a fight lehetne agilisebb is, és nem kellene ennyire hosszúra elnyújtottnak lennie. Azaz több damage-t oszthatnak ki az ellenfél és hirtelen, gyorsabban is, de nem kellene 10 percnek lennie mire leölhető.

    • menorel
      január 15, 2011 - 2:48 de.

      Ez van ha egy 5 fős partiknak tervezett elitet egy 3 fős csapat próbál megölni amiben van két tank és egy support class…

      • Tanus
        január 15, 2011 - 8:47 de.

        haha menonak igaza van. amúgy, én élvezem azt hogyha meg is kell küzdeni mondjuk egy küldi teljesítéséért, vagy esetleg a mob dropjáért. Teljesen oké a 10 perc..:) Majd ha fél óráig kell nyúzni egy boss-t, nah akkor lehet reklamálni..:) Kicsit izzadjunk már ezekért…..:)

    • Lacci
      január 15, 2011 - 7:19 de.

      Én kimondottan élvezem ezeket a küldiket, nagyon meg kell küzdeni ezekkel a jószágokkal, okosak a mobok nagyon,ellépnek/ugranak az ütések elöl,sem l2ben sem aionban nem élveztem ennyire 1 boss ölését sem.

    • Liri
      január 15, 2011 - 10:59 de.

      L2ben Antharast 116 emberrel több mint 2 órán keresztül püföltük és nem fordult fel… 🙂 na az hülyeség volt.

      • Tanus
        január 15, 2011 - 12:42 du.

        hát az k nagy idiótaság….:)

    • DrSorin
      január 15, 2011 - 3:14 du.

      nana, ne feledd azt h ez 1 elit mob, amit elsonek meglattunk es azt hittuk h huuuu mekkora BOSS… korbene neztunk es tele volt vele a placc :)! aztan kerult kb 10 percig mire leoltuk, tovabb altunk es talalkoztunk 1 hatalmas szarvasfeju vmivel, ami tenyleg 1 Boss volt!

  5. meridian
    január 15, 2011 - 2:48 de.

    egy másik epic fight … irgalmatlanul szép ez a játék!

  6. meridian
    január 15, 2011 - 8:08 de.

    egy kis PvP – lvl20 archer vs lvl21 priest (stressz teszt-es videó)

    • Tanus
      január 15, 2011 - 8:48 de.

      meridian ezek a te videóid!? Amúgy köszi hogy belinkelted őket, és a hd verzióért meg külön nagynagy köszönet!!!

      • meridian
        január 15, 2011 - 1:47 du.

        Nem, ezek nem az én videóim, sajna… mert ha enyémek lennének az azt jelentené én is KOBT-n játdszom 🙂 sajnos nem. De remélem mihamarabb lesz EU-s béta is, és azt is remélem bejutok.

        Amúgy csak mivel éjszakás ügyeletben voltam egy kicsit keresgéltem, más csinált-e már jó minőségű videókat mert sajnos Dante living streamje nem az igazi, nem mellesleg nem frissül egy ideje.

        Holnap ismét ügyeletben leszek, és ha találok szép videókat majd linkelgetek, ha nem zavar senkit sem.

  7. Tanus
    január 15, 2011 - 8:50 de.

    Liri :
    Köszi a beszámolót Mi akik nem játszunk most ki vagyunk éhezve ilyenekre.

    BIZONY!!!:)
    Sztem nagyon jó kis beszámoló lett! További jó játékot, és majd jöhet még pár tőled..:) Csak 3 kérés, kérdés. A képeket kilehetne-e nagyítani, ill csináltál-nál-e videókat, és a notid típusát leírnád? KÖszi!:)

    • január 15, 2011 - 10:02 de.

      A képek megvannak nagyban is, de mivel így is eléggé körülményes módon tudtam csak elküldeni publikálásra, nem alakítottam kattinthatóvá. Ha valakit érdekelnek az általam lőtt szkrínek, akkor hamarosan közzéteszem azt az interneten!

      Videókat csináltam, de az még meg is kellene vágni. 🙂 Hamarosan jön abból is egy nagyobb csokorra való!

      A notebookom pedig az MSI cég “Gaming Series 623x” nevű tagja! 🙂

      • Tanus
        január 15, 2011 - 12:43 du.

        danke!!:) várom szeretettel!:D

      • meridian
        január 15, 2011 - 1:48 du.

        Sztem Meno segit csinálni neked a képeidből slideshow-t 🙂

        Jöhet mind 🙂

      • rekotye
        január 15, 2011 - 5:44 du.

