Kezdőlap > Game Mechanism, TERA Online > Felvegyem, ne vegyem? Páncél és Fegyver

Felvegyem, ne vegyem? Páncél és Fegyver

december 22, 2010 Hozzászólás Go to comments

Kihasználva a pillanatnyi engedélyt a koreai kliensből származó adatok kibányászására, gyorsan megosztanék pár érdekes, ám annál hasznosabb információt. Talán emlékeztek még a legutóbbi koreai tesztről írt beszámolóm azon részére, miszerint a mobokból eső tárgyakat könnyen megkülönböztethetjük és használati tárgyak esetén pontosan kivehető, hogy mit veszünk, vagy nem veszünk fel. Hajtás után az információ!

Az alant látható képek a legutóbbi koreai kliensből származnak, könnyen lehet, hogy ez még tovább fog bővülni vagy akár módosulhat is a nyugati kiadásban. Mivel a TERA-ban a tárgyak a földre esnek a szörnyekből, jó tudni mit pakolunk a zsákunkba. Iszonyat nagy rendetlenség lenne, ha a hatalmas bárdok vagy kardok, ne adj isten különböző ruhák szanaszét hevernének a terepen ezért a fejlesztők egy apró, de praktikus eszközhöz folyamodtak. Ugyan nem teljes alakjukban, de jól kivehető formában pottyannak ki az itemek és mindenki a számára megfelelőt viheti haza:

Páncél és ékszer

(balról jobbra: felsők, csizmák, kesztyűk, ékszerek)

Fegyverek

(balról jobbra: 2H Sword, Lance, Rod, Dual Sword, Disc, Bow; alul: Axe, Staff)


  1. Tanus
    december 22, 2010 - 8:35 du.

    Jó lesz ez…. érzem..:D

  2. december 22, 2010 - 9:22 du.

    Jajaja 😀 Ez így tényleg praktikusabb…:)

  3. chuey
    december 22, 2010 - 10:39 du.

    ezen már korábban is gondolkodtam hogy miként lesz megvalósitva de ez így egész 5letes 🙂 már csak arra vagyok kiváncsi hogy kerül e be valami képesség az archernek hogy messziröl lootoljon és ne keljen odamenni valamihez amit messziröl kilőtt és kipotyogott… 🙂

  4. Tanus
    december 22, 2010 - 10:45 du.

    Hehe akkor már ne csak neki hanem a sorcinak is….:))

  5. december 22, 2010 - 11:32 du.

    Kicsit elengedtétek a fantáziátokat nem? 😀 Ez szerintem az élethűségre lett kitalálva mármint a játék szempontjából. Messziről való lootolás háááát nem is tudom. Bár lehet. Kitudja mi jár a fejlesztők fejében (:

  6. Delebriel
    december 23, 2010 - 8:31 de.

    Max odaküldi a kutya petjét, hogy hozza ide az archer fegyókat és a light páncélokat. 😀

    A Sorci meg simán a tatyójába teleportálja.

  7. Tanus
    december 23, 2010 - 11:26 de.

    Delebriel mondasz valamit..:D Tetszik ez a megoldás…:) Bár egy petet is szívesen ugráltatnék..:)

  8. Khoopheee
    december 23, 2010 - 1:55 du.

    Én meg a Pap-al majd ki-heal-em a loot-ot nem?, menj már erre csak annyit tudok mondani mint amit a horgászos faszi akinek mind a két lábát leharapja pecázás közben a cápa: F…om nem kéne ! 🙂

  9. Wili
    december 23, 2010 - 2:22 du.

    Most nem azért, de melyik MMO-ban volt valaha is messziről lootolás? Ha van erre példa, arra nagyon kíváncsi lennék… 🙂

  10. Tanus
    december 23, 2010 - 3:59 du.

    csak szórakozunk ha nem vetted volna észre..:DD vagy a kihealelést komolyan vetted, v a kiteleportálás, levitálos megoldást??XDD

  11. Stake
    december 23, 2010 - 6:58 du.

    Warhammer online 🙂 pve – kb 30-50ft auto loot, pvp – kb 100ft ami igazán jól jön mivel pvp-ben, playerekből is esik loot. Nem lenne túl praktikus amikor a 100 vs 100 nyílt terepen vagy éppen, támadók-védők keep esetén suicid módon kellene lootolgani a harc hevében. 😛

    • menorel
      december 23, 2010 - 7:19 du.

      Na az megint egy másik világ. Szerencsére a TERA-ban nagyon nem erőltetnek olyan dolgokat, amik máshol sem nagyon jöttek be. Mondjuk ez a loot rendszer nekem nagyon nem tetszik, legfőképpen azért, mert még mindig nem értem. Na mind1, majd kOBT-ben ezt is jól kitapasztaljuk. De addig maradok a ‘nem tetszik’-nél.

      • Stake
        december 23, 2010 - 8:45 du.

        Sztem ez a player dob lootot jó ötlet warban. Nyilván nem game breaking megadurvabrutálüber cuccokat, de szintnek megfelelő ezt-azt + pvp currency-t. (Persze, ha rövid időn belül többször kapják le az illetőt nem dob semmit.) Ez szerintem minden pvp orientált játékosnak hasznos, kap némi cuccot, aminek eladásából (vendor v. ah) tudja fedezni a pvp mellék ktsgeit (poti-scroll-stb.) ezzel nem kerülve hátrányba a pve emberekkel szembe.

        Tippre az armor lehet, h úgy működik, hogy aki felveszi olyan típus. pl esik egy cipő, ha tank veszi fel plate, ha healer akkor cloth. Fegyvernél, meg esetleg ha partyban vagy az vegye fel aki hasznlni is tudja.

        Gondolom majd ha ténylegesen játszik az ember vele, ez már tiszta lesz. 🙂

      • menorel
        december 23, 2010 - 11:08 du.

        Apropó ‘PVP orientált’ dolog. Most azt OBT-n fogunk végre először találkozni azzal, hogy a BHS mit is gondol a TERA-ban a PVP-ről. Nagyon remélem, hogy ezen a téren is alaposan végig gondolt és jól megtervezett rendszerrel fogunk találkozni.

  12. Aarch
    december 23, 2010 - 7:43 du.

    Boldog Karácsonyt Mindenkinek!

  1. No trackbacks yet.

Van erről véleményed? Jöhet!

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s