Kezdőlap > Zónák (Zones) > Valley of Titans és Pirate Grotto zónák

Valley of Titans és Pirate Grotto zónák

Az IGN jóvoltából két jófajta zóna videót kaptunk, amelyeket személyesen David Noonan kommentált. Nézzük is ezeket:

Valley of Titans

Ezzel a zónával a játékos valamikor lvl17 körül fog találkozni. Arcadia territóriumának nyugati részén található. A zónát kétség kívül a hatalmas méretű kőkorongok teszik különössé, melyeken érthetetlen ősi rúnák találhatók. A területet leginkább a ‘Kulkari’ törzs tartja a fennhatósága alatt. Noonan nagyon élvezetes játékélményt társít ehhez a zónához. A Kulkari törzs tagjai széles sprektumát használják a támadási és védekezési módoknak. Különösen a bunkót cipelő kulkarik fognak komoly meglepetéseket okozni, a pörgő ütések elől (különösen az utolsó elől) célszerű időben ellépni. A völgy déli részét egy maréknyi déva cultist tartja felügyelet alatt, mindent megtesznek azért, hogy megértsék a különös korongokba vájt misztikus rúnákat, nyilván a céljuk nem csak a megértés, hanem sokkal inkább azok felhasználása. A Kulkarik és a Cultistok mellett magával a természettel is meg fog gyűlni a bajunk, aki kétségbeesetten próbálja visszaszerezni a völgyet a pusztulástól/pusztítástól.

Pirate Grotto

A zóna nagy része a föld alatt van, pontosabban nem is a föld alatt, hanem inkább egy hatalmas roncshajó gyomrában és az alatt. A zóna egy titkos kikötőt foglal magában, amely otthont és menedéket ad az Arun kontinens déli partjait rettegésben tartó kalózoknak. A kalózok gyülekezete nagyon vegyes képes fest, több különböző fajból verbuválódtak össze, még dévákat is lehet bőven találni közöttük. A játékosok valamikor lvl30 körül fognak találkozni a zónával és a kalózokkal. Pirate Grotto Ostgarath tartomány déli részét található meg. Hogy milyen lesz küzdeni a kalózok ellen? Csöppet sem átlagos, David Noonan szavait idézve: “Folyamatosan figyelik azt, hogy mit hogyan teszel és annak megfelelően reagálnak, folyamatosan megpróbálnak kibújni a támadások elől, megpróbálnak folyamatosan a hátad mögé kerülni és ehhez hasonlók. Nagyon erős mob AI-ra számíthatunk itt, mely egyik fontos alappillére azon dolgoknak, amelyek igazán élvezetessé tudnak tenni egy olyan akció játékot, mint a TERA.”


  1. Delebriel
    december 22, 2010 - 8:43 de.

    Ejj nagyon jó lesz, ha ennyire fejlett AI-t terveztek. Amikor egy sima mob leütésénél is úgy kell trükközni, mint egy instance bossnál… na az ***** jó 🙂

  2. rekotye
    december 22, 2010 - 9:10 de.

    Tudtam én hogy ez a kalózos hely lesz a kedvencem, nagyon tetszik ez a dzsungeles terület, meg hogy lehet majd akár a vízben is menekülni… 🙂 Jól fog jönni az a popori faji képesség, hogy 50%kal gyorsabban úszik 🙂

  3. december 22, 2010 - 9:37 de.

    Pfuu nagyon tetszik a kalózos terület 😀 irtóra szép lett 😀 meg ez a zene amit alávágtak 😀 alig várom hogy eljussak oda 😀

  4. Tanus
    december 22, 2010 - 11:23 de.

    Zene és képi világ 5* eddig!:))))A hangulat pedig kezd átjönni, de majd pudingpróbánál dől el úgyis..:)

  5. Des
    december 22, 2010 - 12:13 du.

    Ahogy nézem ezeket a mapokat, akkor jó, hogy lecseréltem az 5770-met 6870-re.. lol. Egyre jobban várom mar TERA-t.. 😀

  6. december 22, 2010 - 3:30 du.

    Ne kínozzatooook !!!! 😀 Fúú tényleg nagyon nagyon szuper!!! 😛

  7. Hanryu
    december 22, 2010 - 5:52 du.

    Na kérem szépen, ez már valami. Végre egy olyan játék amelyet nem csak agyatlan mobokkal tömnek tele. 😀 (Bár az őszintét megvallva ezt már régóta tudni lehetett. :D)

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s