        Jaaaj nagyon szupi! Ha a te gamer laptopodon elfut max grafikán, akkor az én gépemmel pláne nem lesz gond, most már biztos vagyok 😀

        Köszi szépen….hjajj….megnyugodtam ^^

  8. CraJim
    január 15, 2011 - 9:40 de.

    Szép beszámoló 🙂 Lineage 2 fan révén engem is nagyon motivál. Viszont a videókat nézegetve egy valami nagyon zavar, lehet hogy pont a lineage nyomvonalat követem, de érdekelne, hogy a sebzések kiírását kilehet-e kapcsolni a játékban? Engem kifejezetten zavar. Előre is thx a választ.

    • január 15, 2011 - 9:49 de.

      Szerintem gyárilag nem lehet majd, de ügyes modderek mindent megoldanak! 😉 (és hidd el, ingame nagyon nem zavaró, mert az én hozzáállásom is hasonló volt a tiédhez!)

      • CraJim
        január 15, 2011 - 9:53 de.

        köszi a választ 🙂 Kíváncsian várom 🙂

  9. Sagrath
    január 15, 2011 - 11:02 de.

    Tetszik a beszámolod élvezetes néhány részen elég jókat röhögtem :))))Csak igy tovább.A boss 10 perc meg abszolute villámsebesség nekem.Első mmomban egy komolyabb boss full partyval a leggyengébb úgy hogy + 5-6 lvl-el felette voltunk volt 30 perc aztán volt olyan élvezetes boss amit ugyanúgy fullpartyval kőkemény 4 és fél óra alatt tudtunk csak bezúzni!!!!Úgyanebben a játékban egy elite soloban dungeon volt 10 perc!!!!Úgyhogy én nagyon úgy gondolom, hogy egy boss lehentelése 10 perc alatt az csúcs idő :)És a legszebb az egészben az volt hogy 4 és fél óra után dobott egy két sz..t meg egy db olyan itemet ami class specifikus volt és nem mindenki használhatta ez miatt.Persze, hogy a mage classoknak kedveztek vele lol.Másfél év aktiv kockulás mellett dobott az én classomnak 2 db használható droppot amit had ne mondjam, hogy hanyadik run után dobott ki.Az aktiv kockulás alatt azt értem, hogy melóhelyen utánna otthon napi szinten 16 órákat on line voltam.Csak számold ki akkor :))) mi is az a 10 perc egy mmo életében.lololol

  10. Sagrath
    január 15, 2011 - 11:05 de.

    hehe arrol nem is beszélek mikor ölj meg 40 ilyet és szedj ki belőle 40 db olyat átlag 300 ilyen megőlése után dobta be quest complette muhahaha.Igy nosztalgiázva nem lennék képes mégegyszer végig csinálni azt a számomra még mindig kedves mmot.

  11. DanteWayne
    január 15, 2011 - 11:18 de.

    Köszi a beszámolót, fasza volt!
    Sagrath, te nem requiemről beszélsz? Mert ha igen, akkor ismerjük egymást. 😀

  12. Lacci
    január 15, 2011 - 11:32 de.

    Én nem bánom, ha az igazán csúcs cuccokért hetekig kell instába járni,hisz ha könnyű megszerezni, akkor elvszti a játék az értelmét,hisz szerintem 1 mmo fő és élvezetes része a pvp, de ha mindenki a csúcs cuccba van az nem jó,kell hogy küzdj azért,hogy 1 picivel jobb cuccod legyen mint a másiknak.
    Én L2 vel kezdtem szal hozzá szokatm, hogy nem bossokból a legkönnyebb megszerezni a cuccokat.Lehessen craftolni jó cuccokat, de ha csak 1 picivel is,de legyenek gyengébbek mint az endgame insákból/bossokbol megszerezhető legjobb cuccok és ezeket bizony tartson hetekig a megszerzése,hogy legyen miért küzdeni.

  13. GoLdY
    január 15, 2011 - 11:32 de.

    Összeszedett, élménydús beszámoló volt. Köszönjük Split! 🙂 Várjuk a további információ morzsákat 😛

  14. Sagrath
    január 15, 2011 - 12:03 du.

    De igen arról beszélek és ott is ez volt a mainem neve lol.Csak nem Dantewaynegacy-hez van szerencsém???Szerintem tuti a pont most itt van nálam :)És nagyon örülök hogy egy legalább egy ismerős arc is benne lessz ebben a játékban 🙂

  15. DanteWayne
    január 15, 2011 - 12:12 du.

    De, na fasza én is örülök neked. Nincs valami elérhetőséged? Skype, MSN vagy akármi? nem akarom itt szennyezni az üzenőfalat, de szívesen dumálnék veled.

  16. Tanus
    január 15, 2011 - 12:50 du.

    apropó, senki sem indult mage-el??:) Mindenkitől csak a melee kaszos dolgokat hallom, látom..:D

  17. DanteWayne
    január 15, 2011 - 1:00 du.

    Igen, mage-re én is kíváncsi lennék, hogy milyen a kezelése, mennyire hatásos, stb..

