Kezdőlap > Bluehole, Game Mechanism, TERA Online > Dungeon (+Story,+Battlefield) anatómia #2

Dungeon (+Story,+Battlefield) anatómia #2

Szokás szerint erősen spoiler, szokás szerint adatfájlok bogarászásából kitermelt információk és szokás szerint csak az olvassa tovább, akinek nem fáj, ha spoilert kap az arcába… Folyamatosan csorog lefelé a kOBT kliens, aminek az egyik legnagyobb előnye, hogy bár még mindig csak 41%-on vagyok, de időn az bőven van, hogy bogarásszam a könyvtár struktúrát. Lássuk, mit találtam:

Különösebb válogatás nélkül ömleszteném az információkat:

  • Az OBT-s kliensben 3 battlefield lesz elérhető, ezek közül egy 5×5-ös (tehát party vs. party) és két guild vs guild méretű
  • Szintén a kliens fájljai alapján 12 db olyan quest lesz, amihez lesz instanceolt/dinamikus dungeon. Ezek mind a ‘Story’ questlinehoz kapcsolódnak.
  • Korábban volt már szó az ingame egine-nel renderelt cutscene cinematics bejátszásokról. Cori 3 darabbal találkozott a kCBT#4-en. Na az OBT fájljai alapján összesen 49 ilyen videóra számíthatunk. (Plusz ehhez jönnek még hozzá a renderelt ingame videók)
  • A három főváros mellett (Velika,Allemanteia és Kaiator) két további nagyvárosról tudtunk eddig: Castanica és PoraEluni. Na az adatfájlok szerint még egy lesz: Balderon.
  • Összesen 6 féle dungeon típust különböztet meg a játék. Ezek:
    • Argon: TOM, TES
    • Artifical: GDT
    • Castle: TOC, JOK, HAC és ENC
    • Vegyes: PIC és CIC
    • Természetes (Nature): MOD, MIA, DOD és BLC
    • Temple: TOD

  1. január 2, 2011 - 2:45 du.

    Jajj, de jó az kOBTseknek 😀 Már kipróbálhatják a Battlefieldet is! 😀 (Az nincs megkorlátozva, hogy hányas szinten lehet majd?)
    A Dungeon típusoknak miért adtak ilyen fura rövidítéseket, neveket ?

    • menorel
      január 2, 2011 - 3:35 du.

      Ezt elfelejtettem beleírni. A két battlefieldre lvl40-től és lvl50-től lehet jelentkezni.

      • január 2, 2011 - 4:36 du.

        Köszi a Választ 😀

  2. Tanus
    január 2, 2011 - 3:23 du.

    Kösz az infot:) Már várom a képeket, videókat!!!:)

  3. Delebriel
    január 2, 2011 - 4:21 du.

    A Dungeon-ök között lesz valami komolyabb különbség, vagy csak a környezetre utal, amiben van?

    • menorel
      január 2, 2011 - 4:57 du.

      Ez egyelőre jó kérdés. Ami biztos, hogy a ‘dungeon típusok’ leginkább a dungeonok belső kialakítását befolyásolják. Az argon típusú dungeonök ilyen fémből épített logikus felépítésű helyek tele csapdákkal, stb.. A ‘natural’ típusúak ugye a barlangok és az outdoor dzsungelek lehetnek. A castle lesz ugye az ’emberi’ kéz által épített épületek. És így tovább. Ennél több infó szerintem még nem nagyon van.

  4. Hanryu
    január 2, 2011 - 5:33 du.

    Nah ezt nevezem én contentnek :D. Ha emellett a fejlődés dinamikája, ugyanúgy megmarad a magasabb szinteken is (persze arányosan nehezítve) akkor egyáltalán nem fogunk unatkozni.

  5. dantesward
    január 2, 2011 - 6:48 du.

    na kíváncsi leszek hogy ezek hogyan is fognak kinézni 🙂

  6. január 2, 2011 - 10:50 du.

    Ha az irányítás tényleg annyira kézreálló, és nem MMO-idegen mint ahogy azt sokan állítják, akkor a content alapján instant-get a játék. 😀
    (aligvárom, aligvárom, aligvárom! 🙂 )

    • menorel
      január 2, 2011 - 11:53 du.

      “és nem MMO-idegen mint ahogy azt sokan állítják”

      Azért az érdekelne, hogy kik állítják, hogy MMO-idegen az irányítás. Merthogy olyan nagyon sokan szerintem még nem tudták tesztelni.

  7. január 3, 2011 - 12:01 de.

    Ezek csak rossz nyelvek pletykái, nyilván nem mélyenszántó tesztek eredményei. 🙂

    • menorel
      január 3, 2011 - 12:06 de.

      Igazából azért kérdezem, mert pl. elsőre én is kiborultam (FGT#1-en) az irányítástól és simán levontam, hogy ez szar… Szóval tény, hogy ne megy faceroller játékról beszélünk.

      • január 3, 2011 - 12:22 de.

        De am. most milyenek a tapasztalataid? Mennyire illik bele egy MMO körképbe? Mennyire könnyíti / nehezíti meg a munkáját a playernek?
        Milyen hamar fásul bele az ember? (értem ezalatt azt, hogy csak addig jó, amíg hat az újdonság ereje, vagy azért kitart egy-két karakteren keresztül?)

  8. Dussy
    január 3, 2011 - 3:34 du.

    MMO barát-irányítás?..!+? Ezt fejtse ki nekem valaki legyen szíves, ilyenről még nem hallottam soha…

    • Dussy
      január 3, 2011 - 3:36 du.

      Dussy :
      MMO barát-irányítás?..!+? Ezt fejtse ki nekem valaki legyen szíves, ilyenről még nem hallottam soha…

      MMo-idegen bocsánat

      • menorel
        január 3, 2011 - 4:46 du.

        Ha jól sejtem, akkor az ‘MMO idegen’ irányítás az azt akarja jelenti, hogy nem olyan mint a WOW-ban.

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s