  18. meridian
    január 15, 2011 - 2:08 du.

    level27-es insta egyik boss(?)-a…
    Add tengert idéz ha jól látom – igaz csak egyszer – de muris ahogy az esernyőjével csapja a partyt a banya:
    http://www.youtube.com/user/xF02#p/u/2/LIGlldGTEi8

  19. meridian
    január 15, 2011 - 2:13 du.

    lvl27 instance uccsó boss – átvezető animmal (spoileres):
    http://www.youtube.com/user/xF02#p/u/0/tnx1f4SSEW8

  20. Aya
    január 15, 2011 - 2:22 du.

    Én sorcererrel és lancerrel játszom most. A sorci most 12-es, lancer 22-es. Majd megírom a magam élménybeszámolóját, de azért, most a kérdésre válaszolva (bár elég kis szinten vagyok még vele), a sorci egy könnyen, jól irányítható kaszt (úgy is, hogy soha az életben nem játszottam még hasonló irányítással bíró játékkal). Leginkább arra kell figyelned, hogy épp milyen távol vagy a mobtól, mert pl a kis tűzbomba sebzése nagyban függ attól, hogy pont rádobtad-e a mobra, vagy épp csak a robbanás széle érte-e. Bár nincs összehasonlítási alapom (hisz a lancer nem az a tipikus dd kaszt), de a sorci nagyon hatékony kis gyilkológép, akivel kifejezetten élvezetes csoportba verődött szörnyikéket öldösni. Nagyon látványos, jól elkülönülnek az egyes fajok animációji. Azé futkosni kell vele.

    • Tanus
      január 16, 2011 - 8:57 de.

      Köszi! Célzás érdekel még, hogy mennyire nehéz betalálni vele a mobokat? Gondolom akkor van valamilyen “lathatatlan” terület körülöttük amit még sebzésnek számol el igaz? Vagy arányosana test közepétől távolodva csökken az őket ért sebzés?:S Pvp-ben lesz igen csak érdekes..:D Eddig amiket láttam pvp menetek igen csak hosszúra sikeredtek..:D

      • Aya
        január 16, 2011 - 11:58 de.

        Nem nehéz vele eltalálni az ellent. Az alaptámadásoddal, ha picit mellélősz, akkor is eltalálod, de egyelőre ez az egyetlen skillem, amire ez igaz, hisz a többi területsebző. Elvileg az, hogy hol találod el, ennél a skillnél lényegtelen.

      • Tanus
        január 16, 2011 - 12:43 du.

        oksa köszi!

  21. Tyron
    január 15, 2011 - 2:25 du.

    Elit mobokhoz:

    Besorolás szerint változika nehézségük: Minél nagyobb, annál durvább és látványosabb(leegyszerűsítve).
    A közepes és a kis elit mobok egész tűrhetőek. Persze kényelmesebb lenne groupban ölni ezeket mint soloban lancerral (mivel majdnem minden küldetéshez elitek kellenek már 23-24 fölött, legalábbis amik a jó xp-t adják), de nem QQ-zok mert a saját türelmetlenségem miatt ragadtam ott, ahol vagyok.

    Példa a nagy elitre, amivel nem is tudom mennyit szenvedtem mire meglett:

    http://img402.imageshack.us/f/terascreenshot201101131w.png/

    Közepes elitek (néha párban és annyit knockdownolnak, hogy az ember f*sza eldurran néha):

    http://img502.imageshack.us/f/terascreenshot201101142l.png/

    Itt épp egy küldihet kellett megölni a kép bal oldalán látható “főelitet”, amire kint egy full grp készülődött, hogy nekivágjon, én meg beosontam, hátrahúztam és leraboltam (eltartott pár percig ez a “gyors” lerablás :D). Mire nagy hévvel bejöttek már 50% alatt volt, ezért csak nézték, ahogy küszködök 🙂

    Még1 kép az előbbi fightról:
    http://img375.imageshack.us/i/terascreenshot201101142.png/

    Egy boss:

    http://img814.imageshack.us/f/terascreenshot201101150f.png/

    Újabb nagy elit (ami úgy szint k*rva erős :D):

    http://img593.imageshack.us/f/terascreenshot201101140.png/

    Aztán ahol most járok (közepes elit zóna):

    http://img819.imageshack.us/f/terascreenshot201101151.png/

    • Tanus
      január 16, 2011 - 8:59 de.

      köszi a képeket, nagyon jó hangulata van a játéknak!:)

  22. hiei122
    január 15, 2011 - 4:06 du.

    Hogyan lehetne játszani a bétán?ahol ti játszotok és regelni az offical koreai oldalon?

    • január 15, 2011 - 5:46 du.

      Szerintem erről a bétáról már lemaradtál, de ne aggódj, hamarosan(?) jön az európai! 😀

  23. január 15, 2011 - 5:22 du.

    Szvsz a sorci egy brutál DPS class, de nekem akkor is egy castanic warrior az álmom 🙂

    • Delebriel
      január 15, 2011 - 6:29 du.

      Ügye female Castanic? 🙂

      Amúgy jó kis beszámoló… akárcsak a többi ilyen “Wall of Text” után, most is csak annyival foglalnám össze: Jöjjön már! 😀

      • DanteWayne
        január 15, 2011 - 6:45 du.

        Egyetértek!

  24. Sagrath
    január 15, 2011 - 7:02 du.

    Dante A skypeon megtalálsz. czibere.sandor.kalman néven ha a név melett Sopront látod akkor az lennék én 🙂 a másik az faterom.

    • DanteWayne
      január 15, 2011 - 7:55 du.

      Köszi, felvettelek. =)

  25. Tanus
    január 15, 2011 - 8:08 du.

    meridian :
    Nem, ezek nem az én videóim, sajna… mert ha enyémek lennének az azt jelentené én is KOBT-n játdszom sajnos nem. De remélem mihamarabb lesz EU-s béta is, és azt is remélem bejutok.
    Amúgy csak mivel éjszakás ügyeletben voltam egy kicsit keresgéltem, más csinált-e már jó minőségű videókat mert sajnos Dante living streamje nem az igazi, nem mellesleg nem frissül egy ideje.

    nem, nyomassad csak, tényleg nagyon jó, hogy ilyen minőségben is fentvannak már! mit dolgozol amúgy?:D
    Holnap ismét ügyeletben leszek, és ha találok szép videókat majd linkelgetek, ha nem zavar senkit sem.

    • Tanus
      január 15, 2011 - 8:09 du.

      nem, nyomassad csak, tényleg nagyon jó, hogy ilyen minőségben is fentvannak már! mit dolgozol amúgy?:D

      (előbb vmiért a szövegbe került a mondanivalóm..:D)

  26. meridian
    január 16, 2011 - 6:42 de.

    Az előzőleg linkelt lvl27-es instance végig, gyorsított felvétellel:
    Amúgy hálózatfelügyeleten vagyok egy ISP-nél 🙂

    • Tanus
      január 16, 2011 - 8:40 de.

      oké köszi!:D

  27. meridian
    január 16, 2011 - 7:35 de.

    Velika crafting room – egyébként szvsz ez AION like 🙂

    • Tanus
      január 16, 2011 - 8:45 de.

      ha már craft, kíváncsi lennék arra, hogy ugyanolyan unalmas semmit tevést jelent a player számára mint Aionban, vagy van esetleg vmi új a nap alatt…
      AMúgy jobban tetszik ez, hogy kis házakban vannak az egyes craft házak, és nem a főépületben mint Aionban, egy bazinagy hallba nyílóan..:)

  28. január 16, 2011 - 12:22 du.

    Köszi az Élménybeszámolót Split 😀 nagyon élveztem 😛

  29. Arkyon
    január 16, 2011 - 3:37 du.

    De jó leírás lett, tele hasznos dolgokkal, és remek vélemény kifejtéssel 😀 Csak így tovább, várom a későbbi nagyobb szinthez is a leírásokat 🙂

  30. meridian
    január 16, 2011 - 9:52 du.

    “Deathie” játéktesztje, sok-sok helyszín bejár, egy kis pvp, egy kis lovaglás egy kis stb. Majd a második részben figyeljétek meg, a csajok a lovon féloldalasan ülnek, nem a rendes lovaglóülésben. :
    Amúgy szvsz jó lenne ha a mountok fajonként más és más lennének, de ha jól látom egyenlőre csak egy(?) fajta mount van még a játékban…
    A videót valszeg xvid-del tömörítete be, ezért sajnos helyenként a részletek elmosódnak, kockásodnak – de azért érdemes végignézni, kelleme s zene van alatt
    1.rész:

  31. meridian
    január 16, 2011 - 9:53 du.

    2.rész:
    Ja amúgy castanic female sorcerer-el játszik:

  32. meridian
    január 16, 2011 - 10:06 du.

    Ezt még nem láttam 🙂 mármint ezt a bosst videón

    • január 16, 2011 - 10:56 du.

      Ha a gépem nem csak screen shoot-okat bírná játék közben, már láthattál volna, mert leöltük, de sajna én nem tudok ingamer videókat készíteni. Dobot íjat, ami sajna a trade félbeszakadása közben elveszett.

  33. meridian
    január 18, 2011 - 8:26 du.

    lvl30-as instából kis videók

  34. meridian
    január 18, 2011 - 8:27 du.

    a másik:

  1. május 6, 2011 - 5:55 du.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s